Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2005, 19:20
spemmey
spemmey is offline
Ik heb twee vriendinnen die ik ken via school. Zoals dat wel vaker gaat als je met zijn drieen bent, hebben zij twee met elkaar meer gemeen dan ik. Dat komt hoofdzakelijk door het volgende.

Allereerst gezegd zijn het twee superlieve, spontane en vrolijke meiden! Maarrrrr....ze houden er nogal van om over seks te praten. Niks mis mee, prima onderwerp, leuk om over te hebben. Wat ik dus wel enorm storend vind is dat ze ook aan iedereen die ze soms niet of nauwelijks kennen dit moeten laten merken. Even net wat harder praten erover als er iemand toevallig in de bus achter je zit, of ergens langsloopt, als in: wat zijn wij leuk, we hebben het over seks!!! Een soort opmerking maken zodat de omstander/persoon er makkelijk op in kan haken, of bijvoorbeeld net wat harder zeggen:

"Oh maar wij houden helemaaaaaal niet van seks hoor whahahahaha" en oh wat lachen.

Daarbij nog even wat extra vrouwelijk gedrag, en in het geheel bedoel ik daar dus mee dat gedrag wat ik net beschreef plus een beetje pikante opmerkingen, heeeel erg flirten (beiden al jaaaren een vriend), nét niet de grens over gaan, uitdagen, gelijk levensverhalen ophangen (relatiedip gehad....enorme uitdaging bladebla), beetje zeiken (nouhouhou doe nou niehiehieettt, als ie ff aan dr zit), pruillipjes enzovoort!


Wat wil ik hier nou mee?? Het punt is dus: ik vind: dat vrouwelijk gedrag is leuk, maar met mate, vooral als je iemand niet kent. Dat doe ik zelf dan dus ook, probeer het meer van de humor te hebben enzovoort.... Maar nu merk ik dus, naarmate ik langer met hen omga, dat als we een jongen ontmoeten en ze dit gedrag toepassen hij eerst doet of hij het dmme wijven vindt, maar vervolgens wél achter ze aan blijft lopen!!! En dat gebeurt dus echt ALTIJD!!

Jongens, zeg nou eens eerlijk, wat willen jullie nou??? Een beetje meer stijl en pas later wat ander gedrag, of liever deze hele act???

Sorry voor het lange verhaal, maar ik kan het niet anders omschrijven....
__________________
Wilt u er een tasje omheen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2005, 19:28
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hoe oud zijn die vriendinnen van je?

Want ik kan me het wel voorstellen tot een jaar of 16, maar als je ouder bent en je, terwijl je bezet bent, je zo gedraagt en andere jongens uitdaagt (die ws niet weten dat ze al een vriend hebben) vind ik behoorlijk triest
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 19:36
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik hou sowieso niet zo van meisjes/vrouwen. (heb ook weinig vriendinnen en zo.. mannen zijn leuker, prettiger, normaler) Ik zou hier echt helemaal de kriebels van krijgen en dat zouden ze ook snel genoeg merken.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 19:37
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik heb liever een vriendin waarmee ik in de bus kan zitten zonder me dood te schamen voor alles wat ze zeggen
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 19:37
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
behoorlijk kinderachtig ja. dat komt er bij mij niet in.
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 19:38
Verwijderd
t/m 14 jaar kan ik me dat gedrag best voorstellen in sociaal zwakkere lagen.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 19:44
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
IK ga voor wat meer stijl hoor. Beetje kinderachtig gedoe en flauw als je al jaren bezet bent!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 19:58
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 26-07-2005 @ 20:37 :
Ik heb liever een vriendin waarmee ik in de bus kan zitten zonder me dood te schamen voor alles wat ze zeggen
Precies.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 20:42
Verwijderd
Pc.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 20:48
yapo
Avatar van yapo
yapo is offline
Zulk gedrag is bij mij eerder een afknapper dan dat ik erachteraan zou huppelen. Ik ga eerder voor de spontane meid die gewoon gezellig een eind wegkletst, waarmee je ontzettend kan lachen en vrolijk dansen en noem maar op. Vooral het goed kunnen lachen met iemand vind ik ontzettend belangrijk (grapjes mogen ook best seksueel getint zijn, maar niet nadrukkelijk).

PS. over seks hoef je niet te praten, dat moet je beleven!
PPS. tenzij het serieus bedoeld is.
__________________
Non-actief
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 21:13
Badmutssssss
Avatar van Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
Reverend schreef op 26-07-2005 @ 20:38 :
t/m 14 jaar kan ik me dat gedrag best voorstellen in sociaal zwakkere lagen.
true, true...
__________________
JE MOEDER!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 21:49
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
En waarschijnlijk hebben ze helemaal geen goede sex.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 21:54
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Reverend schreef op 26-07-2005 @ 20:38 :
t/m 14 jaar kan ik me dat gedrag best voorstellen in sociaal zwakkere lagen.
t/m 20 jaar komt dat ook nog wel eens voor in sociaal zwakkere lagen
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 22:01
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
aan je verhaal te merken, zullen dat waarschijnlijk wel een een bepaald "type" (lees: niet al te slim) dat daarachteraan hobbelt.

't klinkt allemaal vrij kinderachtig, hun gedrag..
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 01:08
Antinoniem
Antinoniem is offline
Die zijn eeuwig verdoemt tot de sociaal zwakkere lagen.
__________________
Nee.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Antinoniem schreef op 27-07-2005 @ 02:08 :
Die zijn eeuwig verdoemt tot de sociaal zwakkere lagen.
Arme lagen
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 13:07
Verwijderd
klinkt wel heen aanstellerig allemaal.. ik zou dr gek van worden
oke, misschien voor de grap 1x 5 min per jaar... maar daar houdt het ook echt op
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 15:32
Ninnoc
Ninnoc is offline
geen idee hoe mannen dat vinden. maar wilde even mijn medeleven tonen Ik heb ook een vriendin, een van de weinige vriendinnen die ik heb en lange tijd de beste, die helemaal in dit verhaal past. Toen we wat jonger waren voelde ik me altijd nogal de nerd en kreeg zij altijd volop de aandacht. Ze is nooit verandert maar ik merk wel dat het voornamelijk komt door onzekerheid, ze heeft niet echt een interresant leven is laag opgeleid ed en hiermee scoort ze altijd (qua aandacht dan he). Ze heeft zelf helemaal niet door dat iedereen haar vrij kinderarchtig en irritant vind, maar liever zo aandacht dan geen aandacht. En na sex&the city is ze nog erger geworden. Maar, gelijk heb je ze krijgt wel altijd veel aandacht van mannen maar dat zijn dan wel types a la terschellingvakantie ed. ik ben daar niet jaloers op

overigens vind ik t geen vrouwelijk gedrag
__________________
because we are born free, to have the world as our playground

Laatst gewijzigd op 27-07-2005 om 15:34.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-07-2005, 15:40
MB
Avatar van MB
MB is offline
Ik heb een hekel aan vrouwen die verkeerde signalen afgeven (bv doen alsof ze 'beschikbaar' zijn, maar al jaren een vriend hebben ofzo). Dat maakt het altijd zo ingewikkeld en vaag
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 22:19
stephan85
Avatar van stephan85
stephan85 is offline
in principe ga ik toch wel voor de vrouwen met wat meer klasse, dat is wel zo aantrekkelijk. echter, gewoon als "een" vriendin (als man zijnde) zou ik dat gedrag wel relaxed vinden, lekker platte mannenpraat, biertje erbij, voetbal aan en boeren laten
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 00:00
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Mijn sig <3
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 01:10
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Dit soort vrouwen/meisjes zijn makkelijker.
Het is gewoon gedrag dat oproept "ik wil iemand, en zoek iemand".... ja dat trekt mannen aan. Duh. Net als make-up en sexy kleding.
Maar het is korte-termijn aandacht. Aandacht om bevestiging te krijgen dat ze nog mooi zijn - oftewel onzekerheid. Het is gedrag van mensen die gewend zijn aan aandacht. Op korte termijn zullen ze wel de bevestiging krijgen die ze zoeken.

Er hoeft maar 1 iemand te doen en ze lopen achter hem aan... want hij geeft de bevestiging niet. En we zoeken altijd bevestiging bij degene die het niet wil geven. Op lange termijn zullen ze waarschijnlijk uitkomen bij iemand die ze heel erg ongelukkig maakt.

Ik zou maar niet al te jaloers zijn en wat meer stijl uitstralen. Dat trekt veel betere mannen aan...

Op je vraag willen mannen dit? Ja op korte termijn.
Nee, op lange termijn omdat het waarschijnlijk gewoon moeilijke zeikers zijn als ze hun zin niet krijgen.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 04:07
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
spemmey schreef op 26-07-2005 @ 20:20 :
Maar nu merk ik dus, naarmate ik langer met hen omga, dat als we een jongen ontmoeten en ze dit gedrag toepassen hij eerst doet of hij het dmme wijven vindt, maar vervolgens wél achter ze aan blijft lopen!!! En dat gebeurt dus echt ALTIJD!!
Zie Kirk22's post.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 09:53
Yaris
Yaris is offline
Citaat:
Ninnoc schreef op 27-07-2005 @ 16:32 :
geen idee hoe mannen dat vinden. maar wilde even mijn medeleven tonen Ik heb ook een vriendin, een van de weinige vriendinnen die ik heb en lange tijd de beste, die helemaal in dit verhaal past. Toen we wat jonger waren voelde ik me altijd nogal de nerd en kreeg zij altijd volop de aandacht. Ze is nooit verandert maar ik merk wel dat het voornamelijk komt door onzekerheid, ze heeft niet echt een interresant leven is laag opgeleid ed en hiermee scoort ze altijd (qua aandacht dan he). Ze heeft zelf helemaal niet door dat iedereen haar vrij kinderarchtig en irritant vind, maar liever zo aandacht dan geen aandacht. En na sex&the city is ze nog erger geworden. Maar, gelijk heb je ze krijgt wel altijd veel aandacht van mannen maar dat zijn dan wel types a la terschellingvakantie ed. ik ben daar niet jaloers op

overigens vind ik t geen vrouwelijk gedrag
Klinkt behoorlijk Br33Z3Rachtig . Als je diep in haar ogen kijkt, kijk je tegen de binnenkant van d'r achterhoofd aan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Christelijke homo jongeren
wjfolkers
111 18-05-2015 12:05
Psychologie is het raar als een jongen een meisje voelt en wil zijn?
Verwijderd
53 28-03-2013 21:35
Lifestyle Drag-kings
Verwijderd
60 27-02-2013 21:56
Seksualiteit Vooroordelen over homosexualiteit
Xymox
54 09-03-2005 09:17
Psychologie homosexualiteit is een geestelijke ziekte
Verwijderd
266 11-04-2003 13:46
Seksualiteit Verklaar mij graag alle vormen van seksueel gedrag, dus ook pedo-homo-necro-filie.
Isa
19 21-02-2003 13:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06.