Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2002, 10:33
*Ikjeee*
*Ikjeee* is offline
Dan bedoel ik sexueel.En zo ja wat doe je daar dan mee? Blijft het bij verlangen of zou je ook vreemdgaan?

Laatst gewijzigd op 20-11-2002 om 10:36.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2002, 10:35
dark spirit
Avatar van dark spirit
dark spirit is offline
Niet zo'n last van.
heb ik 1 keer gehad, toen heb ik het uitgemaakt en ben verder gegaan met de jongen waar ik naar verlangde (nu al 1,5 jaar)
__________________
why believe in God if you can be a God?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 10:42
Tactic
Tactic is offline
Vreemdgaan zou ik mezelf niet kunnen vergeven.

Uiteraard kijk ik wel eens naar andere meisjes, maar daar blijft het ook bij. Zij kijkt ook wel naar andere jongens en daar blijft het ook bij (ik vertrouw haar daar 100% in, eerst niet, maar nu wel).

Vertrouwen he...
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 10:44
)Vampje(
)Vampje( is offline
Mmm, niet over sex met een ander terwijl we alleen zijn, maar het lijkt me nog steeds te gek om eens een triootje te hebben met mijn vriend en een ander.. Maar dat kan ik vergeten, eigenlijk ook wel logisch. Ik ben gewoon té ruimdenkend en dat botst wel eens..

Laatst gewijzigd op 20-11-2002 om 11:37.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 12:27
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
Nee absoluut niet. Heb daar echt geen behoefte aan. Ik kan t me niet eens voorstellen met een ander te doen. Ik moet echt van iemand houden voor ik met iemand naar bed kan gaan. En ja, mn vriend is mn grote liefde dus ik wil alleen maar hem. *zwijmel*
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 15:12
Verwijderd
Ik kijk wel eens naar andere jongens, hoewel ik toch vaker naar meisjes kijk, en dit zal mijn vriend ook vast wel doen. Fantaseren doet ie ook, ik bedoel, hij kijkt ook wel pr0n, dus dat zal vast wel. Ik fantaseer ook heel soms wel(kijk zelf geen pr0n), hoewel ik meer de toekijkende rol aanneem als ik fantaseer. Maar anyway, ik denk dat veel mensen wel fantaseren over een ander, maar dat dit verder niets te maken heeft met wat iemand daadwerkelijk wil, en zolang het bij fantaseren blijft is er naar mijn mening niets aan de hand.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 15:19
Verwijderd
Ik verlange wel es naar iemand anders, ik fantaseerde ook wel eens over iemand anders. Ik denk hij ook wel. Ik deed er niks mee, en dat zou ik ook niet doen. Maar fantasie is alleen maar een mooie gift, jammer dat niet te gebruiken toch?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 17:32
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Denkt dat iedereen weleens verlangt, dat ligt gewoon in je aard, en het is aan jezelf wat je er mee doet.
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 21:31
Verwijderd
kort maar krachtig: NEE

en daarmee vervallen de andere vragen ook
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 21:48
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ja dat gebeurt wel, maar ik doe er niets mee...Ik ben er trouwens zeker van dat dat voor hem ook geldt...
Ik zou van hem wel mogen, maar ik wil er (nog) geen gebruik van maken...(Hij is een stukje ouder dan mij en hij vindt dat, als ik met andere jongens wil experimenteren, ik dat moet kunnen doen. Hij zou het zichzelf immers niet vergeven dat ik niet gewoon 'jong en losbandig' heb kunnen zijn nu ik achttien ben...)
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 08:02
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Tja ik heb nog steeds ogen in mijn hoofd dus ik kan er niks aan doen dat ik wel naar andere jongens kijk, en tuurlijk als het om een hele mooie jongen gaat dan denk ik ook gewoon van zo, knappe gast.. en dat zal hij vast ook wel hebben, lijkt me normaal. Maar dat zegt verder helemaal niks over mijn gevoelens voor mijn vriend want die blijft toch de nummer 1 en ik zou ook totaal geen behoefte hebben aan iemand anders Dus ja het komt wel eens in me op maar niet dat ik er iets mee zou willen doen.
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 08:35
Verwijderd
Nou ik heb nooit gehad dat ik graag sex wou met bepaalde mensen die ik kende ofzo, terwijl ik een vriendje had.
Ik heb altijd (goh kom ik weer met m'n verhaal ) dat ik jongens niet sexueel aantrekkelijk vind als ik er niet verliefd op ben.
Tis wel zo dat ik graag sex met een meisje zou willen hebben dus wat dat betreft verlang ik dan wel naar iemand anders als ik een vriend heb. Maar dat heb ik nog nooit gedaan, meer omdat ik geen idee had met wie Maar van m'n vriendje had het toen op zich wel gemogen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 20:05
afrobitch
afrobitch is offline
Nee, ikke ben heel blij met mn vriend ennik zou zeker niet naar een ander verlange...
En als het al zo zou zijn zouk zeker niet vreemdgaan....NEVER!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 17:31
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
als ik jouw was zou ik je vriendje dumpen..... je gebruikt hem alleen maar das ookz o lullig....... en je houd meer van iemand anders dus probeer hem te krijgen.,.... en als je hem niet kan krijgen nou dan dump je je vriendje toch niet en probeer die ander dan zo snel mogelijk te vergeten
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 18:21
~*InDo SHorTy*~
Avatar van ~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
Ik heb echt noooooit de drang om met een ander te gaan, ik denk er eigenlijk ook nooit aan
__________________
Wanneer je de grootste fout ooit maakt, komt er toch weer iets goeds uit..
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 13:27
lake bodom
lake bodom is offline
ik heb t wel

kzou t alleen helemaal niet leuk vinden als hij dat had... maar dat heeftie vast wel
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 13:50
Verwijderd
ik niet, 'k heb het heerlijk zo
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 21:43
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ja, maar daarvoor is je fantasie.

Ik droom zo vaak over het onmogelijke, en de mens zo ook erg gefrustreerd raken als er niet zoiets was als dromen.

In werkelijkheid zou ik het uit mijn hoofd laten, en eerlijk gezegd is de behoefte er dan ook helemaal niet om met iemand anders te beginnen. Ik word al in alle opzichten goed voorzien
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-11-2002, 22:26
a new noise
a new noise is offline
het is niet meer dan logisch dat je ook naar anderen kijkt
maar VERLANGEN is een te groot woord

ben vrijgezel (al veel tel lang trouwens) trouwens...
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 15:31
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
dark spirit schreef:
Niet zo'n last van.
heb ik 1 keer gehad, toen heb ik het uitgemaakt en ben verder gegaan met de jongen waar ik naar verlangde (nu al 1,5 jaar)
Jeetje, maar uhm, jullie wisten dus wel al vanelkaar dat jullie naar elkaar verlangde neem ik aan?
Je nam niet het risico door het eerst uit te maken, en daarna pas die andere jongen leren kennen waar je gek op was/bent?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 18:46
frotje
Avatar van frotje
frotje is offline
wat is het verschil tussen vrijen met een ander dan je partner en het verlangen naar het vrijen met een ander dan je partner??
__________________
*doe wat je wil, lullen doen ze toch wel*
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 19:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
als t slechter gaat heb k er wel eens last van, maar besteed er dan verder niet zoveel aandacht aan en het blijft dus bij verlangen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 19:50
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Ben Affleck, Keanu Reeves...

waarom niet?
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 23:42
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Nee, nooit. Natuurlijk check ik wel mensen uit, en vind ik mensen aantrekkelijk.... maar ik heb nog nooit sexueel gezien naar iemand anders verlangd. Dat zou ik ook nooit doen ook, laat staan vreemdgaan. Dat vind ik ongehoord, en oneerlijk tegenover je geliefde.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 23:44
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Het kan gebeuren natuurlijk, maar daar moet je je dan vanaf zetten vind ik.
__________________
♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-11-2002, 23:55
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
nee!
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 13:23
Verwijderd
bij één iemand heb ik zo iets van "hoe zou het met hem geweest zijn?", weet je? (ik was nog maagd toen ik m'n vriend leerde kennen, vandaar...) ik ben wel érg nieuwsgierig, want ik denk dat dat lichamelijk ook best goed geklikt zou hebben, lekker passioneel enzo maar ik zou N O O I T mijn relatie op het spel zetten uit nieuwsgierigheid! m'n vriend is en blijft m'n nummer één hoor... geestelijke verlangens gaan boven lichamelijke nieuwsgierigheid.


xxx
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 14:53
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
ja en dat blijft bij verlangen
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 16:29
beestje
beestje is offline
ja bij mijn exvriendje.... naar mijn huidige vriend en in het begin ook wel eens naar anderen, niet eens naar een specifiek iemand

maar nu helemaal niet meer, als ik eraan denk dat ik zelfs met een andere jongen zou dansen hoeft het voor mij niet...
__________________
*front anti-slaap* *lid van AntiBreezerFront**bieeeeeeeeer*
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 10:27
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
Nee.
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 16:29
Piccola
Piccola is offline
Ja, bij mijn exvriend had ik dat.. Toen verlangde ik naar Marco.. Dat verlangen was alleen op meerdere gebieden, niet alleen seksueel.. Heb het uiteindelijk uit gemaakt met die jongen o.a. vanwege Marco dus..
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 17:44
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
jah maar das in principe vrij onschuldig..

ik ga er ook niet aan toegeven ofzow..


hmmz..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhalenwedstrijd] De tweede grote liefde
flyaway
0 13-11-2008 11:11
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Verhalen & Gedichten Lief
Charlottetje
93 03-04-2004 16:28
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46
Verhalen & Gedichten Pijn in mijn leven, liefde in mijn leven, waarom
louis84
1 07-11-2001 16:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04.