Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2003, 19:11
Gerard SnEl
Avatar van Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Ik vroeg me iets af.
Soms is m'n vriendin best doorsnee gekleed, en dan vind ik haar al opwindend. (bv: strakke spijkerbroek) Niks mis mee natuurlijk. Maar is er nou ook zulke kleding voor jongens? En zo ja, wat?
Of hebben vrouwen gewoon niet deze 'visie/blik' wat betreft mannen? Dat je op het terras niet mannen keurt op WAT voor kleding, maar of die kleding die man opwindend maakt.
En bestaat er eigenlijk wel zoiets als ondergoed dat opwindend zou kunnen zijn voor vrouwen?
(toen ik de beha van m'n vriendin omdeed, werd ze daar niet echt opgewonden van... haha )
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 19:13
Needle_damage
Avatar van Needle_damage
Needle_damage is offline
Ghe, die vraag vroeg ik me ook af..

*heb weleens ene keer een onderbroek gezien met een slurfje er aan en olifanten ogen erop*maar ofdatdat opwindend is!?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 19:14
Verwijderd
Ondergoed dat opwindend is voor vrouwen is bijv. een niet-te-wijde (ook niet knellende) boxershort, en dan niet wit of grijs want dat is saai Dat is toch een stuk opwindender dan zo'n bruingrijsgeruite short tot aan de knieën, oid
Of ehm, een shirt dat niet heel wijd valt... broek waarin billen mooi uitkomen... (hiermee bedoel ik niet dat de billen uit de broek moeten komen)
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 19:31
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 24-04-2003 @ 20:14:
Ondergoed dat opwindend is voor vrouwen is bijv. een niet-te-wijde (ook niet knellende) boxershort, en dan niet wit of grijs want dat is saai Dat is toch een stuk opwindender dan zo'n bruingrijsgeruite short tot aan de knieën, oid
Of ehm, een shirt dat niet heel wijd valt... broek waarin billen mooi uitkomen... (hiermee bedoel ik niet dat de billen uit de broek moeten komen)
hahaha, komt wel een beetje overeen met wat ik ook leuk vind, aleen vind ik t leuker als jongens zonder t-shirt of trui lopen
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 19:35
Verwijderd
Een net geklede man is heel sexy.
Tja, een man in 2 delig kostuum doet 't meestal goed.
Maar ook jongens met hele vrolijke kleding, hawai shirts en die mooie kettingen.. beetje zo'n surfer type.

Citaat:
heb weleens ene keer een onderbroek gezien met een slurfje er aan en olifanten ogen erop


Ik vind boxershorts het beste. Die zijn best sexy.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 19:40
Gerard SnEl
Avatar van Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 24-04-2003 @ 20:14:
Ondergoed dat opwindend is voor vrouwen is bijv. een niet-te-wijde (ook niet knellende) boxershort, en dan niet wit of grijs want dat is saai Dat is toch een stuk opwindender dan zo'n bruingrijsgeruite short tot aan de knieën, oid
Of ehm, een shirt dat niet heel wijd valt... broek waarin billen mooi uitkomen... (hiermee bedoel ik niet dat de billen uit de broek moeten komen)
- Welke kleur raad je me dan aan?
(ik heb nu strakke; grijze en zwarte)
- Waarom een shirt dat niet heel wijd valt?
- Bedoel je dan een strak-zittend shirt? Of gewoon geen tent?
- Wat voor broek is dat? Uhm, spijkerbroek? Wanneer komen je billen nou mooi uit?

*is de kleding-leek aller tijden*

Laatst gewijzigd op 24-04-2003 om 19:42.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 19:44
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Jadie schreef op 24-04-2003 @ 20:35:
Een net geklede man is heel sexy.
Jaaaaaa!
Een man met donker haar en een beetje gebruinde huid in een net pak, woei
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 24-04-2003 @ 20:35:
Een net geklede man is heel sexy.
Tja, een man in 2 delig kostuum doet 't meestal goed.
Maar ook jongens met hele vrolijke kleding, hawai shirts en die mooie kettingen.. beetje zo'n surfer type.




Ik vind boxershorts het beste. Die zijn best sexy.
of mannen in uniform (niet een camouflage pak)
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:19
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Jongens in alternatieve kleding!!
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:21
Verwijderd
- Welke kleur raad je me dan aan?
(ik heb nu strakke; grijze en zwarte)

zwart is altijd goed... en verder ligt het eraan wat jou staat, bij een goud-achtige huid staat donkerrood bijvoorbeeld mooi, maar als je heel bleek of wittig bent niet...
- Waarom een shirt dat niet heel wijd valt?
zodat je een half idee krijgt van hoe die jongen er onder het shirt uitziet
- Bedoel je dan een strak-zittend shirt? Of gewoon geen tent?
nou, het moet niet spannen... maar geen tent nee
- Wat voor broek is dat? Uhm, spijkerbroek? Wanneer komen je billen nou mooi uit?
ligt aan je billen en aan het model van de broek
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:43
)Vampje(
)Vampje( is offline
Mannen moeten in elk geval geen 'oh-wat-wil-ik-graag-spannend-zijn-'kleding aantrekken, want dat vind ik alleen maar weerzinwekkend. Gewoon een lekkere leren broek/spijkerbroek of whatever vind ik leuk genoeg. Bovendien vind ik het eigenlijk spannender als 'ie z'n kleren helemaal uittrekt..
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 21:10
Verwijderd
Als er een lekker lichaam in zit, natuurlijk.

Maar voordelige dingen dan:

Tanktops (heeft dat een Nederlandse naam?) strak en mouwloos, w00t!
Strakke shirts in het algemeen. Ze zijn uitermate gay, ja. Maar als een jongen een mooi lichaam eronder heeft, dan
En ik vind van die hele wijde skatebroeken ook geweldig op jongens. Geen idee waarom, want je ziet er juist helemaal niks door...
Verder is alleen een spijkerbroek natuurlijk altijd leuk. Blote borst! En alle tease-kleding, zoals inderdaad een shirt waarvan knoopjes openstaan enzo.

Fout: van die hele korte korte broeken. Iieh!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 21:18
-Enid-
Avatar van -Enid-
-Enid- is offline
Citaat:
Morgan schreef op 24-04-2003 @ 22:10:
Als er een lekker lichaam in zit, natuurlijk.

Maar voordelige dingen dan:

Tanktops (heeft dat een Nederlandse naam?) strak en mouwloos, w00t!
Strakke shirts in het algemeen. Ze zijn uitermate gay, ja. Maar als een jongen een mooi lichaam eronder heeft, dan
En ik vind van die hele wijde skatebroeken ook geweldig op jongens. Geen idee waarom, want je ziet er juist helemaal niks door...
Verder is alleen een spijkerbroek natuurlijk altijd leuk. Blote borst! En alle tease-kleding, zoals inderdaad een shirt waarvan knoopjes openstaan enzo.

Fout: van die hele korte korte broeken. Iieh!
da's heel fout ja
'k ben het helemaal met je eens. 'k mis alleen de T-shirts met lange mouwen en de mooie blousen. maar verschilt ook per jongen/man wat mooi staat.
__________________
God open your eyes
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 21:18
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Een mooie, beetje wijde, sexy, afgesleten spijkerbroek... (ooehh.. ik zie het helemaal voor me Alleen best moeilijk om het uit te leggen)

xxx
__________________
xxx
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 21:59
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Morgan schreef op 24-04-2003 @ 22:10:
En ik vind van die hele wijde skatebroeken ook geweldig op jongens. Geen idee waarom, want je ziet er juist helemaal niks door...
hehe heb ik nou precies hetzelfde..yummie..
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 22:02
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
gizmo schreef op 24-04-2003 @ 22:59:
hehe heb ik nou precies hetzelfde..yummie..
Mja, 't is niet gek...
*kwijl*

'He was a skaterboy...'
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 09:09
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
gizmo schreef op 24-04-2003 @ 22:59:
hehe heb ik nou precies hetzelfde..yummie..
haha en ik ook wel. Ik vind het leuk als een jongen er een beetje nonchalant uitziet..dus zo'n skaterbroek en gewoon een leuk t-shirt. Qua gezicht vind ik zo'n net-uit-bedkapsel (maar dan wel leuk net-uit-bedhaar natuurlijk) met een mooi hoofdje eronder heeel aantrekkelijk.
Ooh en nonchalant is niet hetzelfde als onverzorgd.
Té modieuze jongens vind ik afstotelijk.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 09:20
poesiefox
poesiefox is offline
Ouwe afgesabbelde spijkerbroek met knoopgulp die zo helemaal naar zijn kontje is gaan staan, gewoon wit t-shirt, niet te wijd en een jasje. Schoenen? Maakt me niet zoveel uit, als het maar geen verstandige kantoorschoenen zijn, van die nerd sloffen.
En een redelijk strakke boxer met pijpjes en een knoopgulp. Of anders een tanga. Een zwarte.

EN GEEN WITTE TENNISSOKKEN!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 09:33
DeSSie
Avatar van DeSSie
DeSSie is offline
Wat vinden jullie eigenlijk van laarzen bij een jongen?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 11:03
Verwijderd
Ik vind mijn vriend opwindend als hij naakt is maar ook in zijn mooie spijkerbroek..
Niet al te losse vesten vind ik errrrrg mooi staan en deze moeten natuurlijk de een goede lengte hebben, zodat zijn kont te zien blijft
Verder denk ik dat elke jongen voor zijn vriendin sexy is, wat hij ook aan heeft..
Zo zou het tenminste moeten!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 11:05
Verwijderd
Citaat:
M|ST schreef op 24-04-2003 @ 21:19:
Jongens in alternatieve kleding!!
Hmm.. soms wel ja..
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 11:20
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
DeSSie schreef op 25-04-2003 @ 10:33:
Wat vinden jullie eigenlijk van laarzen bij een jongen?

Wel bij sommige mannen, niet bij jochies. Voor laarzen moet je stoer zijn! En zwarte laarzen, en zwarte kleren, anders is het zo cowboy Bill...
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 12:32
MiZz TeRiOuZz
Avatar van MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
oeh alleen een spijkerbroek...
maar dan moet ie wel n mooi bovenlichaam hebben...
zoals mijn vriend bijvorbeeld
__________________
***...how you stare at me with those undress-me-eyes...your breath on my body makes me warm inside...***bart is lieeeeeeeeeevv***
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 14:28
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Toevallig dat t hier staat, mijn vriend wordt ook altijd opgewonden, ook al heb ik een dikke trui aan en een slobberbroek of trainingsbroek ofzo. Ik snap dat niet, wat is daar nou sexy aan!!

Ik vind mannen lekker wanneer ze niks aan hebben boven, en onder een strakke broek ofzo, maar niet zo dat ik er zwaar geil van word
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 14:48
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind van die beetje getailleerde blousjes met korte mouwen altijd erg leuk staan bij jongens
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 14:58
Fuzzly
Avatar van Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 25-04-2003 @ 15:48:
Ik vind van die beetje getailleerde blousjes met korte mouwen altijd erg leuk staan bij jongens
hmmmz heb ik toch goede shirts gekocht
__________________
Ik fluit jou eruit!!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 14:58
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Geloof me, álle vrouwen kicken op Lederhosen

En serieus: wat vind men van een kilt?
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Semyaz schreef op 25-04-2003 @ 15:58:
Geloof me, álle vrouwen kicken op Lederhosen

En serieus: wat vind men van een kilt?
jij hebt mij toch voor advies
*diep beledigt*
de Kilt kicks ass, nix eronder, de bink uithangen
(offtopic: doen we nog hey, die kilts!)
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 15:50
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Nooit geweten dat jullie allemaal zo op kontjes kicken. Vandaar dat mijn ex laatst zei dat de mijne is gegroeid (en wel van de spieren ), terwijl het al 2,5 jaar uit is.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 24-04-2003 @ 20:35:
Een net geklede man is heel sexy.
Mijn vriend heeft een heel koel net pak. Van suede, met wijduitlopende pijpen en zo... Was het trouwpak van zijn papa - die in de 60s getrouwd is - en daar zit een wit overhemd bij... argh, ik kan niet tegen jongens in witte overhemden, zeker niet als ze donker haar hebben...

Verder als je enigzins gespierd bent, zijn strakkere shirts wel erg sexy eigenlijk... En jongens met strakke broeken (en wijduitlopende pijpen) zijn ook erg leuk...

*woei*
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 16:00
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 25-04-2003 @ 16:50:
Nooit geweten dat jullie allemaal zo op kontjes kicken. Vandaar dat mijn ex laatst zei dat de mijne is gegroeid (en wel van de spieren ), terwijl het al 2,5 jaar uit is.
hehe. Tsja, daar is niks aan te doen... hoe meer, hoe beter zal ik maar zeggen - maar teveel is ook niet goed denk ik.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 16:35
Verwijderd
ohja, een pak, en dan liefst een 'bijzonder' pak, dat is ook sexy ja (wel een beetje warm voor de jongens in kwestie). Mijn vriend heeft een pilotig blauw pak, beetje saai, maar ook wel mooi Heeft een vriendin van m'n zus zelfs ooit een term voor bedacht, MIP, man in pak, waarvan m'n meeste vriendinnen nu wel weten waar 't voor staat (ik op straat: 'oh daar, een MIP!' vriendinnen: 'waar, waar?' vrienden: 'huh? mip?')
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 17:09
Gerard SnEl
Avatar van Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 25-04-2003 @ 10:20:
Ouwe afgesabbelde spijkerbroek met knoopgulp die zo helemaal naar zijn kontje is gaan staan, gewoon wit t-shirt, niet te wijd en een jasje. Schoenen? Maakt me niet zoveel uit, als het maar geen verstandige kantoorschoenen zijn, van die nerd sloffen.
En een redelijk strakke boxer met pijpjes en een knoopgulp. Of anders een tanga. Een zwarte.

EN GEEN WITTE TENNISSOKKEN!
Een knoopgulp in een boxer?! Lijkt me HEEL naar zitten...

QUOTE] [/B]Morgan: Tanktops (heeft dat een Nederlandse naam?) strak en mouwloos, w00t!
[/QUOTE]

Ik ben DE kleding-leek: wat zijn tanktops? Ik begrijp een soort hempjes?

QUOTE] [/B]MiZz TeRiOuZz: oeh alleen een spijkerbroek...
maar dan moet ie wel n mooi bovenlichaam hebben...
zoals mijn vriend bijvoorbeeld [/QUOTE]

Ik wou dat ik een mooi bovenlichaam had...

Wanneer is een bovenlichaam eigenlijk mooi?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Gerard SnEl schreef op 25-04-2003 @ 18:09:
Wanneer is een bovenlichaam eigenlijk mooi?
Gespierd, maar niet tè.
Niet te smal. En ook niet dik. Een klein beetje buik mag wel, maarreh... niet te veel.
Oftewel: een gulden middenweg.

*gaat foto op inet zoeken van goed bovenlichaam, want ik mag mijn vriendje hier vast niet posten. Dat vind hij niet leuk.*
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 18:58
pure_evil
pure_evil is offline
oeih ik word helemaal warm van zon jongen in een vaalblauwe spijkerboek met lichte strepen op de zakken
__________________
papa is niet lief! het verwende nest kiest vandaag voor zichzelf
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 19:11
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
mannen in pak vind ik errug sexy.... OEH..

en verder: als ik m leuk vind, vind ik m sowieso sexy!!!!!! Maakt nie uit wat ie aan heeft!!!!!

maarrrr je insmeren met olie zodat je (boven)lijf glimt vind ik heel erg geil.......
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 19:23
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 25-04-2003 @ 18:29:

*gaat foto op inet zoeken van goed bovenlichaam, want ik mag mijn vriendje hier vast niet posten. Dat vind hij niet leuk.*
Waar blijft die foto?
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 19:30
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 25-04-2003 @ 20:23:
Waar blijft die foto?
kan niks vinden, alleen maar ranzige seksplaatjes... Dat is toch niet de bedoeling. Naja, dan die van mn vriend maar.

wacht ff.



Dit is trouwens al een foto van twee jaar geleden, hij is nu al wat ouder en iets gespierder. Maar als je er zo uitziet, mag je van mij gerust iets aan waardoor je kan zien dat je gespierd bent. Of geen shirt aan natuurlijk, dat kan ook nog.

Laatst gewijzigd op 25-04-2003 om 19:41.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Semyaz schreef op 25-04-2003 @ 15:58:
Geloof me, álle vrouwen kicken op Lederhosen

En serieus: wat vind men van een kilt?
jongens in kilt zijn
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Gerard SnEl schreef op 25-04-2003 @ 18:09:
Een knoopgulp in een boxer?! Lijkt me HEEL naar zitten...

QUOTE]
Morgan: Tanktops (heeft dat een Nederlandse naam?) strak en mouwloos, w00t!
Ik ben DE kleding-leek: wat zijn tanktops? Ik begrijp een soort hempjes?

QUOTE] [/B]MiZz TeRiOuZz: oeh alleen een spijkerbroek...
maar dan moet ie wel n mooi bovenlichaam hebben...
zoals mijn vriend bijvoorbeeld [/QUOTE]

Ik wou dat ik een mooi bovenlichaam had...

Wanneer is een bovenlichaam eigenlijk mooi? [/B][/QUOTE]

Tanktops zijn een soort strakke hemden ja, maar dan niet hemden-voor-onder-je-kleding maar gewone. Zoiets.

En een mooi bovenlichaam - tja, brede schouders en niet te dik (te dun vind ik meestal geen probleem). Mooiste is met een beetje spieren net zichtbaar, maar zonder kan ook heel leuk zijn
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 20:12
)Vampje(
)Vampje( is offline
Oh oh oh, mijn vriendje...Met alleen zijn lekkere wijde zwarte broek..en dat heerlijke smalle lijf....en, en....*zucht*
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 10:06
Saartje*
Avatar van Saartje*
Saartje* is offline
Spannende boxershort... oeh oeh oeh
Gewone boxershorten eigelijk ook wel...

Zolang hij maar niet met een onderbroekjegedoe of string afkomt
__________________
<3 Anything I neeeeeed... <3
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 13:06
Verwijderd
Een bovenlichaam is mooi genoeg als het niet blubberig is en ook niet overgespierd, en als het een beetje een \_/ vorm heeft. Mijn vriend heeft acne op zijn rug en wat op zijn borst, dat vind ik geen ramp maar als je zoiets hebt is het wel af te raden om 'zomaar' met ontbloot bovenlijf te gaan lopen - veel mensen vinden het niet mooi.

En de knoopgulpen in boxers hebben hele platte plastic knoopjes, niet van die grote spijkerbroekenknopen
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 13:35
Gerard SnEl
Avatar van Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 26-04-2003 @ 14:06:
En de knoopgulpen in boxers hebben hele platte plastic knoopjes, niet van die grote spijkerbroekenknopen
Dat weet ik. Maar toch lijkt me dat niet fijn
Plastic is nou eenmaal een stukje harder dan katoen
Ik waag me er niet aan...

Bedankt voor jullie reacties trouwens, ben al wat wijzer nu...al heb ik nog veel te leren
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:56
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
- gewone spijkerbroeken, afgewassen (niet gefaked zo gekocht, maar echt afgewassen) rond het strakke kontje van mijn vriend
- zelfde met donkere spannende, zachte boxers
- coolmax thermisch ondergoed (tshirt met lang mauwen) klinkt idioot maar je ziet er zo mooi alle vormen onder hmmmmm
- laaghangende broeken + mooi buikje
- blote voeten in stoere sandalen
-mooie schoenen (stijlvol leer of coole sportschoenen ofzo)
...


NOT DONE:
- witte sokken
- ballenknijpers aka piete-broekskes (zo gewone onderbroekjes met golfspelers op ofzo) *gaat foto zoeken* niet zoals die kleine dus
- opa schoenen
- te korte broek
...
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*

Laatst gewijzigd op 26-04-2003 om 16:10.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 17:10
one-monkee
Avatar van one-monkee
one-monkee is offline
oooooooooooooooooooowh tanktops!!!!!
zeker weten tanktops.... ah vooral als de jongen in kwestie ook nog een beetje spieren heeft, bruin getint is.
En in combinatie met een lekker nonchalante skatebroek.........

aaaaaaah ik loop hier te watertanden, en heb zojuist mijn vriend omschreven.
hehe, lucky me
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 17:50
Gerard SnEl
Avatar van Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
bLeZ schreef op 27-04-2003 @ 18:10:
oooooooooooooooooooowh tanktops!!!!!
zeker weten tanktops.... ah vooral als de jongen in kwestie ook nog een beetje spieren heeft, bruin getint is.
En in combinatie met een lekker nonchalante skatebroek.........

aaaaaaah ik loop hier te watertanden, en heb zojuist mijn vriend omschreven.
hehe, lucky me
Zou iemand hier misschien een fotootje kunnen plaatsen van een man/jongen in een tanktop???
Die dingen schijnen het nogal goed te doen bij de personen van het vrouwelijke geslacht , hier op 't forum. En ik weet niet eens precies wat 't zijn...

Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 19:36
Verwijderd

dit is een tanktop, maar geen erg mooie


deze is wel mooi, maar hier zit jammer genoeg geen man in


weer een saaie tanktop mét man


een hele foute tanktop inclusief hele foute man

Laatst gewijzigd op 27-04-2003 om 19:57.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 19:41
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 27-04-2003 @ 20:36:
[afbeelding]
dit is een tanktop, maar geen erg mooie

[afbeelding]
deze is wel mooi, maar hier zit jammer genoeg geen man in

[afbeelding]
weer een saaie tanktop mét man

[afbeelding]
een hele foute tanktop inclusief hele foute man
RFL
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 20:02
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Wat vinden jullie dan van:
Kisten
(gebleekte)Spijkerbroek met opgerolde broekspijpen
Polo of blousje(in de broek en dan er weer iets overheengetrokken)
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #116
Verwijderd
500 05-05-2011 08:50
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #23!!!
Daantje_0705
479 13-08-2004 11:10
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Voor Alle Moslims!!!
Mizz-Scatjuh
49 10-05-2004 15:25
Muziek Dryathon
Verwijderd
317 16-05-2003 14:56
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53.