Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2003, 11:19
Juliah
Avatar van Juliah
Juliah is offline
Weet iemand of er andere opties zijn voor vaccinatie (tegen bv. rode hond)? Dat je pillen kunt slikken of weet ik het wat...? Heel erg bedankt alvast.
__________________
Het is groen en het zit op een hekje.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 11:27
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ben je bang voor naalden/spuiten ?
Sorry, maar ik heb geen idee of dat kan.
__________________

Laatst gewijzigd op 27-06-2003 om 11:31.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 11:31
Juliah
Avatar van Juliah
Juliah is offline
Citaat:
dreen schreef op 27-06-2003 @ 12:27:
Ben je bang voor naalden/spuiten?
Das nog zacht uitgedrukt...
__________________
Het is groen en het zit op een hekje.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 11:35
Verwijderd
Ik heb geen idee, het zou best goed kunnen, maar ik heb er nog nooit van gehoord.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 12:05
poesiefox
poesiefox is offline
Ik weet dat polio en tyfus met een pilletje of een druppeltje kunnen, maar verder zou ik het niet weten. Bel de GGD maar.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 14:45
Verwijderd
geen idee of dat kan, idd even naar de GGD bellen!
als het toch met een spuit moet: van te voren zeggen. een vriend van me wordt ook heel beroerd van spuiten, wordt ie agressief enzo, daarom zijn ze bij hem langs gegaan om hem te zetten. ik weet niet of dat overal kan, maar misschien stelt het je gerust?
ikzelf kan er overigens goed tegen, ben ook al helemaal lek geprikt . het is altijd wel even spannend maar daardoor krijg ik juist de slappe lach! misschien helpt het om die stomme zuster of wie het ook is gewoon uit te lachen?
nja, tis maar een ideetje. heel veel succes!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 14:49
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
ik ben ook doodsbang voor die dingen. ik moest vanmiddag nog bloedprikken (ik heb misschien een of andere vreemde ziekte) en dat vond ik dus echt niet leuk.. iig heb ik tegen mezelf gezegd dat ik me niet zo moest aanstellen. ik heb gewoon de hele tijd tegen die zuster aan zitten praten, aan leuke dingen gedacht, mijn arm ontspannen (dat helpt tegen de pijn) en steeds de andere kant opgekeken. maarja.. als de naald er eenmaal in zit doet het geen pijn meer.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 15:11
Verwijderd
Citaat:
mithril schreef op 27-06-2003 @ 15:49:
ik ben ook doodsbang voor die dingen. ik moest vanmiddag nog bloedprikken (ik heb misschien een of andere vreemde ziekte) en dat vond ik dus echt niet leuk.. iig heb ik tegen mezelf gezegd dat ik me niet zo moest aanstellen. ik heb gewoon de hele tijd tegen die zuster aan zitten praten, aan leuke dingen gedacht, mijn arm ontspannen (dat helpt tegen de pijn) en steeds de andere kant opgekeken. maarja.. als de naald er eenmaal in zit doet het geen pijn meer.
ik denk ook niet dat het om de pijn gaat. het gaat om het idee, bovendien kun je er al lang van te voren over nadenken dat je straks die spuit gaat krijg en dan ben je eigenlijk jezelf aan het opfokken.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 16:01
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Dat zenuwachtig maken van te voren kun je voorkomen door het je ouders achter te laten houden. Zodat jij niet weet welke dag het is. En dat ze het je pas een uur van te voren vertellen ofzo.
__________________
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 16:07
Verwijderd
Ik ben er ook bang van, en ik heb via een vriendin van mn ma verdovingszalf en pleisters gekregen..die helpen wel..en het helpt bij mij ook als een vertrouwd iemand het doet, zoals mijn huisarts!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 21:26
Juliah
Avatar van Juliah
Juliah is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 27-06-2003 @ 16:11:
ik denk ook niet dat het om de pijn gaat. het gaat om het idee, bovendien kun je er al lang van te voren over nadenken dat je straks die spuit gaat krijg en dan ben je eigenlijk jezelf aan het opfokken.
Het gaat idd niet om de pijn, pijn heb ik zat, dat doet me weinig, het gaat idd om het idee... Het m'n ouders achter laten houden werkt ook niet, ik woon op mezelf en bovendien zou ik dan helemaal gek worden van de gedachte dat ik 'ooit' zou moeten ed...

Bloedprikken doet idd weinig pijn als de naald er eenmaal inzit (al moet ik daar ook echt niet aan denken), met injecties is het anders (vind ik iig)...

Ik durf eindelijk weer zo nu en dan mouwloze truitjes aan, sinds jaren, dat wil ik niet weer kwijt raken...
__________________
Het is groen en het zit op een hekje.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Poll: hoe denk je over vaccinaties
vrager1244
17 04-02-2013 13:45
Levensbeschouwing & Filosofie Dat zijn een hoop beestjes...
akumabito
498 23-12-2006 23:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40.