Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2003, 16:51
Verwijderd
Iedereen zit altijd zo te hameren op die éérste keer, maar meestal was de láátste toch leuker
Daarom:
Wanneer heb je voor het laatst sex gehad en hoe was het? En wanneer was je laatste zoen en hoe was die?

Om het eerlijk te houden: ikke mijzelf
Laatste keer sex was vanmiddag, en het was een beetje kort voor ons doen maar dat vond ik niet erg (het was alsnog ruim tien minuten) en het was als meestal z.g. (slechte sex bestaat niet, zolang je alles 'normaal' houdt), standje was het iets dat 'brug' heet, al noemen wij het nooit zo (meneer vriend en ik hebben het nml ooit voor t eerst uitgeprobeerd toen Andijvie op 't forum zei dat ze die wel prettig vond, en aldus noemen wij het naar haar), en het was even echt nodig want we waren al vijf dagen bijna continu bij elkaar in de buurt zonder de kans op sex te hebben
Laatste zoen was ook vanmiddag, in mijn schuur toen hij terug naar huis ging dat was lief en voorzichtig
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 16:55
Verwijderd
Laatste keer seks is 81 dagen geleden (ziek dat ik dat precies weet). Was lekker.

Laatste zoen is anderhalve week geleden en dat ging wel.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 16:59
Verwijderd
Laatst sex: Uh lang, lang geleden Laatst all the way, tenminste.

Zoen: Eh... een maand terug? Met een jongen met wie ik vaak zoen... tenminste al erg vaak over de laatste anderhalf jaar ^_^;; Na avondje half-flirten en wel weten wat er gaat gebeuren. Was lekker. Hij zoent goed. Mrah.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 17:00
Rugbuksnuffer
Avatar van Rugbuksnuffer
Rugbuksnuffer is offline
Ja ja oeh oehhhhhhhhhhhhhhh ik kom. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Moment je krijgt zo antwoord ff deze wip afmaken.
Aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
__________________
Mijn auto leeft. Hij rookt ,hij zuipt en hij wipt !!!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 17:05
David
Avatar van David
David is offline
van het weekend was de laatste keer sex ,

en gisteren heb ik m,n vriendin nog een zoentje gegeven toen ik bij dr aankwam en toen ik weer naar huis ging
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 17:05
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:

Wanneer heb je voor het laatst sex gehad en hoe was het?
Voor mij was dat eergisteren en het was heerlijk, vooral omdat het voor mij alweer 2 weken geleden was dat ik voor het laatst sex met een vrouw heb gehad.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 17:06
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Dat is afgelopen zaterdag geweest, en was prima genieten.

Mijn vriendin komt vrijwel elk weekend naar mij toe, hier hebben we alle privacy. Dit weekend zal dus weer de eerstvolgende keer zijn.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 17:11
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:
Voor mij was dat eergisteren en het was heerlijk, vooral omdat het voor mij alweer 2 weken geleden was dat ik voor het laatst sex met een vrouw heb gehad.
Heel gemeen van me, maar het lijkt net alsof je wel dagelijks seks hebt met een man, als je het zo formuleert. Omdat je er zo expliciet vrouw bij zet lijkt het net of je het normaal met 'iets' anders doet

Sorry
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 17:27
poesiefox
poesiefox is offline
Wij wonen al een tijd samen, dus dan kun je denken: vandaag niet, nou ja , morgen dan. En dan gaat dat morgen ook wel eens voorbij zonder...
Wanneer weet ik al niet eens meer op de dag nauwkeurig, in ieder geval ergens vorige week.
En wat we deden...het is altijd verukkelijk, dus de individuele keren herinner ik me nooit zo goed, en we hebben ook steeds orale tussendoortjes. Tellen die eigenlijk mee?

Volgens mij was het 's avonds, saai in bed, ik ben eerst heel langzaam en heftig op mijn rug klaargebeft en gevingerd en daarna kwam hij in me. Dat duurt dan nooit echt lang, hij is dan al zo opgewonden van het beffen, en ik wil het dan meteen vrij stevig. Ik ben klaar, ik ben nat, ik wil dan gewoon stevig geneukt worden, voor het lekkere rug-orgasme wat ik alleen op die manier krijg.
En ik wil het dan ook niet te lang, ik heb snel last van mijn blaas.

Wat moet ik me bij de brug voorstellen, op zijn hondjes?
Of is het wat wij de kruiwagen noemen, hij op zijn knieen, verder rechtop, en zij op haar rug met een hol ruggetje en haar billen op zijn heuphoogte, steunend op haar ellebogen, terwijl hij haar billen ondersteund? Dan maakt zij dus een brug.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 17:38
Verwijderd
Vorig weekend En het is altijd heel lekker!
Meestal beginnen we zachtjes, maar loopt het uit op gigantisch hard, en dat vind ik echt heel lekker! Hij kan het gelukkig goed uithouden en we zijn toch wel heel vaak langer dan een uur bezig. Penetreren houdt ie ook lekker lang vol, dus dan geniet ik des te meer

Maar ook al is het hard, het is meestal wel heel lief
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 17:38
Verwijderd
Laatste keer was 2 weken terug... en het was goed

Laatste zoen was gisteren... en dat was eigenlijk een beetje zielig omdat het waarschijnlijk echt onze laatste zoen met elkaar was. Maar wel lief
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 17:44
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Heel gemeen van me, maar het lijkt net alsof je wel dagelijks seks hebt met een man, als je het zo formuleert. Omdat je er zo expliciet vrouw bij zet lijkt het net of je het normaal met 'iets' anders doet

Sorry
O, gaan we nou zo beginnen???
Je zou het inderdaad zo kunnen interpreteren zoals jij stelt, maar ik neem aan dat je wel begrijpt wat ik bedoel.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 17:44
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Ramlothiel schreef:
Laatste keer was 2 weken terug... en het was goed

Laatste zoen was gisteren... en dat was eigenlijk een beetje zielig omdat het waarschijnlijk echt onze laatste zoen met elkaar was. Maar wel lief
Dat is balen.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 17:53
paco
Avatar van paco
paco is offline
net een half uurtje geleden, 2x zelfs. met me lieve vriendinnetjuh...
__________________
"and the bass go Dark"
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 18:04
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
een vluggertje maar eigenlijk wel heel goed
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 18:07
Verwijderd
allebei vandaag, en ik zal voorlopig wel op vandaag blijven staan
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 18:38
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:
O, gaan we nou zo beginnen???
Je zou het inderdaad zo kunnen interpreteren zoals jij stelt, maar ik neem aan dat je wel begrijpt wat ik bedoel.
Jaja Was ook maar een grapje
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 18:55
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Jaja Was ook maar een grapje
Weet ik...
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 19:12
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef:
Wat moet ik me bij de brug voorstellen?
brug is ehm, jongen ligt op z'n zij, meisje ligt op haar rug, met haar benen over zijn heupen zeg maar, nouja, ene been over zijn rug en andere over zijn benen komt het meer op neer, meisje ligt daarbij in hoek van ongeveer 45 graden t.o.v. de jongen, haar benen vormen dan een brug over hem heen
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 19:17
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
Laatste keer was begin januari. Was super enzow. Laatste zoen was paar dagen daarna. En toen ging t uit...
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 19:20
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
brug is ehm, jongen ligt op z'n zij, meisje ligt op haar rug, met haar benen over zijn heupen zeg maar, nouja, ene been over zijn rug en andere over zijn benen komt het meer op neer, meisje ligt daarbij in hoek van ongeveer 45 graden t.o.v. de jongen, haar benen vormen dan een brug over hem heen
Die is zooo lekker! Wij hebben een variant waarbij de jongen ook op zijn rug ligt, en het meisje met een been over zijn heupen heen ligt. Werkt alleen als er aan bepaalde anatomische eisen met betrekking tot lengte en stand van de piemel voldaan is. Maar dan is het hele goeie G-spot houding.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 09:08
AlmereGirl
Avatar van AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Gisteravond met mn lieve vriend
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 09:44
Sikamikanico
Avatar van Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Mijn laatste keer was afgelopen zondagmiddag. Het begon met elkaar masseren met olie. Toen kwamen we erachter dat een jongen op zijn buik liggend ook gemasturbeerd kan worden. Toen gingen we het op een gegeven moment doen, standjes: missionaris, zij bovenop (zittend), zij bovenop (liggend, met kont naar mij toe, tip!).
Ehm, het was wel prettig...

Mij laatste zoen was afgelopen zondagavond, het was kut, want er was iets raars met de treinen, we hadden bijna geen tijd om afscheid te nemen.
__________________
http://www.scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 09:51
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef:
Dit is echt een van de onzinnigste topics die ik ooit gezien heb.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 11:00
kastdeur
kastdeur is offline
Wanneer heb je voor het laatst sex gehad en hoe was het? euh vorige week vrijdag middag en hij was weer lekker cobie

En wanneer was je laatste zoen en hoe was die?
ook vrijdag denk ik en ik geloof de aanleiding tot de seks, maar ik kan me vergissen
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 12:11
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
Wanneer heb je voor het laatst sex gehad en hoe was het? En wanneer was je laatste zoen en hoe was die?
2 dagen geleden, waas heerlijk. Gisteren heb ik nog met mijn vriendin gezoend en dat was eveneens heerlijk.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 12:20
Meissie16
Meissie16 is offline
Laatste keer sex was vannacht met me vriend, laatste zoen was een uur geleden toen hij ging werken
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 18:40
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
het laatst was na het eten... was lekker na het eten in de keuken, ouders zijn weg namelijk, op de eettafel en ik in de hoek van de keuken met mijn voeten op het aanrecht zodat mijn benen mooi open stonden zeg maar was lekker
__________________
ik heb geen signature
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 19:02
Verwijderd
Mijn laaste keer was gisteravond. Ik had eigenlijk ontzettende buikpijn omdat ik ongesteld was en had helemaal niet zo'n zin om te vrijen, alleen maar om tegen hem aan te liggen. Maar op een of andere manier krijgt hij het toch altijd voor elkaar om me botergeil te maken .

En het was heerlijk, en bloederig . Daarna onder de douche gesprongen en nog lang naakt op bed gelegen. En toen nog een keer gevreën wat ook heerlijk was.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 19:52
Verwijderd
TE lang geleden....5 maanden terug ofzo!! hehe dat was wel leuk hoor , het is alleen nu uit met dat meisje
maar ik heb nu weer een hele lieve vriendin, dus ik zie wel
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 19:57
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
de laatste keer was zo geweldig het was bij mij thuis (laatste in de relatie ook trouwens) en we waren de hele avond alleen thuis dus we hebben het er goed voor genomen het heeft wel 3 uur geduurd alles in totaal ikke 3 keer klaargekomen zij was 6 keer klaargekomen

beste ooit
ik mis het
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 21:41
Verwijderd
De laatste keer was ergens eind september ofzo.. jaja, al weer zo lang geleden, was ook meteen mijn eerste keer.
Maar na het weekend kan ik denk ik wel meer vertellen..

laatste zoen: zondag, toen ik mn vriend op de trein zette.. moest ik hem weer een week missen.. snik..
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 22:10
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef:
Dit is echt een van de onzinnigste topics die ik ooit gezien heb.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 22:35
Zezette
Avatar van Zezette
Zezette is offline
sex...veel te lang,maar da voorspel is wel ook heel plezant!!!
__________________
Tsjoepe...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 14:09
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Een week geleden alweer
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 14:32
Verwijderd
Vorig leven?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 14:42
Verwijderd
laatste keer seks was zondag (was heel fijn, was trouwens de derde keer op 24 uur tijd... dat gebeurt bij ons niet zo vaak, reden te meer om het superfijn te vinden )
laatste kus was gisterenavond. hij kwam om kwart voor twaalf 's avonds nog gauw even langs om slaapwel te zeggen *vlieft*

xxx
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 14:51
Ellesje
Ellesje is offline
laatste keer zou zo'n 2 maanden terug geweest zijn, en eigenlijk weet ik niet meer hoe het was ...
laatste keer zoenen is 2 weken terug, dat was wel fijn, maar dan vooral de intimiteit en niet het zoenen zélf, want dat was 'n beetje onwennig...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 14:53
Doopy
Avatar van Doopy
Doopy is offline
een paar dagen geleden, dag daarna was het uit . dus ga nu in het andere toppic ff zeggen dat het nog wel ff kan gaan duren tot de volgende keer
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 16:30
Mnemosyne
Mnemosyne is offline
de laatste keer was maandag, na dansles. Het was niet gepland, maar nadat we ieder een week op vakantie waren geweest ging het vanzelf, even snel op bed, met alle kleren nog aan.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 18:37
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
eXo schreef:
3x
Jezelf quoten is inderdaad een stuk zinniger .

Mijn laatste keer was gisteravond, en het was weer
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 20:05
coco
Avatar van coco
coco is offline
gisteren en altyd lekker toch!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 16:18
Verwijderd
Gisteren... en t was heerlijk....
(in t bos.. hihi..wel koud maar dat boeit niet.. )

Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 16:27
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Eh... Best lang geleden.
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 18:29
poesiefox
poesiefox is offline
Gisternacht. Eigenlijk te moe, maarja, zin... Eigenlijk te kort, ik boven, G-spot. Yes!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 13:04
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
laatste keer was vrijdagavond. Ong. 10 min., ik onder, was lekker

laatste zoen gister...
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 13:24
Verwijderd
Dat was vorige week zondag.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 13:37
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef:
Iedereen zit altijd zo te hameren op die éérste keer, maar meestal was de láátste toch leuker
Daarom:
Wanneer heb je voor het laatst sex gehad en hoe was het? En wanneer was je laatste zoen en hoe was die?

Jeeeeeeetje joh.. De laatste keer sex is alweer veeels te lang geleden.. In Juli ergens, in mijn bed, met mn ex.. Hoe het was, vast wel goed, weet ik echt neit meer precies hoor

Laatste zoen was euh.. 2 weken geleden, maar de echt allerlaatste zoen was niet zo want ik was heel erg misselijk en dat maakte het alleen maar erger Maar de eerste die dag was wel leuk, op vlondertje midden in de stad bij het water in het zonnetje Lief zoentje was dat
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 15:41
Verwijderd
vandaag
ook de eerste keer gelijk
Het was leuk, nee... geweldig
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 15:43
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
vandaag
ook de eerste keer gelijk
Het was leuk, nee... geweldig
Gefeliciteerd!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie 2de keer goede keer?
Verwijderd
7 18-09-2012 21:23
Lifestyle DE laatste keer dat je iets toegeeigent hebt wat niet van jou was maar nu wel
anarpunk
54 28-04-2003 17:39
Psychologie wanneer ben je depressief?
Black Rainbow
17 24-10-2002 07:31
De Kantine Laatste keer?
Qamra
21 12-05-2002 21:45
De Kantine Wanneer heb je voor het laatst gehuild??
*Shorty*
54 23-04-2002 18:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26.