Oud 25-05-2019, 21:09
anoniempje1880
Avatar van anoniempje1880
anoniempje1880 is offline
Hoi Iedereen, Ik ben een jongen van 16 jaar oud, en ik weet pas net dat ik op jongens val. Ik vind een jongen uit mijn klas leuk maar hoe moet ik dat zeggen tegen mijn familie en tegen hem? en ik weet ook niet op welke geaardheid hij valt. Hebben jullie dit ook meegemaakt of hebben jullie ideeën hoe ik dit kan aanpakken ? (Hier voel ik me best wel onzeker door) ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen!

Laatst gewijzigd op 26-05-2019 om 21:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2019, 07:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik zou niet zomaar op die jongen afstappen en zeggen dat je hem leuk vindt. Hoe is je contact met hem nu? Ken je hem goed? Weet je of hij ook op jongens valt?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 27-05-2019, 15:25
anoniempje1880
Avatar van anoniempje1880
anoniempje1880 is offline
Ik ken hem best goed en ik weet niet of hij ook op jongens valt
Met citaat reageren
Oud 04-06-2019, 22:10
Verwijderd
Rustig aanpakken. Hem behandelen als een goede vriend aangezien ze toch zeggen dat de persoon waarvan je houd ook je beste vriend/vriendin is voor het leven. En dan gewoon zien da het eens ter onderwerp komt. Probeer met hem eens te praten over wat hij leuk zou vinden in een andere persoon van karakter voor een relatie. Als hij ook op jongens valt (of beide) zal hij dat zelf wel zeggen als hij op zijn gemak is. Anders, iedem voor jou, zie dat je hem eerst goed kent, laat dan weten dat je op jongens valt en later kan je hem dan ook zeggen dat je wat gevoelens voor hem hebt. Zeker niet opkroppen, spreek uit ervaring dat het altijd beter is om het te zeggen dan om te zwijgen als je gevoelens hebt.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2019, 11:52
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
hoi ik heb hetzelfde ik ben verliefd op een meisje en ben lesbisch.
Ik ben niet op haar afgestapt omdat ik had gehoord dat ze met een jongen een relatie had.
Ik ben nog steeds niet uit de kast gekomen ik wil dan ook wachten totdat ik een plek heb waar ik er over kan praten.
Zelf zou ik pas uit de kast komen als ik een relatie had , maar dat is wel hoe ik het bekijk.
Groeten ImQueer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verkering en uit de kast
Nick-Mads
9 27-03-2014 17:31
Liefde & Relatie Homo en verliefd
mathias_kalimba
10 30-07-2012 11:32
Liefde & Relatie Biseksueel, Help mij alsjeblieft....
inpression
18 21-01-2012 23:23
Liefde & Relatie Ik ben homo en verliefd, maar hij woont ver weg :(
MarcA
11 20-05-2011 08:13
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 15:40
Liefde & Relatie Wat IS verliefdheid?
Yab-Yum
20 18-01-2005 17:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39.