Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2002, 16:17
Sommetje
Sommetje is offline
Als je bij ons in één blok twee of meer keer niet tijdens de gymles aanwezig bent, moet je de les tijdens een toetsweek gaan inhalen of straffe van doubleren. Is mijn school daar de enige in of gebeurt dit ook op andere scholen? En wat vinden jullie hiervan?
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Advertentie
Oud 25-06-2002, 16:24
Verwijderd
Bij ons ook, al je te veel keren niet bent geweest moet je inhalen. Dus al die zooi opruimen. Als je niet komt krijg je een onvoldoende en dan blijf je zitten. Maar waarom zou je gym opnemen? Gym is
Oud 25-06-2002, 17:43
Verwijderd
hoe lang duurt een blok dan??

bij ons doen ze niet echt moeilijk..
1 klasgenootje kwam bijna nooit opdagen; toen ging de leraar wel ff zeggen van "ik zie jou bijna nooit, hoe komt dat? "
maar met wat hulp van vrienden en "maar ik ben er dan en dan nog geweest, en toen was ik ziek, en toen dat blablabla.." kom je wel weer uit de moeilijkheden... tenminste in dit geval wel
Oud 25-06-2002, 18:27
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Bij ons ook. Gelukkig gebeurt het niet vaak en als je ziek bent doen ze het vaak niet.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 25-06-2002, 18:29
Verwijderd
Citaat:
ieke schreef:
Bij ons ook. Gelukkig gebeurt het niet vaak en als je ziek bent doen ze het vaak niet.
Bij ons ben je zelfs als je ziek bent de lul. Je mag iets van 6 lessen missen.
Oud 25-06-2002, 18:54
Sommetje
Sommetje is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

Bij ons ben je zelfs als je ziek bent de lul. Je mag iets van 6 lessen missen.
Bij ons vier keer in een jaar, nl. één keer per blok.

Een keer was ik een blok twee afwezig en moest daarom gisteren de les inhalen. Eén keer omdat ik ziek was en de andere keer, omdat ik uitgeroosterd was i.v.m. de schoolmusical (ik was dus nota bene voor school bezig). Dat vind ik geen redenen om de les in te halen.

Als ik gisteren niet zou zijn gekomen, mocht ik niet overgaan (dan zouden mijn handelingsdelen niet in orde zijn), terwijl mijn cijfers wel o.k. zijn. Zo'n regel is toch triest en dan doet de gymleraar ook nog eens of het mijn schuld is dat ik er niet was!

Nee, gym heb ik nooit leuk gevonden en nu baal ik er nog steeds van. Volgend jaar (6 gymnasium) heb ik nog steeds gym.

Als ik iemand NIET ga bedanken als ik gehaald zou zijn is dat meneer Hooft (de gymleraar).
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Oud 25-06-2002, 20:45
Verwijderd
Vind ik onzin dat je GYM moet inhalen. Bij ons kan je gym 23 keer missen en nog steeds heb je geloof ik geen probleem. Ok, je zal geen 9 voor gym krijgen, maar veel mensen zijn met een 6 tevreden. En er wordt haast nooit een onvoldoende voor gym gegeven. Dus het is geen probleem om bij ons lessen te missen. Niet dat ik het doe, want gym is het enige niet-leervak, dus altijd wel ff leuk, want wij doen bijna altijd voetbal of een ander spel en nooit turnen.
Oud 25-06-2002, 22:03
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
op mijn oude school moest je indien je niet mee kon doen bij dit vak gewoon een verslag maken van die les. Je moest dus gewoon vertellen op papier wat er gebeurde. De oefeningen (bij toestelturnen bv) uitleggen, enz. En daar krijg je dan punten op.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 26-06-2002, 13:41
Verwijderd
Bij ons mag je het 1 keer missen, mis je het vaker, dan moet je een vervangende opdracht doen. Tenzij je een goede reden hebt, dan moet je dat regelen met de docent en de jaarcoördinator. Waarom zou je gym niet in moeten halen en andere vakken wel? Gym is net zo goed een vak.
Oud 26-06-2002, 18:13
Sommetje
Sommetje is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Waarom zou je gym niet in moeten halen en andere vakken wel? Gym is net zo goed een vak.
Als ik een les van een ander vak mis (bijv. wiskunde, AK, geschiedenis) dan kan en mag ik die les niet inhalen. Hoezo is gym dan net zo'n vak.
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Oud 26-06-2002, 18:28
nouk16
nouk16 is offline
Bij mij op school zijn ze niet zo moeilijk. Als je er vaak niet bent zal een coordinator er wat van zeggen maar niet de gymleraar zelf.
Het enige wat je bij ons over moet is de kanaalloop(5km langs A'dam rijnkanaal) als je hem buiten de limiet hebt gelopen of hem niet hebt gedaan.
En dingen zoals circuit en shuttle run test. Dat is het enige
Oud 26-06-2002, 18:31
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
bij ons moet je alleen de handelingsdelen inhalen en daaronder verstaan ze alles waar je een cijfer voor krijgt...
er is dan één centraal inhaaluur (blokuur) en die is niet in de lesvrije weken, maar een maand daarvoor ofzo. het is zelfs tíjdens je contacturen!
de mensen die niks in hoeven te halen krijgen gewoon vrij en aangezien het mijn laaste twee uren zijn was ik daardoor na het vierde vrij

neuh, ze doen niet zo moeilijk bij ons.
( maar gym is dan ook het enige hoor! Ligt er ook aan welke docent je hebt. Onze gymleraar is best )
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-06-2002, 08:35
Verwijderd
Citaat:
Sommetje schreef:
Als ik een les van een ander vak mis (bijv. wiskunde, AK, geschiedenis) dan kan en mag ik die les niet inhalen. Hoezo is gym dan net zo'n vak.
Dat vind ik ook achterlijk. Als je bij ons spijbelde (dat zie ik ook onder een vak missen en je zei niet of je ziek was oid) dan moest je het toch echt inhalen. Als je echt ziek was (briefje van ouders er bij ed) dan vind ik het vaag.

P.S. Je hoeft niet boos op mij te worden, ik ben je gymdocent niet.
Oud 27-06-2002, 10:25
Verwijderd
Bij ons is dat gelukkig niet zo. Gelukkig voor mij, want ik heb een half jaar niet kunnen gymmen geweest wegens een achillespeesblessure, en nog eens 2 maanden door een gebroken arm.
Oud 27-06-2002, 20:56
Verwijderd
Mijn gymleraar was een half jaar ziek
elke maandagmiddag was ik de gelukkigste nerd van de stad
Oud 18-04-2006, 10:37
loeserr
Avatar van loeserr
loeserr is offline
wij hoeven gewoon niks, ja nakomen 2 uur omdat je een spijbeluurtje had en als je teveel spijbeluurtjes/afwezige uren had werd je doorverwezen naar afdelingsleider en zonodig ook leerplichtambtenaar ingeschakeld.
__________________
diamonds are forever
Oud 18-04-2006, 10:47
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
wat raar, dat je gym in moet halen.

als je je havo diploma (of vwo) zou halen dmv staatsexamens of volwassenonderwijs dan heb je niks met gym te maken, terwijl de overige vakken exact hetzelfde zijn.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 18-04-2006, 11:03
Verwijderd
up van 4 jaar...
Ads door Google
Oud 18-04-2006, 13:14
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
Katje schreef op 18-04-2006 @ 12:03 :
up van 4 jaar...
haha idd
__________________
niet alleen =)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Probleem met gym
Ji-Hyun
57 17-02-2013 21:25
Lifestyle het is ook allemaal nog altijd zo naar
Verwijderd
500 16-06-2006 05:28
Algemene schoolzaken inhalen
HeS-VdW
3 24-04-2006 21:36
Lifestyle kinderen, wat deden jullie vandaag?
Mieke v/d HEMA
500 06-05-2005 15:06
Psychologie Maak de zin-af-topic
Dreamerfly
500 25-06-2004 18:47
Eindexamens 2003 Handelingsdelen
Insane Juggalo
28 22-03-2003 10:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.