Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2016, 20:07
Noa1234
Noa1234 is offline
Hoihoi,

Mijn vriend en ik zijn nu allebei 17 en een jaartje samen. Hij is nu begonnen aan zijn eerste jaar aan het Fontys in Eindhoven, en ik zit nog in mijn laatste jaar van het VWO. Volgend jaar wil ik graag geneeskunde gaan studeren in Utrecht.

Nu willen wij misschien volgend schooljaar gaan samenwonen. Nou is het echter zo dat wij dus in verschillende steden zullen studeren. Daarnaast zijn we natuurlijk ook nog jong en hebben we het niet zo breed. We merken allebei alleen echt dat we onze huidige situatie al heel vervelend vinden, omdat we elkaar zo weinig zien. Vorig jaren zaten we bij elkaar in de klas en woonde ik 200 meter van hem af. Ik ben nu verhuisd en woon 20 kilometer verder op. Ik ben niet bang dat we te veel op elkaars lip zullen zitten.

Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Jong samenwonen en studeren in andere steden? Ik zou graag ervaringen en meningen horen

Alvast dankjewel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-09-2016, 08:24
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dat kan wel, maar het is wel wat lastiger. Zo zal een van jullie dagelijks heen en weer moeten reizen (tenzij je halverwege gaat wonen, dan moet je allebei) en er zijn niet zo veel kamers/appartementen beschikbaar voor stelletjes. Dus dat kon nog best eens een tijdje zoeken worden.

Oh en vergeet niet dat jij uiteindelijk voor je coschappen ook moet gaan reizen, maar met een beetje geluk is je vriend tegen die tijd klaar bij de Fontys.

Oja, jullie hebben straks allebei een ov kaart en dan wordt het reizen naar elkaar een stuk makkelijker. Ik heb ooit Groningen-Utrecht en hele poos gedaan met mijn vriend en gaat ging prima
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 27-09-2016, 11:17
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Studenten ov moet je kiezen tussen weekend of doordeweeks, dus dat zal wss ook niet werk dan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Het algemene Sims 2 topic # 6
freakinaround
500 14-09-2008 20:12
Liefde & Relatie Samenwonen
Verwijderd
137 30-05-2008 09:42
Liefde & Relatie zucht, wat te doen met schoonouders?
Kapoen
40 19-07-2006 19:18
Liefde & Relatie Je vriend achterlaten..
Jahney
20 09-05-2006 22:52
Seksualiteit Dubbel veilig onzin?
Streepjescode
126 03-05-2006 16:04
Liefde & Relatie Wie betaald?
Duifje
67 31-03-2004 08:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58.