Oud 11-09-2010, 14:04
--onbekend
--onbekend is offline
welke oefeningen kan ik elke dag thuis het best doen?

om wat gespierder te lijken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2010, 08:47
Verwijderd
Niet, als je gespierd wilt worden dan ligt het A: aan je bouw B: aan je trainingsschema C: aan wat je eet D: hoeveel BMI je hebt en E:Hoe je traint,(een core-training zal veel meer doen dan alleen met haltertjes trainen)

Mijn advies is: ga naar een sportschool en laat een 6weken schema voor je opstellen.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 09:23
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Gewichten kopen en hoppa. En om de dag opdrukken tot je er bij neervalt. Oja en optrekken aan de trap.
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Gewichten kopen en hoppa. En om de dag opdrukken tot je er bij neervalt. Oja en optrekken aan de trap.
Opdrukken tot je erbij neervalt is echt het antwoord niet.
Een goede spieropbouwende training duurt maximaal een uur tot anderhalf uur inclusief cardio.

intensiteit is veel belangrijker dan herhalingen als je gespierd wilt worden
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 12:11
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
meer een topic voor sport lijkt me?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 12:16
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Klopt! Verplaatst
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 14:25
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Citaat:
Opdrukken tot je erbij neervalt is echt het antwoord niet.
Een goede spieropbouwende training duurt maximaal een uur tot anderhalf uur inclusief cardio.

intensiteit is veel belangrijker dan herhalingen als je gespierd wilt worden
Opdrukken is gewoon heel goed voor je. Doe je een paar sessies die je steeds langer maakt. 15 keer om te beginnen, 20, 25, 30 en dan tot je niet meer kan. Kan in een half uur. Maar dan voel je vooral je borstspieren echt goed. Ik bankdruk nooit maar heb wel grote borstspieren gekregen van push ups.
Overigens wordt je hele lichaam sterker van push ups. Het is ook goed als warming up.
Natuurlijk klopt het dat echte opbouw met intense sets komt van weinig herhalingen. Maar push ups kan je altijd doen thuis.
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 17:08
xmanon
Avatar van xmanon
xmanon is offline
ik doe fitness met die apparaten waar dan gewichten inzitten, dat wil toch niet zeggen dat ik over een paar maanden enorme spieren heb?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 22:38
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
ik doe fitness met die apparaten waar dan gewichten inzitten, dat wil toch niet zeggen dat ik over een paar maanden enorme spieren heb?
nee
dat komt omdat de spieren bij meisjes anders zijn als de spieren bij jongens. dus je zal er na een paar maanden echt niet uitzien als 1 of andere bodybuilder

@ egoconstructie

push ups zijn niet voor het hele lichaam. tenminste......... ik zou het knap van je vinden als jij je benen traint tijdens push ups doen.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 22:47
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
benen, ja duh...
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Met citaat reageren
Oud 13-09-2010, 16:05
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
benen, ja duh...
dan nog.
met push ups span je je bovenlichaam wel aan, maar dat betekent nog niet dat je een goed gespierde rug krijgt van push ups. push ups zijn er voor je schouders + borst. that's it
Met citaat reageren
Oud 13-09-2010, 18:13
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Schouders, borst, triceps, buik en het is ook goed voor je rug. Ik zeg niet dat je dan overal grote spieren krijgt, maar als je gelijk aan gewichten gaat trekken kan je jezelf overbelasten of iets verrekken. Ook daarom push ups.
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Met citaat reageren
Oud 14-09-2010, 15:51
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Schouders, borst, triceps, buik en het is ook goed voor je rug. Ik zeg niet dat je dan overal grote spieren krijgt, maar als je gelijk aan gewichten gaat trekken kan je jezelf overbelasten of iets verrekken. Ook daarom push ups.
dat het fout kan gaan als je met gewichten aan de gang gaat komt omdat je het dan zwaar genoeg kan maken (en dus zelfs zo zwaar dat je er blesures van kan krijgen) echter als je een goede uitvoering hebt is dat veel efficienter dan push ups. hij wilt gespierd worden. als je gespierd wilt worden zul je dus alsnog met gewichten aan de gang gaan (tenzij je mensen die alleen push ups doen gespierd noemt dan is push ups genoeg).
Met citaat reageren
Oud 14-09-2010, 18:24
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Ik zei ook gewichten kopen.
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Met citaat reageren
Oud 15-09-2010, 18:12
moyra
Avatar van moyra
moyra is offline
Citaat:
ik doe fitness met die apparaten waar dan gewichten inzitten, dat wil toch niet zeggen dat ik over een paar maanden enorme spieren heb?
Naturlijk niet! ik doe al een jaar fitness en dat is absolut niet het geval
Met citaat reageren
Oud 15-09-2010, 21:14
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Lol, 90% van de comments is echt pure poep.

TS:

Neem een abbo op de sportschool. Ik ga ervanuit dat je een ectomorph bent met max 65 kilo lichaamsgewicht. Dat betekent vreten. Veel eiwitten en veel, het liefst complexe, koolhydraten. (de terminologie zoek je maar via google). Dan kies je een fatsoenlijk trainingsschema, voor een beginner raad ik Rippetoe of Stronglifts aan. Veel eten, hard trainen, goed rusten en vooral volhouden, dan komt het wel goed.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2010, 20:15
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Lol, 90% van de comments is echt pure poep.

TS:

Neem een abbo op de sportschool. Ik ga ervanuit dat je een ectomorph bent met max 65 kilo lichaamsgewicht. Dat betekent vreten. Veel eiwitten en veel, het liefst complexe, koolhydraten. (de terminologie zoek je maar via google). Dan kies je een fatsoenlijk trainingsschema, voor een beginner raad ik Rippetoe of Stronglifts aan. Veel eten, hard trainen, goed rusten en vooral volhouden, dan komt het wel goed.
dit

+ bezoek dutchbodybuilding forum eens. als je dat goed doorleest kom je ook al heel veel te weten.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2010, 12:46
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Dat is natuurlijk hét forum als je meer wilt weten, inderdaad.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Korte en lange spieren
Verwijderd
29 30-06-2006 22:50
Lichaam & Gezondheid [Centraal] Buik(spieren)
Verwijderd
19 08-08-2005 04:12
Lichaam & Gezondheid vragen over spieren voor werkstuk
Pugsley
3 09-01-2004 14:52
Vrije tijd Hoe moet je trainen voor snel een gespierde buik!
king112
19 28-05-2003 14:09
Seksualiteit spieren opwindend?
sparkling star
24 11-07-2002 13:26
Lichaam & Gezondheid Gespierd of niet?
Verwijderd
30 14-05-2002 09:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55.