Oud 19-07-2002, 13:28
bluebell
bluebell is offline
mn vriend is ging 2 weken gelden op vakantie naar turkije en hij zou woensdag terug komen
nou woensdag hebbik niks van hem gehoord maar dat kon nog wel weetje vertraging ofzo dat snapte ik wel
maar donderdag had ik ook de hele dag niks van hem gehoord dus ik werd wel ongerust want hij moest allang thuis zijn
dus ik belde hem die avond .... hij zei dattie net pas 2 uur thuis was wegens vertraging en hij moest over 5 minuten naar de tandarts
vondik wel raar maar hij zou s avonds als hij terug was terugbellen

EN DAT DEED HIJ NIET!!



en nu is het vrijdag en hij heeft nog steeds niet gebeld

wat moet ik doen??????
__________________
go to hell, TO HELL
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2002, 13:33
Verwijderd

Ik zou hem wéér opbellen, en kijken wat hij dan te zeggen heeft.
Het is heel vervelend als het uitgaat omdat hij nix meer van zich laat horen....ik heb dat ook meegemaakt.....dat je maar blijft bellen en afspreken, en elke keer krijg je weer 1 of ander smoesje.
Wie moet er nou 's avonds naar de tandarts...?
Maargoed, ik zou hem dus bellen en ik hoop dat hij dan wel normaal met je praat
sterkte,
kuzzies

Laatst gewijzigd op 19-07-2002 om 13:37.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 13:35
*~*DOOR*~*
Avatar van *~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
hmm klint eerlijk gezegd een beetje vaag .
Gewoon blijven bellen hoor meit.
Hij moet toch een gat in de lucht springen dat ie je weer kan zien?
en idd. tandarts 's avonds?
__________________
they say evil never sleeps... that's not true, right now I need a rest...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 13:38
bluebell
bluebell is offline
ja..... thnx

maar als ik bel wat moet ik dan zeggen
zoiets van: ja je zou toch bellen?!?!
of : waarom heb je niet gebeld?

oke dat lijkt wel op elkaar....

maar ik snap het echt niet
want hij had echt veel voor mij over enzo en nu opeens niet meer ofzo?
__________________
go to hell, TO HELL
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 13:39
Verwijderd
Hmz.. ik wil je niet ontmoedigen ofzow.. maar wie weet is er wat gebeurd tussen hem en een ander meisje in Turkije en durft ie dan daarom geen contact met je op te nemen of iets dergelijks..

Maar ik zou hem idd weer bellen en hem dan maar recht op de man afvragen wat er is, is de enige manier tot duidelijkheid denk ik..

Kzal voor je duimen dat er geen vervelende reden is voor zn gedrag
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 13:44
Verwijderd
inderdaad......misschien durft hij je wel niet zo goed onder ogen te komen ofzo...
Ik zou bellen en dan zo zeggen van: "wanneer spreken we af?"
Ik bedoel, das niet zo raar toch, dat je weer af wilt spreken...
En dan vraag je gewoon recht in z'n gezicht of er daar iets gebeurd is...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 13:45
bluebell
bluebell is offline
mja... oke... oke.. thnx
ik ga hem bellen
__________________
go to hell, TO HELL
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 13:47
bluebell
bluebell is offline
voicemail.......................
__________________
go to hell, TO HELL
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 13:56
Verwijderd
Citaat:
bluebell schreef:
voicemail.......................
dan spreek je zoiets in:

Ja, ik krijg het gevoel dat er iets aan de hand is.. je belt me niet, gister had je geen tijd enz. Ik wil graag dat je gewoon eerlijk tegen me bent, wat er ook is, ik wil het graag weten. En als er niks is waarom bel je me dan niet?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 13:59
Verwijderd
en zijn vaste telefoon dan?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 13:59
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
ik zou geen voicemail inspreken.. je moet het hem direct vragen, dan zie/hoor je hoe hij reageerd..
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Sleeping Beauty schreef:
ik zou geen voicemail inspreken.. je moet het hem direct vragen, dan zie/hoor je hoe hij reageerd..
Ja idd, anders krijgt hij tijd om erover na te denken.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 14:06
bluebell
bluebell is offline
__________________
go to hell, TO HELL
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 14:09
wIccy
Avatar van wIccy
wIccy is offline
meid, kzou gewoon belle, oek al ist zin voicemail, en dan toch iets inspreke, dat hij iets van zich moet late hore, mijn lief doet soms oek zo raar, dan vraag ik gewoon wat er is, als hij niet duidelijk genoeg is zeg hem dat gewoon, of het een uitvlucht is ofniet..
en idd het is wel raar als hij eerst zoveel voor je over heeft en dat het nu verandert is, kzou het hem gewoon vrage of er iets verandert is... then you'll see
sterke meid
kus en knuf
pebbles
__________________
You'll Listen To My Breath In This Clear Quiet Darkness And You'll See A Warm Tear Run Down My Cold Face..
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 17:56
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Hmz.. ik wil je niet ontmoedigen ofzow.. maar wie weet is er wat gebeurd tussen hem en een ander meisje in Turkije en durft ie dan daarom geen contact met je op te nemen of iets dergelijks..

Maar ik zou hem idd weer bellen en hem dan maar recht op de man afvragen wat er is, is de enige manier tot duidelijkheid denk ik..

Kzal voor je duimen dat er geen vervelende reden is voor zn gedrag
Ja, s'avonds nog na de tandarts

het eerste wat ik zou willen als ik 2 weken weg was is mijn vriendin zien en vast houden (als ik er eentje had natuurlijk)
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 19:21
Angeles
Angeles is offline
Het klinkt allemaal niet erg positief, moet ik zeggen. Het hele verhaal is op z'n minst wel heel merkwaardig. Ik vind het wel erg laf als hij je op deze manier wil laten zitten: gewoon niks laten horen en als jij dan belt, met zo'n waardeloze smoes aan komen zetten.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Angeles schreef:
Het klinkt allemaal niet erg positief, moet ik zeggen. Het hele verhaal is op z'n minst wel heel merkwaardig. Ik vind het wel erg laf als hij je op deze manier wil laten zitten: gewoon niks laten horen en als jij dan belt, met zo'n waardeloze smoes aan komen zetten.
Nou het is dan blijkbaar toch niet zo heel erg zeldzaam dat jongens zich zo gedragen Alicia..

Nee ik vind het ook heel laf en ik kan er ook niet echt iets anders van zeggen dan dat het allemaal behoorlijk negatief overkomt. Bel hem gewoon, laat weten wat je er van vindt en beoordeel aan de hand van zijn reactie maar of hij je nog wel waard is, want als ik het zo hoor kun je echt wel een veel lievere jongen vinden die jou wél wil zien als ie van zijn vakantie afkomt!!

Laat je niet zo afwimpelen en eis een uitleg! Ga van mijn part naar hem toe en zeg hem recht in z'n gezicht hoe je erover denkt. En als je het echt niet meer ziet zitten, houd de eer dan aan jezelf en maak het uit, anders blijf je alleen maar achter hem aanlopen en laat ie je gewoon zitten!

Normaal gedrag is niet teveel gevraagd in een relatie hoor. En dat ie zich aan afspraken houdt mag je ook gerust eisen! En eerlijkheid is zo'n beetje de basis voor een relatie.. Deze drie dingen missen hier dus het ziet er niet echt rooskleurig uit.

Sorry!

In ieder geval succes en sterkte!!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 23:09
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Het kan ook gewoon zijn dat hij wil dat jij eerst met hem terug contact zoekt, om te zien of je hem wel miste.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-07-2002, 07:48
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Sincerely yours schreef:
Het kan ook gewoon zijn dat hij wil dat jij eerst met hem terug contact zoekt, om te zien of je hem wel miste.
dat doet ze toch ook...

heel veel sterkte meisje, alles wat ik wou zeggen is al gezegd dus het heeft geen zin om het te herhalen. hopelijk heeft hij ondertussen al gereageerd en heb je meer opheldering... succes!
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 12:35
Tenischa
Tenischa is offline
waarom ga je niet langs zijn huis?
en dan recht in zn gezicht vragen wat er nou precies aan de hand is...
tis wel moeilijk maar dit is toch ook niet leuk?
jij wilt duidelijkheid dus ga dat halen meissie!
succes ermee enne.. je kan het wel hoor!
en als hij ook nie thuis is dan blijf je maar belle en belle en voicemail lijk mij niet zo goed om in te spreken...
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 12:39
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Sincerely yours schreef:
Het kan ook gewoon zijn dat hij wil dat jij eerst met hem terug contact zoekt, om te zien of je hem wel miste.
Dan vind ik dat hij wel een beetje heel zielig ver gaat met zijn domme testspelletje. Elkaar uittesten, daar hou ik sowieso niet zo van, dat doe je meestal uit ongelofelijk gebrek aan vertrouwen in jezelf, elkaar en de situatie, maar áls dit al het geval is dan maakt hij er wel een enorm potje van.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 12:41
Hippielove
Hippielove is offline
Gewoon bij 'm thuis langs gaan en zeggen wat je dwars zit. Als ie weg kijkt tijdens zijn antwoord gewoon zeggen dat ie je aan moet kijken als ie tegen je praat. En dan een flink verhoor houden. Dan kom je er vanzelf achter wat er is. Had ik bij mijn ex ook vaak, dat ze raar tegen me deed en niet vertelde wat er was. Dan hoorde ik haar ook net zolang uit tot het eruit kwam.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 22:38
bluebell
bluebell is offline
ja ik wil hem wel vragen wat er aan de hand is.. heel graag! maar ht probleem is dat ik hem niet aan de telefoon krijg..
tis nu al zaterdag en ik hem nog steeds niks van hem gehoord
ik heb vanmiddag naar zn huistelefoon gebeld maar ik kreeg zn moeder en zij zei dat hij weg was (met vrienden ofzo) hij zou pas 's avonds weer thuis zijn, toen heb ik gevraagd of ze wilde vragen of hij terug wilde bellen... niet gebeurd

maar ik snap het gewoon niet.. ik zie hem er echt niet voor aan om me zo te laten merken dat het over is.. en dan daarbij is er geen reden om het uit te maken.. (tenminste niet dat ik weet dan)
ik snap niet waarom hij me niet meteen belde en waarom hij me niet zo snel mogelijk wilde zien.. ik bedoel hij heeft natuurlijk ook zn eigen leven enzow maar ik zou hem ook super graag weer willen zien als ik terug kwam van vakantie..
__________________
go to hell, TO HELL
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 23:12
Angeles
Angeles is offline
Nou, ik vind het nogal raar. Ik bedoel, het is duidelijk niet zo dat hem iets is overkomen en hij dus geen contact op kan nemen. Ook al heb je het nog zo druk, dan nog kun je echt wel even een telefoontje plegen. Wat er ook aan de hand is, ik vind het op z'n minst erg onbeschoft wat hij doet.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 23:16
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:


Nou het is dan blijkbaar toch niet zo heel erg zeldzaam dat jongens zich zo gedragen Alicia..
jah idd

Nou ik moet ook zeggen dat dit niet zo positief klinkt....
Zo begon het bij mij ook....

Ik zou er langsgaan als ik jou was, gewoon aanbellen als je zeker weet dat hij thuis is.
Dat is veel confronterender....
Nou heel veel sterkte, ik weet hoe ongelooflijk vervelend dit is.
Ik hoop echt dat hij in ieder geval normaal met je zal praten

Liefs,

Alicia
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-07-2002, 10:10
peetraatjuh
peetraatjuh is offline
Ik zou een tijdje zijn huis bespieden ik krijg namelijk sterk het idee dat hij vreemd gaat , sorry
__________________
kuzziezzz aan alle BOYS BOYS BOYS BOYS BOYS BOYS
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 11:01
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
peetraatjuh schreef:
Ik zou een tijdje zijn huis bespieden ik krijg namelijk sterk het idee dat hij vreemd gaat , sorry
*~*DOOR*~* :

het lijkt mij eerder aan het verhaal te lezen dat hij vreems IS gegaan op vakantie. Hoeft natuurlijk niet nu nog zo te zijn. Hij durft het gewoon niet te zeggen ofzo. Wel kut, ik weet hoe je je voelt dat je je dan thuis op zit te vreten en af te vragen waarom ie nou niet belt.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 11:35
bluebell
bluebell is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:


*~*DOOR*~* :

het lijkt mij eerder aan het verhaal te lezen dat hij vreems IS gegaan op vakantie. Hoeft natuurlijk niet nu nog zo te zijn. Hij durft het gewoon niet te zeggen ofzo. Wel kut, ik weet hoe je je voelt dat je je dan thuis op zit te vreten en af te vragen waarom ie nou niet belt.
maar ik zie hem er niet voor aan om vreemd te gaan.. tja dat klinkt misschien naief maar tis echt zo
misschien dat het per on geluk ging ofzow......... maar als dat het geval zou zijn en hij wasvreemdgegaan dan vind ik het zeker wel laf dat hij geen contact meer met mij durft op te nemen

en dat hoe ik me voel: je hebt helemaal gelijk
ik weet niet eens of ik moet huilen

ik mag trouwens niet meer bellen naar hem van mijn vader want dan word ik te afhankelijk van hem zegtie..... das wel zo.. maar ik wil hem niet kwijtraken door dit
__________________
go to hell, TO HELL
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 11:41
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
gewoon blijven bellen maar waarschijnlijk heeft ie elke keer een of andere smoes tog moet je erachter zien te komen wrom hij zo lullig doet!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 17:39
bluebell
bluebell is offline
ik heb vanmiddag toch wel weer gebeld en ik kreeg dit keer zn vader... nou hij was weer weg (naar een vriend van hem en ook naar een vriendin ff kijken of ze thuis was) als het goed is is hij vanavond rond 10 uur thuis en dan probeer ik opnieuw te bellen... dan moet het lukken

hij heeft trouwens erg aardige ouders (oke dat doet er ook niet toe verder)
__________________
go to hell, TO HELL
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 18:25
Aaaaaart..
Avatar van Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Succes ermee meid..
Laat ff weten hoe het gegaan is..
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 18:35
Angeles
Angeles is offline
Beetje vreemd dat hij wel tijd heeft om naar vrienden te gaan, maar niet om even te bellen...

Maar goed, ben benieuwd hoe het zal gaan.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 18:40
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Het is vervelend voor jou maar volgens mij is er iets aan de hand. Dat hij weg is naar een vriend en vriendin oké, maar dat hij zijn vriendin in de steek laat, dat zou ik toch even niet slikken. Ik zou er, moest ik jou zijn niet te veel meer van verwachten, dat is het beste, dan ben je zo'n beetje voorbereid. Ik vind het alleszins laf van hem om niks te laten weten, maar troost je, ik ken dat.
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 21:19
bluebell
bluebell is offline
uuuuuhhhhhh......................


hij belde me net

hij was me vergeten......:\
hij heeft het heel druk zegtie met vakantiebaantje en verhuizing enzow...... en het gesprek liep voor geen meter....

zucht

kben er niet veel blijer van geworden...
__________________
go to hell, TO HELL
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 21:28
[^#ComeClose#'}
[^#ComeClose#'} is offline
Hij was je vergeten?? Zeg hem wat er in je signature staat, hij verdient jou niet. Ik vind 't echt wel heel kut voor je... Veel sterkte in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 21:41
bluebell
bluebell is offline
Citaat:
[^#ComeClose#'} schreef:
Hij was je vergeten?? Zeg hem wat er in je signature staat, hij verdient jou niet. Ik vind 't echt wel heel kut voor je... Veel sterkte in ieder geval.
thnx... kzie nog wel wat ik er verder mee doe... wat hij nog tegen me gaat zeggen enzow..........
__________________
go to hell, TO HELL
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-07-2002, 22:50
Verwijderd
Dumpen die handel!
Vergeten, damn, wie vergeet zijn vriendin nou?

Ik heb dat zelf ook wel eens gehad, hij zou me mailen, en dan heb ik 's avonds om 11 uur nog geen mailtje, en dan word ik pissig, en dan zei hij: "Ik was het vergeten.. heb er helemaal niet aan gedacht"..

Maar hij had verder ook de hele dag nix van zich laten horen, terwijl hij het had beloofd omdat we al zo weinig contact hadden gehad die week..

Hmmz ik zou pissig worden en als ie me eerst zo lang in de rats laat zitten en me daarna belt om me te zeggen dat ie me was vergeten. Das echt een kutsmoes, van mij had ie mogen opdonderen.. Maja.. dat zeg ik nu wel, als het er op aankomt had ik hem waarschijnlijk toch niet gedumpt..

Naja, ik zou er niet meer teveel van verwachten meissie..
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 09:47
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik zou hem even stevig aan de tand voelen, en iets zeggen als "ik vind het echt niet leuk dat je me zo laat zitten"
En daarna vragen wat er aan de hand is, en idd of hij eerlijk wilt zijn
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 09:55
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
rosi schreef:
Ik zou hem even stevig aan de tand voelen, en iets zeggen als "ik vind het echt niet leuk dat je me zo laat zitten"
Nee dat zou ik niet doen, dat toont je zwakheid en dit verandert niks. Ik zou het uitmaken, een jongen die niet 100% voor me gaat, hoef ik niet.
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 12:12
bluebell
bluebell is offline
:\ ik ben boos op m

ik zie wel wanneer hij weer contact met mij opneemt
ik ben blij dat ik boos ben want anders zat ik nog steeds met zorgen enzow maar nu kendie de pot op (om het plat te zeggen)

zucht

kvoel me net als een vriendin van mij zich moet hebben gevoeld toen ik haar een keer heb laten zitten.. klinkt misschien hard.. maar ik voel me echt precies haar.. kheb er dan nuook wel veel spijt van dat ik dr toen heb laten zitten (toen vond ik dat ze zich een beetje aanstelde) maar ik begrijp t nu...
maar dat doet er verder ook niet toe
__________________
go to hell, TO HELL
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 12:49
*~*DOOR*~*
Avatar van *~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Hey ga gewoon leuk wat doen met anderen PROBEER ( meoielijk ) er niet aan te denken een laat hem maar achter jou aanlopen. Het is kut, maar je moet gewoon niet achter hem aan blijven lopen, want ik neem aan dat je zelf ook wel ziet dat het gewoon een smoesje is dat ie geen tijd heeft. Beetje vaag allemaal. Het stomme is dat je volgens mij niet eens de kans krijgt om hem om uitleg te vragen omdat ie gewoon niet te bereiken is.
__________________
they say evil never sleeps... that's not true, right now I need a rest...
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 12:55
bluebell
bluebell is offline
Citaat:
*~*DOOR*~* schreef:
Hey ga gewoon leuk wat doen met anderen PROBEER ( meoielijk ) er niet aan te denken een laat hem maar achter jou aanlopen. Het is kut, maar je moet gewoon niet achter hem aan blijven lopen, want ik neem aan dat je zelf ook wel ziet dat het gewoon een smoesje is dat ie geen tijd heeft. Beetje vaag allemaal. Het stomme is dat je volgens mij niet eens de kans krijgt om hem om uitleg te vragen omdat ie gewoon niet te bereiken is.
ja je hebt gelijk.. dat zei mn pappa ook al , dat ik niet afhankelijk van hem moest worden enzow en dat hij maar achter mij aan moest lopen

ik vind ook wel dat ik nu genoeg moeite voor hem heb gedaan

btw: thnx voor alle reacties iedereen
__________________
go to hell, TO HELL
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 13:04
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
ik denk dat je er echt eens langs moet gaan, aan iemands manier van doen kan je veel ontdekken meissie!
zeg dat je het beu bent,en als hij niet in staat is meer tijd te maken voor jou,of eens eindelijk de waarheid zegt,dat het dan ook niet meer hoeft voor jou.
Geloof me,als hij je nog graag ziet,zal hij dan wel rap veranderen!
veel succes en sterkte (en laat je niet doen )
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 13:12
*~*DOOR*~*
Avatar van *~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:
ik denk dat je er echt eens langs moet gaan, aan iemands manier van doen kan je veel ontdekken meissie!
zeg dat je het beu bent,en als hij niet in staat is meer tijd te maken voor jou,of eens eindelijk de waarheid zegt,dat het dan ook niet meer hoeft voor jou.
Geloof me,als hij je nog graag ziet,zal hij dan wel rap veranderen!
veel succes en sterkte (en laat je niet doen )
ik zou niet bij hem langsgaan, laat hem maar bij jou langskomen. Hij weet best waar ie mee bezig is en hij moet dan niet verwachten dat zij de hele dag op hem gaat zitten wachten (ook al doe je dat stiekem thuis toch wel )
__________________
they say evil never sleeps... that's not true, right now I need a rest...
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 13:23
Tenischa
Tenischa is offline
ik zou gewoon nix van je laten horen en wachten totdat hij weer contact opneemt en duurt dat nou super super super lang dan zou ik eens ff langs gaan en vragen hoehet nou zit....
good luck!!!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 16:45
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
sterkte
__________________
piemel

Laatst gewijzigd op 22-07-2002 om 16:47.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 16:50
bluebell
bluebell is offline
Citaat:
NickName23 schreef:
ik zou gewoon nix van je laten horen en wachten totdat hij weer contact opneemt en duurt dat nou super super super lang dan zou ik eens ff langs gaan en vragen hoehet nou zit....
good luck!!!

mja dat ga ik nu doen ja... hij heeft me gelukkig boos gemaakt door te zeggen dattie me vergeten is (ik word niet graag vergeten )
maar in ieder geval dat ik niet n de zorgen zit van wat zou er nu kunnen zijn enzow.. wat ik eerst dus wel heel erg had
ik heb er genoeg van gekregen moeite te doen voor hem zonder reactie te krijgen
hij doet nu maar moeite voor mij

( hebbik dit al gezegd?? )
__________________
go to hell, TO HELL
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 17:28
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
bluebell schreef:
hij doet nu maar moeite voor mij
That's good girl!
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 12:26
bluebell
bluebell is offline
Citaat:
Dagusti schreef:

Ga is wat zinnigs posten

wat bedoel je daarmee?
__________________
go to hell, TO HELL
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 12:31
Verwijderd
Citaat:
bluebell schreef:
wat bedoel je daarmee?
Gewoon niks van aantrekken Er zijn immers ook mensen die serieus op je topic ingingen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Twijfels.....
Chosen
3 09-08-2004 13:26
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Pijnlijke Eenvoud
juliettebinoche
59 11-01-2004 22:12
Liefde & Relatie waar moet ik beginnen??
CoveredEyes
18 28-04-2003 19:53
Psychologie Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen.....
HelpMePlease
12 07-10-2002 17:35
Psychologie Dit forum kan je kwetsen??
Fiesta Flash
19 22-07-2002 18:51
Liefde & Relatie wat moet je met een vriend die niks van zich laat horen??
blackwitch
4 22-03-2002 15:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46.