Oud 10-04-2011, 18:12
Horselove
Horselove is offline
Heei,
ik heb best wel een groot probleem vind ik zelf.... Mijn draadje is dus al best wel een tijdje los, terwijl ik dat niet wist, want mijn tand is verschoven. Het valt best wel op want het is mijn voortand. Wat moet ik nu doen?? Zou ik weer opnieuw een beugel moeten?? of zou mijn tand weer gewwon op de normale plaats gaan staan als het draadje weer vastzit?? Thanxx...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 18:18
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
ik neem aan dat je het "permanente" draadje aan de achterkant bedoelt?

Deze is om je tanden na het verwijderen van de beugel recht te houden, echter soms kan de lijm oplossen of het draadje breken, normaal gesproken is dit geen probleem omdat je tanden al lange tijd in de nieuwe positie zitten, verschuivingen zijn dan minimaal.

is het een erg korte tijd nadat je een beugel hebt gehad dan kan het verstandig zijn ermee naar de orthodontist te gaan
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 20:22
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Als het draadje los is, lijkt het me sowieso verstandig om naar de orthodontist te gaan. Die kan er naar kijken en beslissen wat het beste is: er uithalen, opnieuw vastplakken of iets anders.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 21:27
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik heb een jaar lang tegen de tandarts gezegd dat m'n spalkje niet goed vastzat maar die geloofde me niet. Toen m'n voortand die loszat echt aan de wandel ging, was het te laat en heb ik weer een half jaar een beugel gehad om de boel weer recht te zetten.
Dus als je wil dat die tand niet nog verder aan de wandel gaat, zou ik heel rap een afspraak maken om dat spalkje weer vast te laten zetten.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 22:43
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
mja, opnieuw vastlijmen is een erg kleine simpele ingreep dus als je beweging merkt is dat inderdaad geen slecht idee
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41.