Oud 08-04-2006, 00:11
SpookieGirl
SpookieGirl is offline
Ik ben nu eerstejaars Pabo student, maar ik twijfel nog steeds o fik toch misschien leraren opleiding Engels moet gaan doen!
Zijn er hier mensen die de learenopleiding Engels doen, en er wat over willen vertellen? Ook even bij vermelden op welke school zit graag, en daar wat ook over vertellen als het kan! Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2006, 01:14
June bug
June bug is offline
Ik zit op de lerarenopleiding Engels in Tilburg, 1e jaars. Vind t een erg leuke opleiding.. Ik weet niet wat je precies weten wilt, vraag maar of je mag me ook pm-en ofzo.
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 07:04
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
>> Studiekeuze
__________________
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 23:15
SpookieGirl
SpookieGirl is offline
Wat is pm-en? Ja sorry maar ik kom hier echt nóóit! Kwam hier voor het laatst toen ik vorig jaar examen deed voor m'n havo, haha.

Ik zou graag wat vragen willen stellen via de mail als dat kan? Mijn e-mail adres is: magnoliaantje@hotmail.com

Dan geef ik dan wel mijn 'echte' mailadres door, oke?


Andere Engels-studenten mogen ook mailen!!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 18:26
Verwijderd
Ik heb ook een jaar PABO gedaan (in Groningen), en zit nu in het 1e jaar van de lerarenopleiding Engels (in Leeuwarden).