Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2016, 20:09
rietjeex
rietjeex is offline
Hii, ik heb nu zo'n 6 maanden lenzen (zachte maandlenzen) maar ik heb nu sinds vorige week last van mn ene oog als ik mijn lens langer dan 7 uur in heb, hij wordt dan rood en begint een beetje te branden en soms zie ik een vlek vood mijn oog. Ik dacht eerst dat het misschien door mn vloeistof komt omdat die vorige week warmer geweest is dan 25 graden. Maar dan zou ik er bij het indoen meer last van hebben. Ook heb ik geprobeerd een paar oude maandlenzen die ik voor de zekerheid bewaard heb geprobeerd, dan heb ik hetzelfde probleem. Is er iemand die weet wat er kan zijn? Want op het internet kan ik niet veel vinden. En anders moet ik een afspraak maken bij mn opticiën, maar die heeft het al erg druk en ik ga binnenkort op vakantie.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2016, 20:20
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Heb je een bril die je kunt meenemen op vakantie zo lang?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2016, 22:37
rietjeex
rietjeex is offline
Citaat:
Heb je een bril die je kunt meenemen op vakantie zo lang?
die is niet meer de goede sterkte en ik irriteer me aan een bril, vandaar dat ik lenzen heb.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2016, 02:47
Coldbrew
Coldbrew is offline
Klinkt eigenlijk meer als een ontstokenoog dat het niet meer trekt of je ogen zijn de blokkade van zuurstof nog niet gewend. Vloeistof meenemen en zodra het begint te branden of iets even in elk oog een paar druppels erin doen net lenzenvloeistof. Toch raad ik je met klem aan om WEL naar de opticien te gaan, je hebt maar 2 paar ogen dus wees er zuinig op!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2016, 10:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
1 paar ogen zelfs maar

Maar inderdaad, anders kan de huisarts misschien snel iets geven tegen geïrriteerde ogen?
Verder, ga volgende keer meteen naar de opticien en niet pas als je bijna op vakantie gaat!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2016, 17:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
En belangrijk, zorg voor een fatsoenlijke brik die je kunt dragen op momenten dat je ogen geïrriteerd zijn.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-07-2016, 12:29
rietjeex
rietjeex is offline
Citaat:
1 paar ogen zelfs maar

Maar inderdaad, anders kan de huisarts misschien snel iets geven tegen geïrriteerde ogen?
Verder, ga volgende keer meteen naar de opticien en niet pas als je bijna op vakantie gaat!
Ik kon niet metteen heen want ik was op kamp, maar heb vannochtend toch nog ff kunnen gaan omdat mijn planimg iets anders liep opeens.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2016, 12:31
rietjeex
rietjeex is offline
Citaat:
En belangrijk, zorg voor een fatsoenlijke brik die je kunt dragen op momenten dat je ogen geïrriteerd zijn.
Vind mn moeder nutteloos, en ik kan niet wennen aan een bril (hrb n jaar een bril gehad maar irriteer me er aan) maar mag nu 2 weken geen lenzen in van de opticiën.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2016, 12:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik kon niet metteen heen want ik was op kamp, maar heb vannochtend toch nog ff kunnen gaan omdat mijn planimg iets anders liep opeens.
Goed dat je nog even bent gegaan!

Ga je nu helemaal zonder bril en lenzen?
Neem hoofdpijntabletten mee!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2016, 12:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Vind mn moeder nutteloos, en ik kan niet wennen aan een bril (hrb n jaar een bril gehad maar irriteer me er aan) maar mag nu 2 weken geen lenzen in van de opticiën.
Welke sterkte heb je? Het is wel belangrijk dat jij genoeg ziet ook wanneer je even geen lenzen kunt dragen. Ik ben ook geen fan van brillen, maar bij sommige activiteiten is het echt enorm handig om een bril op te kunnen zetten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Goedkope lenzen
Greenscarfed
7 23-04-2012 22:24
Lichaam & Gezondheid Harde lenzen
Verwijderd
6 05-06-2008 10:01
Lichaam & Gezondheid Nieuwe lenzen
Verwijderd
2 10-05-2008 23:11
Lichaam & Gezondheid Adertjes en lenzen
duivelaartje
12 02-05-2006 09:48
Lichaam & Gezondheid Lenzen
Iduna
51 08-04-2006 12:53
Lichaam & Gezondheid Lenzen prob!!!!
absolution
17 15-12-2001 16:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17.