Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2003, 17:39
alwaysgood
alwaysgood is offline
hoi,
ik ben onlangs uitgeloot voor geneeskunde, nu doe ik echter met de 2e loting biomedische wetenschappen mee. De uitslag van deze loting is half augustus. als ik ook voor biomedische wetenschappen wordt uitgeloot ga ik biologie doen. Maar moet ik nu gewoon wachten met boeken bestellen totdat de uitslag van de loting bekend is? Want dat houdt in dat ik de boeken waarschijnlijk niet meer op tijd krijg. En als ik me dan nog moet aanmelden, kan ik dan wel meedoen met de introductieweken?
alvast bedankt
__________________
Do or do not. There's no try
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-07-2003, 18:15
Verwijderd
Wat heb je aan nu boeken bestellen als je de opleiding misschien niet gaat doen...? Zit je straks met boeken die je helemaal niet nodig hebt. Zonde van het geld. Ik zou gewoon wachten tot je weet wat je gaat doen.

Als je je voor de intro-weken inschrijft voor de opleiding, lijkt me dat je gewoon mee kunt doen...maar ik denk dat je dat het beste na kunt vragen bij de universiteit waar je (eventueel) gaat studeren.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 11:48
ganralph
ganralph is offline
de meeste universitaire boeken kun je (in de stad waar de opleiding is) meestal ook in een boekhandel kopen; bestellen is vaak alleen iets goedkoper.

als je je voor de introductie inschrijft lijkt me het ook geen probleem. mocht de inschrijving nog niet helemaal zijn door gevoerd, dan kun je vaak toch nog bij de introductie geplaatst worden als je uitlegt dat je wat later was.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 12:08
Verwijderd
Je kan vrij snel aan boeken komen, zodra je weet welke opleiding je doet bestel je daar de boeken voor. Wanneer je ze niet op tijd hebt, zijn ze vaak ook te vinden in de universiteits bibliotheek, kan je daar een paar pagina's kopieren en heb je dus wat je nodig hebt tot je je boeken hebt.

Zelf hoor ik pas op 30 augustus of ik m'n VWO diploma gehaald heb, op 1 september begint de facultaire introductie week... lekker laat de uitslag dus, 'k kan ook nog geen boeken bestellen ofzo, heb geen lijst, nog niets, omdat ik nog niet ingeschreven ben (nog geen diploma dus), dus jaaa... ik zie wel, als ik slaag bestel ik ze natuurlijk zo snel mogelijk...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Nodig op HBO
_adore
16 03-08-2010 09:01
Algemene schoolzaken Boeken voor Universiteit
AVA
18 09-07-2005 17:39
Algemene schoolzaken Boeken voor je studie bestellen
Verwijderd
23 26-08-2004 11:49
Algemene schoolzaken Help
wolfgang
2 18-07-2004 16:29
Algemene schoolzaken Vraagje over boeken inleveren!
Juturna
4 08-07-2004 12:10
De Kantine antwoorden boekjes!!!
thisisfun
2 01-03-2003 15:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10.