Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2004, 08:19
reddragon
reddragon is offline
ik durf niet op meiden af te stappen.... het word steeds vaker een probleem gewoon omdat ik niet durf. ik heb het lef eigenlijk niet om der op af te stappen en als ik er wel op af stap klap ik totaal dicht....

heeft iemand tips hiervoor? of herkent iemand dit?
__________________
jij bent de liefste die ik ken Ik heb het je alleen nooit durven zeggen omdat ik zo verlegen ben
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2004, 08:35
The0
The0 is offline
Denk dat het overgrote deel van de jongens (en vast ook wel meisjes) dit zal herkennen. Ik in ieder geval wel. De enige oplossing die ik heb kunnen verzinnen is: gewoon doen.
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 08:52
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
The0 schreef op 28-04-2004 @ 09:35 :
Denk dat het overgrote deel van de jongens (en vast ook wel meisjes) dit zal herkennen. Ik in ieder geval wel. De enige oplossing die ik heb kunnen verzinnen is: gewoon doen.
Inderdaad. Misschien helpt het als je goed in je achterhoofd houdt dat je niets te verliezen hebt, en je er echt niet dood aan zult gaan als je een keer op een meisje afstapt (en evt. een blauwtje loopt)
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 10:40
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
gewoon doen! is ff lastig! maar als je de smaak te pakken hebt

groeten
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 21:28
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Ik zelf heb geen probleem met het afstappen op meisjes.....

Maaaar, dat komt ook omdat ik al sinds de basisschool veel vriendinnetjes had waar ik mee speelde "klinkt wel erg kinderlijk"

Maar in ieder geval........als je omgang met meisjes zowieso al op een laag pitje zit dan wil het stappen naar een leuke meid al helemaal niet...

Dus zorg er eerst voor dat je veel met meiden omgaat......ook al zijn het de meiden uit je klas enzow, als dit van toepassing is op jouw.........of een ander die dit lees

Nahjah, geen idee......maar zo kijk ik er tegen aan
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 21:56
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 28-04-2004 @ 22:28 :
Ik zelf heb geen probleem met het afstappen op meisjes.....

Maaaar, dat komt ook omdat ik al sinds de basisschool veel vriendinnetjes had waar ik mee speelde "klinkt wel erg kinderlijk"

Maar in ieder geval........als je omgang met meisjes zowieso al op een laag pitje zit dan wil het stappen naar een leuke meid al helemaal niet...

Dus zorg er eerst voor dat je veel met meiden omgaat......ook al zijn het de meiden uit je klas enzow, als dit van toepassing is op jouw.........of een ander die dit lees

Nahjah, geen idee......maar zo kijk ik er tegen aan
Nou, ik zal je zeggen dat het overgrote deel van m'n vriendengroep uit vrouwen bestaat en ik veel 'meidenvakken' heb (gehad) (wiskunde A1, CKV 2,3) en dus veel tussen alleen maar vrouwen heb gezeten....... maar afstappen op een meisje dat je helemaal niet kent en dat je leuk lijkt.. of afstappen op degene waar je helemaal gek op bent... dat blíjft ontzettend lastig.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 23:41
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Ik denk altijd dan "Wat heb je te verliezen?" en dan ga k eropaf en dan trek k me meestal snel nog ff terug.. om dan me moed nog een x te verzamelen en dan ga k eropaf.. en dan komt het iemaal goed
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 00:15
Verwijderd
Ach. Je kunt via oogcontact en glimlachen van te voren wel redelijk bepalen of een meisje het ook leuk vindt als je op haar afstapt.

En ikzelf vind het wel prettig als iemand het gewoon doet. Al zeg je 'Ik weet echt totaal niet wat ik moet zeggen', je merkt direct wel of ze geďnteresseerd is of niet. Zo niet, dan gewoon niet pushen en dan is een afwijzing ook niet zo vervelend.

En er niet zo mee bezig zijn. Heb gewoon een leuke tijd en werk je ondertussen een beetje haar kant op. Ga niet staan zoeken naar meisjes om aan te spreken ofzo, dan maak je jezelf bij voorbaat gewoon al zenuwachtig.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 12:14
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
hoe 'eenzamer' iemand is, hoe makkelijker je er op af kunt stappen en als iemand danst, dans mee.
als een meisje aan de bar staat en jij haalt drank, bied haar dan ook wat aan, snel genoeg contact hoor!
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 14:42
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Je bent zeker weten niet de enige..
Gewoon diep ademhalen en doen..
Nee heb je en ja kan je krijgen.
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 14:50
LaGoon
LaGoon is offline
ik heb da ook heb er geen tips voor. ik heb laatst wel een heel leuk en echt heel heel heel heel leuk meisje gezien en als ik haat nog een ker zie ga ik er gewoon naar toe en wat praten heb ik me voor genomen. ik hoop wel dat als ik haar zie dat ik het nog steeds durf. want ja wat heb ik te verliezen ?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 14:52
Verwijderd
ach, dat gaat bij vrijwel niemand van een leien dakje. Gewoon al je moed bijeenrapen, diep ademhalen en eropaf; 'hoi' is genoeg, om mee te beginnen. Maakt niet uit als je verlegen overkomt, veel meisjes vinden dat juist leuk en de andere meisjes pasten toch al niet bij je.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 15:52
Arox
Avatar van Arox
Arox is offline
Citaat:
reddragon schreef op 28-04-2004 @ 09:19 :
ik durf niet op meiden af te stappen.... het word steeds vaker een probleem gewoon omdat ik niet durf. ik heb het lef eigenlijk niet om der op af te stappen en als ik er wel op af stap klap ik totaal dicht....

heeft iemand tips hiervoor? of herkent iemand dit?

Veel zuipen

Maar dat komt de conversatie en dingen erna niet zo ten goede
__________________
Topickiller
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie op meisjes af gaan
Doemyernogmaar1
33 09-03-2007 18:30
Liefde & Relatie mannen zien geflirt niet
MDJ
59 21-11-2005 18:23
Liefde & Relatie tsjah wat zal ik doen....
marizziej
46 22-01-2005 18:25
Werk, Geld & Recht Open sollicitatie
SimplyABoy19
7 01-12-2004 12:54
Liefde & Relatie Wat te zeggen in cafe....
pkls
45 25-04-2004 10:49
Verhalen & Gedichten op zoek naar onderwerpen!
Snippie
14 08-01-2003 17:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11.