Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2005, 20:40
RammSteen
Avatar van RammSteen
RammSteen is offline
Ik zit nu in de 3e jaar van vmbo-groen... ik wil [aangezien dit me niet bevalt] naardat dit jaar is afgelopen.. naar het 4e jaar van grafisch lyseum vmbo..

mijn vraag is dus : heeft iemand hier enig ervaring mee?
__________________
Yeah heb je een probleem?

Laatst gewijzigd op 03-01-2005 om 22:19.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2005, 21:16
Global
Avatar van Global
Global is offline
wat is vmbo-groen? ( )
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 22:01
RammSteen
Avatar van RammSteen
RammSteen is offline
Citaat:
Global schreef op 03-01-2005 @ 22:16 :
wat is vmbo-groen? ( )

Vmbo met als Richting groen, Je krijgt daar vakken als, bloemschikken,plantenteelt,groenvoorziening enz. + de gewone vakken dan.
__________________
Yeah heb je een probleem?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 22:14
Verwijderd
Hoe kun je nu naar het laatste jaar van een MBO opleiding als je je middelbare school nog niet eens hebt afgemaakt??
Je moet eerst je vmbo helemaal afmaken en dan kom je in het eerste jaar van het grafisch lyceum als je ten minste het toelatingsexamen haalt. Daarbij moet je een opdracht doen waarbij je moet aantonen dat je creatief bent en goede ideeen hebt. En dan nog wordt maar iets van 50% aangenomen (dat was ten minste op de school van mijn zusje zo).

Laatst gewijzigd op 03-01-2005 om 22:17.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 22:17
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Volgens mij moet je gewoon bij het eerste jaar beginnen, maar om eerlijk te zijn kom je ook niet duidelijk over. Ten eerste, heb je al een vmbo-diploma. Heb je voor mbo wel nodig en ten tweede, heb je al ervaring op het Grafisch Lyceum. Want als ik het goed begrijp wil je gelijk naar de 4e.

Dus meer duidelijkheid.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 22:17
RammSteen
Avatar van RammSteen
RammSteen is offline
Citaat:
**SoMeOne schreef op 03-01-2005 @ 23:14 :
Hoe kun je nu naar het laatste jaar van een MBO opleiding als je je middelbare school nog niet eens hebt afgemaakt??
Je moet eerst je vmbo helemaal afmaken en dan kom je in het eerste jaar van het grafisch lyceum als je ten minste het toelatingsexamen haalt. Daarbij moet je een opdracht doen waarbij je moet aantonen dat je creatief bent en goede ideeen hebt. En dan nog wordt maar iets van 50% aangenomen (dat was ten minste op de school van mijn zusje zo).
'k bedoel van de 3e van de middlbare naar de 4e van de middlbare
__________________
Yeah heb je een probleem?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 22:20
RammSteen
Avatar van RammSteen
RammSteen is offline
Citaat:
Vice schreef op 03-01-2005 @ 23:17 :
Volgens mij moet je gewoon bij het eerste jaar beginnen, maar om eerlijk te zijn kom je ook niet duidelijk over. Ten eerste, heb je al een vmbo-diploma. Heb je voor mbo wel nodig en ten tweede, heb je al ervaring op het Grafisch Lyceum. Want als ik het goed begrijp wil je gelijk naar de 4e.

Dus meer duidelijkheid.
Heb het ffe aangepast
__________________
Yeah heb je een probleem?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 23:31
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Het grafisch lyceum is mbo en geen vmbo. Je hebt wel grafimedia op vmbo niveau. M'n broertje doet die opleiding en hij leert al een beetje de basis dingen zoals werken met Photoshop en Illustrator. Je zou op internet kunnen kijken of er bij jou in de buurt de opleiding grafimedia vmbo is.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 23:57
Global
Avatar van Global
Global is offline
ik denk dat je gewoon in de 3e moet beginnen, je loopt immers 1 jaar achter omdat je een jaar lang vmbo-GROEN hebt gedaan
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 04-01-2005 @ 00:31 :
Het grafisch lyceum is mbo en geen vmbo. Je hebt wel grafimedia op vmbo niveau. M'n broertje doet die opleiding en hij leert al een beetje de basis dingen zoals werken met Photoshop en Illustrator. Je zou op internet kunnen kijken of er bij jou in de buurt de opleiding grafimedia vmbo is.
Het GLR heeft ook een vmbo opleiding. voorbereidend is dat.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 16:13
Verwijderd
Ik zou zelf zeggen maak dat groen gewoon af en doe toelating voor het mbo, je hebt volgens mij weinig aan dat ene jaartje grafische vmbo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16.