Oud 29-09-2002, 12:04
~- Anakin -~
~- Anakin -~ is offline
Sorry mensen heb een probleem en weet niet meer wat ik er mee aanmoet. Hoop dat jullie me een beetje advies kunnen geven, want heb het gevoel dat ik gek wordt en weet niet meer wat ik er mee aan moet.
Zal eerst ff vertellen wat er gebeurd is: vorige week maakte m'n vriend, nu dus ex-vriend, het uit na een half jaar. Ik had het er wel erg moeilijk mee, ik wist dat het niet zo goed meer ging maar wilde het graag nog een xtje proberen. Na een week er veel over naged8 te hebben leek het me toch maar het beste en kon ik er aardig mee omgaan en zag ik alles weer wat positiever in. We zouden tenslotte vrienden blijven en dat was al een hele opluchting!
Besloot ik vrijdag voor de afleiding lekker met vriendinnen te gaan feesten staat hij geheel onverwachts ineens voor m'n neus. Maar deed hij gewoon aardig en gezellig, dus na ff schrikken nix aan de hand. Aan het eind van de avond staat hij ineens voor mn neus met een ander meisje (wat hij al langer kende) voor m'n te zoenen! Ik had het niet meer en ben jankend naar buiten gelopen. Binnen een week en hij wist dat ik er t er best moeilijk mee had dat het uitging. Ik was erg verdrietig en teleurgesteld dat hij dit zo maar voor mn neus deed! Toen ik weer ff wat gekalmeerd was heb ik hem hierop aangesproken dat ik het echt niet vond kunnen dat hij dit voor mn neus deed ( bedoel hij is nu vrij dus mag doen wat hij wilt, maar had dan buiten gaan staan ofzo! niet voor mn neus, dat ligt echt nog veelste gevoelig!) hij reageerde wat had ik dan moeten doen als je de kans krijgt moet je hem pakken en meer van die dingen als 'wat had jij dan gedaan?' hij keek me gewoon ijskoud aan. Hij deed nog wel lief opzich, hadden nog afgesproken dat we gewoon vrienden zouden blijven en had gezegd dat hij me dan maar moest bellen. Dat zou hij doen. Toen ik weer buiten was, was ik helemaal overstuur en heb echt mn ogen uit mn kop zitten janken, gelukkig werd ik wel getroosd door mn vrienden en zelfs zijn broertje (die ong. even oud is als mij en ook wel een vriend van mij) die zich helemaal kapot schaamde voor hem. Ik vindt het zo raar zo ken ik hem helemaal niet en zijn vrienden en broertje ook niet. Ze vonden het ook allemaal belachelijk. En zouden hem er nog op aanspreken. Niemand had verwacht dat hij zo iets zou doen omdat hij wel heel gek op mij is geweest (heb ik van andere gehoord, maar merkte ik zelf ook wel!)
Later toen ik mn fiets ging halen liep ik langs hem maar ik heb nix gezegd en ben gewoon doorgelopen, k kon toen ff niet met hem praten. Toen maakte hij schijnbaar een opmerking over dat ik hem nergeerde. Hij zei toen tegen zn broertje dat hij mij daarover niet zou bellen en dat ik me aanstelde. En iid heb ik nog nix van hem gehoord. Ben nu bang dat ik zo ook zijn vriendschap kwijt raak, en weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik ben eigenlijk gewoon nog gek op hem (omdat ik weet hoe hij is, zoals hij nu deed was hij zichzelf niet, of ms wel maar van deze kant heeft hij zich nog nooit aan iemand laten zien) en zelfs in staat om hem dit te vergeven. Weet alleen niet wat ik nu moet doen, w88 tot hij belt/smst (wat hij waarschijnlijk niet doet) omdat ik hem als laatste negeerde. Of zelf bellen/smsen? Weet ook niet zo goed wat ik in dat smsje moet zetten. Het liefst wil ik denk ik het zo snel mogelijk vergeten en als vrienden verder gaan. Net alsof dit laatste nooit gebeurd is. Hij was ook nog zo lief toen het uitging, hij had het er zelf ook best moeilijk mee, en was er daarom vrijdag avond ook, omzich te bezatten en alles ff te vergeten. Schaam me eigenlijk ook best wel voor mn reactie dat ik zo overstuur raakte, had ook best wel veel gedronken. Gelukkig heb ik me in het café zelf wel aardig in kunnen houden. Hoop dat jullie iets van een advies voor me hebben wat k nu het beste zou kunnen doen, of zeggen, want zit nu ff totaal met mezelf in de knoop.

Iig hartstikke bedankt voor het lezen van dit super lange verhaal!

Liefs ~- Anakin -~
__________________
..........sigloos.........
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2002, 12:27
Sitia
Avatar van Sitia
Sitia is offline
Het lijkt me het beste om het nu even te laten rusten. Kijk er over een week nog een keer naar en het verdriet en boosheid zijn alweer wat weggetrokken.
Als je hem op school ziet zou ik dus wel gewoon hallo ofzow blijven zeggen maar neit meer vol enthousiasme. Hij zal echt wel om je hebben gegeven en voor hem zal dat voorval ook tegen zijn gevallen. (hij schaamde zich voor wat hij gedaan heeft of vond het toch wel vervelend voor jou en reageerde daarom zo) Ik denk dat hij uiteindelijk echt wel inziet dat hij je gewoon gekwetst heeft met zijn actie.
Zoek nou gewoon steun bij mensen die je vertrouwd en van wie je weet dat ze jou ook vertrouwen. Als je binnenkort nog niks gehoord hebt zou ik hem bellen/smssen/emailen/faxen of whatever over je gevoelens. Nu ben je daar nog te kwetsbaar voor en zeg je misschien dingen die je niet had willen zeggen.
Hoop dat je hier al wat aan hebt. Vergeet niet dat je niet veel vrienden in je leven zal krijgen.. de meeste zijn maar kennissen en de echt vrienden herken je daar wel tussen. Ga met die mensen om en laat ze weten dat je het waardeert wat ze voor je doen, dan zal je heel veel liefde terug kunnen verwachten...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 13:03
Verwijderd
Ik kan me voorstellen dat je je heel erg lullig voelt..

Het hij die zichzelf niet lijkt te zijn ken ik wel. Ik had het uitgemaakt met mn ex, en ineens gedroeg hij zich op een manier die ik echt nooit van hem had verwacht. Ik ben me toen gaan beseffen dat ik hem wel miste (qua vriendschap dan) maar zoals hij was voor het uit ging, en niet zoals hij nu doet.

Dat is voor jou misschien ook het geval. Maar daar zul je nog achter moeten komen. Het is heel erg jammer dat bij dit soort dingen mensen zich toch vaak lullig en anders gaan gedragen, omdat ze het zelf ook moeilijk vinden. Dat hij zo snel met dat meisje ging zoenen was waarschijnlijk rebound. Hij vond het vast ook niet makkelijk het uit te maken enzo, maar om 'verder' te gaan pakt ie maar even snel een ander meisje..

Ik denk sowieso dat na een relatie 'verdergaan' als vrienden neit echt werkt. Volgens mij moet je altijd iets nieuws opbouwen omdat je toch op een andere manier met elkaar om moet gaan enzo. Misschien moet je het nu even laten rusten, en het daar ook even met hem over hebben. Heel veel van zijn acties/woorden enz zullen voor jou nu nog moeilijk zijn. Over een tijdje wordt het wel makkelijker, en dan is vriendschap denk ik beter mogelijk...

Als hij nou niks van zich laat horen zou ik wel hem maar even bellen om uit te leggen waarom je hem negeerde toen even en dat je alsnog wel graag vrienden wil proberen te zijn...

sterkte in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 13:15
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
~- Anakin -~ schreef:
Ben nu bang dat ik zo ook zijn vriendschap kwijt raak, en weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik ben eigenlijk gewoon nog gek op hem...
Om eerlijk te zijn vink ´vriendschap´ in zo´n geval een illussie aangezien je zelf toegeeft dat je nog gek op m bent en dus naar meer verlangt en je dus niet als een gewone vriend met m kan omgaan...dan kun je nu wel zeggen van± `ja maar dat kan ik wel`, maar op den duur weet je wel beter...en als hij ook niet eens meer rekening kan houden met jou gevoelens, zou ik als ik jou was de eer aan je zelf houden en m voorlopig negeren.
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 13:42
I'ts Moi
Avatar van I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Heej... Ik las je verhaal en het doet me denken aan wat mij 3 weken geleden overkwam. Echt precies hetzelfde. Het was uit tussen mijn ex en mij en het was allemaal een btje k*t gelopen, ik had tijd nodig en hij ook. Toen hadden we weer enigzins contact en besloten om vrienden te blijven terwijl hij mij vertelde dattie eigenlijk spijt had dattie het uitgemaakt had, opzich een hele moeilijk situatie omdat ik nog hartstikke gek op hem was/ben. Nou we hebben een week lol gehad, vollop smsen,msn enz. Toen was er een feest hier in t dorp...Leuk enzo, werd veel gezopen, zoals altijd...Toen was het tijd om naar huis te gaan, ik m'n vriendin opgezocht en ja hoor daar stond Meneertje... Alleen stond hij niet voor mijn neus, maar liep ik langs en zag dattie stond te zoenen. Dus ik heb m een schop gegeven... Opzich best lomp, maar dat was m'n eerste reactie. Het was gewoon zo dom van hem, omdat hij die avond tegen iedereen (mijn vrienden en zijn vrienden) liep te vertellen dat ie me terug wilde en ik stond er ook wel open voor, maar hij ondernam niks, dus ik had ook zoiets van nou laat maar zitten dan! Die hele nacht heb ik maar 3u geslapen, omdat ik helemaal in de war was en ik was boos enz enz.
Nu zijn we zo'n 3 weken verder en ik heb geen contact met hem gehad, ja heb hem wel gezien en dat slaat dan in als een bom bij me. Maar ik vind dat hij degene is die zijn excuses aan moet bieden en dat heeft ie nog niet gedaan. Of misschien durft ie het niet, omdat ik heb gezegd dattie me met rust moet laten omdat ik alles wil verwerken. Aan de ene kant kan ik heel goed begrijpen dat je alles wattie geflikt heeft wil vergeten, want zoiets heb ik ook. We missen nu al 3 weken vriendschap en dat vind ik verrot, maar het is zijn eigen schuld. Misschien is het ook wel beter voor mij dat we geen contact meer hebben, omdat ik het zo allemaal opzij kan zetten en verder kan gaan met leven. Het klinkt vast dramatisch, maar ik kan deze ex gewoon niet vergeten!
Ik weet dus heel goed wat je meemaakt. Het is alleen aan jou de keus of je het hem wilt vergeven.....En als je dat doet kan je het ook vergeten??Ik wens je sowieso veel sterkte... Wat heel goed helpt is het allemaal van je af schrijven. Ik loop er nog steeds mee in mijn hoofd om hem een mail te sturen en hem te vertellen hoe ik erover denk, maar ik weet niet of ik dat wel moet doen. Gewoon omdat ik iedere dag nog wel even aan hem denk, loop ik het risico om weer veel te gek op hem te worden, als we weer contact zouden krijgen. En ik heb geen zin om teleurgesteld te worden. Nouja volgens mij is verhaal al lang zat... Ik hoop dat t duidelijk is, als je vragen heb kan je ze altijd stellen!
Nogmaals sterkte!

Kuzzje IK

Ik ben trouwens wel verdomd nieuwschierig hoe die ex van me er over denkt
__________________
*Ik zoek alles zelf uit!*Geluk is het enige wat zich verdubbelt als je het deelt*Ik loop lekker met m'n neus in de lucht, ben blond en dat bevalt me!*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik voel me kut
boet
9 26-05-2011 06:43
Liefde & Relatie Wat moet ik hier mee?
anoniem93
13 06-04-2009 18:19
Psychologie Wat moet ik doen?
Skilly
9 08-07-2008 14:26
Liefde & Relatie Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan?
jansepansekever
43 02-04-2006 00:46
Liefde & Relatie Ik ben zo in war... wat moet ik nu ??
imyours
32 04-01-2006 20:25
Psychologie hoe komt dit en wat moet ik doen?
heaven or tha hell
5 14-06-2002 11:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58.