Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2003, 19:38
Maddan
Avatar van Maddan
Maddan is offline
mn vriendin is op vakantie.. ze ging de 9e (woensdag) weg, donderdag erna belde ze en zondag daarna weer.. maar nu heb ik al sinds zondag niks van haar gehoord.. en het is nu vrijdag.. ik maak me echt ongerust, kan vanalles gebeurt zijn en ik kan haar op geen manier berijken.. argh wat moet ik doen??
__________________
Dingen. Doen. Gebeuren!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2003, 19:40
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
wanneer komt ze terug dan? ik zou me eerlijk gezegd ook wel zorgen maken, maar ik denk niet dat dat zo nodig is. misschien is dr batterij ofzo wel op, weet ik veel.

sterkte?
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 19:47
Some
Avatar van Some
Some is offline
batterijen op ja, beltegoed op geen bereik.....
maarja toch best vreemd er zijn altijd telefooncellen ofzo
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 20:11
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Maddan schreef op 18-07-2003 @ 20:38:
mn vriendin is op vakantie.. ze ging de 9e (woensdag) weg, donderdag erna belde ze en zondag daarna weer.. maar nu heb ik al sinds zondag niks van haar gehoord.. en het is nu vrijdag.. ik maak me echt ongerust, kan vanalles gebeurt zijn en ik kan haar op geen manier berijken.. argh wat moet ik doen??
Waar is ze naartoe gegaan? Is ze met haar ouders mee, of is ze alleen? Als ze met haar ouders is, probeer haar eens op hun telefoon te bereiken. Of als ze alleen is, ga eens bij haar ouders langs om te vragen of zij nog wat van haar gehoord hebben.

Heeft ze wel gezegd dat ze nog eens zou bellen? Ik zou als ik jou was gewoon even bij haar andere vrienden/familie rondvragen. En in geval van nood is er altijd nog zoiets als de ANWB-alarmcentrale, maar daar lijkt het me op zich wel een beetje te vroeg voor! Gewoon ff rustig afwachten!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 20:19
Maddan
Avatar van Maddan
Maddan is offline
ze is met ouders naar mallorca, mobiel mocht niet mee, ouders ook geen mobiel mee dus ik kan haar niet berijken

maar

ze belde net.. alles is goed met haar, ze mist mij wel minder dan ik haar heh

maar das logisch, ik werk hier, denk tijdens het vullen bij de appie de hele tijd aan haar (nix beters te doen) en zij heeft lol, maar ze gaat niet vreemd

wist ik wel, maar ik maakte me wel zorgen of alles goed was met haar.. gelukkig wel!
__________________
Dingen. Doen. Gebeuren!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Maddan schreef op 18-07-2003 @ 21:19:
ze is met ouders naar mallorca, mobiel mocht niet mee, ouders ook geen mobiel mee dus ik kan haar niet berijken

maar

ze belde net.. alles is goed met haar, ze mist mij wel minder dan ik haar heh

maar das logisch, ik werk hier, denk tijdens het vullen bij de appie de hele tijd aan haar (nix beters te doen) en zij heeft lol, maar ze gaat niet vreemd

wist ik wel, maar ik maakte me wel zorgen of alles goed was met haar.. gelukkig wel!
Gelukkig voor je dat ze gebeld heeft En ja het is waar, jij zit hier de hele tijd aan haar te denken terwijl zij gewoon lekker van haar vakantie aan het genieten is! Maar waarschijnlijk denkt ze toch ook nog wel vaak aan je hoor!

Het is toch fijn om dan even haar stem te horen, tenminste dat had ik toen mijn vriendje op vakantie was en mij belde.

Sterkte nog met haar te missen . Komt ze alweer bijna thuis??
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 20:31
Maddan
Avatar van Maddan
Maddan is offline
woensdag komt ze al thuis!! vandaag woensdag en donderdag vrij gemaakt zodat ik haar kan ophalen.

en tuurlijk denkt ze aan me... ik mis haar zo erg... en het is zeker goed om haar weer ff te horen! ik word helemaal blij van als ik denk aan het moment dat ik haar weer zie op schiphol! ik ga cker wel huilen... (zij ook zei ze).. heb ik nu geen respect meer als man? hehehe boeiend, ik ben dan iig blij!
__________________
Dingen. Doen. Gebeuren!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 21:14
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Stel je niet aan...
Mijn god, ze is op vakantie? Wat denk je dat er aan de hand is...
Moet ze om de dag even inchecken bij jou of ze nog leeft?
Als er iets gebeurt was had je het wel gehoord hoor...
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 21:36
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Maddan schreef op 18-07-2003 @ 21:31:
ik ga cker wel huilen... (zij ook zei ze).. heb ik nu geen respect meer als man? hehehe boeiend, ik ben dan iig blij!
Aaaaaaaaaah wat romantisch!

Pff ze is 2 weken weggeweest? Toen ik nog wat had met mn ex zagen we elkaar zo vaak 2 wk niet, hij woonde nl aan de andere kant van Nederland. Ik heb geen één keer gehuild.
(heb ik nu geen respect meer als vrouw? )
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 22:00
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
trek jezelf gewoon vaak genoeg af, dan hoef je ook niet aan je vriendin te denken.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 22:17
Verwijderd
Citaat:
pessimistje schreef op 18-07-2003 @ 23:00:
trek jezelf gewoon vaak genoeg af, dan hoef je ook niet aan je vriendin te denken.

subtiel....
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 23:43
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
WooF schreef op 18-07-2003 @ 23:17:
subtiel....
jep
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 07:38
Kanarya1982
Avatar van Kanarya1982
Kanarya1982 is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 18-07-2003 @ 23:00:
trek jezelf gewoon vaak genoeg af, dan hoef je ook niet aan je vriendin te denken.
whahahahaha,you go Homey
__________________
Tó Kńów Mé.. I$ Tó LřVé Mé
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 17:42
Maddan
Avatar van Maddan
Maddan is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 18-07-2003 @ 23:00:
trek jezelf gewoon vaak genoeg af, dan hoef je ook niet aan je vriendin te denken.
arr doe ik ook, ik krijg weer eelt maar ut helpt niet echt.. kan wel lekker slapen daarna!
__________________
Dingen. Doen. Gebeuren!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 17:58
danielle84
danielle84 is offline
ja mijn vriend was ook op vakantie. is vandaag teruggekomen. hij was twee weken weg hij ging op een zaterdag toen smsde we nog en zondag en maandag ook.
toen liet hij niets meer van zich horen en ik dus in de stress omdat ik dacht dat er wat was en nu kwam hij dus vanochtend thuis en heeft hij het gelijk uitgemaakt. je mag echt blij zijn dat je vriendin je mist enzo.
__________________
en zo is het en niet anders!!!! toch ??
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 18:00
Verwijderd
Citaat:
daniela schreef op 19-07-2003 @ 18:58:
toen liet hij niets meer van zich horen en ik dus in de stress omdat ik dacht dat er wat was en nu kwam hij dus vanochtend thuis en heeft hij het gelijk uitgemaakt. je mag echt blij zijn dat je vriendin je mist enzo.
Arme jij...sterkte.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 18:01
danielle84
danielle84 is offline
ik baal er echt van niet alleen omdat hij het nu uitmaakt (ik ben nog ziek ook dus dat helpt ook al niet) maar hij wist het dus al voor zijn vakantie maar laat mij dus wel gewoon nog 2 weken wachten. ik vind dat gewoon een beetje lullig!!!!!
of is dat het niet ?
__________________
en zo is het en niet anders!!!! toch ??
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 19:06
Verwijderd
Citaat:
pessimistje schreef op 18-07-2003 @ 23:00:
trek jezelf gewoon vaak genoeg af, dan hoef je ook niet aan je vriendin te denken.
*ligt in deuk*


Citaat:
WooF:

subtiel....
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-07-2003, 19:56
Anijs
Anijs is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 18-07-2003 @ 22:14:
Stel je niet aan...
Mijn god, ze is op vakantie? Wat denk je dat er aan de hand is...
Moet ze om de dag even inchecken bij jou of ze nog leeft?
Als er iets gebeurt was had je het wel gehoord hoor...
Idd, maak je niet te druk....!
Ze is op vakantie.. ze geniet..!!!
Ze maakt vrienden.. Ze denkt aan Jou!
En belt je vast weer heel snel op!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
Jan159
9 16-05-2013 22:05
Psychologie Wat moet ik doen?
Verwijderd
12 08-02-2005 07:56
Liefde & Relatie Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft
Bi_Anoniem
11 13-12-2004 11:28
Liefde & Relatie ´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen?
proof of life
30 06-08-2004 15:11
Liefde & Relatie Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt)
HipHopSter
9 17-10-2003 12:24
Psychologie Help. ik zit klem. wat moet ik doen?
Snow White
10 20-10-2002 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59.