Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2008, 12:52
Verwijderd
Ouders van exen die in het zelfde restaurantje gaan eten als jij en je nieuwe vriend, en dat nieuwe-vriends ouders er dan ook bij toeval zijn. DAT HEB IK WEER HOOR
Advertentie
Oud 10-06-2008, 13:41
handschoen
Avatar van handschoen
handschoen is offline
stress en buikpijn!
Oud 10-06-2008, 13:47
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ouders van exen die in het zelfde restaurantje gaan eten als jij en je nieuwe vriend, en dat nieuwe-vriends ouders er dan ook bij toeval zijn. DAT HEB IK WEER HOOR
O, wat een gezellig samenzijn zal dat zijn geweest

Ik kan even alles zeer goed waarderen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 10-06-2008, 19:29
Verwijderd
normaal kijk ik elke zondag-, maandag- en dinsdagavond met mijn dinnie naar foute series, maar zondag was ik ziek en maandag moest zij voetbal kijken en vandaag zit ze bij dr schoonmoeder en ik moet eerlijk zeggen dat in je eentje een beetje tv kijken een stuk minder vermakelijk is. normaal zitten we te lullen en gaat de tijd heel snel en ik heb nu het idee dat ik enkel zit te wachten tot lelijke betty komt. en lelijke betty is eigenlijk helemaal niet zo leuk. eerder flauw en voorspelbaar. goor geil geld was veel leuker.
gelukkig komt gissip girl na betty, dat is dan wel weer een lichtpuntje.
pfffff ik voel me gewoon even heel zielig en alleen en dat kan ik niet echt waarderen, nee.
Oud 10-06-2008, 21:38
Verwijderd
Citaat:
O, wat een gezellig samenzijn zal dat zijn geweest
Ik kende mijn vriend's ouders niet, dus hij heeft mij na het eten voorgesteld en mijn ex' ouders waren net daarvoor al vertrokken en zij kenden elkaar niet, en ze hebben ook niets tegen mij gezegt. GELUKKIG. Ik had wel even zo'n *paniek* moment van binnen ja.
Oud 11-06-2008, 08:55
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dat ik zowat alle dagen werk nu, op aankomend weekend na. Fucking hell.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-06-2008, 09:03
Verwijderd
Mijn werk. Die biatch op mijn werk. Tentamens. Te weinig slapen. Mijn betere helft de hele dag niet zien en op andere tijdstippen slapen en als ik thuiskom van werk ik hij alweer weg en ik had een briefje achtergelaten en dat heeft hij niet gezien
Oud 11-06-2008, 11:28
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Verslapen, en spierpijn.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 13-06-2008, 23:15
Verwijderd
Adore heeft het mooie dichttopic op Werk, Recht en Geld verwijderd
Oud 14-06-2008, 03:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Werken.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 14-06-2008, 15:34
Verwijderd
Mensen op straat die het nodig vinden om me lelijk te noemen en/of uit te lachen. Dat heb ik geloof ik al eens gepost, maar ik erger me er nog steeds aan. Als ik iedereen op straat die ik lelijk vind zou gaan naroepen ben ik ook de hele dag aan het schreeuwen, en zo idioot loop ik er volgens mij ook niet bij dus hou gewoon je mond . Grr en dan past mijn smilie ook nog eens niet op de regel en moet ik mijn post aanpassen !
Oud 14-06-2008, 16:33
Verwijderd
Waar sláát dat op zeg. Ik vind je er op foto's leuk uitzien hoor, zeker niet ''idioot'' of lelijk of shockerend of eng of zo, in de verste verte niet. En al zóu je er idioot bij lopen, wat dan nog?
Oud 14-06-2008, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Mensen op straat die het nodig vinden om me lelijk te noemen en/of uit te lachen. Dat heb ik geloof ik al eens gepost, maar ik erger me er nog steeds aan. Als ik iedereen op straat die ik lelijk vind zou gaan naroepen ben ik ook de hele dag aan het schreeuwen, en zo idioot loop ik er volgens mij ook niet bij dus hou gewoon je mond . Grr en dan past mijn smilie ook nog eens niet op de regel en moet ik mijn post aanpassen !
Op straat?
Wat een klootzakken.
Oud 14-06-2008, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Waar sláát dat op zeg. Ik vind je er op foto's leuk uitzien hoor, zeker niet ''idioot'' of lelijk of shockerend of eng of zo, in de verste verte niet. En al zóu je er idioot bij lopen, wat dan nog?
Qft!
Oud 14-06-2008, 16:37
Verwijderd
mijn moeder
Oud 14-06-2008, 16:42
Verwijderd
Gelukkig dan maar dat ik er in de ogen van forumers normaal uitzie. Misschien woon ik op de verkeerde plek of zo.

OT: Dat er niemand op mijn topic op Artistiek reageert en er wel al meer dan 30 mensen hebben gekeken. Stelletje stiekemerds! [/aandachtvraag]

Laatst gewijzigd op 14-06-2008 om 18:34. Reden: één m, speciaal voor Dun Hout!
Oud 14-06-2008, 17:32
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Mensen op straat die het nodig vinden om me lelijk te noemen en/of uit te lachen. Dat heb ik geloof ik al eens gepost, maar ik erger me er nog steeds aan. Als ik iedereen op straat die ik lelijk vind zou gaan naroepen ben ik ook de hele dag aan het schreeuwen, en zo idioot loop ik er volgens mij ook niet bij dus hou gewoon je mond . Grr en dan past mijn smilie ook nog eens niet op de regel en moet ik mijn post aanpassen !
Dat is wel heel erg asociaal zeg.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 14-06-2008, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig dan maar dat ik er in de ogen van forummers normaal uitzie. Misschien woon ik op de verkeerde plek of zo.

OT: Dat er niemand op mijn topic op Artistiek reageert en er wel al meer dan 30 mensen hebben gekeken. Stelletje stiekemerds! [/aandachtvraag]
forumers is met een m
Oud 14-06-2008, 17:44
Cosey
Avatar van Cosey
Cosey is offline
De rode week ..
__________________
|C.C.|
Oud 14-06-2008, 18:35
Verwijderd
Citaat:
forumers is met een m
Aaaargh
Maar ik maak normaal echt bijna nooit spelfouten.
En aangepast.
Oud 14-06-2008, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Aaaargh
Maar ik maak normaal echt bijna nooit spelfouten.
En aangepast.

Nu weer ontopic anders worden de fb's boos
Oud 14-06-2008, 18:47
Verwijderd
Citaat:
De rode week ..
Oud 14-06-2008, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Zelfs als man begrijp ik dat ze ongesteld is
Oud 14-06-2008, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Zelfs als man begrijp ik dat ze ongesteld is
Ja dat snap ik wel, maar dat is toch gewoon een fact of life... enzo. Of ben ik echt de enige meid die niet zo'n probleem maakt van ongesteld zijn.

/moeilijk doet
Oud 14-06-2008, 18:55
Verwijderd
En mijn verstandskiezen doen pijn (alle 4) want ze willen erin, maar ik heb geen ruimte in m'n smoel. En dat is best pijnlijk enzo.
Oud 15-06-2008, 09:14
Verwijderd
Katers.
Oud 15-06-2008, 09:39
Verwijderd
Morgen heb ik een herkansing
Oud 15-06-2008, 10:28
Verwijderd
Katten die in bed een haarbal uitkotsen.
Oud 15-06-2008, 15:19
Verwijderd
idd, rasmusje is supercute!! en ik vind het ook fucking irritant als mensen op straat het nodig vinden commentaar te geven. ik loop toch ook niet rond met een megafoon "so, jij hebt een lelijke broek aan!" "jezus, ga je wenkbrauwen epileren ofzo, je bent net bert" "heb jij geen spiegels in huis?" "koop eens kleren die wél goed zitten!" "als je nou minder eet hoef je ook niet altijd in het zwart te lopen. en nee, dat kleedt niet af, ik denk enkel: jezus, in het echt ben je dus nóg dikker"
nee. dat soort dingen denk ik alleen maar.
Oud 15-06-2008, 15:39
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
idd, rasmusje is supercute!! en ik vind het ook fucking irritant als mensen op straat het nodig vinden commentaar te geven. ik loop toch ook niet rond met een megafoon "so, jij hebt een lelijke broek aan!" "jezus, ga je wenkbrauwen epileren ofzo, je bent net bert" "heb jij geen spiegels in huis?" "koop eens kleren die wél goed zitten!" "als je nou minder eet hoef je ook niet altijd in het zwart te lopen. en nee, dat kleedt niet af, ik denk enkel: jezus, in het echt ben je dus nóg dikker"
nee. dat soort dingen denk ik alleen maar.
OMG.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 15-06-2008, 15:40
Verwijderd
ja omg ja. i suck.
Oud 15-06-2008, 15:42
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
ja omg ja. i suck.
Nee, maar als ik jou ooit zou ontmoeten (kleine kans) zou ik de hele tijd denken wat je nou aan het denken bent.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 15-06-2008, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar als ik jou ooit zou ontmoeten (kleine kans) zou ik de hele tijd denken wat je nou aan het denken bent.
mensen die ik aardig vind kunnen niet lelijk zijn, dat is een feit.
Oud 15-06-2008, 15:45
Verwijderd
Citaat:
"jezus, ga je wenkbrauwen epileren ofzo, je bent net bert"
Raap me op
Oud 15-06-2008, 15:45
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
mensen die ik aardig vind kunnen niet lelijk zijn, dat is een feit.
Omdat je alleen maar mooie mensen uitzoekt?
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 15-06-2008, 15:47
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ontopic!

Ziek zijn.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 15-06-2008, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Omdat je alleen maar mooie mensen uitzoekt?
Ga jij met mensen die je lelijk vindt om dan? Als ik met iemand bevriend ben ga ik diegene z'n uiterlijk automatisch ook wel waarderen, of als het een wel lelijk iemand betreft, me in ieder geval minder aan zijn uiterlijk storen. Ik kan me niet voorstellen dat je bevriend bent met mensen die je lelijk vindt.
Oud 15-06-2008, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Omdat je alleen maar mooie mensen uitzoekt?
nee, omdat je bij dat soort mensen niet enkel de buitenkant ziet, maar ook de binnenkant. en binnenkanten kan ik veeeeel meer waarderen dan buitenkanten.

sorry missy, ik vergeet soms ook in welk topic ik zit.

ik vind het trouwens wel een beetje jammer dat ik zo gaar ben, dat al mijn fijne kleren in de was moeten en dat ik eigenlijk gewoon lekker wil douchen en slapen in een schoon netopgemaakt bed met mijn katjes, want die heb ik gemist, maar dat ik een soort van een sociale verplichting heb om de laatste aflevering van lost te gaan kijken bij mijn dinnie. okeej, das pas om 23u vanaaf, maar eerder daar zijn is altijd gezelliger natuurlijk. maar ik ben zo lui en in een "ik wil geen mensen om me heen"-bui.
Oud 15-06-2008, 15:52
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
nee, omdat je bij dat soort mensen niet enkel de buitenkant ziet, maar ook de binnenkant. en binnenkanten kan ik veeeeel meer waarderen dan buitenkanten.
Dacht ik al.

OT: dat ik me er niet toe kan zetten om mijn paper voor geschiedenis af te maken.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 15-06-2008, 15:54
Verwijderd
Dat mijn oma hier is. *kots*
Dat ik net knetterende ruzie had met mn vader.
Dat ik nog 1001 dingen moet regelen, en snel.
Dat ik een requisitoir moet schrijven en het maar voor me uitschuif.
Dat het regent.
ENZO.
Beh, baaldag.
Oud 15-06-2008, 15:57
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Dat ik niet naar de lokale universiteit kan voor mijn work experience! Nu moet ik naar een fucking accountant gaan.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 15-06-2008, 15:58
Verwijderd
Dat als ik in een fotoboek kijk er meteen staat dat ik 5 views heb terwijl ik alleen maar de reacties doorkijk
Oud 15-06-2008, 16:09
Verwijderd
Dat ik me maar de hele tijd zit vol te vreten en dat het zondag is en dat ik niks te doen heb en ik wel iets wil doen maar toch weer niet want ik heb geen motivatie en ik wil slapen en ik wil ik wil laat ook maar.

Oud 15-06-2008, 22:03
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
3-2 voor Turkije
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Oud 15-06-2008, 22:42
Verwijderd
Dat ik zo snel weg ging van nmijn werk en nu vergeten ben mensen gedag te zeggen terwijkl ik er de komende 4 weken niet ben!
Oud 16-06-2008, 04:25
Verwijderd
Dronken mongolen die denken dat de wereld hun eigendom is.
Oud 16-06-2008, 11:24
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Dat ik het nog zo'n drie weken ontzettend druk heb, veel stress.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 16-06-2008, 11:31
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Dikke onvoldoendes.

edit; Oh, en nu ik toch bezigben: ziekenhuizen, moeder die op dieet is en dus de hele dag chagerijnig, vriendje weinig zien, m'n broertje die takkeherrie draait terwijl ik al koppijn heb, vaderdag, geen tijd hebben, zenuwachtig en onzeker zijn, vervelende aan mijn kopzeurende mensen, en herkansingen.
__________________
Ik weet niet beter.

Laatst gewijzigd op 16-06-2008 om 11:33. Reden: ok, nog meer.
Oud 16-06-2008, 11:55
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
En broertjes die chagerijnig zijn om voetbaluitslagen die niet zijn zoals hij ze voorspeld had en dus daarom maar boos doet tegen iedereen en alles.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 16-06-2008, 12:01
Verwijderd
Alweer een afgeslachte vogel in de tuin
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine wie of wat kan je niet zo waarderen? ‎
Verwijderd
500 01-11-2008 16:18
De Kantine wie of wat kan je wel waarderen?
Verwijderd
500 30-09-2008 08:43
De Kantine Bonsaai Boompje #282
TopDrop
500 15-07-2008 21:53
De Kantine Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing!
Mariekje*
30 23-05-2008 06:40
Psychologie Eisen stellen aan personen in je omgeving...
Gothic
5 04-12-2002 18:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14.