Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2003, 21:30
***sweetheart***
***sweetheart*** is offline
Ik heb me er dus net ingeschreven bij eentje via internet. Maar wat verdien je ongeveer en is het werk leuk wat je mag doen???? en heb je veel werk??


misschien heeft iemand hier ervaring mee

xxx
-sweetheart
__________________
*Real Love will never die*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2003, 21:47
Thomas
Thomas is offline
Promotieteams?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 23:36
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
als in foldertjes uitdelen enzo?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 06:42
Q
Avatar van Q
Q is offline
Een paar vrienden van me hebben dat wel ns gedaan. Je verdient best veel geld maar het werk is STOM. Je moet bijv. heel de dag in een winkel staan met een telefoontje, dan moet je laten zien wat die kan enzo aan mensen die dat willen zien. Maar je moet echt STAAN ze mochten niet zitten... Ach, het zou leuk zijn voor een paar daagjes maar k denk dat je dat geen weken zou kunnen doen...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 08:55
DaLaI LAma
Avatar van DaLaI LAma
DaLaI LAma is offline
STAAN dat kan ik geen dag vol houden
__________________
wie niet sterk is moet slim zijn /\ ocean of wisdom
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 11:04
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Citaat:
Q schreef:
Een paar vrienden van me hebben dat wel ns gedaan. Je verdient best veel geld maar het werk is STOM. Je moet bijv. heel de dag in een winkel staan met een telefoontje, dan moet je laten zien wat die kan enzo aan mensen die dat willen zien. Maar je moet echt STAAN ze mochten niet zitten... Ach, het zou leuk zijn voor een paar daagjes maar k denk dat je dat geen weken zou kunnen doen...
in een winkel moet je ook staan.
en het lijkt me wettelijk verplicht dat je om de zoveel uur achtereenvolgens te hebben gewerkt een pauze verdient, waarin je mag zitten
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 15:59
***sweetheart***
***sweetheart*** is offline
dat is het niet alleen,

Je mag bijv flyers uitdelen of proefmonstertjes en bijv. op de megafestatie staan om een product te promoten
__________________
*Real Love will never die*
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 16:23
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
waar kun je je voor zoiets opgeven dan?
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 19:55
eminemgirlxxxx
eminemgirlxxxx is offline
Ja ik heb het een tijdje gedaan!! Leuk leuk leuk, op concerten van Samson en Gert gratis stuiterballen uitdelen en ook op bv pepsipop flyers uitdelen.... Je moet wel zorgen dat je bij een goede zit, die zijn georganiseerd in een landelijk centrum van bedrijven... meestal krijg je eerst vervelend werk, zoals flyeren voor sprotscholen enzo, maar het wordt steeds beter..Het is wel vermoeiend, maar het verdiend goed ( ik verdiende toen zo'n 15 gulden per uur, niet slecht voor een (toen) net 15 jarige toch??)
En bovendien: gratis toegang tot concerten ( samson en Gert joehoe, here I come!!)


xxx
__________________
What's the use of the truth if you can't tell a lie sometimes!!!???
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 21:07
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
eminemgirlxxxx schreef:
Ja ik heb het een tijdje gedaan!! Leuk leuk leuk, op concerten van Samson en Gert gratis stuiterballen uitdelen en ook op bv pepsipop flyers uitdelen.... Je moet wel zorgen dat je bij een goede zit, die zijn georganiseerd in een landelijk centrum van bedrijven... meestal krijg je eerst vervelend werk, zoals flyeren voor sprotscholen enzo, maar het wordt steeds beter..Het is wel vermoeiend, maar het verdiend goed ( ik verdiende toen zo'n 15 gulden per uur, niet slecht voor een (toen) net 15 jarige toch??)
En bovendien: gratis toegang tot concerten ( samson en Gert joehoe, here I come!!)


xxx
Bij welk bedrijf zat je en hoe wordt dat geregeld met vervoerskosten?
Ik neem aan dat werk op een concert oid toch niet om de hoek is, dus dat je ook moet reizen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 08:13
Verwijderd
Mijn school heeft zelf ook een promoteam. Ik heb daar weleens ingezeten. Echt vaak heb ik niet iets gedaan, omdat het me nooit echt uitkwam. Maar die keren dat ik heb meegedaan was het helpen op open dagen, klaarzetten en opruimen en vertellen over de school en opleiding van jezelf.
Het is wel gezellig als de andere promo's een beetje leuk zijn. Maar voor mij was het niet zo gunstig dat promoteam van school omdat ik niet dicht in de buurt van school woon en er vaak niet een open dag in de buurt is.

Ik weet niet hoe wet is met andere promotieactiviteiten. Regelmatig zie ik weleens mensen in de stad staan van de Novib oid die je dan vragen lid te worden, iets te doneren. Maar persoonlijk lijkt mij dit niet zo heel erg leuk werk.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 14:14
***sweetheart***
***sweetheart*** is offline
Citaat:
eminemgirlxxxx schreef:
Ja ik heb het een tijdje gedaan!! Leuk leuk leuk, op concerten van Samson en Gert gratis stuiterballen uitdelen en ook op bv pepsipop flyers uitdelen.... Je moet wel zorgen dat je bij een goede zit, die zijn georganiseerd in een landelijk centrum van bedrijven... meestal krijg je eerst vervelend werk, zoals flyeren voor sprotscholen enzo, maar het wordt steeds beter..Het is wel vermoeiend, maar het verdiend goed ( ik verdiende toen zo'n 15 gulden per uur, niet slecht voor een (toen) net 15 jarige toch??)
En bovendien: gratis toegang tot concerten ( samson en Gert joehoe, here I come!!)


xxx
Bij welk promotieteam zat jij dan??? en hebben ze een internetsite ofzo en kan je ook gewoon erbij gaan als je in brabant woont? omdat de meeste concerten,etc toch in het noorden zijn
__________________
*Real Love will never die*
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 15:51
tijgje
Avatar van tijgje
tijgje is offline
ik doe ook promotie werk in nederland,
ik werk bij discofly , flyers uitdelen aan de jongeren over discotheken....div discotheken komen in je handente liggen
het verdient erg goed
ze hebben geen inet site
er natuurlijk Proppen (ook promotie)
is erg leuk alleen even afreizen naar een jongeren oord ergens aan de spaanse costa's of salou
__________________
Doe maar normaal dan doen we al gek genoeg! DANOONTJE POWERRRRRRRRRR
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 13:42
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
ikke heb aanbieding gekregen van een moddellen en promo-bureau,heb binnenkort afspraak in antwerpen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 12:23
Verwijderd
Ja ik doe het al een jaar of 2 bij 3 verschillende bedrijven:
Bananas
Move
Provocations

Heel erg leuk, afwisselend en goedbetaald werk.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 14:32
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Hermione schreef op 20-01-2003 @ 13:23:
Ja ik doe het al een jaar of 2 bij 3 verschillende bedrijven:
Bananas
Move
Provocations

Heel erg leuk, afwisselend en goedbetaald werk.
Sorry dat ik deze up, maar wie weet hoe het eigenlijk in zijn werk gaat als je je aanmeldt op een van deze sites?
- je schrijft je in via het i-netformulier
- je krijgt sollicitatieformulier thuis?
- je wordt misschien uitgenodigd voor een gesprek?

Deze kantoren zijn gevestigd in Hoofddorp, maar ze hebben dus promotiewerkzaamheden door heel het land?
Kun je dan ook aangeven dat je liever rondom je eigen woonplaats wil werken?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 14:49
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kep me ook een keer bij zoiets aangemeld maar kreeg pas na 2mnd inschrijfform. stond wel dat je 8 euro per uur ofzo verdiende maar je bent nei tverzekerd van werk dus ik heb t niet ingevuld...
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 11:42
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 10-07-2003 @ 15:49:
kep me ook een keer bij zoiets aangemeld maar kreeg pas na 2mnd inschrijfform. stond wel dat je 8 euro per uur ofzo verdiende maar je bent nei tverzekerd van werk dus ik heb t niet ingevuld...
dank je.
Hmm, nou ja ik zie nog wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Promotieteam voor www.studentenhuisvesting.nl
SH
5 18-04-2006 13:09
Werk, Geld & Recht Werk nodig nu!
KrizzZzZZzzjE :P
1 20-01-2003 14:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20.