Oud 29-11-2017, 16:47
Winniedp
Avatar van Winniedp
Winniedp is offline
Hallo allemaal,

dinsdag 5 december is de uiterste deadline om mijn onderwerp voor mijn pws door te geven. Omdat ik ziek was tijdens de algemene uitleg heb ik dit gister pas te horen gekregen.
Ik weet echter helemaal geen onderwerp. Mijn profiel is E&M/C&M.

Het liefst zou ik het doen over iets qua sport en maatschappij. Zelf had ik al de onderwerpen: Wat is het belang van sport voor de maatschappij? of: Wat is de maatschappelijke functie/waarde van sport?
Ik weet niet of deze onderwerpen te ruim zijn. Het liefst heb ik een vraag waarmee ik op verschillende vlakken antwoorden kan geven in de richting van zowel economisch als iets sociaals en ook iets met gezondheid. Maar alle ideeën zijn welkom!
Als je denkt dat een van mijn 'vragen/onderwerpen' goed is mag je dat natuurlijk ook zeggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2017, 16:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Voor welk vak wil je je PWS gaan schrijven?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-11-2017, 16:53
Winniedp
Avatar van Winniedp
Winniedp is offline
Citaat:
Voor welk vak wil je je PWS gaan schrijven?
Ik heb al rondgevraagd bij begeleiders op school en Aardrijkskunde en geschiedenis zitten al vol wat ik best jammer vindt. Voor de rest vind ik Sport echt heel interessant, maar ik weet niet goed bij welk vak dit past. Ik zat zelf te denken in de richting van LO gecombineerd met Maatschappijleer. Er is namelijk een gymdocent die veel weet van sport in de maatschappij etc. op mijn school
Met citaat reageren
Oud 29-11-2017, 17:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb al rondgevraagd bij begeleiders op school en Aardrijkskunde en geschiedenis zitten al vol wat ik best jammer vindt. Voor de rest vind ik Sport echt heel interessant, maar ik weet niet goed bij welk vak dit past. Ik zat zelf te denken in de richting van LO gecombineerd met Maatschappijleer. Er is namelijk een gymdocent die veel weet van sport in de maatschappij etc. op mijn school
Zou je contact kunnen opnemen met je gymdocent of je maatschappijleer-docent om hen om hulp te vragen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-11-2017, 17:17
Winniedp
Avatar van Winniedp
Winniedp is offline
Citaat:
Zou je contact kunnen opnemen met je gymdocent of je maatschappijleer-docent om hen om hulp te vragen?
Ik kan contact opnemen met mijn gymdocent en hem misschien als begeleider nemen en met hem de gesprekken voeren over dit onderwerp. Maatschappijleer op onze school is een beetje raar, je mag het wel nemen als onderwerp maar dat moet in combinatie met een ander vak en van dat andere vak moet je de docent nemen als begeleider. Ik kan dus kijken of dat werkt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren PWS keuze onderwerp [6VWO]
DuncanDeWitte
3 27-06-2012 11:34
Algemene schoolzaken Profielwerkstuk onderwerp keuze! suggesties?
Yke18
3 29-02-2012 20:00
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Profielwerkstuk onderwerpen
htcxe
3 20-02-2012 23:22
Huiswerkvragen: Exacte vakken [??] Profielwerkstuk onderwerpen afgewezen; regelementen/wetgeving?
mohf
6 17-10-2011 23:00
Algemene schoolzaken Profielwerkstuk onderwerp?!
RDingetje
1 07-09-2009 18:00
Algemene schoolzaken profielwerkstuk onderwerpen
S@@rtjdh
1 25-10-2007 13:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01.