Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2003, 17:35
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Mn ex en tevens goede vriend en ik rotzooien sinds t uit is nog vrolijk door met elkaar omdat we elkaar nog wel leuk vinden maar het is uit omdat hij gaat emigreren.. Inmiddels vind ik iemand anders leuk (wat wederzijds is) en hij was dus niet blij met die mededeling, waar ik wel in kan komen maar ik moet ook door met mn leven.

Vandaag hadden we een soort afscheidsdate en om de een of andere reden heb ik hem gevraagd wat hij nou erger vond: dat hij geen seks zou krijgen of dat ik iemand anders leuker vond dan hem? Best lullige vraag, dat weet ik ook wel, maar ik moest het gewoon vragen. Ik voelde me nl een tijdje n btje gebruikt voelde omdat hij het *geheim* wou houden (toen hadden we vaag iets) omdat je als meisje al gauw een naam krijgt. Nouja, niet echt gebruikt, maar ik had toch iets van: schaam je je voor mij? Ik weet ook wel dat dat niet zo is, maar zo voelde het soms. Maargoed, met die vraag had ik wel mooi gelijk de sfeer verpest en hij voelde zich meteen rot en had het gevoel dat het allemaal door hem kwam en hij de enige was die het zo wou. (ik heb het nu dus over onze vage relatie na onze relatie )

Inmiddels ben ik weer thuis en ik voel me er toch n btje rot over. Zal ik er weer over beginnen en uitleggen waarom ik het vroeg, of is dat overdreven en zal ik het doodzwijgen? Binnenkort verhuisd hij namelijk en ik wil ook niet dat dit tussen ons in blijft staan.
__________________
I love you for your money not for who you are
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2003, 17:38
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
praat erover
tis duidelijk dat hij je niet los kan laten
maar t doet uit belang voor jou
omdat hij weet dat jullie t niet gaan redden met de afstand
dan moet je hem niet opzadelen met n gigantisch schuldgevoel

je geeft om hem,
praat het dan goed uit
zodat hij met n afgesloten gevoel weg kan gaan
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 18:06
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
praten, praten, praten en elkaar tijd gunnen om na te denken.... Ik neem aan dat jullie elkaar niet kwijt willen als vrienden. Ga gewoon praten en vertel wat jij wil en laat hem ook vertellen wat hij wilt en probeer dan de middenweg te vinden.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 19:25
Verwijderd
Bestaat er de kans of is de kans aanwezig dat jullie elkaar ooit weer zien? Is hij het type waarmee te praten valt en ook daadwerkelijk wat uit te leggen is? Vanuit mijn oogpunt bekeken, zou ik wachten totdat de ander er over zou beginnen, dan weet ik tenminste zeker dat de ander hetgene ook dwars zit. Als je er uit jezelf over begint bestaat er altijd de kans dat je nog meer stof oprakelt dan dat de bedoeling is.

PS Hoi
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 19:32
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
Wes schreef op 07-09-2003 @ 20:25:
PS Hoi
Heeey

en ja, ik ben het wel met je eens, ik denk dat ik maar ff afwacht of hij er nog over begint en zo niet zit hij er blijkbaar minder mee dan ik
__________________
I love you for your money not for who you are
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 19:34
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
zwijg!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 19:34
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 07-09-2003 @ 20:34:
zwijg!
want?
__________________
I love you for your money not for who you are
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 19:40
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
MeCute1983 schreef op 07-09-2003 @ 20:32:
Heeey

en ja, ik ben het wel met je eens, ik denk dat ik maar ff afwacht of hij er nog over begint en zo niet zit hij er blijkbaar minder mee dan ik
En wat nou als jullie dat allebei denken? Zitten jullie er allebei mee maar durven jullie er allebei niet over te beginnen, nee da's een goed idee.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 19:43
Verwijderd
Citaat:
WB schreef op 07-09-2003 @ 20:40:
En wat nou als jullie dat allebei denken? Zitten jullie er allebei mee maar durven jullie er allebei niet over te beginnen, nee da's een goed idee.
Dan is er nog niks aan t handje want dan vergeten ze t beide wel. Als het echt zo belangrijk is, het einde van de wereld, dan komt t vanzelf wel. Relax
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Verhalen & Gedichten De Nerderige Zak
Just Johan
3 21-07-2003 23:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:56.