Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2018, 15:31
Partygirlx
Partygirlx is offline
Ik heb laatst een leuke jongen ontmoet, hij is 18, ik 15. We hebben nu een paar x afgesproken maar altijd bij hem en met een smoesje naar mn ouders omdat ik weet dat ze het niet leuk vinden.... het probleem is, als ik echt een relatie met hem wil moeten mn ouders er wel vanaf weten want anders werkt het gewoon niet. Ten eerste, kan een relatie tussen een 15 en 18 jarige uberhaupt, wat vinden jullie? (Heb zelf ook mn twijfels want ben bang dat mensen het raar vinden of hem pedo ofzo gaan noemen en dat wil ik niet) en als tweede, als ik besluit om hem aan mn ouders voor te stellen, hoe kan ik dat het beste doen? Want heb het liefst dat ze hem gewoon accepteren en niet moeilijk gaan doen maar ze hebben er al heeel erg moeite mee als ik met oudere mensen bevriend ben ivm met drank/drugs/roken. Ben dus vrijwel zeker ervan dat er ruzie over gaat komen..... hoe kan ik dit goed aanpakken om de ruzie te beperken?

Laatst gewijzigd op 02-03-2018 om 18:00.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2018, 15:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Toen ik 15 was had ik ook een vriendje van 18. Het ging wel mis omdat hij heel andere interesses kreeg dan ik, toen hij ging studeren en ik nog op de middelbare school zat.
Wat wel belangrijk is, heel belangrijk, is dat hij naar jou en jouw grenzen luistert en nooit zijn leeftijd gebruikt om jou op wat voor manier dan ook onder druk te zetten. Ik hoop dat je daar goed op let!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2018, 15:50
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Toen ik 15 was had ik ook een vriendje van 18. Het ging wel mis omdat hij heel andere interesses kreeg dan ik, toen hij ging studeren en ik nog op de middelbare school zat.
Wat wel belangrijk is, heel belangrijk, is dat hij naar jou en jouw grenzen luistert en nooit zijn leeftijd gebruikt om jou op wat voor manier dan ook onder druk te zetten. Ik hoop dat je daar goed op let!
Dit ja. En je ouders gewoon even vertellen hoe het zit. Ze zullen je eerlijkheid waarderen. En niet dat je stiekem gaat afspreken. Misschien vinden ze het even moeilijk maar zullen ze het later wel accepteren als ze zien dat het goed.

Doe inderdaad niets wat je nog niet wil.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Liefde en het leeftijdsverschil
keepdreaming
2 14-03-2010 18:13
Liefde & Relatie stelling ivm leeftijdsverschil
vedetje
33 04-05-2006 08:26
Liefde & Relatie Groot leeftijdsverschil
Neiu
63 16-06-2005 22:38
Liefde & Relatie Algemeen topic: Leeftijdsverschil
Somebody Special
284 14-07-2003 09:14
Liefde & Relatie leeftijdsverschil
Hippielove
55 26-08-2002 20:38
Liefde & Relatie weeral over leeftijdsverschil!!!!!!!
lieve
15 31-07-2002 16:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35.