Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2003, 20:35
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
Waarmee kan een meisje je aandacht trekken waardoor je haar leuk gaat vinden?
Bijv. Je kent een meisje, maar je vindt haar niet heel speciaal/bijzonder. Waardoor zou je haar opeens wèl leuk kunnen gaan vinden? Dus, wat zou zij gedaan kunnen hebben waardoor jij haar opeens wel ziet zitten?

Hopelijk is de vraag enigszins duidelijk? Ik wist niet zo goed hoe ik het anders moest formuleren.
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2003, 20:39
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Ehm ja, veel praten en contact, aardig doen, en misschien komt van het één het ander.

Maar van mijn tips is nog nooit iemand blij geworden, zeg ik er bij.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:46
maanmeisje17
Avatar van maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
alsof je verliefdheid kan opwekken
er zijn wel van die jongens die "Verliefd"worden op elk meisje dat lief voor ze is ofzo.. maar dat is mijn inziens geen verliefdheid.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:49
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
tsja, als ze opeens positief zou opvallen ofzo
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:58
Verwijderd
*heb je hem weer met z'n gelul over hormonen *

Het komt allemaal door hormonen. Moeder natuur wil dat we ons voortplanten, dus zorgen onze hormonen ervoor dat we verliefd worden. We worden waarschijnlijk verliefd op iemand doordat we diegene geil vinden en ons dus seksueel tot diegene aangetrokken voelen.

Nee, ik denk niet bewust aan seks als ik een meisje leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 21:19
Verwijderd
Als ze aardig doet, niet alleen tegen mij maar tegen iedereen
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 21:28
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
maanmeisje17 schreef op 23-11-2003 @ 21:46:
alsof je verliefdheid kan opwekken
er zijn wel van die jongens die "Verliefd"worden op elk meisje dat lief voor ze is ofzo.. maar dat is mijn inziens geen verliefdheid.
Mijns inziens ook niet. Maar wat is verliefdheid jouws inziens wel?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 21:29
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
perseus schreef op 23-11-2003 @ 21:58:
*heb je hem weer met z'n gelul over hormonen *

Het komt allemaal door hormonen. Moeder natuur wil dat we ons voortplanten, dus zorgen onze hormonen ervoor dat we verliefd worden. We worden waarschijnlijk verliefd op iemand doordat we diegene geil vinden en ons dus seksueel tot diegene aangetrokken voelen.

Nee, ik denk niet bewust aan seks als ik een meisje leuk vind.
Je bent wel eens met bruikbaardere reacties gekomen.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 21:40
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Ik ga een meisje vanzelf leuk vinden, kan zij in principe weinig aan doen. Of ze moet gewoon veel met me praten enzow.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 21:51
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
maanmeisje17 schreef op 23-11-2003 @ 21:46:
alsof je verliefdheid kan opwekken
er zijn wel van die jongens die "Verliefd"worden op elk meisje dat lief voor ze is ofzo.. maar dat is mijn inziens geen verliefdheid.
idd..
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 22:53
X5-452
Avatar van X5-452
X5-452 is offline
Het is (volgens mij) vrijwel onmogenlijk om iemand zomaar ineens verliefd op je word, maar het helpt wel om vaak met hem te praten en je een beetje in zijn wereld te verdiepen.
Is het bijvoorbeeld een beetje een computernerd (ja inderdaad zo'n beetje als ik ongeveer ja) vraag hem dan eens om je wat uit te leggen over iets dat ermee te maken heeft (je snapt bijvoorbeeld niet hoe iets werkt ofzo), of als het een voetballer is probeerje een beetje in het spel te verdiepen, ook als het je niet zo intreseert, maar dan niet zozeer op het spel ingaan maar vraag hem bijvoorbeeld wat er door hem heen gaat als hij een doelpunt scoort ofzo... bedenk wat leuks (ja k weet het, k ben daar ook niet zo best in) maar als een meisje wat intresse toont in de wereld van een jongen kan dat al heel wat doen met gevoelens
K garandeer niks, t zal ook niet zo supersnel werken maar het helpt jullie wel een heel end in de goede richting.
__________________
To Be...Or Not To Be.....? that is the question.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 23:13
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Interesse tonen.

Oogcontact.

Lief doen.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 15:07
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
keej ik ben dan wel een meisje maar...

ik ga vaak een jongen niet leuk vinden als ie iets speciaals gaat dioen, wel als ik een jongen leuk vind gewoon leuk zeg maar... en hij doet dan heel lief en praat veel enzo dan ga ik 'm vaak echt heel leuk vinden.

maar bij mn vriend > ik vond 'm al leuk voordat we ooit een woord hadden gezegt en werdt steeds verliefder nietzozeer om wat hij tegen mij deed > hij keek alleen haha, maar tja ik zag hoe ie was enzo echt zon knettergek lief gestoord ventje en dat deed 't 'm gewoon
__________________
i'm addicted to music
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 15:16
herby
Avatar van herby
herby is offline
1. Ga met 'm flirten, kijk hem aan. Let goed op zijn reacties
2. Ga ongemerkt soms ongeveer de zelfde houden aannemen als hij (dat heet spiegelen, en is een hele subtiele manier om iemand te laten zien dat j hem/haar leuk vind)
3. Probeer af en toe een gesprek met hem aan te knopen, zoek uit wat hem interreseert en verdiep je daar een beetje in. Sommige jongens (degene die niet alleen geilen op je uiterlijk maar waar je ECHT een leuke relatie mee kan hebben) vinden het leuk als een meisje een beetje met ze kan en wil praten.
4. Uiteraard vinden de meeste mensen helaas het uiterlijk belangrijk, het leuke gezicht, de goeie vormen en de uitstraling. Het is erg vervelend maar als dit niet overeenkomt met zijn eisen en hij dit belangrijk vind word het niets.

En dan als laatste, sommige jongens zijn erg verlegen en zullen je niet zo gauw ergens heen vragen. Houd daar rekening mee, zoek uit wat voor type hij is dan kun je er beter mee om gaan.

LOL nooit verw8 ooit nog es een meisje te helpen met dit soort dingen
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 15:17
maanmeisje17
Avatar van maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 23-11-2003 @ 22:28:
Mijns inziens ook niet. Maar wat is verliefdheid jouws inziens wel?
ik ben beter in het zeggen in wat iets niet is dan in wat het wel is..
voor mij is verliefdheid wat ik nu voor me vriendje voel,... kan ik niet uitleggen dat voel alleen ik
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 15:21
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Waardoor ga ik een jongen leuk vinden?
Sowieso moet ik hem al een tijdje kennen, een wildvreemde is niks voor mij... Dan durf ik totaal niks.
Bij mijn vriend begon het met af en toe iets tegen elkaar zeggen op de training, en later gingen we MSN-en. Toen ontdekte ik dat ik ontzettend fijn met hem kon 'praten', over vanalles en nog wat, en dat we over een aantal typische dingen precies hetzelfde dachten. Toen ben ik ook 'in het echt' meer met hem gaan praten, en hij begon me erg te interesseren, door wat hij zei en wat hij deed... En ik geloof dat ik hem toen leuk ging vinden...

Ik denk niet dat er 1 bepaalde oorzaak is waardoor je iemand ineens leuk gaat vinden, het is eerder een combinatie van factoren die ervoor zorgen dat je verliefd wordt.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 15:44
Tactic
Tactic is offline
Het gedrag, kijken, de oogopslag...

Kan van alles zijn :-)
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 15:46
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
maanmeisje17 schreef op 24-11-2003 @ 16:17:
kan ik niet uitleggen dat voel alleen ik
Onzin, dat kun je wel uitleggen. En denk je nu echt dat niemand van al die meer dan 6 miljard mensen dat niet kan voelen?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-11-2003, 15:49
X5-452
Avatar van X5-452
X5-452 is offline
die gevoelens uitleggen is heel moeilijk...
als jij er zo zeker van bent dat het mogenlijk is om die gevoelens perfect uit te leggen.... ga je gang:

mij zal dat in iedergeval nooit lukken om wat ik voel als ik verliefd ben precies uit te leggen.
__________________
To Be...Or Not To Be.....? that is the question.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 15:52
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
X5-452 schreef op 24-11-2003 @ 16:49:
die gevoelens uitleggen is heel moeilijk...
als jij er zo zeker van bent dat het mogenlijk is om die gevoelens perfect uit te leggen.... ga je gang:

mij zal dat in iedergeval nooit lukken om wat ik voel als ik verliefd ben precies uit te leggen.
Dan zal het je nooit lukken om een waardevolle, goede en duurzame relatie aan te gaan en in stand te houden.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 15:53
X5-452
Avatar van X5-452
X5-452 is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 24-11-2003 @ 16:52:
Dan zal het je nooit lukken om een waardevolle, goede en duurzame relatie aan te gaan en in stand te houden.
Waar slaat dat dan op?
Je weet wat je voelt, maar dit is zo overweldgend dat het niet te beschrijven valt... volgens mij dan, maar als jij het wel kan, ga je gang... (en kom dan niet met die afgezaagde "vlinders in je buik zooi")
__________________
To Be...Or Not To Be.....? that is the question.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 16:22
Upke
Upke is offline
Als ze mij aan het lachen krijgt, gewoon ze moet net zo gek zijn als ik zodat we samen een gestoord stel zijn. Dat vind ik dan leuk he... Maar dan hoeft ze niet eens zo heel lekker te zijn, zolang ze maar gek is.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 16:49
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef op 24-11-2003 @ 16:46:
Onzin, dat kun je wel uitleggen. En denk je nu echt dat niemand van al die meer dan 6 miljard mensen dat niet kan voelen?
Wat ze bedoeld is dat het een abstract, niet tastbaar iets is, wat je niet kan uitleggen in simpele bewoordingen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 16:50
X5-452
Avatar van X5-452
X5-452 is offline
Citaat:
eXo schreef op 24-11-2003 @ 17:49:
Wat ze bedoeld is dat het een abstract, niet tastbaar iets is, wat je niet kan uitleggen in simpele bewoordingen.
Kijk naar die woorden zocht ik =-]
Mooie bewoording
__________________
To Be...Or Not To Be.....? that is the question.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 16:52
Verwijderd
Hmm ik probeer 't ook alleen maar

Ontopic: Wat heel erg wil helpen bij een meisje leuk vinden is dat ze me niet totaal walgelijk vind.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2003, 16:58
Giph
Giph is offline
Het magische woord is: "oogcontact". Zoek oogcontact met diegene en zie zo of hij je als leuk of gewoon een meisje ziet. En van daaruit kan je verder bouwen aan die verschrikkelijk mooi romance
__________________
"Stoor je vijand nooit, wanneer hij een fout maakt."
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 17:37
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
verliefdheid is er of is er niet?? wat is niet is kan altijd nog komen, maar daar zijn geen richtlijnen voor, ze moet gewoon dat ene hebben wat me aantrekt, en wat dat is geen idee, het is een gevoel
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 17:50
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
charly not schreef op 23-11-2003 @ 21:35:
Waarmee kan een meisje je aandacht trekken waardoor je haar leuk gaat vinden?
Bijv. Je kent een meisje, maar je vindt haar niet heel speciaal/bijzonder. Waardoor zou je haar opeens wèl leuk kunnen gaan vinden? Dus, wat zou zij gedaan kunnen hebben waardoor jij haar opeens wel ziet zitten?

Hopelijk is de vraag enigszins duidelijk? Ik wist niet zo goed hoe ik het anders moest formuleren.
Als ze erg lief blijkt te zijn,
Spontaan,
Intelligent,
Interesse voor je toont.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 18:01
twuunkle
Avatar van twuunkle
twuunkle is offline
Citaat:
Upke schreef op 24-11-2003 @ 17:22:
Als ze mij aan het lachen krijgt, gewoon ze moet net zo gek zijn als ik zodat we samen een gestoord stel zijn. Dat vind ik dan leuk he... Maar dan hoeft ze niet eens zo heel lekker te zijn, zolang ze maar gek is.
dat heb ik dus bij jongens. een gek stel zijn....heerlijk
__________________
*tadaam
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 18:25
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
charly not schreef op 23-11-2003 @ 21:35:

Bijv. Je kent een meisje, maar je vindt haar niet heel speciaal/bijzonder. Waardoor zou je haar opeens wèl leuk kunnen gaan vinden?

Je kan niet zomaar iemand leuk gaan vinden, je vind iemand leuk of niet en dat kan niet zo maar veranderen door iets wat zij doet.
__________________
Life is a sexual transmitted disease that is 100% fatal
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 19:32
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
X5-452 schreef op 24-11-2003 @ 16:53:
Waar slaat dat dan op?
Je weet wat je voelt, maar dit is zo overweldgend dat het niet te beschrijven valt... volgens mij dan, maar als jij het wel kan, ga je gang... (en kom dan niet met die afgezaagde "vlinders in je buik zooi")
Wanneer dat gevoel je zo overweldigt dat je niet meer weet hoe je het moet omschrijven, is er iets heel pijnlijks aan de hand: je weet niet meer hoe en wat. Dat wil zeggen: je wankelt, je bent instabiel geworden. Wie instabiel is, is niet optimaal in staat om beslissingen te nemen. Bij het aanzwengelen van een relatie is het niet verstandig om niet goed te weten en te kunnen formuleren waar je aan begint. Het kan namelijk om een leven gaan.

Iets anders: als er hier iemand is die tegen die zo korstondige "afgezaagde vlinders" is, dan ben ik het wel.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 19:35
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
eXo schreef op 24-11-2003 @ 17:49:
Wat ze bedoeld is dat het een abstract, niet tastbaar iets is, wat je niet kan uitleggen in simpele bewoordingen.
Ja, dat denk ik ook wel. Maanmeisje formuleert meestal wel precies. Maar ik denk dat liefde eigenlijk gewoon op een bepaalde manier concreet is, zakelijk. En alles wat concreet is en zakelijk, valt uit te leggen in simpele bewoordingen. Kun je dat, dan ben je in staat om er vat op te krijgen en er ongedwongen mee om te gaan.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 19:36
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Another Way schreef op 24-11-2003 @ 19:25:
Je kan niet zomaar iemand leuk gaan vinden, je vind iemand leuk of niet en dat kan niet zo maar veranderen door iets wat zij doet.
Waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 19:44
MUTS123
Avatar van MUTS123
MUTS123 is offline
Volgens mij zit er niet echt een verschil tussen jongens en meisjes (oke, iedereen valt wel op iets anders maar dat is onderling ook zo)

Ik kan bijvoorbeeld OPEENS verliefd worden door een bepaalde opmerking die een zwakke plek raakt, opeens een explosie van vlinders in mijn buik en een waanzinnig smeltgevoel
__________________
[geen inspiratie]
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 19:50
SRV
Avatar van SRV
SRV is offline
iedereen heeft dat volgens mij verschillend, bij mij is het zo: als ik het persoon ken en eenmaal een oordeel heb over dat persoon valt daar heeeel erg weinig aan te veranderen.
__________________
wat is deze
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 19:51
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Als ik haar ken en als ik niet verliefd op haar ben zal ik er ook nooit verliefd op worden... Sjorry.. Bij mij gaat het als een BLIKSEMSCHICHT...! Verliefd of niet! En niet daartussenin want dat werkt niet..
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-11-2003, 20:20
X5-452
Avatar van X5-452
X5-452 is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 24-11-2003 @ 20:32:
Wanneer dat gevoel je zo overweldigt dat je niet meer weet hoe je het moet omschrijven, is er iets heel pijnlijks aan de hand: je weet niet meer hoe en wat. Dat wil zeggen: je wankelt, je bent instabiel geworden. Wie instabiel is, is niet optimaal in staat om beslissingen te nemen.
Ik weet wel wat ik voel en kan perfect beslissingen nemen, maar het gevoel is zo geweldig en mooi, dat het niet met woorden te beschrijven valt.
__________________
To Be...Or Not To Be.....? that is the question.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 20:49
Verwijderd
Ik beantwoord de vraag gewoon andersom..

Ik kan op deze vraag geen eenduidig antwoord geven, daarvoor ben ik ook nog te jong. Ik ben pas 19 en dus nog zo in ontwikkeling, daarom niet stabiel genoeg om algemeen aan te geven wat belangrijk is in een jongen.

Toen ik vijftien was kon een jongen mijn aandacht trekken door een 'skatebroek' te dragen, te skateboarden of dreads te hebben.
Toen ik zestien was kon een jongen mijn aandacht trekken door een beetje 'fout' te zijn. Verkeerde vrienden, altijd stoned, verkeerd gedrag. Afwijkend.
Toen ik zeventien was kon een jongen mijn aandacht trekken door enigszins volwassen over te komen, serieus te zijn en heel lief en zorgzaam.
Toen ik achttien was kon een jongen mijn aandacht trekken door niet uit te zijn op iets serieus, omdat ik daar even totaal niet op zat te wachten.
Toen ik achttien/negentien was kon een jongen mijn aandacht trekken door zelfstandig, onafhankelijk en een beetje gek te zijn. Maar daarnaast ook zorgzaam en lief en enigszins 'beschermend'.

En als ik twintig ben, wie weet hoe iemand dan mijn aandacht weer trekt.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 20:53
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 23-11-2003 @ 22:29:
Je bent wel eens met bruikbaardere reacties gekomen.
dikke harde kuch?

ontopic :

Als je hem gewoon vertelt dat je hem leuk vind, misschien vind hij jouw stiekem tóch leuk. En anders, brouw een liefdesdrank! Net als Harry Poter, maar dan anders!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 21:24
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
X5-452 schreef op 24-11-2003 @ 21:20:
Ik weet wel wat ik voel en kan perfect beslissingen nemen, maar het gevoel is zo geweldig en mooi, dat het niet met woorden te beschrijven valt.
Waarmee moet je het dan omschrijven, aangezien je hele denken talig is?
Volgens mij is het eerder zo dat mensen te snel gaan zweven, of dwepen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 21:25
X5-452
Avatar van X5-452
X5-452 is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 24-11-2003 @ 22:24:
Waarmee moet je het dan omschrijven, aangezien je hele denken talig is?
Ik heb het niet over denken maar over 'voelen' dat is wat anders
__________________
To Be...Or Not To Be.....? that is the question.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 21:32
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
X5-452 schreef op 24-11-2003 @ 22:25:
Ik heb het niet over denken maar over 'voelen' dat is wat anders
Voelen is uiteindelijk ook denken. Anders zou je een gevoel nooit ofte nimmer - hoe rudimentair ook - kunnen interpreteren.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 00:17
Daevrem
Daevrem is offline
Het kan me echt niet zo veel interesseren of een vrouw interesses, danwel 'gefaked' of niet, heeft in mijn interesses(wow drie keer in een zin, en dat functioneel). Seks interesseert me ook niet, zelfs niet onderbewust. Seksuele gevoelens en liefde hebben bij mij totaal niets met elkaar te maken.

Wat ik wel leuk zou vinden is een oprechte interesse in wie ik ben, wat ik voel, hoe ik denk enz. Verder moet ik een gevoel van integriteit en puurheid voelen en hierin laat ik me niet snel voor de gek houden. Ik moet de persoon kunnen vertrouwen, iets wat ik niet snel doen. Verder moet ik voor die persoon respect hebben. Dat kan op vele manieren. Verder moet ze mij waarderen voor wie ik ben. En dan bedoel ik dat ze de hele mooie pure ideologieen en ethieken die mijn gedrag structureren ziet, tot op zekere hoogte begrijpt en waardeert. Mensen worden namelijk nog altijd verliefd op iets dat ze zelf creeeren. Ze implementeren het 'ik ben verliefd op je' in het beeld dat ze van iemand hebben als de omstandigheden daarvoor de juiste zijn. Ze zijn dus niet direct verliefd op de persoon zelf.

Het uiterlijk van iemand is niet zo heel belangrijk. Ik ben er alleen niet immum voor. Alhoewel de meeste vrouwen wel in bepaalde mate aantrekkelijk zijn ben ik toch bang dat ik onderbewust iemand als 'te knap' of 'te lelijk' afschrijf, alhoewel ik niet weet in welke mate die angst terecht is. Het is natuurlijk wel prettig als iemand er mooi uit ziet als je van die persoon houdt zou het eigenlijk alleen seksueel belangrijk zijn. Daar moet je ook weer meerekenen dat ik pure sexappeal onaantrekkelijk vind. Ik vraag me ook af in hoeverre ik een seksuele relatie zoals die in de maatschappij de norm is zou willen. Ik denk dat ik alleen interesse in liefde zou hebben en om een of andere irrationele rede heb ik veel meer behoefte aan vrouwelijke liefde. Als ik ooit verliefd op iemand wordt die ook verliefd op mij zou zijn en als zei seks wil hebben kan ik daar natuurlijk geen nee op zeggen.

Ik heb een keer een persoon ontmoet die aan deze kwalificaties voldoet. Het is nooit tot een relatie gekomen omdat zei me te bizar en onbegrijpelijk vond. Ze is nu gelukkig getrouwd en woont aan de andere kant van de wereld. En dat is waarschijnlijk maar goed ook want zijn liefde kan ze veel makkelijker waarderen dan de mijne en hij maakt haar veel gelukkiger dan ik ooit zou kunnen.

En dat beantwoord waarschijnlijk ook voor een deel die 'past op elk potje een dekseltje'-vraag.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 08:16
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef op 23-11-2003 @ 22:28:
Mijns inziens ook niet. Maar wat is verliefdheid jouws inziens wel?
ga anders vreselijk offtopic...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 09:03
X5-452
Avatar van X5-452
X5-452 is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 25-11-2003 @ 09:16:
ga anders vreselijk offtopic...
Ben je wel eens wat anders van 'Sion' gewend?
__________________
To Be...Or Not To Be.....? that is the question.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 09:39
STP
Avatar van STP
STP is offline
De klik, de manier waarop ze naar me lacht, de manier waarop ze aardig tegen me doet, de manier waarop we samen lol kunnen maken! Dát zijn dingen waar ik verliefd op kan worden!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 13:07
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 25-11-2003 @ 09:16:
ga anders vreselijk offtopic...
Helemaal niet. Daar gaat het nu net om.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 13:32
elfiecity
Avatar van elfiecity
elfiecity is offline
Als ze lief is en niet alleen tegen mij, maar ook tegen andere.
__________________
Hello I'm elfiecity
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 15:48
Verwijderd
als ze zich een grappig gevoel kunnen geven, in de buik, qua verliefdheid.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 16:00
maanmeisje17
Avatar van maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 24-11-2003 @ 20:35:
Ja, dat denk ik ook wel. Maanmeisje formuleert meestal wel precies. Maar ik denk dat liefde eigenlijk gewoon op een bepaalde manier concreet is, zakelijk. En alles wat concreet is en zakelijk, valt uit te leggen in simpele bewoordingen. Kun je dat, dan ben je in staat om er vat op te krijgen en er ongedwongen mee om te gaan.
*kuchkuch*
Ik zou best een poging kunnen doen om in woorden uit te leggen wat ik voor mijn vriend voel. Maar voor mijn gevoel zullen die woorden nooit echt "dekken"wat ik nou daadwerkelijk voel. ( snap je het nog ?) Daarnaast vind ik het een behoorlijk vreemde conclusie dat je zegt dat je niet in staat bent je relatie, en je liefde in stand te houden als je deze niet onder woorden weet te brengen. Dus als je nog een redenatie hebt voor die conclusie zou ik dat toch wel erg op prijs stellen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw.
Egoconstructie
99 15-01-2020 13:47
Psychologie Eetprobleem?
girl-in-trouble
180 20-09-2006 00:27
Psychologie ! ! Help, heb een probleem ! !
Juda[NL]
23 21-09-2005 19:42
Liefde & Relatie Het is wel over, maar nog niet voorbij..
Verwijderd
111 10-03-2005 08:20
Verhalen & Gedichten De weg naar een nieuwe toekomst
MissyGeduld
2 21-09-2004 14:06
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 18:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03.