Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2002, 16:30
jostie
jostie is offline
hoi iedereen!
ik heb een probleem met harry potter voor de gameboy color. dat is namelijk.......
dit: ik heb het lesrooster afgewerkt en ik heb het duel met draco malfidus ook al gehad en toen na de trol verslagen te hebben werd het kerst. na kerst daar gaat het mij om! dus lees verder!! harry heeft kerstcadeaus gekregen en dan pakt foppe ze af. ik moet dan als opdracht de cadeaus opzoeken en ze zitten in een voorraadkamer van vilder. als ik dan de cadeau's heb gepakt in de voorraadkamer dan staat vilder er en dan zegt ie ''hebbes '' . harry gaat dan naar prof. anderling en dan krijg ik 1 strafpunt en niet hoger omdat het kerst is. nou als ik dan weer naar de griffoendor afdeling ga dan gaat harry samen met ron de cadeau's uitpakken. ik krijg dan oa. een fluit van hagrid, chocokikkers van hermelien, en de ontzihtbaarheidsmantel van een anonieme afzender. nou dan is het even later 's nachts en dan zegt harry ''ik ga die mantel eens uitproberen''. de opdracht is dan om meer te weten te komen over nicolaas flamel. in het boek gaat harry dan naar de bieb toe en dan naar de verboden afdeling. Ik doe dat ook in het spel en dan wil harry net een boek pakken en dan gaat het alarm af. In het boek gaat harry dan voorbij vilder langs die dan een uitgang staat te bewaken. Als ik dat ook doe dan zegt vilder ''hebbes''. ik ben er dan bij en dan word harry weer neergezet in de toren. en dan mijn probleem is dan.. allle lokalen of deuren (bij mij) zitten ''op slot'' en ik kan er niet in. dat is bij een paar kamers en lokalen niet het geval. dat zijn deze: eetzaal, docentenkamer, sneeps kantoor, toverdrankenlokaal en de bieb. de rest is bij mij dicht. in het boek ontdekt harry dan de spiegel van negreb als hij uit de bieb is ontsnapt. maar bij mij zijn alle deuren op slot behalve de kamers die hiervoor worden genoemd. dusn kan ik niet bij de spiegel van negreb komen. daar zit ik dus vast. en ik heb nog een vraag aan andere gbc eigenaren met het spel harry potter. dat is: ik kan bij mijn gbc in het spel niet op het zwerkbalveld terwijl het in het spel voor de pc wel kan. ik weet niet of je niet kan zwerkballen met de gbc en ik was benieuwd naar anderen met het spel of die wel konden zwerkballen met het spel voor de gameboycolor. en bij het pc spel gaat het wel over norbert de draak netzoals in het boek maar bij mij in het spel heb ik niks gezien over norbert bij hagrid. ik weet dus niet of dit allemaaaaal niet kan of dat het wel kan. en als het wel kan dan wil ik graag weten hoe! dus als het bij jullie wel kan''zeg het dan''!!!!!!!!

groetjes van,

jostie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2002, 18:09
me kip
me kip is offline
www.gamefaqs.com
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53.