Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2007, 10:17
Jooo
Avatar van Jooo
Jooo is offline
Goedemorgen,

Ik heb even een vraagje, misschien zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt of er raad mee weten...

Het zit zo,

ik heb nu 5 maanden een vriendin en nu is sinds de laatste week het verliefde gevoel een beetje weg... Wil nou niet zeggen dat ik aan het twijfelen ben want we hebben het nog steeds heel leuk met elkaar en ben heel blij als ik bij haar ben en we bellen/sms'en meerdere keren per dag. Ik wil er absoluut ook niet kwijt maar toch is dat verliefde gevoel/kriebels opeens een beetje weg. Ik snap er zelf niks van want denk nog steeds bijna de hele dag aan haar en ben super blij als ik er zie en bij haar ben. Snappen jullie hier wat van?? Ik namelijk echt niet
__________________
Hoi?!
Advertentie
Oud 18-01-2007, 10:40
Anika
Je kunt niet eeuwig verliefd blijven, dat gaat na een tijdje gewoon over. Hoewel ik na vijf maanden wel vrij snel vind..
Oud 18-01-2007, 11:06
Verwijderd
Als je al die andere dingen nog hebt, ben je toch nog gewoon verliefd? De kriebels an sich zijn niet het enige waar verliefdheid uit bestaat...
Oud 18-01-2007, 11:09
__
Avatar van __
__ is offline
Ik snap er zelf niks van want denk nog steeds bijna de hele dag aan haar en ben super blij als ik er zie en bij haar ben.
dat klinkt toch verliefd? nou dan
Oud 18-01-2007, 11:47
Jooo
Avatar van Jooo
Jooo is offline
Citaat:
Morgan schreef op 18-01-2007 @ 12:06 :
Als je al die andere dingen nog hebt, ben je toch nog gewoon verliefd? De kriebels an sich zijn niet het enige waar verliefdheid uit bestaat...
Ja ik wil er wel gewoon elke dag zien en kan me eigelijk nu niet meer iets voorstellen zonder haar. Maar kan dat zomaar opeens van de een op andere dag weg zijn dan...??
__________________
Hoi?!
Oud 18-01-2007, 11:54
M'ne
Avatar van M'ne
M'ne is offline
Citaat:
Jooo schreef op 18-01-2007 @ 12:47 :
Ja ik wil er wel gewoon elke dag zien en kan me eigelijk nu niet meer iets voorstellen zonder haar. Maar kan dat zomaar opeens van de een op andere dag weg zijn dan...??
nee, maar je kan wel vrij plotseling even een iets minder gevoel hebben. De vraag is of ze speciaal genoeg voor je is om bij te blijven. Misschien dat over een aantal weken nog steeds geen spetterend gevoel meer hebt bij haar, dan kan ik me voorstellen dat je twijfelt. Maar als de relatie tot nu toe nog erg leuk is (en dat idee krijg ik), zou ik niet te erg aan jezelf twijfelen en het gewoon even aanzien.
__________________
less is more
Oud 18-01-2007, 12:07
Jooo
Avatar van Jooo
Jooo is offline
Citaat:
M'ne schreef op 18-01-2007 @ 12:54 :
nee, maar je kan wel vrij plotseling even een iets minder gevoel hebben. De vraag is of ze speciaal genoeg voor je is om bij te blijven. Misschien dat over een aantal weken nog steeds geen spetterend gevoel meer hebt bij haar, dan kan ik me voorstellen dat je twijfelt. Maar als de relatie tot nu toe nog erg leuk is (en dat idee krijg ik), zou ik niet te erg aan jezelf twijfelen en het gewoon even aanzien.
Ja relatie is zeker leuk, we zijn al 5 maanden elke dag bij elkaar, slapen altijd samen, doen bijna alles samen. Maar bedankt ik hou het ff in de gaten
__________________
Hoi?!
Oud 18-01-2007, 13:14
Orpheus
Orpheus is offline
Sorry hoor - maar na een relatie van achttien maanden nu; ben ik nog steeds stapelverliefd.
__________________
Naamloos kun je niet schuilen// Het pseudoniem is gelogen vandaag.
Oud 18-01-2007, 13:37
Mentalgraffiti
Avatar van Mentalgraffiti
Mentalgraffiti is offline
Misschien moet je haar juist een keer een dag niet zien? Als je zo veel bij elkaar bent wordt het denk ik ook wat eerder 'gewoon'..
Als je een keer een dag niet bij haar bent merk je waarschijnlijk wel dat er toch nog kriebels/whatever zijn..
__________________
Yeah, I know..
Oud 18-01-2007, 13:42
Jooo
Avatar van Jooo
Jooo is offline
Citaat:
Mentalgraffiti schreef op 18-01-2007 @ 14:37 :
Misschien moet je haar juist een keer een dag niet zien? Als je zo veel bij elkaar bent wordt het denk ik ook wat eerder 'gewoon'..
Als je een keer een dag niet bij haar bent merk je waarschijnlijk wel dat er toch nog kriebels/whatever zijn..
Ja dat heb ik dus een keer geprobeerd, maar dan bellen we constant en voel ik me alleen maar gaar en vraag me af wat ze aan het doen is...
__________________
Hoi?!
Oud 18-01-2007, 13:44
Mentalgraffiti
Avatar van Mentalgraffiti
Mentalgraffiti is offline
Citaat:
Jooo schreef op 18-01-2007 @ 14:42 :
Ja dat heb ik dus een keer geprobeerd, maar dan bellen we constant en voel ik me alleen maar gaar en vraag me af wat ze aan het doen is...
Dan denk ik dat het wel goed zit
__________________
Yeah, I know..
Oud 18-01-2007, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Orpheus schreef op 18-01-2007 @ 14:14 :
Sorry hoor - maar na een relatie van achttien maanden nu; ben ik nog steeds stapelverliefd.
Na twee jaar heb ik echt niet meer continu kriebels, hoor. Gelukkig zijn ze er wel steeds weer, maar volgens mij is een groot gedeelte van dat echt kriebelige bij mij ook zenuwen en het wordt toch hoe dan ook minder spannend omdat je zekerder van elkaar wordt...
Oud 18-01-2007, 23:01
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
ooit heb ik ergens gelezen dat "verliefdheid" gemiddeld 6 maanden duurt. Daarna is de emotie verdwenen en krijg je er "houden van" voor in de plaats (of erger) helemaal niets. In dat laatste geval kan je beter uit elkaar gaan.

"Moeder natuur vind 2 jaar voor een romance genoeg. Tegen die tijd kan je al kinderen hebben, wat er daarna gebeurd, boeit moeder natuur niet..."

dit komt uit 1 van de boekjes van Yvonne Kroonenberg en ik heb het niet letterlijk overgenomen..

(heb geen zin om het boekje op te zoeken en weet dat ze zoiets gezegd heeft)
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Oud 19-01-2007, 00:06
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Jooo schreef op 18-01-2007 @ 11:17 :
Goedemorgen,

Ik heb even een vraagje, misschien zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt of er raad mee weten...

Het zit zo,

ik heb nu 5 maanden een vriendin en nu is sinds de laatste week het verliefde gevoel een beetje weg... Wil nou niet zeggen dat ik aan het twijfelen ben want we hebben het nog steeds heel leuk met elkaar en ben heel blij als ik bij haar ben en we bellen/sms'en meerdere keren per dag. Ik wil er absoluut ook niet kwijt maar toch is dat verliefde gevoel/kriebels opeens een beetje weg. Ik snap er zelf niks van want denk nog steeds bijna de hele dag aan haar en ben super blij als ik er zie en bij haar ben. Snappen jullie hier wat van?? Ik namelijk echt niet
Oei oei wat een mysterie. Je belt en sms-t meerdere malen per DAG voor vijf maanden achter elkaar en nu is het bijzondere gevoel een beetje aan het wegebben..En jullie doen ook nog eens alles samen, slapen vaak bij elkaar.. het is dan toch niet gek dat dat spannende...die excitement van het begin wat weggaat maar je haar nog steeds wel heel graag ziet?
Oud 19-01-2007, 01:28
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 19-01-2007 @ 00:01 :
ooit heb ik ergens gelezen dat "verliefdheid" gemiddeld 6 maanden duurt. Daarna is de emotie verdwenen en krijg je er "houden van" voor in de plaats (of erger) helemaal niets. In dat laatste geval kan je beter uit elkaar gaan.

"Moeder natuur vind 2 jaar voor een romance genoeg. Tegen die tijd kan je al kinderen hebben, wat er daarna gebeurd, boeit moeder natuur niet..."

dit komt uit 1 van de boekjes van Yvonne Kroonenberg en ik heb het niet letterlijk overgenomen..

(heb geen zin om het boekje op te zoeken en weet dat ze zoiets gezegd heeft)
Misschien moet je minder lezen. En het is overduidelijk dat je het niet letterlijk overgenomen hebt want er zitten allemaal spelfouten in ;P
__________________
i create glitches with my voice
Oud 19-01-2007, 08:07
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 19-01-2007 @ 00:01 :
ooit heb ik ergens gelezen dat "verliefdheid" gemiddeld 6 maanden duurt. Daarna is de emotie verdwenen en krijg je er "houden van" voor in de plaats (of erger) helemaal niets. In dat laatste geval kan je beter uit elkaar gaan.

"Moeder natuur vind 2 jaar voor een romance genoeg. Tegen die tijd kan je al kinderen hebben, wat er daarna gebeurd, boeit moeder natuur niet..."

dit komt uit 1 van de boekjes van Yvonne Kroonenberg en ik heb het niet letterlijk overgenomen..

(heb geen zin om het boekje op te zoeken en weet dat ze zoiets gezegd heeft)
Yvonne 'alles went behalve een vent' Kroonenberg? Ja da's echt een autoriteit op dit gebied.
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 19-01-2007, 08:51
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Morgan schreef op 18-01-2007 @ 12:06 :
Als je al die andere dingen nog hebt, ben je toch nog gewoon verliefd? De kriebels an sich zijn niet het enige waar verliefdheid uit bestaat...
idd.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-01-2007, 09:00
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
Jooo schreef op 18-01-2007 @ 14:42 :
Ja dat heb ik dus een keer geprobeerd, maar dan bellen we constant en voel ik me alleen maar gaar en vraag me af wat ze aan het doen is...
sorry hoor, maar heb je geen eigen leven
__________________
einde
Ads door Google
Oud 19-01-2007, 11:59
Verwijderd
Een relatie staat of valt toch niet met een verliefdheid? Als je blij met elkaar bent, om elkaar geeft, graag bij elkaar bent, leuke dingen samen wil doen en respect hebt voor elkaar zit het wel goed heb ik het idee hoor.
Ik zou dit geen aanleiding vinden om te gaan twijfelen over mijn relatie.
Oud 19-01-2007, 16:39
E m m
Avatar van E m m
E m m is offline
Citaat:
Jooo schreef op 18-01-2007 @ 11:17 :
Goedemorgen,

Ik heb even een vraagje, misschien zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt of er raad mee weten...

Het zit zo,

ik heb nu 5 maanden een vriendin en nu is sinds de laatste week het verliefde gevoel een beetje weg... Wil nou niet zeggen dat ik aan het twijfelen ben want we hebben het nog steeds heel leuk met elkaar en ben heel blij als ik bij haar ben en we bellen/sms'en meerdere keren per dag. Ik wil er absoluut ook niet kwijt maar toch is dat verliefde gevoel/kriebels opeens een beetje weg. Ik snap er zelf niks van want denk nog steeds bijna de hele dag aan haar en ben super blij als ik er zie en bij haar ben. Snappen jullie hier wat van?? Ik namelijk echt niet
Welkom bij de club: "Houden van"

Ik had ook niet telkens kriebels. Alleen als ik aan 'm dacht of ie binnen kwam of belde ofzo. Anders zat ik de hele dag te wippen op m'n stoel van de vlinders. Niet bevordelijk voor het concentratie niveau
__________________
Shit happens
Oud 19-01-2007, 19:41
Ceespop
Avatar van Ceespop
Ceespop is offline
je moet iets romantisch gaan doen.
iets met kaarsen, etentje? ( origineel )

ik zelf ga voor de film of smaen de hele avond met elkaar een film kijken. en op den duur verzinnen we weer wat nieuws.
__________________
Free your mind and your ass will follow
Oud 20-01-2007, 19:13
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
E m m schreef op 19-01-2007 @ 17:39 :
Welkom bij de club: "Houden van"
Wat doen jullie zoal samen?
__________________
tirade
Oud 21-01-2007, 00:48
LM
LM is offline
Misschien zouden jullie beter gewoon vrienden kunnen zijn.

Maar let op...
Als het meisje weg is weet een jongen pas wat hij mist.
__________________
Why?
Oud 21-01-2007, 04:21
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 20-01-2007 @ 20:13 :
Wat doen jullie zoal samen?
Ben eigenlijk wel gigantisch benieuwd wat jullie doen!
__________________
i create glitches with my voice
Oud 23-01-2007, 20:20
vosjelover14
vosjelover14 is offline
hoi
ikbegrijp het het is nu ook uit tussen mij en mijn vriend door het zelfde dat kmt doordat je waarschijnlijk teveel met haar om gaat en dat moet niet gebeuren want dan raak je uitgekeken op iemand groeten en veel plezier met je vriendin ik hoop dat je er wat mee kunt

Citaat:
Jooo schreef op 18-01-2007 @ 11:17 :
Goedemorgen,

Ik heb even een vraagje, misschien zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt of er raad mee weten...

Het zit zo,

ik heb nu 5 maanden een vriendin en nu is sinds de laatste week het verliefde gevoel een beetje weg... Wil nou niet zeggen dat ik aan het twijfelen ben want we hebben het nog steeds heel leuk met elkaar en ben heel blij als ik bij haar ben en we bellen/sms'en meerdere keren per dag. Ik wil er absoluut ook niet kwijt maar toch is dat verliefde gevoel/kriebels opeens een beetje weg. Ik snap er zelf niks van want denk nog steeds bijna de hele dag aan haar en ben super blij als ik er zie en bij haar ben. Snappen jullie hier wat van?? Ik namelijk echt niet
Advertentie
Oud 17-02-2007, 18:28
E m m
Avatar van E m m
E m m is offline
Citaat:
Metal schreef op 21-01-2007 @ 05:21 :
Ben eigenlijk wel gigantisch benieuwd wat jullie doen!
Nou ik had 't expres in de verleden tijd gezet omdat ik alweer heel sneu meer dan een jaar single ben ik dacht terug aan de tijd met m'n ex
__________________
Shit happens
Oud 17-02-2007, 18:35
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Fijn dat we na een maand even die opheldering kregen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit [expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense
Simon
16 10-02-2015 21:30
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 16:06
Liefde & Relatie Volgens mij heb ik het een beetje verpest.
hendroit
34 06-01-2012 13:48
Liefde & Relatie Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie
Jongen_22
32 17-03-2009 14:54
Liefde & Relatie Relatie doorzetten of niet
verwijderen_aub
26 09-01-2004 17:40
Liefde & Relatie Enquete: relaties op afstand
Sade
51 16-12-2002 21:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33.