Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2016, 10:56
kitokspasaulis
kitokspasaulis is offline
Hallo,

Ik volg op dit moment een mbo-opleiding en ik beschik over een aanvullende beurs. Ik krijg inclusief bijbaantje zo'n -/+ 600e, waarvan de aanvullende beurs het grootste deel van mijn inkomen uitmaakt. Nu geef ik nooit echt grote bedragen uit; hoogstens 20 euro aan kleding per maand en om de 2-3 maanden een paar boeken vanuit het buitenland voor 40 euro.

Nu wil ik met de aanvullende beurs naar het buitenland om mijn familie te bezoeken. Het is niet zo heel ver (150e met de vliegtuig). Omdat ik weet dat het een gift is als je het binnen 10 jaar haalt en dat ik altijd aanwezig ben, en naar mijn gevoel het best goed doet op school, wil ik met dat geld naar het buitenland. Zou je dat aanraden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-10-2016, 11:14
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Ja tuurlijk, kan gewoon.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2016, 11:17
kitokspasaulis
kitokspasaulis is offline
Citaat:
Ja tuurlijk, kan gewoon.
Ik dacht misschien zou zo'n uitgave ooit een terugslag hebben. Ik ben ook nog thuiswonend trouwens, dus naast mijn schoolkosten heb ik niet echt iets waar ik het aan uit moet geven.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2016, 11:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dit geld wordt pas van jou wanneer je je opleiding succesvol afrond. Tot die tijd is het een lening. Of jij het oké vind om met geleend geld op vakantie te gaan is natuurlijk je eigen keuze. In het allerergste geval, mocht je je opleiding niet halen, moet je het ontvangen geld terugbetalen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-10-2016, 18:32
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
In principe mag je er mee doen wat jij wilt. En als alles goed gaat op school en je bijna zeker weet dat je het gaat halen, zou ik me geen zorgen maken.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2016, 09:32
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik zou niet weten waarom niet. Zolang je netjes je opleiding afmaakt kun je ermee doen wat je wil. Ik heb m'n rijbewijs betaald van m'n stufie.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Studiefinanciering
zatraki
8 27-12-2011 12:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42.