Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2016, 18:54
Ben_CMD
Ben_CMD is offline
Hallo allemaal!

Laat ik mij even voorstellen. Mijn naam is Ben, ik ben een student van de opleiding Communication & Multimedia Design aan de Zuyd Hogeschool in Maastricht.

Voor mij bachelor thesis voer ik een project uit dat het doel heeft om scholieren met bèta talent te interesseren in opleidingen die aansluiten op de Nederlandse ruimtevaart sector.
Hiervoor onderzoek ik momenteel hoe Nederlandse scholieren de Nederlandse ruimtevaart ervaren en hoe zij tegenover de verschillende opleidingen die aansluiten op de Nederlandse ruimtevaart staan.

Om hier een beter beeld van te krijgen zou ik graag jullie hulp willen vragen. Ik wil jullie graag uitnodigen om jullie mening te delen over de volgende onderwerpen:
  • Welke rol denken jullie dat Nederland speelt in de ruimtevaart?
  • Lijkt het jullie dat er in Nederland veel te doen is op het gebied van ruimtevaart of juist niet?
  • Lijkt jullie het werk wat verricht wordt in de (Nederlandse) ruimtevaart interessant?
  • Zouden jullie het overwegen om een opleiding te volgen die aansluit op de ruimtevaart (Astrofysica, Astronomie, Ruimtevaart Technologie, etc.), waarom juist wel/niet?

Het is mijn bedoeling om hier een constructieve discussie van te maken. De bovenstaande onderwerpen moeten daarbij vooral als richtlijnen worden gezien om de discussie op gang te krijgen. Iedereen is van harte welkom zijn of haar mening te delen of op ieder moment in te springen.

Alvast bedankt!

Ben
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02.