Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2010, 14:09
Mitchiee
Mitchiee is offline
Ik ben ontsettende fan van Hp. En ik dacht dat hier ook wel veel fans zouden zitten. Harry heeft namelijk veel mensen meegenomen door zijn verhaal. De schuwe, verlegen Harry bloeide op tot een Trotse jonge man. Hij werd steeds leuker.

Hier kan je alles vertellen wat in je opkomt over Harry Potter.
Dat kan zijn door de Films of de boeken. Ook de extra-boeken en luister boeken natuurlijk.

Hier even een lijstje van wat J.K Rowling allemaal over Harry heeft geschreven.

1997 Harry Potter and the Philosopher's Stone
1998 Harry Potter and the Chamber of Secrets
1999 Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
2000 Harry Potter and the Goblet of Fire
2003 Harry Potter and the Order of the Phoenix
2005 Harry Potter and the Half-Blood Prince
2007 Harry Potter and the Deathly Hallows
-------------------------------- Extra uitgaven------------------------------------
2001 Fantastic Beasts and Where to Find Them
2001 Quidditch Trought the Ages
2008 The tales Of beedle The Bard
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2010, 16:12
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
2001 Quidditch Trought the Ages
Through

Ik ben fan Hoewel ik Harry eerder onuitstaanbaar & arrogant zou noemen, een nogal eendimensionaal en oninteressant personage, personages als Luna, Ron en Anderling zijn veel beter neergezet. Maar het zijn fantastische verhalen, een wereld om totaal in te verdwijnen, heerlijk gewoon.

Welk boek vind je het beste?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 15-04-2010, 20:33
Ratatouille
Avatar van Ratatouille
Ratatouille is offline
Harry Potter, hier nog een fan
Als je echt op zoek bent naar fans, zou ik eens kijken op http://www.zweinsteindigitaal.com/. Ik weet niet of je hier reclame mag maken, maar ik ben er een tijd behoorlijk actief geweest en vond het onwijs leuk. Waarom nu niet meer? Geen idee, na een tijdje ging het mij vervelen . Maar echte diehard fans kunnen daar andere diehard fans vinden
Ik vind deel zeven denk ik het beste... Maar qua film, vind ik deel zes het leukst
Met citaat reageren
Oud 16-04-2010, 20:42
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ik kan de Harry Potter boeken zeker wel waarderen, maar ik ben over mijn fanhysterie (HP rpgs, fanfics, fora) heen. Rowling heeft bekende elementen op een hele leuke manier gecombineerd en als ik een HP lees zal ik er nog steeds in meegenomen worden. Dat blijft fijn.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 17-04-2010, 16:33
Mitchiee
Mitchiee is offline
Ik vindt zelf Loena Leeflang het leukste personage in de Hp serrie's. Ze is gewoon grappig en anders. Ik hou van de manier waarop ze tegen dingen kijkt. Bij haar kan niemand wat fout doen.

Ook vindt ik Ron goed/leuk. Alleen in deel zeven viel hij heel erg tegen bij mij.

Nou, jah, Ik ga meteen even een kijkje nemen bij dat Harry Potter Forum. Bedankkt voor de link.

Laatst gewijzigd op 27-04-2010 om 13:35.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 08:50
annekiejj
annekiejj is offline
heyy,

ik ben zelf oowk wel een harry potter fan en ik speel er ook spellen van op de wii. Ik zit nu alleen hartstikke vast kijk alsjeblieft bij mijn topic als je iets weet van het spel harry potter en de orde van de feniks.

alvast bedankt!

Xx Annekiejj
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 11:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jaaaa Harry Potter

Ik heb al die boeken meerdere malen gelezen. Toen het laatste boek net uit was, kon ik hem ook niet wegleggen! Dan zat ik te eten en dan staarde dat boek me aan, van 'lees mij!'.
Het was zo erg dat mensen zaten te zeuren dat ik 2 dagen totaal afgesloten van de wereld was (Kom nou op msn. Nee, ik moet lezen. Ik MOET lezen ).

Mijn favoriete personages zijn Sirius Zwarts en Perkamentus <3
Spoiler

Omg, en Hagrid <3 hij is zo lief, je kan niet niet van hem houden.
En heel stiekem vind ik Sneep, Malfidus (Draco) en Voldemort ook geniaal

Degene die ik haat Bellatrix van Detta! De spoiler zegt waarom! En ik haat die Omber ook. Ik heb mezelf op zitten vreten tijdens het 5e boek, briljant (tijdens de film ook trouwens).
En meneer Krenck is ook zo'n walgelijke vent. Droebel ook, overigens. Alhoewel, Droebel is gewoon onnozel vind ik.

Ik vind Harry niet zozeer arrogant, al kan hij zo wel eens uit de hoek komen ja. Maar volgens mij is dat meer omdat hij die connectie met Voldemort heeft en niemand hem begrijpt.
Hermelien vond ik eerst een irritante betweter, tot ze eindelijk een beetje los kwam.
Ron vind ik een schatje, alleen hij stelde me diep teleur in het 4e boek (al begreep ik wel waarom hij boos was) en in het 7e boek.

Nou, genoeg geouwehoerd
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 12:56
Verwijderd
Heb mij destijds voorgenomen zijn boeken pas te gaan lezen, als iedereen hem vergeten is.
Idem Tolkien.

Lezen over iemand die je op fastfood verpakkingen tegenkomt, dat zegt mij eens twee keer niets namelijk.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 17:54
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Tsja, toen ik de eerste boeken las, kwam hij nog niet voor op fastfood verpakkingen e.d.

Bellatrix is echt pure slechtheid, ja... Maar Sneep vind ik wel een interessant personage, dat is ook mooi gedaan.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 17:59
Ratatouille
Avatar van Ratatouille
Ratatouille is offline
Citaat:
Heb mij destijds voorgenomen zijn boeken pas te gaan lezen, als iedereen hem vergeten is.
Idem Tolkien.

Lezen over iemand die je op fastfood verpakkingen tegenkomt, dat zegt mij eens twee keer niets namelijk.
Als je weinig fastfood eet, is het net alsof je een echt boek leest
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Als je weinig fastfood eet, is het net alsof je een echt boek leest
Damn! Never knew they where that good...

XD
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 19:11
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Tsja, toen ik de eerste boeken las, kwam hij nog niet voor op fastfood verpakkingen e.d.

Bellatrix is echt pure slechtheid, ja... Maar Sneep vind ik wel een interessant personage, dat is ook mooi gedaan.
Nou ja, eerlijk gezegd is Bellatrix ook interessant genoeg. Want het is bijna zielig hoeveel ze 'voelt' voor Voldermort. Het is natuurlijk wel zo dat ze puur slecht is, maar dat is ook interessant, vind ik; het verbaast me heel erg dat ze zo slecht kan zijn.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 10:20
hometownheroine
Avatar van hometownheroine
hometownheroine is offline
Ik lees ze nu weer voor de 10751390470147023e x in het Nederlands.
Heb ze nu ook al 3x allemaal in het Engels gehad ofzo ^^.

Ik vind Ron zooooooooo geniaal , ook in de films. Met die opmerkingen enzo, dat vind ik echt leuk
__________________
writing my own little fairytale.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 00:05
lunaaah
Avatar van lunaaah
lunaaah is offline
ik ben ook een grote fan al van myn 3.5 jaar (zeer trots) dat is al bijna 10 jaar xD
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 09:17
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben zelfs al meer dan tien jaar fan, maar bij mij is dat dan wel vanaf mijn twaalfde. Ik voel me oud
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 07:39
Kawashima
Avatar van Kawashima
Kawashima is offline
Haha, ik heb serieus een Harry Potter obsessie :') -ik heb best veel obsessies xd-.
Van de gewone boeken, tot posters, tot fanfictions en rpg's.

Favoriete personages; Fred, George, Luna.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 12:12
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik heb ze al eeuwen niet meer gelezen, maar ik vind ze wel erg leuk.
Ben het wel een beetje met Vogelvrij eens: Harry wordt door de boeken heen steeds eendimensionaler. Hagrid is inderdaad een dikke <3 en mevrouw Wemel ook .

En -zeker in de films- Anderling <3.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 20:18
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ik denk dat ik ze meeneem als vakantielectuur, door de aankomende films weer helemaal zin om verder te gaan met mijn leesronde.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-07-2010, 13:58
Mevrouw Lul
Avatar van Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Jeuj, ik heb net de teksten van alle boeken in het Italiaans gevonden .
__________________
Living is a lot like flying. You either do it or die trying.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2010, 03:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Stiekem ben ik heel blij dat de films met een half jaar tussen uitkomen, heb ik weer een excuus om 2x dat boek te lezen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Je DVD-collectie
Freshh~
234 08-03-2005 15:33
Films, TV & Radio Harry Potter/Alan Rickman #2
Severus
500 26-08-2004 10:32
Films, TV & Radio Show Your DVD Collection
Kubstudent
39 07-01-2004 12:20
Films, TV & Radio Welke films heb jij thuis op DVD?
Talon
97 18-11-2003 20:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03.