Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2017, 14:17
Verwijderd
Er is me gisteren verteld door een mevrouw alhier dat Europeanen massaal van Trump houden en dat ze Obama haatten. Daarop zei ik; mja nee, niet echt in het grootste deel van Europa, zei ze; Fake news en dat was dat.
Zelfs wildvreemde mensen om onze groep heen gingen; Wtf zegt dat wijf?

Zo is het met de wereld gesteld. Ik ga er nog een mooie FB-post aan wagen als ik terug ben in Nederland.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2017, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Bestaan er uitwasbare luiers
Als je je kinderen met 2 jaar zindelijk wil hebben is het the way to go.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2017, 15:04
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Het was een grapje poepje

Maar daar heb ik eens een halve les een prof heel enthousiast over horen vertellen dat de westerse wereld echt vrij slecht is in kinderen zindelijk maken.
Jezelf nat voelen worden helpt.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 14-07-2017, 15:25
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Bestaan er uitwasbare luiers
dikke kans dat jij die ook gewoon gedragen hebt
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2017, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Het was een grapje poepje

Maar daar heb ik eens een halve les een prof heel enthousiast over horen vertellen dat de westerse wereld echt vrij slecht is in kinderen zindelijk maken.
Jezelf nat voelen worden helpt.
Daar heb ik recentelijke een artikel over gelezen, daarin staat dat dat vaker wordt gezegd maar dat je dat met wat zout moet nemen omdat ouders over het algemeen ook simpelweg later beginnen met zindelijkheidstraining. Daarnaast vroegen ze zich (volgens mij terecht) af of het wel zo'n drama is. Iets wat het woord "slecht" wel impliceert.

Ik denk dat het een veel groter probleem is dat kinderen zich niet mogen vervelen en altijd vermaakt moeten worden.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2017, 16:03
Verwijderd
Oplossing: kind lekker een paar uur negeren zodat het zich kan vervelen in een natte luier Denk toch dat de kinderbescherming daar niet zo'n fan van is..
Met citaat reageren
Oud 14-07-2017, 16:08
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Mijn ouders zeiden "Als je zeven nachtjes droog bent krijg je een wagentje voor in de zandbak". Men zette het wagentje op een plek waar ik hem kon zien maar er niet bij kon. De zeven nachtjes hoefden niet eens achter elkaar, maar blijkbaar was het zandwagentje zo geweldig dat ik sinds dat aanbod altijd 's nachts droog bleef
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-07-2017, 16:12
Verwijderd
Citaat:
HOE TEH FUCK DENK JE DAT MENSEN DAT VROEGER DEDEN, FUCKING LATEN LOPEN? WAAROM ZIJN MENSEN ZO ONGELOFELIJK ACHTERLIJK STRAKS VERTEL JE ME NOG DAT JE NOG NOOIT VAN UITWASBARE LUIERS HEBT GEhOORD GODVERDOMME WAAROM ZIJN MENSEN ZO GODVERREDOMMESSE DOM


Google is your friend.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2017, 00:53
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Er is me gisteren verteld door een mevrouw alhier dat Europeanen massaal van Trump houden en dat ze Obama haatten. Daarop zei ik; mja nee, niet echt in het grootste deel van Europa, zei ze; Fake news en dat was dat.
Zelfs wildvreemde mensen om onze groep heen gingen; Wtf zegt dat wijf?

Zo is het met de wereld gesteld. Ik ga er nog een mooie FB-post aan wagen als ik terug ben in Nederland.
Ben benieuwd. Toen ik er laatst was vond ik het echt bizar hoe ze er soms over dachten. Fake News op het moment dat het niet in je straatje past.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:26.