Oud 11-09-2017, 16:54
Rakoos
Rakoos is offline
.

Laatst gewijzigd op 15-01-2018 om 23:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2017, 17:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Na je opleiding bedoel je? Waarom wil je zo graag in Suriname gaan wonen?

O, en hoe oud ben je tegen die tijd?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-09-2017, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Hoi,

Ik wil graag naar mijn opleiding emigreren naar suriname en gaan werken alleen ik weet allemaal niet zo hoe het moet en waar ik moet beginnen. kan iemand mij helpen/uitleggen hoe emigreren precies gaat!


Xx
Dit is wel erg algemeen. Wat voor opleiding doe je? Dan kunnen we al veel gerichter tips geven over het vinden van een baan, bijvoorbeeld.

Ben je van Surinaamse origine? Dat maakt het krijgen van een verblijfsvergunning gemakkelijker.

Suriname is momenteel niet het meest aantrekkelijke land om naar te emigreren, de economie is volledig onderuit gegaan de afgelopen twee jaar. Realiseer je dat wel.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2017, 13:18
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik ben aan het emigreren naar/in Denemarken en heb vantevoren opgezocht online wat ik aan papierwerk moet aanleveren om me hier te kunnen registreren/een Deense variant van een BSN te krijgen/hoe het zit met zorgverzekering ee.
Dat zal voor een emigratie naar buiten de EU anders zijn voor binnen de EU, dus wat je precies nodig hebt kun je online proberen te vinden, of even contact opnemen met de Surinaamse ambassade hier bijvoorbeeld.

Wat werk betreft is het heel erg afhankelijk van wat je kan/wat je kwalificaties zijn. Veel vacatures hier in DK staan online dus ik heb vanuit Nederland al wat kunnen solliciteren/oriënterende gesprekken gehad met bedrijven via Skype bijvoorbeeld. Dus ook hier raad ik je aan om online te proberen zoveel mogelijk informatie te vinden. Of vind op Facebook een groep met 'Nederlanders in Suriname' zij kunnen je vast meer specifieke informatie geven over wat je precies nodig hebt om te kunnen emigreren, en je tips geven over het vinden van een baan/woning ed.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Islam + normen en waarden
swolha
192 09-11-2008 19:46
Verhalen & Gedichten Drie broers
Maudd
4 17-06-2005 21:27
Liefde & Relatie moet ik het zeggen of doodzwijgen?
MeCute1983
8 07-09-2003 20:43
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Het CDA wil strenge regels voor integratie.
michael1
45 16-03-2003 00:19
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap plannen minister Nawijn
NN
251 13-09-2002 15:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06.