Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2004, 16:05
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
De eerste droom ging over dat ik in de kliniek zat, waar ik al een aantal keer heb gezeten. Ik weet precies nog in welke kamer ik zat.
Het ging erom, dat er telkens een meisje binnen kwam lopen. Het meisje negeerde me dan vaak en het ging dan aan mijn spullen zitten. Ik werd dan kwaad en vroeg dan of ze weg wilde gaan, maar hoe ik ook schreeuwde of aan haar trok, ze bleef doorgaan met waar ze mee bezig was. Dan kwamen er twee socio's aanrennen, die mij probeerden te kalmeren, maar ik wilde dat het meisje weg ging, maar daar deden ze dan niks aan. Ze brachten mij dan juist naar de separeer.
Wat later in de droom werd ik overgeplaatst naar de gesloten afdeling. Wat wel vreemd was in die angstige droom, was dat ik rustig werd van de socio's Daardoor noem ik het ook niet echt een nachtmerrie.

Mijn tweede droom was vanacht. Ik zat op mijn kamer in mijn huis. Het huis was niet van mezelf, maar in mijn droom wel waar ik al jaren woonde zeg maar. Ik zat gewoon achter de pc en deed wat met mijn cavia's. In datzelfde huis waren ook een aantal collega's van mij, die daar ook woonden.
Plotseling was het huis in brand gevlogen en ik werd snel van mijn kamer afgehaald (de brand was op de zolder begonnen). Ik ben toen terug naar mijn kamer gerend om mijn cavia's te redden. Op dat moment knapte een stopcontact en vloog alle stroom in het huis uit. Toen ik naar beneden wilde rennen was de brand al op de zoldertrap. Toen ik buiten stond en mijn cavia's in een handdoek warm hield (waar ik die vandaan viste weet ik ook niet) voelde ik echt een enorme pijn, omdat al mijn spullen verwoest werden. Ik zag zo ook belangrijke foto's van mensen/dieren verbranden die waren overleden of nog leefden.
Wel werd ik opgevangen door mensen en was het weer niet echt een nachtmerrie, omdat er ook iets veiligs in die droom zat.

Het was allemaal weer zo heftig, dat ik de pijn nog voelde toen ik wakker werd. Ik heb dit soort dromen wel vaker, maar nooit zo vlak achter elkaar. Vaak zitten er een soort waarschuwingen in of kan ik uitvinden waar de gevoelens en de angsten vandaan komen, maar dat is bij deze 2 dromen niet zo. De mensen die ik nodig had, die waren er gewoon. Er ging niemand dood, er was niemand die pijn leed, behalve ikzelf dan. Maar het waren beide gewoon grote 'rampen'.

Weet iemand, die wat meer afstand van deze droom heeft, misschien wat het kan zijn? Ik ben namelijk nu als de dood dat mijn huis af gaat branden Durf ook geen gezellig kaarsje aan te steken.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Advertentie
Oud 01-07-2004, 16:21
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Op mystiek is een dromentopic. Daar zijn ook mensen die je dromen proberen te verklaren.
__________________
Oud 01-07-2004, 16:46
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Wat dreen zegt.
__________________
Drie.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Verhalen & Gedichten Afscheid [vernieuwd]
tiram
45 12-05-2004 15:02
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Vervlogen dromen.
Ieke
0 08-04-2004 20:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04.