Oud 25-01-2018, 11:00
Toska1
Toska1 is offline
Waarom zou je voldoende moeten staan voor vakken die je het jaar d’r op toch niet gaat kiezen? En dan zijn er nog vakken over die je kiest (omdat je wel moet) waar je later HELEMAAL NIKS mee gaat doen. Waar slaat het op dat je daar dan al je tijd aan gaat besteden? En ga nou niet zeggen misschien bedenk je je later en heb je er nog wat aan want als ik ooit iets ga doen met biologie of natuurkunde dan is er iets niet goed mis want ik weet nu al hoe KUT die vakken zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2018, 11:02
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Algemene ontwikkeling en brede ontwikkeling. Daarnaast wil men dat je geheel op een bepaald niveau kunt presteren. Lukt het je niet om voor genoeg vakken een voldoende te halen, dan hoor je niet op dat niveau thuis.

Ik ben best blij dat ik bio heb gehad, en een beetje weet hoe mijn lijf in elkaar zit en waar babies vandaan komen. En niet te vergeten, DNA! Dat is in mijn vakgebied (Informatica) juist weer heel interessant voor dataonderzoek. Geschiedenis vond ik niet heel bloeiend, maar geeft een hoop inzicht in hoe onze maatschappij tot stand is gekomen. Techniek vond ik ook best nuttig en leuk, nu kan ik tenminste gereedschap bij naam noemen, meer begrijpen van productieprocessen en kan ik solderen. Scheikunde gebruik ik ook nooit meer, maar ik snap wel meer van de wereld om me heen doordat ik Scheikunde heb gehad. Ik weet hoe batterijen werken, of hoe het komt dat zeep schoonmaakt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."

Laatst gewijzigd op 25-01-2018 om 11:08.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2018, 13:16
Verwijderd
Waarom moet je leren achteruitrijden met je auto als je niet van plan bent om ooit achteruit te rijden?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2018, 13:16
Verwijderd
Verder hoort zo'n beetje iedere post van je op /r/iamversysmart
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00.