Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2013, 20:38
MichaelM3
MichaelM3 is offline
Ik hou van het leven en vind dat je moet doen waar je zin in heb. Ik ga vaak me vrienden wat drinken, naar een feestje, bij iemand thuis of zelf een feestje maken. Dan zoek ik met vrienden een plek op waar niemand last van ons heb, we hebben muziek,drank en plezier. Ik weet niet of jullie wel is zoiets doen, sommige mensen vinden het raar als je 's nachts buiten rondzwerft. Veel mensen hebben ook voorordelen over mensen die dit doen. Ze denken dat ze allemaal overlast bezorgen en troep achterlaten. Wij zorgen juist voor een locatie waar niemand ons kan horen en ruimen na afloop alles op.

Wij zijn meestal met ongeveer 10 mensen. Nu lijkt het mij wel leuk om wat nieuwe mensen te ontmoeten. Heb je zin in een feestje? App me maar, misschien kunnen we een keer wat afspreken > 06*****

Ik kijk best vaak op deze site dus ik dacht laat ik is een account aanmaken. Nu heb ik dus een account en ben ik benieuwd of ik het ga gebruiken XD. Als jij ook wel is zoiets doet lijkt mij het wel leuk om daarover te praten, in dat geval kan je me appen. Heb je commentaar of voorordelen dan zie ik het graag in dit forum terug.

Laatst gewijzigd op 29-11-2013 om 00:11. Reden: Telefoonnummer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2013, 00:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb je post even aangepast. Dit is een openbaar forum en dat betekent dat iedereen (ja, IEDEREEN) kan meekijken. Telefoonnummers mogen dus in een PM naar elkaar, niet hier open en bloot, want ook engerds weten hoe internet werkt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2013, 14:48
MichaelM3
MichaelM3 is offline
Ik mag blijkbaar geen nummer plaatsen. Stuur dan maar een prive bericht
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek BUITEN WESTEN zondag in de Effenaar.
Verwijderd
17 10-11-2005 03:39
Drugs & Alcohol De volgende meet
Kreator
220 20-04-2005 09:23
De Kantine tips voor een feestje
aap777
47 07-07-2004 10:21
Drugs & Alcohol ongelukjes door alcohol, wiet etc.....
Blenderhead
92 23-06-2004 20:56
Liefde & Relatie leuk feestje?
charly not
20 05-05-2002 16:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02.