Oud 08-04-2006, 00:11
SpookieGirl
SpookieGirl is offline
Ik ben nu eerstejaars Pabo student, maar ik twijfel nog steeds o fik toch misschien leraren opleiding Engels moet gaan doen!
Zijn er hier mensen die de learenopleiding Engels doen, en er wat over willen vertellen? Ook even bij vermelden op welke school zit graag, en daar wat ook over vertellen als het kan! Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2006, 01:14
June bug
June bug is offline
Ik zit op de lerarenopleiding Engels in Tilburg, 1e jaars. Vind t een erg leuke opleiding.. Ik weet niet wat je precies weten wilt, vraag maar of je mag me ook pm-en ofzo.
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 07:04
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
>> Studiekeuze
__________________
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 23:15
SpookieGirl
SpookieGirl is offline
Wat is pm-en? Ja sorry maar ik kom hier echt nóóit! Kwam hier voor het laatst toen ik vorig jaar examen deed voor m'n havo, haha.

Ik zou graag wat vragen willen stellen via de mail als dat kan? Mijn e-mail adres is: magnoliaantje@hotmail.com

Dan geef ik dan wel mijn 'echte' mailadres door, oke?


Andere Engels-studenten mogen ook mailen!!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 18:26
Verwijderd
Ik heb ook een jaar PABO gedaan (in Groningen), en zit nu in het 1e jaar van de lerarenopleiding Engels (in Leeuwarden).

Deze opleiding bevalt me, in tegenstelling tot de PABO, erg goed! Het niveau is tenminste een beetje normaal, leukere klasgenoten (niet allemaal van die typische PABO-lui) en de begeleiding (tijdens bijv. stages) is veel beter. Ik zat te twijfelen tussen Zwolle en Leeuwarden, omdat er in Groningen geen lerarenopleidingen Talen zijn. Ik heb voor Leeuwarden gekozen en ben daar blij om, hoewel ik de stad zelf niks vind. De school is van normale grootte, maar de opleiding is vrij klein. Er zijn drie 1e jaars klassen Engels. Alle docenten kennen je dus goed, en je mag ze ook allemaal gewoon bij voornaam noemen. Een behoorlijk relaxedte sfeer dus

Ik leer van er alles wat met Engels te maken heeft, dus ook bijv. over de kunst en geschiedenis van Groot-Britannie. Ik heb bijvoorbeeld vakken als Cultuurkunde, Phonetics&Pronunciation, Proficiency en Beroepsvoorbereiding.

Hotmail ligt er momenteel bij me uit, maar als je vragen hebt kan je ze ook wel hier stellen (is misschien ook handig voor andere mensen die over hetzelfde twijfelen).
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 09:23
Verwijderd
Ik zit momenteel in het laatste jaar van de lerarenopleiding Engels aan het Windesheim te Zwolle. Op het Windesheim krijg je in het eerste jaar erg veel taalontwikkeling: phonetics (uitspraak), language skills (spreken, schrijven en lezen), literature en meer van dat soort vakken. Hoe verder je komt, hoe minder belangrijk Engels wordt. In het derde jaar sluit je dat af en concentreer je je op didactiek. Er zijn een aantal vakken die je elk jaar krijgt: drama, levensbeschouwelijke vorming en persoonlijk professionele ontwikkeling. Die zijn ook LVO-breed.

Als je nog meer vragen hebt, dan kun je ze hier stellen of me een privéberichtje sturen (klik op het plaatje met 'privé' rechtsboven in dit bericht)


Laatst gewijzigd op 19-04-2006 om 09:27.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 19:07
Hell-Inc
Hell-Inc is offline
ik had nog een vraagje over Windesheim, want wat ik uit het foldertje las leek me heel erg saai namelijk^^ maar nu ik het zo lees
ik twijfel zelf heeeel erg tussen veel dingen:
kunstacademie of ontwikkelingswerk (pabo of psychologie)
maar lerares engels lijkt me ook heel erg leuk^^
hoe zitten de dagen inelkaar? en de lessen?
zijn er leuke klasse? ^^ vertel ajb alles!
liefs, Faye
Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 19:39
zuidafrika
zuidafrika is offline
[QUOTE=DutchECK;21253973]Ik zit momenteel in het laatste jaar van de lerarenopleiding Engels aan het Windesheim te Zwolle.

ik wil mss een studie engels gaan doen, maar zit die nog op het windesheim? want ik kan het op de site niet vinden.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 21:13
Tochjo
Avatar van Tochjo
Tochjo is offline
De lerarenopleiding wordt nog altijd aangeboden. Ga naar http://www.windesheim.nl, kies uit de lijst "Selecteer een opleiding..." midden op de pagina de optie HBO Voltijd en klik linksonder op Lerarenopleidingen VO/Bve. Daar kun je dan kiezen voor het vak Engels.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Studeren in Engeland / USA
elmoow
11 17-03-2009 17:14
Studeren Internationaal gerichte opleidingen
Goldfish
32 15-08-2007 13:56
Levensbeschouwing & Filosofie Stelling: God en Religie zijn zaken die niet thuishoren op een school.
Tinkk
101 06-04-2006 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:56.