Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2012, 14:53
xwebelieve
xwebelieve is offline
Hee,

Mijn ouders zijn gescheiden en ik heb mijn vader nu al 7 jaar niet gezien, Ik mis hem heel erg en hij mij ook want hij stuurt nog steeds brieven en kaartjes enzo
Ik zou heel graag contact met hem willen maar dat kan niet, mijn moeder zegt dat ik dan niet meer welkom ben thuis, bij hem wonen is ook geen optie want hij vaart om de week en kan dus geen hele week alleen thuis zijn.

Met mijn verjaardag heeft mijn vader mij een brief gestuurd, die brief wilde ik houden en dat heb ik ook gedaan, daarna heeft mijn moeder mij 3 dagen uitgescholden voor verrader en negeerde ze mij. Ik kon er niet meer tegen en ben dus ook naar de mentor geweest, hij wilde met mijn moeder praten alleen ik wou dat niet omdat het dan alleen maar erger zou worden. Ik ben ook erg gespannen en ging dus naar een soort ontspanningstherapie, mijn moeder en ik hadden vlak daarvoor hele erge ruzie en toen ben ik bij die therapie in huilen uitgebarst, ik heb toen verteld aan hem waar mijn moeder naast zat wat er aan de hand was. Als er mensen bij zijn dan doet ze heel aardig en lief alsof er niks aan de hand is en als we dan weer naar huis gaann barst het los, ze word dan enorm boos op mij en zegt dat ik haar voor gek zet bij anderen.

Mijn vriendje weet ook van mijn problemen thuis en het word de laatste tijd steeds erger, ze scheld me uit, ze vraagt soms 'MOET JE EEN KLAP VOOR JE KOP' zegt dat ik op mijn vader lijk en egoistisch ben etc. mijn moeder haat mijn vader en daarom ben ik dus bij haar niet meer welkom als ik contact met hem heb. Mijn moeder zegt ook tegen mij dat het misschien beter is dat ik ergens anders ga wonen.

Als mijn moeder me uitscheld voor verrader etc. doet mijn zus van 18 (ik ben 14) gewoon gezellig mee, en zij kunnen dan met elkaar lekker tegen mij. Ik sta er helemaal alleen voor en ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben ook laatst op school in huilen uitgebarst de dag na vaderdag omdat ik hem zo mistte, ik heb erover gepraat met de mentor en weer wilde hij met mijn moeder praten. Ik weet niet wat ik moet doen en ik denk dat t mischien inderdaad beter is als ik ergens anders ga wonen ik hou dit zo niet vol en heb ook in mijn armen gekrast en denk soms aan zelfmoord. Ook dat weet mijn vriendje en hij wilde naar de mentor gaan omdat hij zich zorgen maakte om mij maar ik heb hem toen beloofd het niet te doen. Mijn moeder was er ook achter gekomen dat ik in mijn arm had gekrast en zei dat als ik het nog eens deed ik maar ergens anders moest gaan wonen.

Wat moet ik nu doen, ik weet het niet en nu is er vakantie en iedereen heeft lol maar ik vind vakantie vreselijk omdat ik dan veel vaker thuis ben, ook omdat ik weinig vrienden heb
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2012, 18:22
Verwijderd
Een bijbaan en bij familie of vrienden vaak langskomen om je moeder te ontwijken, is dat een idee?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 21:53
luna-23
luna-23 is offline
ik denk niet dat dat dat erg helpt, je moet je toch veilig voelen in je eigen huis? Wat zegt je mentor ervan? misschien kan je des noods een tijdje bij je vriendje wonen? In elk geval moet je er snel wat aan doen, zo iets laat diepe littekens achter en hoe langer het door gaat hoe moeilijker het later is om je erover heen te zetten.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 22:22
liefdesvraag
liefdesvraag is offline
Beste,

Ik wil je graag als tip meegeven ga naar het maatschappelijk werk. Of praat er met de huisarts over die kan je dan doorverwijzen. dan hebben deze een zwijg plicht en zijn ze zeker bereid om je te helpen. Wie weet kunnen ze praten met jou en je moeder samen. Want je meoder haat je vader maar daarom hoef jij geen contact te hebben met je vader.


Verder wil ik graag vragen of je vader weet van je problemen? En wat er thuis allemaal gebeurd?

Groeten,
Dennis
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 23:18
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Ik weet niet hoe je ouders uit elkaar zijn gegaan, maar het lijkt er op dat het niet zo'n prettige situatie was.
Hoe dan ook heb jij geen probleem, maar lijkt het meer alsof je moeder en zus een probleem hebben. Dat slaat dan weer over op jou, waardoor jij er last van krijgt.
Misschien kan je vader icm maatschappelijk werk je helpen zoeken naar een andere woonplek, je huidige is namelijk niet een juiste.
Als je moeder niet wil dat je vader en jij contact hebben zou je ook aan je vriendje kunnen vragen of hij wil helpen om contact te krijgen met je vader, ruim buiten je moeder om.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 04:22
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Waar is je vader eigenlijk in dit verhaal? Kun je hem ook niet bellen (daar hoeft je moeder niet achter te komen). Weet hij hiervan?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ruzie
anonymous88
1 19-11-2016 17:06
Liefde & Relatie Altijd ruzie met ouders:s
evanescence
19 10-06-2005 07:59
Psychologie mijn moeder het kutwijf.........
missyleeuwarden
17 04-03-2005 18:07
Psychologie mijn moeder..
tsjuk
16 20-08-2004 18:21
Psychologie Problemen met mijn moeder...
Hawahaai
18 15-09-2003 13:39
Psychologie moeder dochter dilemma
gorgeousgirl
6 01-01-2002 12:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:42.