Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2003, 17:08
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
Ik heb de laatste dagen best veel achter elkaar door geleerd, ik heb de laatste 4 dagen al hoofdpijn volges mij juist bij het leren?
Ik moet nog 2,5 heel examen leren, iedereen zegt dat ik er nog genoeg tijd voor heb maar ik weet het ff niet meer hoor...
Ik hoorde net dat er geen camera beschikbaar is, ik moet de hele sectorwerkstuk presentatie alleen gaan maken ik heb er echt genoeg van
Advertentie
Oud 11-05-2003, 17:17
ChinoMoreno666
ChinoMoreno666 is offline
ja dat heb ik ook wel
je kunt beter bijv 1 dag niks doen, even het van je afzetten, uitrusten of iets leuks doen.
Als je je helemaal gek gaat leren gaat het ook niet goed.
succes
Oud 11-05-2003, 19:06
I'ts Moi
Avatar van I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Ik heb niet dat ik in een dip zit door het leren maar eerder dat ik steeds wat anders ga doen. Ik leer max 3uur... Ben wel al heeel vroeg begonnen, maar toch gaat t niet zo snel zo... *zucht*
Succes ermee!

Kuzz Ik
__________________
*Ik zoek alles zelf uit!*Geluk is het enige wat zich verdubbelt als je het deelt*Ik loop lekker met m'n neus in de lucht, ben blond en dat bevalt me!*
Oud 11-05-2003, 21:09
AustraliëGirl
AustraliëGirl is offline
NOG MAAR 2,5 examen leren? Ik heb er net 2,5 gedaan van de 9 Dusseuh....: don't worrie, U'll make it!!

Succes!!
__________________
Wake me up inside, call my name and save me from the dark... bring me to life...
Oud 11-05-2003, 21:18
Verwijderd
Ik zou je geen zorgen maken nee! Je redt het wel! En ontspan af en toe ook even!! Sterkte!
Oud 11-05-2003, 21:37
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik heb echt nog bijna nix gedaan. Maar de meeste vakken zijn dan ook geen leervakken: ik heb vooral talen en geschiedenis heb ik al wel gedaan...
__________________
I like my new bunny suit
Oud 12-05-2003, 09:02
Verwijderd
Mja, ik heb in principe genoeg gedaan, maar maak me gewoon énorm druk om die rot-examens... Ben zo verschikkelijk bang dat ik sommige dingen niet goed genoeg heb geleerd of op een verkeerde manier... Bah
Maar ja, ik maak m'n examens gewoon, probeer het, als ik voor een paar vakken zak heb ik voor de rest m'n certificaten en probeer ik het volgend jaar nog eens.
Mja, ik heb zo'n zin in psychologie...
Oud 12-05-2003, 09:27
summer1986
summer1986 is offline
Je redt het echt wel! Niet negatief denken DAAR lost je helemaal niets mee op! Gewoon beginnen, maar niet voordat je er een dagje tussenuit bent geweest!
Ik heb het zelf ook gedaan en dat beviel prima. Ik ben gewoon een dagje gaan winkelen en 's avonds ff naar een kroeg met vrienden. Dan vergeet je effe je examens (vooral na een paar drankjes = aanrader!). Maar ik weet wel dat dat bij de een beter helpt dan de ander, jij hebt tenslotte nu al hoofdpijn...maar bij mij was het die avond echt feest! Zonder ook maar een moment te stressen ofzo. Veel plezier En de dag erna: veel succes
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #167
kroot
499 09-02-2012 20:38
Liefde & Relatie mijn dramatische liefde
Juana__
8 13-10-2009 12:00
Psychologie So glad I made it!!!
kleinedraak
64 30-05-2004 15:46
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic!
Nona
500 08-04-2004 17:00
Algemene schoolzaken vwo te zwaar? wat nu?
Sjoukie
37 19-11-2003 18:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13.