Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2012, 15:29
napoleonzuurtje
Avatar van napoleonzuurtje
napoleonzuurtje is offline
Hallo,
Wij hebben een aantal sportvelden naast onze school waar ik vanmiddag rond 3 uur sport had.
Toen ging opeens het luchtalarm af, en wij maakten snel aanstalten om naar binnen te gaan.
Onze school staat namelijk in een gebied met veel (chemische) industrie en een kerncentrale.
Maar onze leraar verbood het ons om naar binnen te gaan, want als er iets ergs zou zijn zou de school ons wel waarschuwen.
Maar daar is het luchtalarm toch voor ? Om te waarschuwen?

Een uurtje later zal ik op limburger.nl dat het een foutje van de brandweer in Maastricht was, maar wij zijn er nu serieus over aan het nadenken om een klacht in te dienen tegen onze leraar.

Wat is jullie mening daarover?
__________________
Seid bereit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2012, 15:36
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Een aanklacht indienen gaat mss wat ver maar ik vind het wel een ontzettend domme lul om te doen of er niets aan de hand is! Zou het wel tegen het hoofd van de school zeggen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 15:42
Verwijderd
Ik zou gewoon met de afdelingsleider praten om uit te leggen wat er is gebeurd en dat dat niet klopt. Een klacht kan, maar ik denk dat je met praten meer bereikt.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 16:24
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Inderdaad, bespreek het eerst eens met je afdelingscoordinator/afdelingsdirecteur. Daar kan al een oplossing uitkomen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 18:53
Verwijderd
Voortaan de docent negeren en gewoon naar binnen gaan als het je niet bevalt. Een klacht indienen is mij iets te bitcherig.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 18:57
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
En zoals Reverend zegt: voortaan gewoon naar binnen gaan als het alarm gaat, ook al mag het niet van de docent.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 19:56
Kesa
Kesa is offline
Bij een luchtalarm gaat je eigen veiligheid voor, dus gewoon naar binnen gaan. Loos alarm of niet, het gaat om jouw eigen veiligheid (en gezondheid) en je kunt beter bij loos alarm naar binnen gaan, dan als er echt iets is buiten blijven.

Zeker in ieder geval melding van maken bij de afdelingsleid(st)er of schooldirecteur.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2012, 16:16
Verwijderd
Ga naar je teamleidster toe, kaart aan het aan, en zij kan er mee verder.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2012, 22:38
Verwijderd
In zo'n geval zou ik zelf altijd schijt hebben aan de leraar, en gewoon lekker naar binnen gaan voor de zekerheid. Klacht indienen vind ik niet, want je bent zelf net zo goed verantwoordelijk voor jezelf, waarom niet die leraar genegeerd?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2012, 10:52
napoleonzuurtje
Avatar van napoleonzuurtje
napoleonzuurtje is offline
We hebben er melding van gemaakt bij onze mentor, deze zal in overleg gaan met de leraar.
Hij was er van geschrokken dat de leraar dit deed omdat de leraar verantwoordelijk is voor ons.
__________________
Seid bereit
Met citaat reageren
Oud 01-09-2012, 12:22
Verwijderd
Goed gedaan! En volgende keer: Gelijk naar binnen gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25.