Oud 16-10-2018, 13:56
neardo
neardo is offline
Ik maak altijd de afweging: waar heb ik het meeste last van? Als ik merk dat ik mezelf loop op te vreten omdat iemand nog niets heeft voorgesteld, stel ik gewoon zelf iets voor. En dan ga ik eventueel later het gesprek aan over hoe het kwam dat iemand nog niets had voorgesteld of de de vraag 'zie jij dit eigenlijk als iets vriendschappelijks of als daten?' oid.

Ik heb inmiddels 7 dates gehad met de sexy ambtenaar en ik merkte de vorige keer dat ie een beetje raar deed. Hij was opeens veel afstandelijker dan daarvoor. Ik heb het op het moment zelf even gelaten. Later in de week bleek dat we geen tijd meer om af te spreken voordat ie op vakantie ging, dus toen heb ik toch maar gewoon gebeld om te vragen wat er was. (Met in mijn achterhoofd dat het best kon zijn dat ie zou zeggen: ik wil toch niet meer daten). Bleek dat ie opeens dacht: shit wat nou als zij denkt dat we al een relatie hebben en ik ben daar nog niet en PANIEK PANIEK PANIEK. Dus zat ie helemaal in z'n hoofd en ging ie opeens elke handeling afwegen. Nu hebben we dat uitgepraat en stuurt ie wel weer normaal berichtjes en doet ie weer enthousiast

Moraal van het verhaal: speel open kaart en kijk wat het je oplevert. Zoals Ertur al zei NIVEA
__________________
sensationeel kopje verse koffie

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 19:18. Reden: Op verzoek
Advertentie
Oud 16-10-2018, 15:40
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Ik maak altijd de afweging: waar heb ik het meeste last van? Als ik merk dat ik mezelf loop op te vreten omdat iemand nog niets heeft voorgesteld, stel ik gewoon zelf iets voor. En dan ga ik eventueel later het gesprek aan over hoe het kwam dat iemand nog niets had voorgesteld of de de vraag 'zie jij dit eigenlijk als iets vriendschappelijks of als daten?' oid.

Ik heb inmiddels 7 dates gehad met de sexy ambtenaar en ik merkte de vorige keer dat ie een beetje raar deed. Hij was opeens veel afstandelijker dan daarvoor. Ik heb het op het moment zelf even gelaten. Later in de week bleek dat we geen tijd meer om af te spreken voordat ie op vakantie ging, dus toen heb ik toch maar gewoon gebeld om te vragen wat er was. (Met in mijn achterhoofd dat het best kon zijn dat ie zou zeggen: ik wil toch niet meer daten). Bleek dat ie opeens dacht: shit wat nou als zij denkt dat we al een relatie hebben en ik ben daar nog niet en PANIEK PANIEK PANIEK. Dus zat ie helemaal in z'n hoofd en ging ie opeens elke handeling afwegen. Nu hebben we dat uitgepraat en stuurt ie wel weer normaal berichtjes en doet ie weer enthousiast

Moraal van het verhaal: speel open kaart en kijk wat het je oplevert. Zoals Ertur al zei NIVEA
Ah goed hoor dat je ook zulke gesprekken met elkaar kan en durft te voeren Goed teken toch. En jij? Ben jij er voor jezelf al uit waar je staat en wat je eventueel verder zou willen met deze sexy ambtenaar?
Oud 16-10-2018, 16:08
Verwijderd
Ik wil even protesteren van de omschrijving sexy ambtenaar die gebruikt wordt alsof dat een contradictio in terminis zou zijn, ambtenaren kunnen heus sexy zijn :boos:
Oud 16-10-2018, 16:21
neardo
neardo is offline
Het spijt me Kristaco. Ambtenaren kunnen zeker sexy zijn. Ik zou zelfs willen stellen dat ambtenaren die sexy zijn, ook meteen extra sexy zijn. Net als sexy leraren.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 16-10-2018, 16:22
Verwijderd
Sexy sportlerares. Sexy volleybalster. Sexy bouwvakker. Sexy ramenwasser (Coca Cola light break!).

Volgens mij maak jij er zelf van dat het zo gebruikt wordt. ;-) Het is sowieso niets voor Neardo om sarcastisch te zijn over zoiets. Echt niet. Heus niet.
Oud 16-10-2018, 17:00
neardo
neardo is offline
Ik vind sexiness gewoon niet iets om grappen over te maken.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 16-10-2018, 17:03
neardo
neardo is offline
Citaat:
Ah goed hoor dat je ook zulke gesprekken met elkaar kan en durft te voeren Goed teken toch. En jij? Ben jij er voor jezelf al uit waar je staat en wat je eventueel verder zou willen met deze sexy ambtenaar?
Ik vind het ook wel fijn om het rustig samen uit te zoeken. Ik vind 7 dates ook een beetje weinig om te bepalen of ik denk dat ik de rest van mijn leven met hem wil doorbrengen. In ieder geval vind ik hem leuk en is het fijn om tijd met hem door te brengen

Verder ben ik groot voorstander van dit zulke gesprekken, ook al zijn ze ook een beetje eng. Met mijn ex kon ik dit soort gesprekken niet goed voeren, dus nu gooi ik ze er maar vanaf het begin in. Weet ik ook meteen of ie dat trekt of niet
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 16-10-2018, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Ik wil even protesteren van de omschrijving sexy ambtenaar die gebruikt wordt alsof dat een contradictio in terminis zou zijn, ambtenaren kunnen heus sexy zijn :boos:
*met borsten zwaai*
Oud 16-10-2018, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Verder ben ik groot voorstander van dit zulke gesprekken, ook al zijn ze ook een beetje eng. Met mijn ex kon ik dit soort gesprekken niet goed voeren, dus nu gooi ik ze er maar vanaf het begin in. Weet ik ook meteen of ie dat trekt of niet
Hier nog een groot voorstander van dit soort gesprekken. Als je beide open kaart speelt weet je gewoon beter wat je aan elkaar hebt en ik denk dat je hiermee ook een vertrouwensband schept. En er komen soms ook hele leuke en zeer interessante gesprekken uit voort
Oud 16-10-2018, 23:45
Verwijderd
Vandaag mijn een date gehad met het busmeisje. ‘s Middags gewandeld en daarna met de bus naar de stad om sushi te eten. Komt mijn neef binnen gewandeld en krijgt hij heel toevallig een plek naast mij toegewezen samen met zijn vriendin. Gelukkig was dat geen pain in the ass en hebben mijn date en ik een hele leuke dag gehad samen. Stiekem begin ik haar wel erg leuk te vinden
Oud 21-10-2018, 23:03
Verwijderd
Pfff fuck die shit
Oud 22-10-2018, 08:06
neardo
neardo is offline
Citaat:
Pfff fuck die shit
O nee. Wat is er gebeurd?
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 22-10-2018, 08:21
Verwijderd
Citaat:
O nee. Wat is er gebeurd?
Ik pm dat wel even..
Oud 22-10-2018, 08:45
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Pfff fuck die shit
knuffel voor krista
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 22-10-2018, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Ik pm dat wel even..
mij ook?
Oud 22-10-2018, 09:58
Verwijderd
Wat kut Krista
Oud 22-10-2018, 10:28
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
O nooo Kris, what happened? PM?
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 22-10-2018, 12:49
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
je verdient beter!
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 22-10-2018, 13:34
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
oh
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 22-10-2018, 17:25
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Weet je waar ie woont? Zal ik z'n huis in de fik steken?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-10-2018, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Weet je waar ie woont? Zal ik z'n huis in de fik steken?
Haha ja dat weet ik wel maar dat verdient hij niet Het is ook wel op een fijne, respectvolle manier afgesloten maar ik voel me wel echt enorm ellendig dat het voorbij is, ook fysiek. We waren pas iets meer dan een maand aan het daten maar het is toch wel snel serieus geworden ofzo.
Oud 23-10-2018, 12:05
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Binnen een maandje samenwonen, spann0nd!
__________________
Rodent of unusual size
Oud 23-10-2018, 13:24
Saiy
Saiy is offline
Leuk!! Samen een nieuw plekje gevonden of trekt er een bij de ander in?
Oud 23-10-2018, 15:48
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
Leuk!! Samen een nieuw plekje gevonden of trekt er een bij de ander in?
Romantisch samen een pandje kraken!

Nah intrekken en over een tijdje eens verder kijken.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 23-10-2018, 22:58
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Romantisch samen een pandje kraken!

Nah intrekken en over een tijdje eens verder kijken.
Haha dat kan vast ook leuk zijn

Maar nee, :
Oud 03-11-2018, 17:21
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Samen naar de Ikea en het nog leuk vinden ook
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 03-11-2018, 18:17
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Samen naar de Ikea en het nog leuk vinden ook
Ze zaten zeker in de ballenbak van Ikea.

Erg gezellig hoor
Oud 03-11-2018, 22:47
Fleming
Ik ben een beetje een autist. Tinder vol superleuke matches, maar ik vind het een enorme drempel om een gesprekje te starten.
Oud 03-11-2018, 22:48
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik ben een beetje een autist. Tinder vol superleuke matches, maar ik vind het een enorme drempel om een gesprekje te starten.
Zeg gewoon 't magische woord
Oud 03-11-2018, 22:55
Fleming
Wat is het magische woord?
Oud 03-11-2018, 22:56
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Het magische woord is "hallo" zeggen


(of een supergave openingszin)

Laatst gewijzigd op 03-11-2018 om 23:22.
Oud 03-11-2018, 22:59
Fleming
Oja
Oud 03-11-2018, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Het magische woord is "hallo" zeggen


(((of een supergave openingszin)))
Beter gebruik je geen drie haken om iets heen, vriend.
Oud 03-11-2018, 23:22
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
oke ¯\_(ツ)_/¯
Oud 03-11-2018, 23:37
Verwijderd
Citaat:
oke ¯\_(ツ)_/¯
https://en.wikipedia.org/wiki/Triple_parentheses
Oud 03-11-2018, 23:42
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Oh, oke. Dan zal ik die triple parentheses niet gebruiken. Ik had geen idee dat het een antisemitische symbool was.
Oud 04-11-2018, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Oh, oke. Dan zal ik die triple parentheses niet gebruiken. Ik had geen idee dat het een antisemitische symbool was.
Het bestaat nog niet zo lang en het komt niet veel voor in kringen waarin jij je zou moeten begeven. Dus ik neem je helemaal niets kwalijk hoor
Oud 04-11-2018, 00:06
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Het bestaat nog niet zo lang en het komt niet veel voor in kringen waarin jij je zou moeten begeven. Dus ik neem je helemaal niets kwalijk hoor
Nogmaals het spijt me
Oud 04-11-2018, 10:18
Verwijderd
Ik wist dit ook niet.
Oud 04-11-2018, 10:18
Verwijderd
OT: ik faal iig niet op het date-vlak
Oud 08-11-2018, 22:18
Verwijderd
Ondertussen al 5 dates gehad met het meisje van de bus. Morgen weer afgesproken. Ze voelt heel speciaal voor mij
Oud 09-11-2018, 14:20
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Ik wist het, Sun0))) is een half Joodse act!
__________________
Rodent of unusual size
Oud 10-11-2018, 07:43
Verwijderd
Citaat:
Ondertussen al 5 dates gehad met het meisje van de bus. Morgen weer afgesproken. Ze voelt heel speciaal voor mij
<3
Oud 10-11-2018, 23:03
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Het dooft uit tussen mijn date en mij en ik voel me kut momenteel
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 10-11-2018, 23:04
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ondertussen al 5 dates gehad met het meisje van de bus. Morgen weer afgesproken. Ze voelt heel speciaal voor mij
Net als in de film, ik wil het
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 10-11-2018, 23:33
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Het dooft uit tussen mijn date en mij en ik voel me kut momenteel
Ho ho, dat is niet de bedoeling!!

Maar wat bedoel je met uitdoven? Van jouw kant? Van beide kanten?
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 11-11-2018, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Het dooft uit tussen mijn date en mij en ik voel me kut momenteel
Wat vervelend! Komt het van beide kanten of juist van één?
Oud 11-11-2018, 20:55
Verwijderd
Ik heb echt een hele leuke date gehad met een slimme, bloedmooie, lieve en relaxte man.
Oud 11-11-2018, 21:12
Saiy
Saiy is offline
Ik heb dit weekend een hele leuke, fijne, creatieve, artistieke en slimme jongen ontmoet én we hebben een afspraakje gemaakt
Oud 11-11-2018, 21:23
Verwijderd
Ohjeeeez ja artistiek en belezen is hij ook nog en echt enórm veel overeenkomsten.

Leuk Saiy!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35.