Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2006, 19:05
sjan
sjan is offline
Hoi!
Ik zit in 6vwo en ik wil heel graag hierna geneeskunde in Leiden gaan doen. Zijn er hier mensen die dit doen?
Ik vraag me namelijk nog wat dingen af, bijvoorbeeld of je het echt zo druk hebt als je geneeskunde doet als er gezegd wordt, en of je veel mogelijkheden hebt om naar het buitenland te gaan.
Ook vraag ik me af of geneeskunde en een studentenvereniging goed te combineren is? En heb je veel college's of juist meer werkgroepen? Ik zit dus nog met best veel vragen ik hoop dat er iemand is die hierop antwoord wil geven
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2006, 23:33
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik studeer geneeskunde in Rotterdam en heb zat tijd voor een studentenvereniging. (Ik ben lid bij RSG) Als je zin hebt kan je ook nog dingen voor de studievereniging gaan doen, maar ook lid zijn van een studentenvereniging. Imo gaat het prima, maar per plaats maakt het wel uit hoeveel tijd je op de uni zelf zit, dat valt bij ons namelijk wel mee. Je kan er zelf zoveel extra tijd in zetten als je wil. (Qua studietijd, je hoeft niet alle literatuur te lezen als je daar geen zin in hebt etc)
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 14:07
pino123
pino123 is offline
wat is het verschil tussen een studie- en een studentenvereniging?
__________________
Jacob lovesss you
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 15:49
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
pino123 schreef op 17-04-2006 @ 15:07 :
wat is het verschil tussen een studie- en een studentenvereniging?