Oud 16-05-2004, 21:35
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Misschien raar maar ik zit er inmiddels wel een beetje mee dus ik dacht..post het gewoon op L&R!

Het probleem.
De laatste tijd word ik behoorlijk moe van mijn eigen gedrag, en dan tegenover het andere geslacht.
Ik vind (een beetje overdreven genomen..) elke week iemand anders wel leuk. Vaak ook gewoon twee te gelijk.
Op zich is dat natuurlijk niet erg, maar het gaat steeds verder, ik begin echt obsessief gedrag te vertonen. Als ik een jongen leuk vind, doe ik er alles aan om bij hem in de buurt te zijn, ga ik van alles daar dus voor aanpassen (roosters, op school, op werk etc) om hem te kunnen zien. Als ik em dan alleen al zie ben ik tevreden. Maar als iemand anders in de buurt komt terwijl ik er niet bij ben en diegene vindt mijn jongetje maar een beetje leuk, word ik gek. Of het feit alleen al dat diegene wel bij hem in de buurt kan zijn en ik niet.

Soms heb ik dus ook twee crushes.. dan denk ik de ene dag alleen maar aan de ene omdat hij bij mij op school zit ofzo en dan zie ik hem, maar de volgende dag ben ik aan het werk en dan komt die ander langs..
Als diegene in de buurt is, ben ik ontzettend bang.. helemaal nerveus, alles gaat fout, trillende handen, en ik doe vaak heel stom tegen diegene terwijl ik dat niet wil.

Nu is er weer zo’n leuke jongen en ik blijf maar aan em denken.. ik kan me zelfs niet meer concentreren op de leerstof voor mn examens, heel irritant is dat. Vannacht kon ik niet slapen en toen ik eindelijk sliep, droomde ik over hem..Maar ik ken em niet echt goed, en als je weet hoe ik em ken, zou je ook denken dat je niet snapt hoe ik daarop kan vallen.

Het probleem is dus dat ik te vaak mensen leuk vind, die ik uiteindelijk helemaal niet ken. En ik vind ze niet een beetje leuk maar vertoon echt obsessief gedrag. Kan er alleen maar aan denken en over dromen (dagdromen) (in mn dromen is alles perfect). Ik word er ook onzeker van want tja dr hapt natuurlijk nooit es iemand toe.

Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat dit ophoudt?

walgelijk lang verhaal trouwens..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2004, 21:44
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Heb ik ook een paar keer gehad. Ik kon dr niet echt wat aan doen, totdat het bij een meisje wat langer bleef en ze duidelijk niet in me geinteresseerd was. Toen ben ikdr mee opgehouden. Maar soms ben ik ook gewoon 1 weekje op iemand half verliefd ofzo, kan ik ook weinig aan doen.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 21:48
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
tja... ik denk dat je de aanleiding moet zoeken hiervoor? heb je momenteel een vriendje? of gebeurt er ook daadwerkelijk iets met die jongens? zoek je bevestiging, of wil je gewoon dat gevoel van verliefdheid hebben?

misschien zijn het gewoon hormonen ofzo... ik weet het zo vlug ook niet...
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 21:50
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
ABrules schreef op 16-05-2004 @ 22:48 :
tja... ik denk dat je de aanleiding moet zoeken hiervoor? heb je momenteel een vriendje? of gebeurt er ook daadwerkelijk iets met die jongens? zoek je bevestiging, of wil je gewoon dat gevoel van verliefdheid hebben?

misschien zijn het gewoon hormonen ofzo... ik weet het zo vlug ook niet...
Nee ik heb geen vriendje, eigenlijk nooit echt een vriend gehad trouwens.

En ik denk niet dat ik graag dat gevoel van verliefdheid wil hebben want dan had ik het waarschijnlijk leuk gevonden om zo te doen maar ik vind het helemaal niks

Achja hormonen.. restje puberteit. Misschien is dat het wel.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 22:27
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
nou ja, misschien is dat het juist dat je nooit geen vriendje hebt gehad... en nu eigenlijk wel wil weten hoe het is... maar je gewoon niet kan kiezen... tja... de menselijke geest is een raadselachtig iets... zeker als het over het andere geslacht gaat
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 23:00
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Ik schuif deze shit altijd af op de hormonen...Ik weet ook niet precies hoe het komt. Misschien omdat er zo veel leuks rondloopt?! Vooral met die kutzomer!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 23:31
Verwijderd
Je moet gewoon een keer zoenen met iemand en erachterkomen dat mannen helemaal de moeite niet waard zijn om achteraan te lopen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 07:12
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-05-2004 @ 00:31 :
Je moet gewoon een keer zoenen met iemand en erachterkomen dat mannen helemaal de moeite niet waard zijn om achteraan te lopen.
ja wouter ik denk inderdaad dat ik het beste jouw raad kan opvolgen
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 07:47
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Is een kwestie van tijd voor je daar over heen komt
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 08:12
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik kan me voorstellen dat het irritant is, ik heb het ook wel een klein beetje gehad toen ik een stuk jonger was, dat ik heel snel een jongen leuk vond. Ik denk toch echt dat het de hormonen(puberteit)zijn en dat dit bij jou misschien wat later is dan bij andere meisjes.
Wat je kan doen om het op te laten houden? Ik weet het niet, je kunt moeilijk je gevoel beinvloeden. Je kunt je wel op andere dingen gaan richten maar zoals je zelf zegt kun je je daar dan toch niet zo op concentreren. Je examens zouden nu wel een goede afleiding zijn. Probeer je daar gewoon echt compleet op te focussen, het is natuurlijk niet zo erg om aan een jongen te denken maar als het je concentratie vermogen voor je examens beinvloed zou dat wel zonde zijn. Nouja, ik weet niet of je hier iets aan hebt... succes met je examens dan maar
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 10:57
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
vizz schreef op 17-05-2004 @ 09:12 :
ik kan me voorstellen dat het irritant is, ik heb het ook wel een klein beetje gehad toen ik een stuk jonger was, dat ik heel snel een jongen leuk vond. Ik denk toch echt dat het de hormonen(puberteit)zijn en dat dit bij jou misschien wat later is dan bij andere meisjes.
Wat je kan doen om het op te laten houden? Ik weet het niet, je kunt moeilijk je gevoel beinvloeden. Je kunt je wel op andere dingen gaan richten maar zoals je zelf zegt kun je je daar dan toch niet zo op concentreren. Je examens zouden nu wel een goede afleiding zijn. Probeer je daar gewoon echt compleet op te focussen, het is natuurlijk niet zo erg om aan een jongen te denken maar als het je concentratie vermogen voor je examens beinvloed zou dat wel zonde zijn. Nouja, ik weet niet of je hier iets aan hebt... succes met je examens dan maar
Ja ik snap heel goed dat het hormonen zijn als je snel een jongen leuk vind, maar dit gaat echt asociaal snel achter elkaar en het is echt walgelijk hoeveel tijd ik eraan besteed.. dat is dus mijn grootste probleem, mijn gedrag.

In ieder geval bedankt voor je reactie, ik ga me inderdaad maar even op mijn examens storten haha, voor zover dat lukt.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 18:16
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Maar heeft iemand dus een idee hoe ik van dat obsessieve af moet komen, want het is echt té erg..
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 18:19
Verwijderd
Hey!
Naja, ik kan t wel beetje voorstellen, als ik kijk naar mn basisschooltijd. Toen had ik dat ook heel erg. En echt heel snel weer verliefd op een ander enzo.
Ik denk dat het enige eigenlijk is, afwachten.. Het gaat vast vanzelf wel weer over. Is bij mij ook gebeurd, en nu word ik echt niet snel verliefd.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 18:52
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 17-05-2004 @ 19:19 :
Hey!
Naja, ik kan t wel beetje voorstellen, als ik kijk naar mn basisschooltijd. Toen had ik dat ook heel erg. En echt heel snel weer verliefd op een ander enzo.
Ik denk dat het enige eigenlijk is, afwachten.. Het gaat vast vanzelf wel weer over. Is bij mij ook gebeurd, en nu word ik echt niet snel verliefd.
Ja dat is het dus, 'als ik kijk naar mn basisschooltijd' ik ben verdomme 17

Maargoed ik ga mn best doen
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 18:57
Verwijderd
Dat had ik tot en met mijn 16e. Gaat vanzelf over.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 20:31
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 17-05-2004 @ 19:52 :
Ja dat is het dus, 'als ik kijk naar mn basisschooltijd' ik ben verdomme 17

Maargoed ik ga mn best doen
Bij iedereen is dat denk ik anders. Ik had het toen, jij nu.. Tja, wel wat lastig, maar denk niet dat je veel kan doen..
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 22:15
Verwijderd
Ik had dat op mijn zeventiende (vroeger! ) ook Nou ja, misschien niet elke week een andere leuke jongen, maar zoveel leuke nieuwe jongens zag ik niet.
En eh, tja, het gaat wel over als je merkt dat de jongens in kwestie helemaal niet zo leuk zijn. En anders blijkbaar mettertijd... gewoon jezelf streng toespreken dat je niet zo achterlijk gaat doen en dan ook niet doen, denk ik toch.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 22:38
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Morgan schreef op 17-05-2004 @ 23:15 :
Ik had dat op mijn zeventiende (vroeger! ) ook Nou ja, misschien niet elke week een andere leuke jongen, maar zoveel leuke nieuwe jongens zag ik niet.
En eh, tja, het gaat wel over als je merkt dat de jongens in kwestie helemaal niet zo leuk zijn
Ja en dat is dus ook zo dom..
dan denk ik: wat een sukkeltje eigenlijk. VOLGENDE.

:/
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-05-2004, 23:34
Stormkraai
Stormkraai is offline
Waarschijnlijk heb je een hele sterke drang naar een bepaalde genegenheid die je voor jouw gevoel tekort (bent) (ge)kom(en)(t). Bekijk je de jongens die je leuk vindt als individuen, of gaat het je meer om het feit dat het gewoon leuke jongens zijn die eventueel iets aan je leven toe zouden kunnen voegen? Ik krijg de indruk dat je jezelf qua 'verliefdheid' een beetje voor de gek houdt. Wees wat kritischer.
__________________
-
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 06:44
Verwijderd
Wat schattig.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 08:17
WillKillForSex
Avatar van WillKillForSex
WillKillForSex is offline
*Probeert Stormkraai's post te lezen maar is afgeleid door zn sig *
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 12:56
Verwijderd
Zou er wel een manier zijn om daar vanaf te komen? Ik vind zelf mensen ook heel snel leuk, maar ik word dus absoluut niet snel verliefd. Het verschilt gewoon van persoon tot persoon, ik denk niet dat je zomaar kunt zeggen dat je door je best te doen kunt veranderen in iemand die minder snel iemand leuk vindt
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 13:38
Stormkraai
Stormkraai is offline
Nee, maar je kunt wel proberen de lat hoger te leggen. Iemand leuk vinden != verliefd zijn. Accepteer het dat sommige mensen een leuke uitstraling hebben en derhalve bij jou aanspreken om mee om te gaan. Maar niet per sé meer. Gun jezelf ook tijd in het contact leggen, tijd om te ontdekken hoe en wat.
__________________
-
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 14:52
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Hmm ik wou dat ik weer es zo snel verliefd op iemand kon worden, maarja ik denk ook dat t bij jou een beetje een fase-achtig iets zal zijn, lente enzo
Maarja veel anders kan ik er helaas niet over zeggen

Ik snap overigens niet dat er niemand toehapt want volgens mij ben je een ontzettend leuke meid
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 14:59
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 18-05-2004 @ 15:52 :
Ik snap overigens niet dat er niemand toehapt want volgens mij ben je een ontzettend leuke meid
WishfulDreaming, je ziet er in ieder geval héél mooi uit!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2004, 15:05
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Behalve je neus dan!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 15:07
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 18-05-2004 @ 16:05 :
Behalve je neus dan!
Ik snap niet dat ze d'r neus niet mooi vind. Ik vind het juist een heel lief mooi neusje.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 15:44
Verwijderd
Oh yeah, bring on the versierpogingen via het forum van andere eeuwige maagden
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 16:14
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 18-05-2004 @ 16:44 :
Oh yeah, bring on the versierpogingen via het forum van andere eeuwige maagden
De publieke vernedering
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 18:13
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 18-05-2004 @ 16:44 :
Oh yeah, bring on the versierpogingen via het forum van andere eeuwige maagden
Zegt voormalige nummer 1 van dezelfde groep
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 18:43
strawberry
Avatar van strawberry
strawberry is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 16-05-2004 @ 22:35 :
walgelijk lang verhaal
hé, dit ben ik

Hoe je er voor kunt zorgen dat het ophoudt? Dat kan niet. Niet bij mij in ieder geval....
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 19:57
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
MarkB schreef op 18-05-2004 @ 16:07 :
Ik snap niet dat ze d'r neus niet mooi vind. Ik vind het juist een heel lief mooi neusje.
Waarom verpest je het nou weer! Mijn punt was juist dat ze nie tzo moet zeiken
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 21:00
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 18-05-2004 @ 20:57 :
Waarom verpest je het nou weer! Mijn punt was juist dat ze nie tzo moet zeiken
Ik ook! Maar ik ga voor de zachte aanpak...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 21:22
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ontopic ajb
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 21:23
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
toch nog een beetje forumbaas in je
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 21:28
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ze vindt het niet leuk, Digi...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-05-2004, 21:36
Stormkraai
Stormkraai is offline
Citaat:
strawberry schreef op 18-05-2004 @ 19:43 :
hé, dit ben ik

Hoe je er voor kunt zorgen dat het ophoudt? Dat kan niet. Niet bij mij in ieder geval....
Hehe, makkelijke instelling. Maak het jezelf moeilijk, dat mag best eens.
__________________
-
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 10:25
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
MarkB schreef op 18-05-2004 @ 22:28 :
Ze vindt het niet leuk, Digi...
Mij boeit het niet eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 19:13
Verwijderd
Volgens mij heb je gewoon een vast vriendje nodig ofzo...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 19:49
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Alex schreef op 20-05-2004 @ 20:13 :
Volgens mij heb je gewoon een vast vriendje nodig ofzo...
Jóh!!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 21:18
Verwijderd
Heb je nog nooit een vriendje gehad? Je durft nooit op ze af te stappen dan? Ik kan me niet voorstellen dat ze jou niet leuk vinden nml

Anyway. Ik denk dat het gedeeltelijk een soort fase is, en gedeeltelijk een soort eigenschap. Wss als je een vriend hebt, dat het dan minder wordt. Hoop ik voor die vriend

Ik heb er ook vaak last van, maar bij mij niet op zoveel verschillende, maar echt maandenlang overdreven. Zenuwachtig worden en vlinders door iemand die je amper kent.
Als ik een vriend heb, is dat wel minder ja.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 09:45
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
De kans dat ik een vriend krijg is zeer klein aangezien ik een te groot complex heb om te denken dat iemand mij écht écht leuk zou vinden
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 10:47
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 21-05-2004 @ 10:45 :
De kans dat ik een vriend krijg is zeer klein aangezien ik een te groot complex heb om te denken dat iemand mij écht écht leuk zou vinden
Ach schat, dat had ik ook!
En zie wat er toch kwam? Kwam Roelof zomaar aanwaaien. Naja, die is nu weer weggewaaid maar toch..
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 18:18
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
maar ik denk niet dat dat bij mij zo makkelijk gaat.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 22:52
Stormkraai
Stormkraai is offline
Kom op, niet verdrinken in je zelfmedelijden. Jij bent de enige die stappen kan nemen binnen deze negatieve ontwikkeling, immers, het hebben van een vriendje is iets 'normaals'. Dus of je stapt of iemand af en gaat het gewoon proberen, of je praat er met vriendinnen over, of, en dat is allerminst vreemd, je gaat eens bij een therapeut of iets dergelijks langs. Je wordt namelijk wel belemmerd in het leiden van een normaal leven, als ik dit zo lees.
__________________
-
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 23:43
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 21-05-2004 @ 10:45 :
De kans dat ik een vriend krijg is zeer klein aangezien ik een te groot complex heb om te denken dat iemand mij écht écht leuk zou vinden
Als je jezelf nou is wat positiever instelt, misschien dat het dan anders zal gaan?

Al je gedachten neem je mee in het verlengde van alles wat je doet. Dus als jij denkt dat het toch niet voor jou is weggelegd, dan zul je dit uitstralen zonder dat je het zelf eigenlijk door hebt. En jij bent op dat moment wat je uitstraalt.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 00:49
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 21-05-2004 @ 19:18 :
maar ik denk niet dat dat bij mij zo makkelijk gaat.
Ik kan daar niet echt een oordeel over geven, maar dan ligt de sleutel tot verandering in elk geval in je eigen handen. Er zijn echt wel mensen die jou mooi en, nog belangijker, een leuk persoon vinden, nu is het aan jouzelf om dat in te zien en erop in te gaan.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 06:37
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Dukko schreef op 22-05-2004 @ 00:43 :
Als je jezelf nou is wat positiever instelt, misschien dat het dan anders zal gaan?

Al je gedachten neem je mee in het verlengde van alles wat je doet. Dus als jij denkt dat het toch niet voor jou is weggelegd, dan zul je dit uitstralen zonder dat je het zelf eigenlijk door hebt. En jij bent op dat moment wat je uitstraalt.
Maar hoe kan ik mezelf wat positiever instellen? :]

Ik bedoel, dat is net zoiets als tegen iemand die hoogtevrees heeft zeggen dat ie gewoon bovenop de flat moet gaan staan..
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 07:30
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 22-05-2004 @ 07:37 :
Maar hoe kan ik mezelf wat positiever instellen? :]

Ik bedoel, dat is net zoiets als tegen iemand die hoogtevrees heeft zeggen dat ie gewoon bovenop de flat moet gaan staan..
Het is inderdaad grensverleggend. Wat zul je trots op jezelf zijn als het daadwerkelijk lukt!

Eigenlijk heb je dan iemand nodig die je een figuurlijke schop onder je kont geeft. Maar ik heb ook nog wel iets anders wat uitstekend helpt
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 09:31
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik heb ook zoiets gehad, maar. Dat was zo van, ik wilde gewoon zoooo graag een vriendje omdat ik me door iedereen om me heen on(der)gewaardeerd voelde, dat ik de eerste de beste al bijna leuk vond en dan ook meteen ontzettend ernstig. En idd ook 2 per week ofzo. Weet niet of het bij jou ook zo ging.
Op een gegeven moment heb ik het gewoon opgegeven en ben ik me op andere dingen gaan concentreren en nu heb ik er niet meer zo ontzettend veel behoefte aan omdat ik nu ook andere mensen om me heen heb, die me naar mijn idee ook meer waarderen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27.