Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2009, 17:45
Verwijderd
www.onbewustasociaal.nl

-----

In totaal wek ik bij 26 mensen per jaar irritatie op, dit omdat ik 1 keer per week sigarettenpeuken op straat gooi.
Van de andere voorbeelden heb ik wel last maar doe er zelf niet aan mee.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2009, 17:54
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Bij 25, blijkbaar omdat ik me alleen erger aan andere mensen.

Ik vind het wel lame trouwens, want als er een tas op een stoel staat en je wilt zitten dan vraag je dat toch gewoon.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 18:01
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Wat een briljant staaltje statistisch autisme :')
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 18:04
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
72 mensen ergeren zich aan mij doordat ik af en toe mijn tas op een lege stoel zet in het openbaar vervoer. Al zet ik hem altijd weg als ik merk dat het druk begint te worden en er nog maar weinig plekken zijn. Zelf erger ik me blijkbaar niet veel, maar dat wist ik al.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 18:08
Verwijderd
25 maar ik weet niet meer hoe ik daar aan kom eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 18:12
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
25 omdat ik me wel eens erger aan afval op straat.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 18:12
Verwijderd
OHJA!


wáárom word ik daar irritant van?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 19:43
Verwijderd
Ik schijn mij kapot te ergeren aan de rest van Nederland. Dat klopt ook wel.

Verder erger ik 37 mensen omdat ik mijn peuken weleens op straat gooi.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 19:47
๏̯͡๏?
Avatar van ๏̯͡๏?
๏̯͡๏? is offline
wat een bullshit, alleen omdat ik een hond hebben andere mensen er last van? we hebben een prima uitlaatstrook en ik ga vaak met hem naar de bos dus ik geloof er geen hol van.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 19:47
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik wek jaarlijks bij 1388 Nederlanders irritantie op, terwijl ik nog nooit iets heb gemerkt. Waarschijnlijk omdat ik altijd m'n MP3-speler op heb en m'n tas op de zitplaats naast me heb staan ;'). Ik ga m'n leven beteren.
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 19:53
Verwijderd
Citaat:
ik ga vaak met hem naar de bos dus ik geloof er geen hol van.
De bos bloemen?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 19:53
Verwijderd
sire. :')

ik gooi peuken op straat en zet mijn tas naast me. het feit dat ik dat laatste enkel doe als die plaats er ook is en dat ik hem sowieso weghaal voor mensen die willen zitten en dat die mensen anders dat ook kunnen vragen, is natuurlijk van ondergeschikt belang.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 20:04
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Omdat ik heel soms mijn tas naast me zet hebben blijkbaar 48 mensen last van me. Onzin, want als het vol is zet ik de tas op mijn schoot.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 20:07
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Duizendmilioen.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 20:07
Verwijderd
Ik zou denken, sociaal! Maar in de zin van "outgoing" antisociaal!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 20:10
Verwijderd
Citaat:
25 omdat ik me wel eens erger aan afval op straat.
en harde muziek in het ov. zelf doe ik natuurlijk geen van die nare dingen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 20:13
Verwijderd
Crap, gesneuveld bij laatste vraag. Ik doe mn tas uiteraard weleenso p de stoel naast me leggen. Mensen die daar willen zitten benne zelf asociaal. Lekkerp uh.

Per maand hebben 13 mensen door jou geen zitplaats. Helemaal niet, ze kennen het aangeven als ze naast me willen zitten, dan schuif ik op, want ik ga niet ingesloten zitten. Of ik doe het automatisch.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 20:14
Verwijderd
Ik scoor prima op de schaal, veel lager dan gemiddeld.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-03-2009, 20:33
Verwijderd
Wat een enorm slechte test is dit.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 20:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik scoor ronduit slecht Alleen omdat ik mijn muziek op 'gemiddeld' zet, me aan veel dingen erger en minimaal 3 keer per dag mijn sigarettenpeuk op straat gooi. Nouja, zeg.
Ik ben een asociale hork
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 20:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat een enorm slechte test is dit.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 20:38
Verwijderd
Ik ben een topper.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 20:50
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Wat een vreselijk irritante website.

Ik heb 82 omdat ik mijn tas vaak op een lege stoel zet in het openbaar vervoer. Maar hallo, als er te weinig zitplaatsen zijn haal ik die natuurlijk weg.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Wat een vreselijk irritante website.

Ik heb 82 omdat ik mijn tas vaak op een lege stoel zet in het openbaar vervoer. Maar hallo, als er te weinig zitplaatsen zijn haal ik die natuurlijk weg.
Ja, ik had ook zoiets.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 20:55
Verwijderd
Ik kreeg 181 ofzo voor die tas.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2009, 20:57
Verwijderd
4 mensen aan die kauwgum die ik weleens op straat gooi
828 mensen hebben per jaar door mij geen zitplek
Vergeleken met een Nederlander erger ik me kapot en er zijn per jaar 857 mensen bij wie ik irritatie opwek.
Ik ben trots op mezelf
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 20:59
Verwijderd
26

Domme test en website.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 21:05
๏̯͡๏?
Avatar van ๏̯͡๏?
๏̯͡๏? is offline
8.500 mensen per jaar flikker toch op
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 21:09
Verwijderd
12.906 mensen is het ergste.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 23:22
Verwijderd
Ik zet mijn tas alleen naast me als er geen mensen meer staan en pak mijn tas weg als er iemand binnenwandelt


Ik ben helemaal niet asociaal. Ik gooi geen afval op de grond, ik zet geen muziek aan, het slaat nergens op
Met citaat reageren
Oud 19-03-2009, 00:13
Verwijderd
Ik ben kennelijk een teringlijer omdat ik mijn tas naast me neerzet in het openbaar vervoer.
Gezien mijn reisgewoonten komt dat neer op, volgens de site, 52 mensen die door mij niet kunnen zitten.

Wat een klootzak.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2009, 05:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een topper.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2009, 08:37
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
ik zet men tas wel op die stoel naast me maar ik haal em weg als iemand boos kijkt dus ik neem helemaal niet 51 plaatsen af van mensen ik voel me belazerd door die test oh dat zeiden er meer ja ^^

ik wek irritatie op bij bijna 8000 leuten haha
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Met citaat reageren
Oud 19-03-2009, 09:46
Verwijderd
Ik ga liever staan dan aan iemand vragen of hij/zij z'n tas weg wil halen. En waarom willen de testmakers niet weten of je je als tas-neerlegger ergert aan mensen die zomaar met hun vadsige reet op je tas gaan zitten, zonder te vragen of je 'm even van de stoel haalt? Het zijn ook bijna altijd van die dikke wijven met een chagrijnige rotkop.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2009, 09:47
Verwijderd
Ik weet mijn uitslag overigens niet meer, want ik deed de test gisteren. Maar ik vond het ook wel een paupertestje, ja.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2009, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ga liever staan dan aan iemand vragen of hij/zij z'n tas weg wil halen. En waarom willen de testmakers niet weten of je je als tas-neerlegger ergert aan mensen die zomaar met hun vadsige reet op je tas gaan zitten, zonder te vragen of je 'm even van de stoel haalt? Het zijn ook bijna altijd van die dikke wijven met een chagrijnige rotkop.
Wat, wat raar, het is toch helemaal niet moeilijk om dat even te vragen

Blijkbaar ergeren per jaar zich 85 mensen aan mij hahaha, puur en alleen omdat ik een keer per week mijn tas naast me op de stoel zet! De test vraagt er alleen niet bij of de rest van de trein dan bezet is. Zodra er mensen moeten staan, haal ik 'm namelijk weg, en ook als iemand vraagt of ie er kan zitten. Dus in theorie ergert zich helemaal niemand aan mij, of het moet puur en alleen uit principe zijn en niet om praktische redenen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-03-2009, 12:07
31337
Avatar van 31337
31337 is offline
Ik erger 445 mensen per jaar. Waarschijnlijk omdat ik mijn tas altijd naast me heb liggen op de stoel. Maar als er iemand vraagt of hij.zij er mag zitten, haal ik hem weg.
__________________
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2009, 17:43
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Stomme test, zeg. Alsof mensen er last van hebben als ik mijn tas op een stoel zet terwijl er nog duisent plekken vrij zijn.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 19-03-2009, 18:21
Verwijderd
wat nou 25 mensen! Ik pas me altijd keurig aan (A)
Met citaat reageren
Oud 19-03-2009, 18:28
Verwijderd
Ja, dat tas op stoel-verhaal wat hierboven al 100 keer is gezegd. 445 mensen.

En ja, zelf vraag ik niet of een tas even opzij mag. Ik heb sowieso liever de ruimte om ergens te zitten en ik wil niet op een drukke vierzitsbank zitten en tegen de hoofden van lelijke mensen aan hoeven kijken.

Wat een slechte test. Alsof die 4 dingen (afval, hondenpoep, tas en harde muziek) al het asociale omvat. Maar hondenpoep op de stoep vind ik wel lomp.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2009, 18:50
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
72 mensen ergeren zich aan mij doordat ik af en toe mijn tas op een lege stoel zet in het openbaar vervoer. Al zet ik hem altijd weg als ik merk dat het druk begint te worden en er nog maar weinig plekken zijn. Zelf erger ik me blijkbaar niet veel, maar dat wist ik al.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2009, 19:24
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Dat busverhaal bij mij ook, terwijl ik hem ook altijd weg haal als het echt heel druk word of als iemand laat merken te willen zitten daar.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 07:05
Verwijderd
Bij mij was het 109. Idd omdat ik mijn tas altijd op de stoel naast me leg, maar als iemand het netjes aan me vraagt mag hij/zij er heus wel zitten...:/ Kromme test.

Volgensmij gooi ik heeeeeeel af en toe wel eens iets op straat, maar dan niet zoiets als kauwgom ofzo, want dat is gewoon smerig.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 07:52
Verwijderd
Ik heb 337, omdat ik m'n tas soms naast me heb liggen. /care
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 09:45
Verwijderd
Ik gooi sigaretten en kauwgom weleens op straat, tas naast me in het openbaar vervoer als er toch genoeg zitplekken zijn en ik bel in het openbaar vervoer (maar schreeuw dan niet als een viswijf). Sinds wanneer leven we in een maatschappij vol apaten waar je in de bus alleen het geluid van de motor mag horen. Het verplicht douchen iedere ochtend en geen patat in het openbaar vervoer daar zou het een stuk beter van worden. En gewoon fatsoenlijk small-talk onder de knie krijgen zodat je heerlijk schijnheilig in de winkel 'goedemorgen, bedankt, ja ik heb het gezien bedankt, fijne dag verder' kunt zeggen.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 10:48
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
49 Ik gooi kauwgum ook op straat, maar daar dacht ik even niet aan. En verder, tas op de stoel naast me; als eht druk is sta ik sowieso meestal. Als er geen lege vierzit is blijf ik al staan. Dus dat zal ook wel meevallen dat mensen zich dan aan me ergeren.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 23:23
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
ik erger me aan die test
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 23:55
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
49 Ik gooi kauwgum ook op straat, maar daar dacht ik even niet aan. En verder, tas op de stoel naast me; als eht druk is sta ik sowieso meestal. Als er geen lege vierzit is blijf ik al staan. Dus dat zal ook wel meevallen dat mensen zich dan aan me ergeren.
hoezo blijf je dan staan eigenlijk? Wil je echt een vierzit voor je alleen? En als jij al zit, en er komen er 3 bij zitten dan?
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 00:01
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik ben asociaal omdat ik in het ov een tas op de stoel naast me zet. Dat de treinen en bussen waar ik tegenwoordig in zit meestal genoeg ruimte hebben telt zeker niet mee.

Overigens vind ik het asocialer als mensen in een volle bus of trein in de stoel aan het middenpad blijven zitten.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 18:55
Verwijderd
Bij mij in de trein riepen ze zelfs om of dat de mensen hun tassen van de stoel wilden halen, zodat iedereen kon zitten.
Ja, dan moeten die mongolen niet in de andere coupé gaan staan, terwijl er bij de onze nog wel ruimte is. Sowieso, je kunt toch vragen of diegene z'n tas aan de kant wil doen. Al zou ik zelf wel mijn tas van de stoel halen als ik zie dat het écht heel erg druk is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Hoe asosaai ben jij? #556
Verwijderd
500 22-03-2009 19:20
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Identiteitsbewijs bijhebben
Fade of Light
245 07-01-2005 11:12
De Kantine Hoe sociaal ben jij???
sjoeltie
132 15-09-2004 18:24
Verhalen & Gedichten Dreamland, deel 1
Verwijderd
28 23-05-2004 18:35
De Kantine Ben jij asociaal?
Thomas
86 15-03-2004 21:56
De Kantine TEST: Hoe asociaal ben jij?
Verwijderd
107 28-06-2002 11:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02.