Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2003, 19:13
luvertje
luvertje is offline
Ik ben 12 jaar en wil graag kleedgeld. Nu weten mijn ouders niet hoeveel ze me moeten geven dus is mijn vraag:

Hoeveel kleedgeld krijgen jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2003, 19:22
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
€55 per maand en daar moet ik alles van betalen (gedeelte van m'n oma zit er ook bij)
__________________
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 19:31
luvertje
luvertje is offline
Citaat:
dreen schreef op 16-08-2003 @ 19:22:
€55 per maand en daar moet ik alles van betalen (gedeelte van m'n oma zit er ook bij)
Wat is alles?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 19:43
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik krijg 90 euro zak- en kleedgeld.
vroeger kreeg ik 125 GULDEN kleedgeld.

ook ik moet daar alles van betalen. Denk aan:
- ondergoed
- shirtjes
- broeken
- truien
- jassen
- schoenen
- sokken
- jurkjes/rokjes
- galakleding (om maar iets te noemen waar je niet zo snel aan denkt (voor kerstgala dus))
enz.

vooral uitgaven als schoenen en jassen zijn duur, dus daar moest ik vaak wel voor sparen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 20:23
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
wtf, 55 euro...ik koop bijna nooti kleding en ook geen merkkleding, maar met dat geld kan ik bijna geneens schoenen en jassen kopen
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 22:10
dark_poetry
Avatar van dark_poetry
dark_poetry is offline
Ik krijg geen kleedgeld en zal het ook niet krijgen denk ik.
Als me kleren versleten of te klein zijn krijg ik wel nieuwe kleding.
__________________
Do you remember what we tried to reach and build together? forever forever "schoonheid is ontzetting"onkruid vergaat niet"
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 22:12
wissie
wissie is offline
Ik kreeg 300 gulden per 3 maanden, nu 140 euro.
Dat is alleen voor kleding, ik krijg daarnaast ook nog zakgeld en ik hoef lang niet alles zelf te betalen. Mijn ouders geven me nog extra geld voor grotere uitgaven, zoals schoenen en jassen, en als ik tekort kom kan ik ook om geld vragen.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 22:19
jajaveerie
jajaveerie is offline
75 euro is zak- en kleedgeld. Ik moet daar alles van betalen. de kleren ofcourse, kadootjes, bios, fietsenmaker, etc...

je bent nog 12, ik zou er een tijdje mee wachten, zodat je beter met geld om kan gaan. Ik heb kleedgeld gekregen toen ik 16 was. En daarbij toen ik geen kleedgeld had, kreeg ik meer kleren. dus.... ik zou maar even wachten tot je wat ouder bent.
succes dr mee.
__________________
Alles komt goed~!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 22:20
Dory
Avatar van Dory
Dory is offline
ik krijg 100 euro per maand, dat is zak- en kleedgeld samen.
__________________
Nu: niet langer treuren, het kan altijd nog wel gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 22:20
Dory
Avatar van Dory
Dory is offline
12 jaar is wel vroeg idd, maarja als je ouders het beslissen doe je er niks aan he.
__________________
Nu: niet langer treuren, het kan altijd nog wel gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 23:08
Mindfields
Mindfields is offline
Ik denk 50 euro ofzo.

Krijg zelf 60 euro, 40 euro zakgeld en 3 beltegoed kaarten van 20 euro per 2 maanden.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 00:49
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik krijg 90 euro zak- en kleedgeld (eigenlijk is 53 euro daarvan kleedgeld), en daar moet ik al mn kleren van betalen behalve bh's en bikini, omdat die in mijn maat nou eenmaal fokking duur zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 12:43
Lovely007
Lovely007 is offline
Ik krijg €50,- per maand kleedgeld en €20,- per maand zakgeld. Daarvan moet ik alles betalen...

Vaak krijg ik voor mijn verjaardag extra geld voor kleren.. kan ik ook wel gebruiken...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 13:46
Go
Avatar van Go
Go is offline
€82,72 per maand aan kleding- en zakgeld. Eerst kreeg ik 125 gulden aan kledinggeld + 6 euro zakgeld per week.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 13:51
Verwijderd
€45 per maand
moet ik alles van kopen, maar m'n ouders betalen mee als ik schoenen koop.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 15:12
wdekreij
wdekreij is offline
ik krijg 10 euro per week zakgeld, en 70 euro per maand kleedgeld, dus dat is

52 x 10 = 520
12 x 70 = 840
____________
= 1360

/12 = 113,33 euro per maand

Dat is dus kleedgeld + zakgeld, maar mn ma zegt nogal vrij snel zo van "die schoenen zijn toch wel duur he... Ieder de helft? "

En dat doet ze niet alleen bij schoenen, en vaak kets ik het af, omdat ik het geen fijn gevoel vind dat mn ma alles gaat dokken (wil nie zo verwend zijn )
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 13:43
freakje
Avatar van freakje
freakje is offline
75 euro per maand zakgeld + kleedgeld om alles te betalen (kleding, cd's, uitgaan, ...)
__________________
--- Aan de andere kant van de regenboog staat een GROTE pot met goud ---
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 17:48
MoonWolf
Avatar van MoonWolf
MoonWolf is offline
Ik krijg 40 euro kleedgeld en daar moet ik alles van betalen behalve ondergoed.
__________________
...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-08-2003, 19:30
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
jajaveerie schreef op 16-08-2003 @ 22:19:
je bent nog 12, ik zou er een tijdje mee wachten, zodat je beter met geld om kan gaan. Ik heb kleedgeld gekregen toen ik 16 was. En daarbij toen ik geen kleedgeld had, kreeg ik meer kleren. dus.... ik zou maar even wachten tot je wat ouder bent.
succes dr mee.
ik kreeg het ook op m'n 12e. mocht wel de maand voordat ik het kreeg m'n kledingkast nog snel ff volstoppen, maar daarna was het afgelopen met de pret.
maar je leert snel genoeg met kleedgeld omgaan hoor, ook op je 12e. ik ben blij dat ik het toen al kreeg. ik heb op jonge leeftijd al gemerkt hoe belangrijk het is dat je niet al je geld in één keer over de balk gooit en dat je voor sommige dingen moet sparen en dingen opzij moet leggen. kvind kleedgeld dan ook een positief iets
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 19:30
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 16-08-2003 @ 20:23:
wtf, 55 euro...ik koop bijna nooti kleding en ook geen merkkleding, maar met dat geld kan ik bijna geneens schoenen en jassen kopen
daarvoor is het woord 'sparen' dus uitgevonden
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 20:15
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
45 euro(per maand) exclusief 1 paar schoenen en een jas.

Ik kreeg het trouwens toen ik 13 was denk ik. Had daarvoor al 2 jaar zitten zeuren ervoor en toen mocht ik het eindelijk en het bevalt me prima. Ik heb onwijs veel geleerd, hoe met geld om te gaan e.d. en vind het gewoon lekker om zonder ouders te winkelen aangezien ik nogal een andere smaak heb. De 1 is er op zijn 11de klaar voor de andere kan pas met geld omgaan op zen 16de.

Laatst gewijzigd op 19-08-2003 om 20:28.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 17:30
Wijzerplaat
Avatar van Wijzerplaat
Wijzerplaat is offline
Ik krijg 65 euro kleedgeld per maand exclusief 2 paar schoenen per jaar (winter/zomer).
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 18:53
the tourist
the tourist is offline
70 euro, inclusief zakgeld. En daar moet ik alles voor kopen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 23:20
Sirenie
Avatar van Sirenie
Sirenie is offline
60 euro, inclusief zakgeld.
Daar moet ik geen ondergoed, jassen, schoenen en schoolspullen van kopen.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 15:29
Daan
Avatar van Daan
Daan is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 17-08-2003 @ 00:49:
Ik krijg 90 euro zak- en kleedgeld (eigenlijk is 53 euro daarvan kleedgeld), en daar moet ik al mn kleren van betalen behalve bh's en bikini, omdat die in mijn maat nou eenmaal fokking duur zijn.
Mag ik dan weten welke bijzondere maten je hebt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2003, 17:42
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
kakker4life schreef op 22-08-2003 @ 15:29:
Mag ik dan weten welke bijzondere maten je hebt?
Neen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 11:58
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
jajaveerie schreef op 16-08-2003 @ 22:19:
75 euro is zak- en kleedgeld. Ik moet daar alles van betalen. de kleren ofcourse, kadootjes, bios, fietsenmaker, etc...

je bent nog 12, ik zou er een tijdje mee wachten, zodat je beter met geld om kan gaan. Ik heb kleedgeld gekregen toen ik 16 was. En daarbij toen ik geen kleedgeld had, kreeg ik meer kleren. dus.... ik zou maar even wachten tot je wat ouder bent.
succes dr mee.
geld voor mij precies hetzelfde, behalve dan dat ik de fietsenmaker niet zelf hoef te betalen
Zo af en toe als ik met mn moeder aan het winkelen was betaalde zij wel eens wat
Maar helaas krijg ik sinds ik 18 ben geen kleedgeld meer
__________________
msn=stom en van roken ga je dood
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 15:05
Verwijderd
ik krijg 70 euro p.m. kleedgeld
en daarnaast 20 euro zakgeld p.m.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 15:47
Susanne
Susanne is offline
Mijn ouders zijn van plan dat in te voeren omdat ik dan een beetje met geld leer omgaan. Ik krijg dan €110,- per maand, máár ik krijg alwel een winterjas en - schoenen. Dus dat is dan al wel weer beter. Voorderest is het véél te weinig voor mij, een normale broek kost rond de €90/100,- .

Ik hoop dat ie zich nog bedenkt, zodat ik gewoon lekker met z'n pin kan gaan shoppen.
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 18:46
Dory
Avatar van Dory
Dory is offline
Citaat:
Susanne schreef op 23-08-2003 @ 15:47:
een normale broek kost rond de €90/100,- .

Ik heb toch nog nooit meer dan 75 euro voor een broek betaald, en dat was toen echt een grote uitzondering voor mij
__________________
Nu: niet langer treuren, het kan altijd nog wel gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 20:15
Sirenie
Avatar van Sirenie
Sirenie is offline
Citaat:
Susanne schreef op 23-08-2003 @ 15:47:
een normale broek kost rond de €90/100,- .

Dan heb ik geen enkele normale broek, en de meeste mensen in mijn omgeving ook niet. Mijn duurste broek ooit was toen 160 gulden, en dat was vreselijk duur.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 23:58
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Susanne schreef op 23-08-2003 @ 15:47:
Voorderest is het véél te weinig voor mij, een normale broek kost rond de €90/100,- .
Wist niet dat die dinegn zo duru zijn
Mijne koste zo'n 50 euro
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 01:13
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
toen ik 12 was kreeg ik in totaal 50 gulden
25 gulden voor kleedgeld en 25 gulden voor zakgeld deed ik.

ik hoefde alleen mn schoenen en jassen niet zelf te betalen
broeken etc. wel

en ik kon op mn 12e al prima met geld omgaan. beter dan mn broer, die 2 jaar ouder is. nu nog trouwens
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 01:37
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Toen ik 12 was kreeg ik Fl150,- per maand. Maar dat is alweer 6 jaar geleden.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 01:39
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik krijg €75 per maand zakgeld (CD's, uitgaan, vanalles en nog wat ) en €50 per week dat ik op m'n kot ben (= kamers ) om eten en drinken mee te kopen
Kleren: ik neem altijd m'n moeder mee als ik kleren ga kopen, zij betaalt wel. Tenzij ze 't echt te duur vindt, dan moet ik onderhandelen en zelf wat bijbetalen.
Maar net zoals Susanne zegt: al mijn broeken zijn al rond de €90, hemden zijn ook vaak €60-75, truien rond de €80, shirts rond de €40... Ik heb 'n vrij dure smaak eigenlijk Maar ik draag die dingen ook wel vaak, dus tja, ze worden wel gebruikt, dus dan mag 't best wat kosten vind ik
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 09:17
luvertje
luvertje is offline
Ik krijg nu 45 euro per maand das niet zo heel veel maar als ik het niet red krijg ik meer. Ik moet dan wel alles betalen ook schoenen en jassen gelukkig werk ik ook dus valt het wel mee.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-08-2003, 13:48
elisanne01
elisanne01 is offline
Ik krijg 70 Euro, en daar moet ik ook alles van betalen. Maar t gaat op zich prima, alleen nu ik niet meer werk is mn saldo vaak wel laag... Maar goed, ik vind het wel best zo
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:22
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Susanne schreef op 23-08-2003 @ 15:47:
Mijn ouders zijn van plan dat in te voeren omdat ik dan een beetje met geld leer omgaan. Ik krijg dan €110,- per maand, máár ik krijg alwel een winterjas en - schoenen. Dus dat is dan al wel weer beter. Voorderest is het véél te weinig voor mij, een normale broek kost rond de €90/100,- .

Ik hoop dat ie zich nog bedenkt, zodat ik gewoon lekker met z'n pin kan gaan shoppen.
dan leer je dus op een normale manier te winkelen. jezus, als je met 110 euro + winterjas + (winter)schoenen nog niet eens uitkomt
en 100 euro voor een broek man! dan maar een keer een broek zonder merkje, zou ik zo zeggen.
er zijn zat leuke zaakjes die goedkopere kleren hebben.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 15:01
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Ik krijg 10 euro per maand zakgeld. Is weinig maar ik hoef er ook echt niks van te kopen. Krijg nog geen kleedgeld
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 15:21
js0-
js0- is offline
ik koop kleding en krijg dat dan teruggestort(zolang het beinnen het redelijke blijft, dus niet de hele tijd overdreven dure merkkleding kopen).
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 17:19
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
linda85 schreef op 26-08-2003 @ 14:22:
dan leer je dus op een normale manier te winkelen. jezus, als je met 110 euro + winterjas + (winter)schoenen nog niet eens uitkomt
en 100 euro voor een broek man! dan maar een keer een broek zonder merkje, zou ik zo zeggen.
er zijn zat leuke zaakjes die goedkopere kleren hebben.
Ik kom dan ook niet toe hoor, en ik winkel niet overdreven duur hoor

Wat duurder dan gemiddeld misschien, maar anders is er geen gemiddelde eh
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 19:35
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
Susanne schreef op 23-08-2003 @ 15:47:
Mijn ouders zijn van plan dat in te voeren omdat ik dan een beetje met geld leer omgaan. Ik krijg dan €110,- per maand, máár ik krijg alwel een winterjas en - schoenen. Dus dat is dan al wel weer beter. Voorderest is het véél te weinig voor mij, een normale broek kost rond de €90/100,- .

Ik hoop dat ie zich nog bedenkt, zodat ik gewoon lekker met z'n pin kan gaan shoppen.
€90/€100,- per broek??!!! wtf? Nie verkeerd bedoelt maar is het dan niet beter om een goedkopere broek te nemen zodat je er nog een T-shirtje bij kan doen ofzo? Je hebt ook leuke broeken voor 30 euro ofzo, dan kan je er nog een paar shirtjes bij nemen of een blouse
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 19:59
Thalionlachiel
Avatar van Thalionlachiel
Thalionlachiel is offline
ik krijg 45 per maand.. maar dan wel zonder winterjas maar wel incl schoenen
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:01
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
ik krijg 265 euro stufi en beetje werken 150 euro
en dat mag ik geheel aan kleren besteden..

maarja het ligt er maar net aan wat je kleedgewoontes zijn
ikzelf koop alleen merkkleding dus daar gaat behoorlijk wat geld in zitten..

toen ik dat nogniet deed kreeeg ik 150 gulden per maand..
en daar redde ik het opzich wel mee
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:04
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
linda85 schreef op 26-08-2003 @ 14:22:
dan leer je dus op een normale manier te winkelen. jezus, als je met 110 euro + winterjas + (winter)schoenen nog niet eens uitkomt
en 100 euro voor een broek man! dan maar een keer een broek zonder merkje, zou ik zo zeggen.
er zijn zat leuke zaakjes die goedkopere kleren hebben.
wat een bs..
ik leg ook vlot 100 euro neer voor een broek..
kheb liever een broek minder dan 1 zonder merk..

maarja.. ieder zn hobby he?
sommige geven veel geld uit aan sport of modeltreintjes..
ik aan kleren.. who gives a fuck
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:08
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 26-08-2003 @ 17:19:
Wat duurder dan gemiddeld misschien, maar anders is er geen gemiddelde eh
dat moet je vooral zeggen, heel goed voor je eigen standpunt aangezien je zelf meetelt in het gemiddelde, en je er nóg een stuk bovenuitkomt, dan heb je een nog duurdere smaak als wanneer je niet in het gemiddelde mee zou tellen (jah ik weet het.. mierenneukerij )
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:12
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
McMotion schreef op 26-08-2003 @ 20:08:
dat moet je vooral zeggen, heel goed voor je eigen standpunt aangezien je zelf meetelt in het gemiddelde, en je er nóg een stuk bovenuitkomt, dan heb je een nog duurdere smaak als wanneer je niet in het gemiddelde mee zou tellen (jah ik weet het.. mierenneukerij )
Als iedereen 't gemiddelde moest halen, zou 't gemiddelde (vaak ) hoger liggen
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:16
DeSSie
Avatar van DeSSie
DeSSie is offline
broeken voor 100 euro is normaal toch?
bedoel kep ze nog wel duurder hierzo liggen?

en met 55 euro kleedgeld per maand kom je ook nie ver 1 blouse kopen en je bent 50 euro lichter
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 22:30
Verwijderd
Opzich is het prima nu al kleedgeld te krijgen. Ik kon er namelijk de eerste maanden niet mee omgaan en stel je voor dat je daar achter komt als je al op kamers zit. Dus hoe eerder hoe beter. Ik kreeg het ook toen ik 12 was --> toen ik naar de middelbare school ging.

Ik kreeg toen fl400,00 per 3 maanden en daar moest ik ook alles van kopen dus ook jassen en schoenen (winterschoenen sprongen ouders wel vaak bij omdat die dingen duur zijn en goede schoenen zijn wel belangrijk (vind ik))

toen de euro kwam ben ik er wel op vooruit gegaan kreeg toen €400,-

nu krijg ik tegemoetkoming omdat ik 18 ben
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 23:21
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
Ik krijg €45,- kleedgeld.. Schoenen en jassen krijg ik van mijn ouders... Ondergoed ook vaak... En laatst een broek en 2 polo's gekregen. Als ik met mama ga winkelen, krijg ik vaak dingen van haar. Mn kleedgeld gaat dus eigenlijk op aan andere shit.
Maar goed met mn werkje erbij wil het allemaal prima lukken. 8 september krijg ik €300,- *Voor mij is dat veel, dus stil!* En dan ga ik ff heerlijk sjoppen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Kleedgeld & Zakgeld
ttijn
12 09-01-2017 08:24
Werk, Geld & Recht Kleedgeld
Lobke1988
51 16-10-2003 20:35
Werk, Geld & Recht kleedgeld
michel lovertje
39 01-10-2003 19:51
Lifestyle Kleedgeld
Verwijderd
98 02-09-2002 18:24
Lifestyle kleedgeld
caroos
70 30-04-2002 20:02
Lifestyle kleedgeld
*mystery*
10 27-04-2002 14:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12.