Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2003, 20:36
Kwaxor
Avatar van Kwaxor
Kwaxor is offline
Ok het zit zo, sinds een week of 4 ofzow zit er elke woensdag en vrijdag een heeeeeel leuk meisje bij mij in de bus...
Ik weet niet wat het is maar ze is heel gewoontjes enzow, niet overdreven knap maar ook niet lelijk en ik vind haar gewoon echt leuk!

Maaaargoed, elke woensdag/donderdag rond half 5 zit ik dus in dezelfde bus en meestal ook nog tegenover elkaar en dan kijken wel elkaar echt 10391290x aan en weer weg enzow en het is ook idiaal want ze stapt ook uit waar ik uitstap dus dan woont ze ook ergens in de buurt(maar niemand kent haar en ik ga haar ook niet stalken ofzow lol)... maar ik weet gewoon niet hoe het verder moet, dusssss weet iemand nog een soort bus-pick-up-line ofzow?

Ze is zoooo leuk!!! Ik denk dat mn vrienden haar niks vinden enzow maargoed om een of andere reden is er iets aan haar dat ik leuk vind... maar ik weet echt niet hoe het verder moet enzow, en misschien kijkt ze ook wel steeds omdat ik kijk enzow... ARGH! al dat moeilijk doen

Anywaaay, wat nu?
__________________
I gave up drugs, sex and alcohol.... Those were the worst 15 minutes of my life
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2003, 20:49
phmpruim
phmpruim is offline
Begin gewoon een keer met haar te praten. Heel vrijblijvend, alsof je je zit te vervelen en dus maar begint te praten om de tijd te doden. In dat gesprek kom je er wel achter waar ze woont enzo, als je het goed doet tenminste. Probeer gewoon een vriendschappelijk contact te leggen, dus niet meteen zeggen dat je haar leuk vind. Dat kan later wel, als het inderdaad goed klikt tussen jullie. Succes!

tips om gesprek te beginnen:
- als zij ook steeds uit het raam zit te kijken: "saai he, zo'n busreis"
- als ze iets aan het lezen is: "wat lees je?" "ach ja, mijn neef had laatst ook zoiets, dus ik werd nieuwsgierig"

zou dat iets zijn? weet ik eigenlijk niet, heb geen ervarig met dit soort dingen. Een openingszin moet je zelf ook maar bedenken. Of misschien hebben andere wel goede ideeen?
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 20:51
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Stap naar de toe en zeg dat je d`r leuk vind

Neee fff serieus ga es gesprekkie aan! Misschien zegt het woord hoi wat?

Kan erg usefull zijn!

Try it!

Voor de rest heb ik niet zo`n veel te vertellen.. Heb geen ervaringen met bus-liefdes... Heb wel gehoord dat er hete-relaties uit voort kunnen vloeien

Bisous,
DaLoverBoy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 20:59
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 16-04-2003 @ 21:49:


tips om gesprek te beginnen:
- als zij ook steeds uit het raam zit te kijken: "saai he, zo'n busreis"
- als ze iets aan het lezen is: "wat lees je?" "ach ja, mijn neef had laatst ook zoiets, dus ik werd nieuwsgierig"

Ook goede tips...

Een paar openingszinnen?

-Mag ik bij jou slapen, mijn bed kraakt
Maar zo ver ben je nog niet

-Ik ben niet goed in openingszinnen maar wel in andere dingen...

Ook niet echt he!!

Nog fff verder kijke...
Wacht zo moet je het doen een combinatie van openingzinnen:
Als je buitenkomt zeg je tegen haar:
1 Hey zullen we een stukje gaan wandelen???
Daarna...
2 Ik ben mijn telefoon nummer vergeten, mag ik de jouwe?

En nou fff serieus!!
Start gewoon een gesprek desnoods over het weer!

Try it!

Bisous,
DaLoverBoy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 21:02
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Kwaxor schreef op 16-04-2003 @ 21:36:
Ok het zit zo, sinds een week of 4 ofzow zit er elke woensdag en vrijdag een heeeeeel leuk meisje bij mij in de bus...
Ik weet niet wat het is maar ze is heel gewoontjes enzow, niet overdreven knap maar ook niet lelijk en ik vind haar gewoon echt leuk!

Maaaargoed, elke woensdag/donderdag rond half 5 zit ik dus in dezelfde bus en meestal ook nog tegenover elkaar en dan kijken wel elkaar echt 10391290x aan en weer weg enzow en het is ook idiaal want ze stapt ook uit waar ik uitstap dus dan woont ze ook ergens in de buurt(maar niemand kent haar en ik ga haar ook niet stalken ofzow lol)... maar ik weet gewoon niet hoe het verder moet, dusssss weet iemand nog een soort bus-pick-up-line ofzow?

Ze is zoooo leuk!!! Ik denk dat mn vrienden haar niks vinden enzow maargoed om een of andere reden is er iets aan haar dat ik leuk vind... maar ik weet echt niet hoe het verder moet enzow, en misschien kijkt ze ook wel steeds omdat ik kijk enzow... ARGH! al dat moeilijk doen

Anywaaay, wat nu?

oooooh

iedere mogelijkheid die je krijgt pakken!
zie je haar kijken naar een raar iets wat gebeurd op straat: heeeey wat gebeurd daar dan? zij: ja ik weet niet.... vreemd
tadaaaaaa gesprek

offe je gaat proberen te glimlachen naar haar en als ze uitstapt met jou: woon je ook in deze wijk? Goh al lang dan, want k ken je niet? hoe heet je

tadaaaaaa
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 21:04
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 16-04-2003 @ 21:59:
Ook goede tips...

Een paar openingszinnen?

-Mag ik bij jou slapen, mijn bed kraakt
Maar zo ver ben je nog niet

-Ik ben niet goed in openingszinnen maar wel in andere dingen...

Ook niet echt he!!

Zou ik niet doen inderdaad, dan verpruts je het meteen.

Citaat:
DaLoverBoy schreef op 16-04-2003 @ 21:59:
Nog fff verder kijke...
Wacht zo moet je het doen een combinatie van openingzinnen:
Als je buitenkomt zeg je tegen haar:
1 Hey zullen we een stukje gaan wandelen???
Daarna...
2 Ik ben mijn telefoon nummer vergeten, mag ik de jouwe?

lijkt me ook niet de goede methode

Citaat:
DaLoverBoy schreef op 16-04-2003 @ 21:59:
En nou fff serieus!!
Start gewoon een gesprek desnoods over het weer!

Ja, dat is wel een optie, maar er zijn vast betere opties te bedenken.
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 21:05
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
ikje17 schreef op 16-04-2003 @ 22:02:

zie je haar kijken naar een raar iets wat gebeurd op straat: heeeey wat gebeurd daar dan? zij: ja ik weet niet.... vreemd
tadaaaaaa gesprek

offe je gaat proberen te glimlachen naar haar en als ze uitstapt met jou: woon je ook in deze wijk? Goh al lang dan, want k ken je niet? hoe heet je

tadaaaaaa
Ja, dat die zijn goed!!! Vooral die tweede!
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 21:06
Verwijderd
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat het idd het beste is om gewoon een keertje een gesprekje te beginnen. Je ziet dan ook hoe ze reageert; gaat ze er heel erg op in dan zit het goed . Gewoon een heel oppervlakkig gesprekje; daaruit vloeit vanzelf een diepgaander gesprek. Suc6 met het leuke meisje
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 21:08
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 16-04-2003 @ 22:05:
Ja, dat die zijn goed!!! Vooral die tweede!
hahaha thnx
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 21:10
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
ikje17 schreef op 16-04-2003 @ 22:08:
hahaha thnx
graag gedaan
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 21:31
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Gewoon een gesprekje beginnen dus...

Je kan ook iets onzinnigs zeggen,
Werkt ook wel eens!

Of op watvoor school zit je?
Of ik ken jouw ergens van...

D`r zijn er talloze te verzinnen..

Misschien luistert ze wel muziek.. Kan je vragen naar wat voor muziek luister je?!

Bisous,
DaLoverBoy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 22:08
Verwijderd
Citaat:
ikje17 schreef op 16-04-2003 @ 22:02:
oooooh

iedere mogelijkheid die je krijgt pakken!
zie je haar kijken naar een raar iets wat gebeurd op straat: heeeey wat gebeurd daar dan? zij: ja ik weet niet.... vreemd
tadaaaaaa gesprek

offe je gaat proberen te glimlachen naar haar en als ze uitstapt met jou: woon je ook in deze wijk? Goh al lang dan, want k ken je niet? hoe heet je

tadaaaaaa
dit lijke me toch de dingen die het beste werken..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Kwaxor schreef op 16-04-2003 @ 21:36:
Ok het zit zo, sinds een week of 4 ofzow zit er elke woensdag en vrijdag een heeeeeel leuk meisje bij mij in de bus...
Ik weet niet wat het is maar ze is heel gewoontjes enzow, niet overdreven knap maar ook niet lelijk en ik vind haar gewoon echt leuk!

Maaaargoed, elke woensdag/donderdag rond half 5 zit ik dus in dezelfde bus en meestal ook nog tegenover elkaar en dan kijken wel elkaar echt 10391290x aan en weer weg enzow en het is ook idiaal want ze stapt ook uit waar ik uitstap dus dan woont ze ook ergens in de buurt(maar niemand kent haar en ik ga haar ook niet stalken ofzow lol)... maar ik weet gewoon niet hoe het verder moet, dusssss weet iemand nog een soort bus-pick-up-line ofzow?

Ze is zoooo leuk!!! Ik denk dat mn vrienden haar niks vinden enzow maargoed om een of andere reden is er iets aan haar dat ik leuk vind... maar ik weet echt niet hoe het verder moet enzow, en misschien kijkt ze ook wel steeds omdat ik kijk enzow... ARGH! al dat moeilijk doen

Anywaaay, wat nu?
Mijn opa en oma hebben elkaar op een bus ontmoet, dus alles is mogelijk (Kijk ik ben er van gekomen!!).

Hmm.. je kan d'r natuurlijk gewoon eens vragen waar ze zo elke keer vandaan komt... Of je vraagt of ze al lang in die buurt woont... Of zeg gewoon lekker brutaal;'Zo genoeg gekeken, zin om een keer samen wat te gaan drinken?'

(Ik lees net de andere openingszinnen... Maar die lijken allemaal te gaan om haar in bed te krijgen... Je wil d'r toch leren kennen he?!)
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 23:23
Verwijderd
Waarom altijd opvallen? Waarom altijd zon stomme openings zin.
Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.

Je moet gewoon beginnen met hoi, dan vraag je ( met een lach natuurlijk ) of je naast haar mag zitten en dan volgt de rest wel.
Zegt ze ja dan is het goed, zegt ze nee dan zit het dus fout.

Succes verzekerd
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 23:41
annabegins
Avatar van annabegins
annabegins is offline
zeggen: jeetje jij bent hier ook altijd he
__________________
one of gods better people
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 03:12
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Zorg dat je bij haar zit, of als jullie beiden uitstappen dat jij bij haar in de buurt komt. Zet dan je verstand op nul en loop naar haar toe. Tik zelfs eventueel op haar schouder, en vraag: "Hey, mag ik eens weten hoe je heet?". 99% kans dat, als ze je al eens gezien heeft, dat ze het dan zegt. Zeg dan: "Nou ik heb je al een paar keer gezien en ik dacht zo van: leuk meisje... dus. Maar woon je hier ook in deze wijk?"... blabla etc. de rest moet je zelf maar bedenken, dat moet gewoon in je opkomen.

groetjes
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 08:19
Kwaxor
Avatar van Kwaxor
Kwaxor is offline
Jaaaa allemaal goed advies enzow en hardstikke bedankt ervoor Maaaar je moet weten dat ik echt EXTREEM verlegen ben bij mensen die ik niet ken of als ik niet met vrienden ben... En NEE: ik doe het niet om haar zsm het bed in te krijgen lol, hoe kom je erbij en ik ben ook niet spontaan helemaal verliefd ofzow. Ze lijkt me gewoon echt heel leuk enzo... beetje vaag om zo uit te leggen...

Maaargoed ik denk dat ik het volgende ga doen:
Gewoon een keertje naast haar zitten en dan zeggen 'goh, jij neemt ook altijd dezelfde bus he ' en dan zie ik wel hoe het verder gaat, ben meestal wel Ad Rem dus dat komt wel goed maarjah dat 1e kontakt is wel spannend hehehe...

Ik hou jullie op de hoogte en thx voor het advies
__________________
I gave up drugs, sex and alcohol.... Those were the worst 15 minutes of my life
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 08:49
phmpruim
phmpruim is offline
ik denk dat dat wel een goed idee is. En als ze niks/weinig terug zegt dan zijn er 2 mogelijkheden:
1) ze vind je maar een vaag figuur
2) ze is zelf ook verlegen

hoe je daar achterkomt? nog een keer proberen denk ik
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-04-2003, 08:56
Kwaxor
Avatar van Kwaxor
Kwaxor is offline
Jaaa precies! en das ook altijd zon probleem in de bus als je mensen aankijkt enzo... je weet nooit of ze steeds terugkijken omdat jij kijkt of gewoon omdat ze het leuk vinden
__________________
I gave up drugs, sex and alcohol.... Those were the worst 15 minutes of my life
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 09:54
phmpruim
phmpruim is offline
ja, dat klopt, en dus moet je daar achter zien te komen, door een gesprekje aan te knopen
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 10:14
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
als je iets aan haar opmerkt wat ze heeft veranderd kan je dat zeggen: "heej, heb je je haar geknipt, het staat echt leuk zo".
of stel je gewoon een keer voor.
als jullie uitstappen kan je een keer voorstellen ergens in de buurt wat te gaan drinken ofzo.
dat ze je aankijkt geeft aan dat ze jou iig ook leuk vind. veel succes!
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 11:22
Kwaxor
Avatar van Kwaxor
Kwaxor is offline
hahaha thanks maarruuuh dat ga ik maar niet zeggen ze lijkt me niet echt zon meisje die voor van die 'slijm-achtige' moves gaat

Trouwensss jou avatar lijkt echt SUPERveel op iemand die ik ken dusss nu maar hopen dat jij het ook niet bent... Lianne???
__________________
I gave up drugs, sex and alcohol.... Those were the worst 15 minutes of my life
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 11:36
phmpruim
phmpruim is offline
avatar? waar zie je die ineens?
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 11:39
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Als je verlegen bent, vind ik het echt super als je wel naast dr gaat zitten! Ben benieuwd of het wat wordt, wanneer ga je actie ondernemen??
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 12:51
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
loop naar der toe en vraag of ze wil neuken
zo ja: leuk
zo nee: niemand kent haar zei je, dus dan is dat ook geen probleem

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2003, 13:08
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 17-04-2003 @ 13:51:
loop naar der toe en vraag of ze wil neuken
zo ja: leuk
zo nee: niemand kent haar zei je, dus dan is dat ook geen probleem


Hahaha


Die van mij is viereneenhalve centimeter dik, wil je dat eens proberen?

Ik denk niet dat dat onder de subtiele aanpak valt...
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 13:22
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Wat is er mis met het woord "Hallo"?...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 13:34
Kwaxor
Avatar van Kwaxor
Kwaxor is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 17-04-2003 @ 12:39:
Als je verlegen bent, vind ik het echt super als je wel naast dr gaat zitten! Ben benieuwd of het wat wordt, wanneer ga je actie ondernemen??
Ja uuuuuhm ik zat me net dus te bedenken dat ik morgen vrij heb dus dan zie ik haar niet
Ach jaaaa dan zie ik haar volgende week weer, nu maar hopen dat ik genoeg lef heb hehehe, want de timing moet natuurlijk wel PERFECT zijn enzow

Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 17-04-2003 @ 14:22:
Wat is er mis met het woord "Hallo"?...
Ja daaaag en dan zeg ik 'hallo' en zei 'halloooo' terug en dan..... wat?
__________________
I gave up drugs, sex and alcohol.... Those were the worst 15 minutes of my life
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 15:39
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
Kwaxor schreef op 17-04-2003 @ 14:34:
Ja uuuuuhm ik zat me net dus te bedenken dat ik morgen vrij heb dus dan zie ik haar niet
Ach jaaaa dan zie ik haar volgende week weer, nu maar hopen dat ik genoeg lef heb hehehe, want de timing moet natuurlijk wel PERFECT zijn enzow
Ja, morgen is het goede vrijdag. Hoop voor je dat je haar dan op straat toevallig tegenkomt.

Citaat:
Kwaxor schreef op 17-04-2003 @ 14:34:
Ja daaaag en dan zeg ik 'hallo' en zei 'halloooo' terug en dan..... wat?
mee eens, het is veel beter om iets te vragen waarop ze moet antwoorden, en waar jij dan weer op in kunt gaan. Anders bloed het gesprek misschien wel snel dood, en dat is nou juist NIET de bedoeling!
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 15:55
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Niet om je nu onzeker te maken, maar de timing is nooit perfect. Dus daar moet je niet op wachten. Niet denken deze keer, maar DOEN!!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 16:44
pitje
Avatar van pitje
pitje is offline
he kwak, sinds wanneer vragen we geen advies meer aan sel en an?????
__________________
You call me a bitch. Like that is a bad thing?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 16:46
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
hahaha, grappig joh. Ik heb dat ook. MAar niet dat ik iemand leuk vind ofzo. Maar ik zit echt altijd op de zelfde dagen en tijden bij dezelfde meisjes in de bus. Ondertussen kennen we elkaar ook wel.

Ik heb zelfs iets wat ik mijn 'bus' vrienden noem


Maar ja.....als je iemand leuk vind kan je toch gewoon een gesprek aan gaan. Ik zie het probleem niet echt Ik denk alleen dat je er niet te veel van moet verwachten want ik kijk ook mensen 3000 keer aan in de bus, en echt niet omdat ik ze zo leuk vind hoor In de bus moet je nou eenmaal iets te doen hebben
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 17:10
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
Kwaxor schreef op 17-04-2003 @ 14:34:

Ja daaaag en dan zeg ik 'hallo' en zei 'halloooo' terug en dan..... wat?

Ik kan die vraag ook omdraaien.... Kennelijk vind je haar niet interessant genoeg om een normaal gesprek mee aan te gaan en heb je een exuus nodig om er mee te babbelen.....
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 17:12
Verwijderd
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 17-04-2003 @ 18:10:
Ik kan die vraag ook omdraaien.... Kennelijk vind je haar niet interessant genoeg om een normaal gesprek mee aan te gaan en heb je een exuus nodig om er mee te babbelen.....
Wat een bullshit... Juist doordat hij haar zo leuk vindt, is het zo spannend iets te zeggen omdat het meteen goed moet zijn...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 17:13
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Simpel, maar doeltreffent: bied haar een kauwgompje aan (en zelf ook nemen, anders denkt ze dat je haar adem vind stinken ), daarna over iets anders beginnen.
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 18:08
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 17-04-2003 @ 16:55:
Niet om je nu onzeker te maken, maar de timing is nooit perfect. Dus daar moet je niet op wachten. Niet denken deze keer, maar DOEN!!
daar kan ik het geloof ik wel mee eens zijn!
(zie je wel... je kunt best reageren zonder te doen alsof de ander dom is )
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-04-2003, 19:54
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Citaat:
Ja daaaag en dan zeg ik 'hallo' en zei 'halloooo' terug en dan..... wat? [/B]
Mag ik misschien weten hoe je heet?
Ja hoor ik ben.....
Mooie naam (Of leuk of etc), ik heet...
Je woont toch wel heel vlak bij mij.....
etc
__________________
Digital Life Equals Ultimate Happiness
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 21:36
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Ok ..

Schrijf een brief aan haar. Niet te lang; niet te kort. Geen slijmerige dingen, gewoon de oprechte waarheid. Dat je haar leuk vind, dat ze mooie ogen heeft en dat je je altijd helemaal gelukkig voelt als je erin kijkt etc, etc.

Vergeet er niet contactgegevens in te zetten (GSM, adres, MSN)

De eerstvolgende keer dat je tegenover haar zit, heb je dan die brief in een afgesloten envelop bij je.

Als jullie dan weer veel oogcontact hebben en je durft niks te zeggen, misschien kan je dan wel de moed verzamelen haar de brief te geven.

T'is weer wat anders dan cliche openingszinnen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 21:47
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Ja en ook iets aanbieden lijkt me een goed id....!

"SuperSanne Simpel, maar doeltreffent: bied haar een kauwgompje aan (en zelf ook nemen, anders denkt ze dat je haar adem vind stinken ), daarna over iets anders beginnen."

Dan begin je vanzelf wel een gesprek meestal ...

!TIP! Doe niet zo SHY..! Probeer het gewoon en als het bij haar niet lukt er zijn nog genoeg andere meiden in de wereld or! Ben gewoon niet bang dat je een misstap maakt, die zul je in het leven nog genoeg maken.. En zolang als je die ene misstap niet heb gemaakt zul je er de volgende keer weer de mist in gaan.. Simpel! OVERWIN GEWOON DIE VERLEGENHEID... je hoeft geen spraakwaterval te zijn. Je kan ook gewoon zeggen... Hoi.... (pak je een kauwgum) vraag je aan haar moet je ook een kauwgumpje? Whatever the answer is ga verder... Vraag: zit jij ook op de huppeldepup school? Zo ja praat er verder over in zo nee ga verder... Anders natuurlijk ook Als het antwoord ja es kun je bijvoorbeeld zeggen oh ik heb je nog nooit gezien?! Daarna vraag je hoe ze heet in watvoor klas ze zit? Of ze die en die kent? Etc...... C´est ne pas trop difficile.. Je pense... Als je eenmaal in een gesprek bent lukt het vanzelf wel...

En als ze niks met je te maken wilt hebben zal ze dat gerust wel duidelijk maken.. En als ze wel je beter wil leren kennen stap jij uit de bus met een goed gevoel en een telefoonnummer of email adres van haar op zak!

Bisous,
DaLoverBoy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi

Laatst gewijzigd op 17-04-2003 om 21:49.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 21:49
TheOneWhoLeft
Avatar van TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Jammer, ze heeft een vriend. *kijkt heel trotst*
__________________
Waar is de Abt? En waar is Waar?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 22:33
Kwaxor
Avatar van Kwaxor
Kwaxor is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef op 17-04-2003 @ 22:49:
Jammer, ze heeft een vriend. *kijkt heel trotst*
ARGH! dat zou best wel hard zuigen


DaLoverBoy: hahaha damn man je bent gewoon beter als emile ratelband himself Maarjah ik zal t ZEKER wel proberen volgende keer, toch niemand die haar kent dus dan is een blauwtje lopen niet zo erg

Marcade: Denk je dat een brief schrijven niet een BEETJE overdreven is? lol... dan krijg je meteen weer zon psycho/stalker achtig imago hè en das nou niet echt de bedoeling .
Ennn het is ook niet zo dat ik helemaal stapelverliefd ben op een meisje alleen maar omdat ik haar een paar keer in de bus heb gezien maarjah ik zou wel gewoon eens willen kijken hoe ze is enzow....

Loezzel: hehe ok ik bedoel niet echt de timing... maar stel nou dat er al iemand naast haar zit enzow, dan kan ik nogal moeilijk helemaal voorover gebogen een gesprek beginnen

Annemarietjuhhh: Nahja misschien omdat jullie er nooit zijn?




Maaargoed thx voor het advies mensen, ik denk dat ik toch maar gewoon voor 'goh jij zit ook vaak in deze bus hè?' ga
Ik zal jullie op de hoogte houden
__________________
I gave up drugs, sex and alcohol.... Those were the worst 15 minutes of my life
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 22:56
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Kwaxor schreef op 17-04-2003 @ 23:33:
Marcade: Denk je dat een brief schrijven niet een BEETJE overdreven is? lol... dan krijg je meteen weer zon psycho/stalker achtig imago hè en das nou niet echt de bedoeling .
Ennn het is ook niet zo dat ik helemaal stapelverliefd ben op een meisje alleen maar omdat ik haar een paar keer in de bus heb gezien maarjah ik zou wel gewoon eens willen kijken hoe ze is enzow....
Ach; de meeste meisjes zouden het doodromantisch vinden hoor.

er is niks mis met een beetje stalken als het (onbewust) gewild is, lieverd.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 07:43
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
Marcade schreef op 17-04-2003 @ 22:36:
Geen slijmerige dingen (...) dat ze mooie ogen heeft en dat je je altijd helemaal gelukkig voelt als je erin kijkt etc, etc.
spreekt elkaar beetje tegen
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 17:41
quween
quween is offline
waarschijnlijk is zij gewoon bang om iets te zeggen dus is het aan jou de taak om iets te zegen!

waar ga je heen?
nu wil ik wel eens weten hoe je heet?
gaan we nog lang door met zwijgen?

van dat soord dingen lach er om en there it is!
vraag anders of ze weet hoe laat het is!
schijt niet zo onzeker!!!!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 19:42
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 18-04-2003 @ 08:43:
spreekt elkaar beetje tegen
Hoezo?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 00:50
TheOneWhoLeft
Avatar van TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
Marcade schreef op 18-04-2003 @ 20:42:
Hoezo?
Omdat hij het anders opvatte.
Maar, een brief zou kunnen. 't is alleen wel een beetje laf toch. Nog even en men schrijft een briefje om met die gene de nacht door te mogen brengen.

"Lieve schat,
We zijn nu al 2 maanden samen. Zoals je weet heb ik je elke dag gezegd dat ik van je houd. [God, wat klinkt dat dan op den duur ongeloofwaardig] Ik zou het heel fijn vinden om een keer naast je te mogen liggen. Ook al is het maar voor één avondje in de week. We kunnen het langzaam opbouwen als je wilt. 'k zal je later nog wel een brief schrijven om te vragen m'n arm om je heen te leggen.
Heel veel liefs, en ik hoop dat je "ja" zegt, schrijf je me?

xxx Je-Liefje"

Hmz, 't dus als het vragen van schriftelijke toestemming. omg....
__________________
Waar is de Abt? En waar is Waar?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 12:43
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
Marcade schreef op 18-04-2003 @ 20:42:
Hoezo?
geen slijmerige dingen, en toch zeggen dat je elke keer weer gelukkig wordt van haar mooie ogen. Dat laatste is dus wel slijmerig! En als je het anders bedoelt: hoe dan???


aan Kwaxor: al iets geprobeerd???
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 20:08
Kwaxor
Avatar van Kwaxor
Kwaxor is offline
Nee niks geprobeerd want ze zat niet in de bus
Ach jaaaah Vrijdag nieuwe ronde nieuwe kansen

Maarjah denk eigenlijk dat ik voorlopig maar niets moet proberen want uuuh ja, gaat gewoon echt kut met me de laatste tijd enzo
__________________
I gave up drugs, sex and alcohol.... Those were the worst 15 minutes of my life
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 21:54
phmpruim
phmpruim is offline
Ik weet natuurlijk niet waarom het kut gaat, maar misschien helpt het juist wel om contact te leggen met het meisje dat je al een hele tijd leuk vindt.

trouwens, leg eens uit waarom het kut gaat, misschien kunnen we helpen. (als je liever niet uitlegt, moet je dat eerlijk zeggen hoor!)
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Omg #2
Verwijderd
500 14-03-2008 23:06
De Kantine OMG!!
Verwijderd
500 21-01-2008 14:52
Verhalen & Gedichten Er was eens / In den beginne
heldine
4 21-09-2006 20:49
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: De onvergetelijke treinreis.
Ieke
0 07-08-2005 13:46
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
ARTistiek Lopen met de hond.
DarkCat
9 04-02-2002 12:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52.