Oud 02-09-2002, 16:26
Mysterons
Mysterons is offline
wat me opvalt, is dat in het dorp/de stad waarin ik woon, de houding tegenover andere mensen best stom is. de "alternatieve" mensen kijken elkaar boos aan alsof het concurrentie is, tenzij het al vrienden zijn, en moeten vaak hun best doen om andere "alternatieve" vrienden te maken. zo is het ook met andere mensen die de zelfde stijl hebben. als mensen nieuwe mensen ontmoeten schudden ze elkaar droogjes de hand en zeggen ze hoi, en het is moeilijk om echt elkaars vertrouwen te winnen. ze zien elkaar niet positief zegmaar.

ik probeer altijd wel een beetje open te staan voor nieuwe mensen, maar ren niet meteen naar mensen toe om kennis te maken ofzo. en als een groep meisjes in de stad me superarrogant aan staan te gapen zet ik mooi m'n *ikbeneenarrogantebitch*blik op. ik zou niet lief naar ze glimlachen of ze bewijzen dat ik wel aardig ben, omdat dat dus bijna niet gaat.

hoe zit dat bij jullie? sta je zelf open voor nieuwe mensen, hoe is je houding tegenover andere mensen? en hoe is dat in je woonomgeving?
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2002, 16:32
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik praat nooit uit mezelf met mensen, durf ik niet
Toch heb ik best veel verschillende soorten vrienden (ja ja meerdere hokjes ) .
Mensen die me niet kennen menen altijd dat ik en chaggie en een arrogant kind ben maar ja, die mensen boieen toch niet.


Verder vind ik van de mensen die ik hier zie rondlopen de bevooroordeeldheid wel meevallen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 16:34
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:

Mensen die me niet kennen menen altijd dat ik en chaggie en een arrogant kind ben
je ebnt gewoon een powertrut

__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 16:37
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Mwah, k sta wel open voor nieuwe mensen hoor, maar k heb meestal zoiets van, als je me interessant vind, kom dan lekker zelf op me af. (als ik al vriendenn heb, anders stap ik wel naar iemand toe)
Ik maak met sommige mensen wel moeilijk contact, ben behoorlijk onzeker bij sommige 'huppelkutjes' (niet pers. bedoeld voor iemand)
Mijn houdeing tegenover andere mensen?
Als iemand die ik niet ken me irriteert, zal ik sneller een grote bek geven, dan iemand die ik ken, kweenie waarom ik dat doe..
Tegenover 'nieuwe' mensen doe ik in t begin meestal wel 'liever' dan normaal, om iig t 1e contact te maken (klinkt heel nep i know )
Mijn woonomgeving?
Tja, das heel erg verschillend..
De meeste mensen reageren meer op de uitstraling die iemand heeft..
Als iemand met own grote, arrogante kop aan komt lopen, zijn anderen ook niet open naar diegene toe, maar als iemand er wel aardig uit ziet, stappen mensen vaak wel naar diegene toe om kennis te maken...
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 17:14
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik praat heel graag en snel met andere mensen. Ben dus best snel in het maken met nieuwe contacten, maar of die ook blijven is een tweede. Ik maak namelijk best veel opmerkingen die andere mensen kwetsend op kunnen vatten, vooral als ik mensen net ken doe ik dat. Ik meen dat nooit zo heel erg, maar het is een soort test om te kijken of die mensen mij ook echt wel interessant genoeg vinden. Haken ze af, prima, blijven et vrienden, ook goed.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 17:20
UnUsual
Avatar van UnUsual
UnUsual is offline
Ik werd eergister toch wel zo kwaad.. ik was op het station in hilversum en ik zat naast 2 meisjes (echt van die meiden met spike banden, powerpuffgirl tas enz) en ik had ook een groen spikebandje om mijn pols. Ze liepen mij al zo verdomd verwaand aan te kijken.. even laten hoor ik die ene zo heel zachtjes, omdat ik het niet mocht horen ..: 'kanker, ik heb hetzelfde bandje als zij'
echt hoor, accepteer nou maar gewoon dat je die dingen in de bekende alternatieve zaak in h'sum kan kopen en dat je niet zo uniek bent als je denkt. ze konden ook gewoon normaal doen en me niet afkatten omdat ik ook niet zo geweldig ben als hun..
toen ik naar station liep kreeg ik ook nog te horen: 'ieeell NIRVANA' (ik droeg een nirvanashirt).. echt zo, dat je daar mee loopt..(dat waren niet de types die ik in eerste oogopslag leuk vind, maar ik zeg er ook niets over)
met zulke mensen heb ik wel vaker te maken, sta een beetje kleintjes opgesteld, dus ik zal ook niet gauw contacten leggen met vreemden. ben ik veel te verlegen voor. maar ik ga ook niet meteen heel bot doen enzo want dan doe ik hetzelfde terug als ik niet wil krijgen..
maar als ik diegene al vaker heb gezien en die doet 'gewoon' tegen me, als ik-kijk-niet-arrogant-naar-je, zal ik eerder aardig zijn dan tegen anderen.

daarbij maakt het me niet uit wat voor mensen het zijn, kakkers of goths of weet ik veel whatever.
nouja, ik moet wel eerlijk zeggen, van die meisjes die in een hele kudde lopen, met strakke rokken, laarzen, knot, veel make up, tasje, 2 plukjes naar voren etc, die vind ik niet leuk om tegen te komen. want dat zijn ook van diegenen die arrogant doen en me maar suf aan lopen te kijken. maar dat zijn gewoon absoluut niet mijn types, ik bots echt ongelooflijk met hun
shit, eigenlijk kijkt iedereen me suf aan

*jeemig ik heb altijd van die saaie lange verhalen* *zucht*
__________________
I don't care what you think unless it is about me
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 17:41
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Ik kijk vaak arrogant geloof, wat mensen wel es afstoot Ach ik kan er niet echt mee zitten eigenlijk

Ik kijk wel naar andere mensen wat voor soort type het zijn, maar over het algemeen sta ik open voor alle soorten. Tegen mensen die ik niet ken ben ik eigenlijk altijd vriendelijk/beleefd...
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 18:39
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Mijn houding hangt vaak af van degene tegenover me.
Meestal ben ik aardig, totdat ik reden heb om me anders te gedragen.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 18:49
Verwijderd
Citaat:
UnUsual schreef:
*knip*

*jeemig ik heb altijd van die saaie lange verhalen* *zucht*
het valt best mee.. ik heb het in elk geval wel helemaal doorgelezen

--
tja, mijn houding tegenover andere mensen. ik maak gauw nieuwe vrienden, omdat ik bijna tegen iedereen aardig doe. als klein meisje was ik al erg naief, waardoor ik zo met iedereen mee kon gaan, en die eigenschap is deels gebleven. ik ga nog steeds makkelijk naar mensen toe, praat veel, en lach naar de mensen die ik tegenkom op straat, zeker als ze me aankijken. meestal heb ik niet gelijk door dat ze me aankijken omdat ik er niet standaard bij loop en zoals een vriendin van me het subtiel had verwoord: 'nu denken ze vast dat we aan de prozac zijn'.

contacten onderhouden vind ik een heel stuk moeilijker dan contacten leggen, ik heb niet vaak tijd voor iedereen, en het feit dat door mijn openheid iedereen gelijk denkt dat ik hun beste vriendinnetje wil zijn maakt het me ook niet bepaald makkelijk. mijn 'echte' vrienden zie en spreek ik dan ook lang niet elke dag, ook al weten we van elkaar dat we altijd voor elkaar klaar zullen staan.

kortgezegd: ik lijk aardig, maar ik ben een doos
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 18:54
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

*bladieblatralalalala*

kortgezegd: ik lijk aardig, maar ik ben een doos

excellent!


__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 19:06
Paulaah
Avatar van Paulaah
Paulaah is offline
Jaa.. als iemand aardig tegen mij doet, dan doe ik ook wel aardig.. Zodra ik merk dat het een minder prettig persoon is, dan doe ik ook niet aardig meer..
Meestal als ik iemand arrogant naar mij zie kijken ben ik ook al niet zo aardig meer Dan ben ik dus bevooroordeeld..
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 19:06
qghp
qghp is offline
Citaat:
UnUsual schreef:

*jeemig ik heb altijd van die saaie lange verhalen* *zucht*
ik vind meisjes die naar nirvana luisteren cool
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 19:08
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
mat-ice schreef:


ik vind meisjes die naar nirvana luisteren cool
hoe kortzichtig kun je zijn. alle meisjes die nirvana luisteren zijn namelijk ongeveer het zelfde, en dus cool

sorry, geirriteerd, vergeef het me svp
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 20:22
Count S. Natsgületta
Avatar van Count S. Natsgületta
Count S. Natsgületta is offline
ik sta boven zulke lui

tja, meestal kom ik heel erg arrogant over denk ik.
als je me beter kent weet je dat het niet zo is. maar naar buiten draag ik een enorm ego uit.
kan ik eigenlijk en WIL er niks aan doen
__________________
Kennis zonder wijsheid is als een giftige bloem. De onwetende die haar plukt, plukt de dood
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 20:50
feline
feline is offline
Meestal word ik gezien als open, vrolijk, spontaa. Negatieve reacties zijn misschien irritant? kinderachtig ? overdeven ? En af en toe word ik ook wel als arrogant gezien. maar over het algemeen sta ik erg open voor nieuwe mensen, en k houd van gewoon glimlachen naar iemand die ik niet ken. Ik kan helemaal blij worden als ik totaal naar een ombekende glimlach en die lacht breed terug, en ik dan ook weer. (Vaag verhaal..)
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 20:58
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
sommige mensen hebben gelijk zon mening klaar over andere mensen.."oh die is overdreven" " oh die doet te veel zijn best" "die is saai" "die is irritant"
ik heb er een hekel aan ik heb ook wel eens een mening klaar over iemand hoor. ook niet altijd positief. maar ik geef die mensen wel een kans. en vaak ga ik het later relativere en komt er een veel positiever oordeel uit.
ikzelf ben niet zo goed in nieuwe contacten. ik weet me slecht een houding te geven. maar ik ben altijd blij als mensen moeite voor mij doen.
soms hoor ik wel eens achteraf dat mensen in eerste instantie dachten dat ik nooit met hen om zou gaan. omdat ik *zo* ben en zij *zo*. of dat mensen mij juist eerst weinig kans gaven omdat ze mij te overdreven vonden.
ik word meestal gewoon vriendjes met iedereen die mijn vriendje wil worden (tja)
__________________
voorikvergeet
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 21:00
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
ik ben in pricipe aardig tegen iedereen en hoe erg iemand me ook iriteert ik vind ze gewoon lekker toch stiekem aardig of ze willen of niet, tuurlijk kan ik soms naar uit de hoek komen en onaardig doen, dat is dan omdat ik een naar ventje ben.. maarja diep vanbinnen ben ik gewoon wel lief enzo.. hoop ik :]
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 21:02
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
AtHell schreef:
ik ben in pricipe aardig tegen iedereen en hoe erg iemand me ook iriteert ik vind ze gewoon lekker toch stiekem aardig of ze willen of niet, tuurlijk kan ik soms naar uit de hoek komen en onaardig doen, dat is dan omdat ik een naar ventje ben.. maarja diep vanbinnen ben ik gewoon wel lief enzo.. hoop ik :]
oh dus je vind hotboy15 toch wel aardig gelukkig maar
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-09-2002, 21:03
funest
Avatar van funest
funest is offline
als ik ergens wel een hekel aan heb is et wel die zogename concurentie strijd tussen 'alternatievelingen', van dat volk dat zo hun best doet om er nog een stukje anders (in hun woorden: vager) eruit te zien en achter de rug van die andere over hun zitte te lullen....
maar goed...zelf ben ik niet zo iemand die graag op andere mensen afstapt...ik laat alles rustig mijn kant op komen....
ik ben erg slecht in sociale contacten leggen en zeker als ik niemand ken heb ik nooit wat te melden aan die mensen...
maar mocht iemand dan toch op mij afkomen benk even open voor die 'kakker' als voor die 'alto' of wat dan ook...et maakt mij verder nie uit....maar merk wel vaak dat in me omgeving dit anders ligt...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 21:03
Aurelia AutumnRain
Avatar van Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Mensen kijken te veel en te snel naar de negatieve dingen van anderen.
Het is een soort van arrogantie ofzo.
Ik bedoel, natuurlijk kun je een mening hebben over iemand, maar dat hoef je niet perse uit te spreken.
Vooral niet als het over iemands uiterlijk gaat.
Alsof de die persoon zijn hele uiterlijk gaat veranderen door zo'n opmerking.

Je bereikt er absoluut niks mee.
Misschien alleen dat je vriendjes je nog stoerder gaan vinden als je zo'n 'gevatte'
opmerking maakt.
__________________
In Chocolate We Trust.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 21:06
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
MoonDance schreef:


oh dus je vind hotboy15 toch wel aardig gelukkig maar
jah ergens in een diep plekje in mijn tedere hartje vind ik hem ook een rakkertje.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 21:08
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
AtHell schreef:


jah ergens in een diep plekje in mijn tedere hartje vind ik hem ook een rakkertje.
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 21:30
OriginalMisfit
Avatar van OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
ik ben niet uit op contact ik heb liever dat mensen me met rust laten dan vage gesprekken over niks maar als er dan toch contact is is het ook van enige kwaliteit
__________________
010101000110100001101001011100110010000001101001011100110010000001001110011011110111010001101000011010010110111001100111
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 21:36
UnUsual
Avatar van UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
mat-ice schreef:


ik vind meisjes die naar nirvana luisteren cool
nou is dat ff tof
__________________
I don't care what you think unless it is about me
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 22:09
June bug
June bug is offline
Idd dikke onzin van die "alternatieve" mensen om zown strijd te voeren. Het is eigenlijk alleen maar leuk om met iemand te praten en te kletsen over dezelfde interesses en smaak die je hebt?? Of zou dat gwn jaloezie zijn van sommige mensen? Zo van: "Ooh, zij heeft wel een spikeband en ikke niet! Nou is zij truer dan ikk! Wat een trut!"

Ik denk dat ik altijd heel open ben tegen iedereen, en gewoon mezelf ben. Ik kan ook geen rol spelen of houding aannemen, kweenie, ik kan alleen maar mezelf zijn... Sommige mensen kunnen daar niet mee omgaan, en vinden me weet ik veel, irritant of dozig ofzo... Omdat ik gwn zeg wat in me opkomt. Als ik bijvoorbeeld iets heel grappig vindt, en de rest niet, lach ik gwn zoals ik normaal doe, en sommigen vinden zoiets blijkbaar raar. Voor de rest sta ik open voor mensen die tegen me beginnen te praten. Als ik iemand nieuws ontmoet ben ik niet zo om meteen die persoon af te gaan kraken als hij niet aardig tegen mij doet, ik houd dat voor mezelf, omdat ik een hekel heb aan ruzie, en er misschien ook wel wat bang voor ben. Dan probeer ik die figuur dus gewoon te mijden. En als ik iemand mag dan ben ik dus ook aardig en gezellig etc.

Over mensen die je aangapen of iets naroepen of zeggen ofzo, ik vind dat altijd grappig. Hier in Valkenswaard gebeurt het nog wel eens dat je wat opmerkingen krijgt, en eigenlijk kan ik er alleen om lachen, gwn eens horen wat ze nu weer te zeggen hebben
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2002, 06:37
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Hmm in de eerste instantie ben ik altijd gewoon aardig tegen mensen, ik loop net als feline trouwens ook vaak naar mensen te glimlachen maar dat gaat een beetje onbewust
Maar als ik meteen al zoiets heb van 'jou mag ik niet' (ik ben heel snel in mensen veroordelen, best slecht is dat) kan ik best wel een attitude hebben. Maar ook daar moet doorheen gekeken worden... Zoals ik een paar mensen dan dit forum al zei; ik heb wel een grote bek maar stiekem ben ik best aardig Tis gewoon een houdinkje..
Duurt soms gewoon ff voor ik inzie dat sommige mensen best relaxed kunnen zijn. Maar voor de rest ben ik wel heel open en spontaan. En soms een beetje te aanwezig
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 09:48
Verwijderd
ik sta wel open voor nieuwe mensen. Dat moet ook wel aangezien ik pas verhuisd ben en op een nieuwe school zit. Ik vind dat je best voor mensen open moet staan maar zolang je zelf maar niet onderdrukt word in je eigen ik (bijv je doet iets omdat anderen t leuk vinden)
Hier in amsterdam staan mensen wel open voor mekaar vind ik. Sommige natuurlijk wel minder als de andere. En mensen staan vooral open voor mekaar op de school waar ik zit. Ik zit op een internationale school en der zitten hier iets van 68 nationaliteiten op en iedereen is geinteresseerd in elkaars afkomst en gewoonten.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 17:41
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik behandel mensen zoals ik zelf behandelt wens te worden.
Ik ben heel erg afstandelijk en het is heel erg moeilijk voor mensen om 'echt' contact met mij te krijgen,ik ben ook heel slecht van vertrouwen ik ben altijd bang dat mensen van plan zijn me pijn te doen,en vaak word ik alleen goede vrienden later met iemand als ik in het begin al een klik voel,en anders blijft het vaak heel erg oppervlakkig.
Ik heb soms wel dat als ik iemand ontmoet dat ik gelijk zoiets heb van "ow god wat is dit nou weer voor een honglorn " en dan kan ik die persoon echt afkatten en ignoren,om er soms dan later achter te komen dat ik iets te snel was met mn oordeel,maar daar kom ik dan gewoon eerlijk op terug.
Ik heb maar een paar echte vrienden,de rest zijn goede of gewoon kennissen...en het zijn redelijk verschillende mensen al hebben ze vaak wel allemaal iets gemeen.
Al mijn vrienden hebben iets wat me aantrekt,met bepaalde vrienden kan ik gewoon gigantische lol hebben,met andere goed praten of gezellig winkelen...en met sommige alles

Ik denk trouwens dat als je mensen beoordeelt op uiterlijk of what so ever dat je alleen jezelf er mee hebt,want je loopt misschien een heel bijzonder iemand mis.

Hier in lelystad is het vreselijk,je hebt allemaal groepjes binnen bepaalde stijlen...niemand accepteerd elkaar,of je bent niet alto genoeg om bij de alto's te mogen of je bent te alto om met de trendy's om te gaan,en andersom.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 17:43
Verwijderd
Ik ben tegen iedereen aardig. Of het nou medestudenten zijn of fabriekspaupers die ik tegenkom tijdens uitzendwerk. Ik kan me goed inleven en heb veel mensenkennis, daarom gedraag ik me tegenover mensen die ik niet (goed) ken meestal zoals ik denk dat die persoon me het liefst zou zien gedragen. Alleen tegenover mensen die ik goed ken ben ik echt mezelf.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 19:07
Jones
Citaat:
nare man schreef:
Ik ben tegen iedereen aardig. Of het nou medestudenten zijn of fabriekspaupers die ik tegenkom tijdens uitzendwerk. Ik kan me goed inleven en heb veel mensenkennis, daarom gedraag ik me tegenover mensen die ik niet (goed) ken meestal zoals ik denk dat die persoon me het liefst zou zien gedragen. Alleen tegenover mensen die ik goed ken ben ik echt mezelf.
ik zou denk ik liever tegen iedereen mezelf zijn (alhoewel dat niet altijd lukt) dan tegen iedereen aardig zijn zoals jij..

en btw...fabriekspaupers ? dat vind ik echt erg neerbuigend overkomen..
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 19:12
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
Tarantula schreef:


ik zou denk ik liever tegen iedereen mezelf zijn (alhoewel dat niet altijd lukt) dan tegen iedereen aardig zijn zoals jij..

en btw...fabriekspaupers ? dat vind ik echt erg neerbuigend overkomen..
gewoon een nare man uitdrukking
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 19:26
Verwijderd
Citaat:
MoonDance schreef:


gewoon een nare man uitdrukking
Triest dat dat zomaar geaccepteerd wordt...dat het normaal gevonden word.
Vervlakking, noemen ze dat ook wel...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 19:51
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
gentleman schreef:


Triest dat dat zomaar geaccepteerd wordt...dat het normaal gevonden word.
Vervlakking, noemen ze dat ook wel...
ja triest he, het woord pauper, even triest als het woord alto en het woord modekut, en het woord trancekneus, en zo kan ik nog wel even door gaan... het is allemaal stom, maar men weet wat er mee bedoeld wordt. en ik vind het gewoon komisch hoe nare man het zegt op de een of andere manier
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 19:56
Verwijderd
Citaat:
MoonDance schreef:


....en ik vind het gewoon komisch hoe nare man het zegt op de een of andere manier
Daar heb je het al...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 19:57
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
nare man schreef:
. Ik kan me goed inleven en heb veel mensenkennis, daarom gedraag ik me tegenover mensen die ik niet (goed) ken meestal zoals ik denk dat die persoon me het liefst zou zien gedragen. Alleen tegenover mensen die ik goed ken ben ik echt mezelf.
Ik zou me eerlijk gezegd genaaid voelen ( ) als ik met iemand omging die zich zou gedragen zoals hij/zij meent dat ik dat van hem/haar wil zien. Ik weet niet precies waarom, ik denk dat ik gewoon wil dat mensen zichzelf zijn bij mij.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 20:01
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
gentleman schreef:


Daar heb je het al...
ach jij zeur
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Andere kijk op het geloof
Moonlight fairy
5 26-12-2004 09:44
Levensbeschouwing & Filosofie Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!!
IGRA
1 15-01-2004 16:53
Liefde & Relatie dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie
Lady_L
55 29-10-2003 19:08
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46
Psychologie 'Ik hou van mij'?
Zwerfkat
36 18-04-2002 09:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02.