Oud 03-04-2005, 19:10
MissN0urri
Avatar van MissN0urri
MissN0urri is offline
Liefdesverdriet...ja heb ik nu..vriend heeft het uitgemaakt via een smsje vandaag en hij laat niks meer horen...!! k hoorde mn hart breken..

Wat zijn jullie ergste liefdesverdriet belevenissen? Duurde het lang voordat je er overheen was?
__________________
* Het Lijkt Z0 Simpel..Dat Is Het Vaak Ook*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2005, 19:14
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
ik weet niet of er uberhaupt mensen zijn die jouw sms-verhaal kunnen overtreffen.
__________________
eat your animal crackers
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 19:19
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
je sig zegt het al meid
alleen moet je het even doorhebben...........
ben nu zo'n 2 of 3 maand verder en ben er nog dagelijks mee bezig. wil nog steeds dat het anders gelopen was. dacht dat er iets moois was tot zij ineens anders dacht........
naja
het gaat over zegt men
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 19:22
LittleLucille
LittleLucille is offline
mijn ex vriend zei letterlijk na 1,5 jaar samen te zijn: ik naai er een einde aan..
buiten dat het niet echt subtiel gezegt werd..
heb ik er lang verdriet van gehad..

maar via een smsje is ook niet echt subtiel he..
en dan verder niks meer van je laten horen..
och ja er zal wel een verhaal achter zitten..
__________________
Sometimes An Accident Is No Accident At All...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 19:24
MissN0urri
Avatar van MissN0urri
MissN0urri is offline
offtopic: Het ik kan niet verder met je want ik mis mn vrijheid verhaal...
__________________
* Het Lijkt Z0 Simpel..Dat Is Het Vaak Ook*
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 19:33
Verwijderd
Ik prijs mezelf gelukkig, ik heb nog nooit liefdesverdriet gehad.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 19:38
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 03-04-2005 @ 19:33 :
Ik prijs mezelf gelukkig, ik heb nog nooit liefdesverdriet gehad.
Een keer goed hard op je bek gaan, of vreselijk gekwetst worden is best goed voor je..... word je hard van
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 19:42
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Susanne schreef op 03-04-2005 @ 19:38 :
Een keer goed hard op je bek gaan, of vreselijk gekwetst worden is best goed voor je..... word je hard van
Of doodongelukkig en slaapt alleen nog maar goed met slaappillen en loopt wekelijks bij een psycholoog.
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 20:01
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 03-04-2005 @ 19:42 :
Of doodongelukkig en slaapt alleen nog maar goed met slaappillen en loopt wekelijks bij een psycholoog.
Dat is dan wel weer het andere uiterste he
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 21:09
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Mijn vriend heeft het toch al weer bijna een half jaar geleden uitgemaakt. Ik heb mezelf toen heel erg "bikkel" gedragen tegenover de buitenwereld, hoewel ik me natuurlijk toch wel kut voelde enzo.....

Toen ik het mijn moeder vertelde dat het uit was, kwam het bij haar zelfs zo over dat het een grapje was, maar dat was het absoluut niet. Ik hoor mezelf nog tegen een vriendin zeggen: Dan bespaar ik teminste wel lekker geld met kerstmis, en aan het openbaar vervoer.

Ik heb het ook zolang zien aankomen van te voren, maar wilde er nooit echt in geloven dat het misschien wel beter was als het uit ging. Ik heb bijna 3 jaar iets gehad met die jongen, en we konden elkaars gedachten soms wel lezen, we pasten prima bij elkaar dat wisten we zelf, maar ook andere zeiden dat vaak. Maar op een gegeven moment werdt alles een grote lange sleur...elke week hetzelfde we wisten niet wat we wilde doen, raakten geirriteerd aan elkaar, kregen kleine ruzietjes, die we dan altijd wel weer oplosten maarja....

Nu heeft hij ondertussen een nieuwe vriendin, en voel ik me eigen stront jaloers... het liefst zou ik hem verrot schelden, omdat hij wel elke keer op msn tegen me aan het praten is, hoe onzeker hij zich wel niet voelt tegenover dat meisje. achja het is wat he
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 21:58
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Na zo'n 3 maanden huilen en bijna niet eten ging het wel weer over.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 22:03
indelebile
indelebile is offline
mijn laatste vriendje maakte het uit via msn, ook het toppunt van sneuheid. heb dan het lef om het rechtstreeks te zeggen. na een paar weken was ik er wel overheen, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 22:14
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Na zo'n vier maanden mezelf 'kapot' te maken door bij hem te blijven en seks te hebben ondanks dat het uit was en vervolgens gedumpt te worden voor een ander heb ik me vreselijk gevoeld. Het leek alsof de wereld onder mn voeten werd gehaald. Na veel huilen en woede/paniek-aanval gehad te hebben ben ik er overheen gekomen.

Achteraf besef je altijd pas hoe stom je bent geweest. Gelukkig is die rottige tijd over en ben ik heel blij en trots op mn nieuwe vriend

Laatst gewijzigd op 03-04-2005 om 22:17.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 22:18
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Susanne schreef op 03-04-2005 @ 20:01 :
Dat is dan wel weer het andere uiterste he
Dat wel, maar niet iedereen kan goed omgaan met een verbroken relatie. Het is misschien wel goed voor je als het uit gaat en je wordt er dan ook wel 'hard' van, maar dan moet je het wel allemaal goed kunnen verwerken.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 22:49
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
indelebile schreef op 03-04-2005 @ 22:03 :
mijn laatste vriendje maakte het uit via msn, ook het toppunt van sneuheid. heb dan het lef om het rechtstreeks te zeggen. na een paar weken was ik er wel overheen, geloof ik.
De mijne maakte het ook uit via msn, omdat hij maar eff voor me besloten had dat het me minder pijn zou doen. Nog geen half uur ervoor sprak ik hem aan de telefoon en was er helemaal nix aan hem te merken....
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 23:19
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
LittleLucille schreef op 03-04-2005 @ 19:22 :
mijn ex vriend zei letterlijk na 1,5 jaar samen te zijn: ik naai er een einde aan..
buiten dat het niet echt subtiel gezegt werd..
heb ik er lang verdriet van gehad..

maar via een smsje is ook niet echt subtiel he..
en dan verder niks meer van je laten horen..
och ja er zal wel een verhaal achter zitten..
ach mijn ex presteerde het om me te vertellen dat hij was vreemdgegaan via msn

het kan altijd erger aangezien msn gratis is
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 23:29
Verwijderd
Citaat:
pyres schreef op 03-04-2005 @ 23:19 :
ach mijn ex presteerde het om me te vertellen dat hij was vreemdgegaan via msn

het kan altijd erger aangezien msn gratis is
Jow! Waar zijn ze mee bezig! Ha, ik moet er stiekum om lachen, maar je kunt toch niet iemand dumpen via SMS of MSN?!?!?!
Wat lomp en ongevoelig!

Dat is echt te laag voor woorden! Nouja, zal wel met "de jeugd van tegenwoordig" te maken hebben.

Als adolescent ben ik niks gewend.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 01:48
Bo
Avatar van Bo
Bo is offline
Ik ben iemand die heel erg in liefdesverdriet blijft hangen. Een week lang ziek, gewichtverlies, slapeloosheid en weken van verdriet. Dat is een grove situatieschets..
__________________
free, single, sexy and sweet
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-04-2005, 09:56
MissN0urri
Avatar van MissN0urri
MissN0urri is offline
k wis niet dat je iemand zo erg kan missen dat het overal pijn doet en je het liefst een overdosis van iets neemt..om het vervolgens niet te doen

dat van msn is ook erg laag idd..
__________________
* Het Lijkt Z0 Simpel..Dat Is Het Vaak Ook*
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 10:10
Matjong
Avatar van Matjong
Matjong is offline
Misschien is het wat kort door de bocht van mij hoor, maar jongens en meisjes die het uitmaken via sms of msn, daaruit blijkt gewoon dat ze je al niet waard waren.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 11:44
just_sharona
Avatar van just_sharona
just_sharona is offline
ik had vorig jaar een vriend,, en daar had ik 2 maanden iets mee.. t is niet lang ofzo maar ik hield egt van hem en dat wist hij. (k kende hem daarvoor ook al 2 jaar) er was niks aan hem te merken tot ik snachts om 12 uur een smsje kreeg.. ja k wil je morgen spreken,, want k maak t uit.. k had gelijk mn beste vriendin gebeld en heb de hele nacht liggen janken.. 1 week daarna had k een andere vriend.. maar dat was om mn ex dus jaloers te maken.. had k beter niet kunnen doen want k maakte mezelf kapot en kwam er later achter dat mijn 'nieuwe' vriend was vreemdgegaan.. paar maanden daarna kreeg k weer een smsje van mn ex en hadden we afgesproken.. k was net een beetje over hem heen maar k ging toch naar hem toe en had weer met hem gezoen e.d. dat ging nog een tijdje zo door totdat ie heel lomp op msn zei, k vind het allemaal wel leuk zo als je maar wel weet dat k je eigenlijk helemaal NIET leuk vind.. dat brak mijn hart nog een keer.. nu ben k over hem heen en ga ik fijn achter andere jongens aan
__________________
je bent mooi zoals je bent, blijf zo..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 11:46
just_sharona
Avatar van just_sharona
just_sharona is offline
Citaat:
Matjong schreef op 04-04-2005 @ 10:10 :
Misschien is het wat kort door de bocht van mij hoor, maar jongens en meisjes die het uitmaken via sms of msn, daaruit blijkt gewoon dat ze je al niet waard waren.
mooi gesproken matjong..
__________________
je bent mooi zoals je bent, blijf zo..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 12:08
Verwijderd
Mjuh, ik maakte het uit, en hoorde later van meneer zelf dat hij het al een week of 4 uit wilde maken...

Toen deed mijn hartje wel even breken. Maar na veeeeel snoepjes, thee, koekjes, slechte films en éénmailge flirts ben ik er al aardig overheen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Matjong schreef op 04-04-2005 @ 10:10 :
Misschien is het wat kort door de bocht van mij hoor, maar jongens en meisjes die het uitmaken via sms of msn, daaruit blijkt gewoon dat ze je al niet waard waren.
die conclusie heb ik ook getrokken nadat mijn vorige vriendje mij dumpte via msn smiddags, op 1 januari 2005

het meeste verdriet heb ik gehad van een jongen met wie ik ongeveer 3 jaar een relatie had, dat ging maar heel langzaam over
maar nu is het toch echt wel over, ik heb het soms nog wel moeilijk met contact hebben met hem.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 12:43
Wandering
Wandering is offline
Na een maandje kreeg ik te horen van haar via msn dat ze de avond ervoor vreemd was gegaan (met haar ex, die haar heeft gedumpt en bedrogen, en die mij al een half jaar zat te pesten enzo). Maarja, "vrede" mee genomen. (nu eigelijk nog altijd niet...)
We waren een klein half jaartje samen, ik moest haar rond die periode maar even met rust laten, ze was gestresseerd wegens eindexamens, fuif van jeugdbeweging waar ze het druk mee had, maaaar ik moest me alleszins GEEN zorgen maken. Ik had ondertussen ook examens toen, dat vlotte ook al niet zo want ik wist wel dat er meer aan de hand was... maar goed, een weekje later stuur ik haar een sms om te vragen wat er nu van is, want ik zou haar 2 dagen later weer zien als de examens gedaan waren en we gingen naar de discotheek met wat vrienden. Krijg ik pas de volgende morgen antwoord als ik op weg ben naar mn examen, een simpel smsje dat het uit is. Ze pakte haar telefoon niet op ofzo. Black-out op het examen tot gevolg... Is ze later die dag nog kwaad op me geworden omdat ik toch nog mee naar de discotheek ging (hoewel het ook vrienden van mij zijn...).
Heb daarna nog lang aan haar gedacht... Mede doordat zij steeds naar me terug kwam voor me te knuffelen, kussen, stuurde smsjes, ze miste me... Dat was niet zo een fijne tijd. Veel verwarring, toen de verwarring weg was bij mij, werd zij jaloers als er mensen te dicht bij me stonden (er was iemand anders verliefd op me) en daar kon ze niet mee om.
(---... Dat heeft zo n half jaartje geduurd, dat uit elkaar zijn... nu zijn we weer 3,5 maanden samen... Misschien stom van me, ze verdiend het eigenlijk niet... maar deze keer blijf ik met mn voetjes op de grond, en zij is nogal drastisch veranderd, in de positieve zin. Misschien over een tijdje een nieuw liefdesverdriet verhaal ---)
__________________
*** Just another lonely soul ***
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2005, 12:45
Bell
Avatar van Bell
Bell is offline
mijn ex maakte het uit via een goede vriendin van me... de goede vriendin wilde eigenlijk helemaal niet mee doen met dat spelletje van hem, maar ze heeft het gedaan, om mij te waarschuwen...

en toen had ik ex op gebeld,en hebben we gepraat.. toen het twee weken verder was kreeg ik een sms: "hee, heb je alweer een nieuwe vriend.. ik heb wel een nieuwe vriendin".
dat vond ik nóg erger dan toen ie het uit maakte...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 12:47
Bell
Avatar van Bell
Bell is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 04-04-2005 @ 12:08 :
Mjuh, ik maakte het uit, en hoorde later van meneer zelf dat hij het al een week of 4 uit wilde maken...

Toen deed mijn hartje wel even breken. Maar na veeeeel snoepjes, thee, koekjes, slechte films en éénmailge flirts ben ik er al aardig overheen
ja daaar zijn ze ook goed in.. als je het uitmaken om te zeggen: "jaa,maar dat wilde ik ook al doen hoor"
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 12:58
MissN0urri
Avatar van MissN0urri
MissN0urri is offline
Citaat:
Bell schreef op 04-04-2005 @ 12:47 :
ja daaar zijn ze ook goed in.. als je het uitmaken om te zeggen: "jaa,maar dat wilde ik ook al doen hoor"
Idd..nog ff een harde trap na geven..zodat je uiteindelijk toch nog dat extra beetje verdriet heb
__________________
* Het Lijkt Z0 Simpel..Dat Is Het Vaak Ook*
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 13:00
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
MissN0urri schreef op 04-04-2005 @ 12:58 :
Idd..nog ff een harde trap na geven..zodat je uiteindelijk toch nog dat extra beetje verdriet heb
En net of kunnen jullie dat niet
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 17:00
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb t al bijna een halfjaar geleden uitgemaakt maar diep in mijn hart doet t nog steeds pijn, ondanks dat ik een lieve nieuwe vriend heb..
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 17:10
Verwijderd
nou ik ga het maar niet uitmaken hoor
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 17:27
Verwijderd
tis al best lang gelede en ondertussen is het weer aan(of ik daar goed aan doe weet ik niet--->lees me topic ook in dit forum)

ik werd afgezet door de moeder van me vriend bij de studentenflat waar ik woon(was na de vakantie en was een week bij hem geweest) het was avond en overdag had hij gewerkt en was beetje sago toen die terug was, hij en een vriendin(die ik via hem kende) reden mee, hij zei de hele weg vrij weinig en was sago, hij was nog even meegelopen om spullen in me kamer te zetten.
terug buiten bij de auto wou k m gedag zeggen, hij deed sago kreeg nog niet eens een kus ik werd kwaad en gaf m een flinke duw, hij reageerde gewoon niet, hij werd kwaad ik liep weg, hij werd nogal agressief, hij kwam me achterna deed nix hij schreeuwde dit is de laatste druppel het is uit, ik heb nog een kwartier bij de auto gezeten en hem gesmeekt(had ik nooit moeten doen!!) ik ben naar me kamer gegaan en ben gaa slapen, misschien kwam die er morgen wel op terug hij was moe en sago hij zei wel vaker zoiets, de volgende morge belde die op, sorry voor gister maar ik heb er gewoon echt geen zin meer in...
kapot was ik ervan!we hadden toen 20 maanden wat, de eerste 2 weken was ik bijna alleen maar aan t janken....daarna ging het wel beter, ik zag m ook bijna nooit meer.
jij sterkte!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 17:55
Codaz
Codaz is offline
Liefdesverdriet behoord ook niet bij mij. Het zal wel aan mij liggen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 19:32
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
tijdens een klein akkefietje wou mijn vriend een 'break' nemen! is best lang verhaal, maar we zouden elkaar een maand niet zien. hij vertelde dit in het cafe. Ik was er kapot van. en aangezien hij toen juist weer keilief ging doen zoals; 'morge wil ik je zien hoor' en 'je blijft mijn beste vriendin', jankte ik de ogen uit mijn kop. heb heel de nacht lopen janken en de volgende dag op msn wilde hij de cam aan. deed hij het kettinkje om dat ik ooit voor zijn verjaardag had gegeven. ik barstte in janken uit en mijn vriend zei dat ie me miste. na veel gepraat is het weer aan! en hebben nu nog steeds! we hebben wel veel besproken hoor. er zat veel niet goed tussen ons. we durfden nooit tegen elkaar te zeggen als ons iets niet beviel. dat kropte op en dan krijg je ellendige ruzie! maar sins die tijd gaat het beter dan ooit!

meis, ga je lekker volproppen, lekker stappen en lekker uitguilen bij vriendinnen! dat helpt echt! succes!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 20:01
MetAnanas
Avatar van MetAnanas
MetAnanas is offline
het valt me op dat hier bijna geen jongens posten.
jongens, hebben jullie nooit liefdesverdriet ofzo?!

ik heb liefdesverdriet van een jongen waar ik niet eens wat mee heb, hoe sneu is dat.

gelukkig weet ik dat het ooit weer over gaat. .
__________________
so smile.. this is your life
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 20:43
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
MetAnanas schreef op 04-04-2005 @ 20:01 :
het valt me op dat hier bijna geen jongens posten.
jongens, hebben jullie nooit liefdesverdriet ofzo?!

ik heb liefdesverdriet van een jongen waar ik niet eens wat mee heb, hoe sneu is dat.

gelukkig weet ik dat het ooit weer over gaat. .
Komt omdat er maar weinig jongens zijn die voor hun gevoelens uitkomen, en die er voor uitkomen die zijn meestal super derpi omdat jullie (vrouwen) hen hebben gebruikt of misbruik van hen hebben gemaakt......
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-04-2005, 21:06
Verwijderd
ik had pas ruim 3 maanden wat met een jongen (die ik ook eigenlijk helemaal niet goed genoeg kende..) toen het ech ineens uitging
hij belde ... om het uit te maken op de verjaardag van m'n zus.. hele huis vol visite, ik mezelf opgesloten op de badkamer
hij zei wel dat hij me nog een hartstikke leuke meid vond, en als ik wilde uithuilen ik naar hem toe mocht komen (...) en blabla heel aardig allemaal maar je schiet er niks mee op

ik was nog hartstikke verliefd. en ik snapte niet waarom hij het had uitgemaakt.. jah, hij was niet meer verliefd.. maar ineens?
toen sprak ik een dag laten 2 vrienden van hem op msn en die wisten dat het uitwas en ze zeiden dat hij al een paar weken een ander meisje leuk vond... toen voelde ik me helemaal genaaid en heb ik echt heel lang zitten huilen
dagen..weken en maanden heb ik me ontzettend kut gevoelt
ik hoorde wel van hem dat dat wat z'n vrienden zeiden helemaal niet waar was.. en toen ik dat had nagevraagd zeiden ze ook dat het een grapje was (heel grappig....) en dus geloofde ik hem toch weer... maar ik vond hem nog steeds leuk
hij wilde ook steeds wat afspreken, bioscoopje etc (als vrienden!) maar dat wilde ik niet omdat ik echt bang was hem weer leuk te gaan vinden
hij had ondertussen ook alweer een andere vriendin...
ik heb me denk k een halfjaar echt gevoelt, (terwijl we dus maar ong 3 maanden wat hadden) en ook bijna geen contact gehad
toen ging het beter

nu heb ik wel weer eens contact met hem.. we zij laatst samen naar een cafeetje gegaan om bij te kletsen
dat was toch wel erg gezellig, maar voor mij meer een afronding

dit is trouwens alweer zo'n 2 jaar geleden en ik heb nu ruim een jaar een ander vriendje die toch wel 100x liever is... en ik ben nu ook al echt wel een tijd echt over hem heen

iig sterkte, en praat erover met vriendinnen etc... want dat deed ik niet en dat is niet bevorderlijk voor de verwerking... om t zo maar te noemen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 21:11
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
*Liene* schreef op 04-04-2005 @ 21:06 :
iig sterkte, en praat erover met vriendinnen etc... want dat deed ik niet en dat is niet bevorderlijk voor de verwerking... om t zo maar te noemen
beste advies wat er is!
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 22:50
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Mijn vorige vriend maakte het pas uit toen ie bij me was, maar had daarvoor al gemaild dat zn gevoelens minder werden.......nadat ook nog s bleek dat ie nog vrij veel gevoelens voor n ander had. Hij schreef nog wel in die mail dat hij er nog met mij over wilde praten, maar niet over de telefoon, en i mocht ook niet vragen wat zijn keuze nou was, nee, hij wilde het IRL erover hebben. Ik met mn stomme kop dat natuurlijk geaccepteerd, ik had meteen moeten zeggen dat ie kon doodvallen. Maarja, ik was nog verliefd. Iig, 2 weken na die mail kwam ie, toen maakten we het 'samen' uit.
Daarna zei ie steeds op msn dingen over dat andere meisje, dat ze bij m had gelogeerd enzo. Hij snapte kennelijk niet helemaal dat dat nogal pijnlijk voor mij was, maarja, hij is nou eenmaal neit iemand met veel respect voor andermans gevoelens.
Op n gegeven moment zat ie toch weer beetje van dat ie spijt had. Hij zei t niet echt, maar liet het min of meer doorschemeren. Ik had inmiddels al n nieuwe vriend, en ik had er absoluut geen zin meer in. Ik zag m nog op vakantie, en daarna nog ff contact gehad, maar dat heb ik toen ook verbroken. Die hint snapte hij ook niet helemaal, wan thij praatte daarna nog een paar keer en smste nog een paar keer. Eerst nog wel ff op gereageerd, maar daarna niet meer. Hij bekijkt het maar lekker...
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 01:14
master84
master84 is offline
Ik had er een topic van gemaakt, maar ik heb hem nu weer teruggeplaatst.....



Ik als jongen zal dan mijn verhaal dan maar is doen.

Ik ben 20 en mn vriendin is 16. Ik voel me soms net het vrouwtje in onze 2 jarige relatie. Waarom omdat ik altijd maar zorg dat ze het naar der zin heeft. Zelfs mn moeder zegt dat ik onderdanig gedrag vertoon

Heeft mevrouw iets om te zeuren dan probeer ik dit op te lossen, en afgezeikt worden is soms ook wel normaal. Maarja....

Dit is zoals het 4 weken geleden al maanden lang ging. Sinds kort proberen we het weer goed te maken door elkaar minder te zien zodat we elkaar weer missen. Dit werkt zeer goed, maar zometeen komt de clue.....

Het moment dat ik haar leerde kennen was het echt zn lekker 14 jarig schatje, maar nu is het gewoon soms een bitch. Haar vader en zus zeggen het beide en zij zelf ook.

Verder leeft ze in een wereld waarin ze altijd maar moet weten dat jongens haar leuk vinden....

Ze heeft zelfs ongeveer een maandje geleden gezegd dat ze mij
eigenlijk te vroeg heeft leren kennen en dat ze wel is met een andere jongen naar bed zou willen gaan. Komt waarschijnlijk omdat ze haar wilde jeugd nooit heeft gehad, terwijl ze wel al een aantal vriendjes en wat dingen had uitgespookt.

Haar zus heeft dit een maand geleden gedaan dus misschien komt dit idee ook door haar zus.

Ze zegt nu dat ze haar gevoel moet onderdrukken en dat haar dit wel lukt op het moment en richting de toekomst. Maar dat ze mij geen zekerheid kan geven.

Nu kan ik al een aantal dagen niet leven met de gedachte om door te gaan met deze relatie wetende dat er een gevoel van vreemdgaan in haar zit en dat ze dit onderdrukt.

Nu heb ik haar voor de keuze gesteld, namelijke:

A= Een leven met mij zonder al deze onderdrukte gevoelens, waarin een goede toekomst zit qua gevoel op dit moment. Waarin het een soort huisje boompje beestje verhaal wordt.

OF

B= Het uit elkaar gaan zodat ze haar onderdrukte gevoel niet meer hoeft in te houden en dat we wel zien of ik kan leven met de gedachte dat dit belangrijker was dan 2 jaar een relatie met mij.

Nu wilt ze ook niet met mij op vakantie komende zomer omdat ze dan het gevoel heeft dat ze misbruik maakt van mijn verwennerij.

Nu heeft ze vanaf afgelopen zaterdag de bedenktijd gekregen om het komend weekend tot een 1 op 1 gesprek te laten komen.


Ik gedraag me de afgelopen 3 dagen wat meer afzijdig omdat ik nu wel eens wil dat zij voor mij vecht.

Hoe denken jullie hierover en wat denken jullie dat hieruit zal gaan komen?
__________________
Je moet altijd een vast stukje in je leven hebben !
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 12:01
Verwijderd
master84
moeilijk moeilijk!dat je haar nu voor je laat vechten vind ik wel goed, dat weet je of het nou allemaal wel 'echt' is, maar zo'n keuze, nee dat vind ik niet helemaal kunnen
heb je ook aan jezelf gedacht?je stelt haar wel een keuze, maar wat wil jij?zie jij echt toekomst in jullie 2?Daar moet je even doorheenkijken ja tuurlijk je bent gek op der en eigenlijk wil je der niet kwijt, maar als je er alleen maar ongelukkig van word is dit ook niet goed!
En zij is nog maar 16, een echt puber, op die leefdtijd ondek je zoveel dingen en ben je(mijn persoonelijke mening) nog niet helemaal klaar voor een vaste relatie in de zin van huisje boompje beestje. Ze is op deze leefdtijd nog zo bezig met haar zelf, dat je haar zeker nu niet voor zo'n keuze kan stellen, ze wil nog wat vrijheid, ze is nog maar 16!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 14:58
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Ik wil eerst even zeggen dat ik het heel knap van je vindt dat je deze stap hebt gezet! Veel mensen weten dat ze eigenlijk ook hun relatie eens voor de keuze moeten stellen maar durven niet omdat ze eigenlijk niet zonder diegene willen (zou ik denk ik ook hebben). Jij wil haar niet kwijt, maar toch vind je dat er wat moet veranderen, en doe je daar nu dus ook wat mee. Vind ik echt goed van je, en in zekere zin ook moedig omdat je natuurlijk in de onzekerheid zit van wat haar keuze zal zijn, en eigenlijk wil je natuurlijk dat ze bij je blijft.
Maar ik sluit me ook aan bij Princess. De ene keuze die je haar stelt vind ik gezien haar leeftijd niet echt reëel. Ik bedoel, je vraagt haar eigenlijk ervoor te kiezen voor de rest van haar leven bij je te blijven. Sorry,maar ik zou zo'n keuze niet graag maken op mn 16e. Tuurlijk, ik zegnu ook dat ik voor altijd bij mn vriend wil blijven, en dat voel ik nu ook zo, maar ik kan nooit met 100% zekerheid zeggen dat dat ook echt gebeurd. En als mijn vriend van mij zou eisen dat ik voor altijd bij hem zou blijven, zou ik toch eens goed nadenken over mn relatie. En bovendien, het is toch ook een veel fijner gevoel dat ze bij jou blijft omdat ze dat zelf zo graag wil? Ik denk het veel beter werkt en veel reëeler (goed nederlands? ) is als je haar gewoon vraagt te kiezen tussen een relatie, dat jullie verder gaan zolang als jullie dat beiden willen (dus niet meteen huisje boompje beestje), of ermee kappen. Desnoods stel je voor elkaar een tijdje niet te zien, om te kijken hoe het jullie bevalt om even apart te zijn.
Suc6 ermee iig.
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 15:01
master84
master84 is offline
Bedankt voor je reactie. Ik heb ook een ander topic aangemaakt.

Keuze A of B.

Maar goed ik heb mn denkwijze hierover al iets versoepeld, omdat het inderdaad erg naief is om dit te eisen. Het gaat mij gewoon om haar gevoel van NU! Als die goed zit vind ik het goed. Zit die fout aanpassen anders kappe.
__________________
Je moet altijd een vast stukje in je leven hebben !
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 15:18
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
ik weet niet of het telt omdat ik geen verkering met die jongen had en hij het niet uitmaakte.

Maar goed, ik was écht wel heel verdrietig toen ik hoorde dat een jongen waar ik dol op was gezoend had met 'n ander meisje. Echt misselijk werd ik ervan als ik me bedacht hoe hij en dat meiske er samen uitgezien moeten hebben.

En een ex maakte altijd zulke lullige opmerkingen dat ik helemaal naar werd. Maar daarom is hij nu ook mijn ex en daar ben ik ook niet rouwig om geweest.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 20:08
MissN0urri
Avatar van MissN0urri
MissN0urri is offline
Nu is de pijn dus 4 kee zo hard...

hij belde eergsiter hard huilend op...ik had hem namelijk een afscheidsbrief geschreven waarin stond dak em aso vond..en dak hem tog wel hoger had ingeschat..dak verder met mn leven ging en dattiej het kon bekijken..maar wel dak heelv eel van em hield..hij was zo kapot van die brief...'wat heb ik gedaan'...het spijt me zo...ik mis je zo..je bent de enige voor mij bij wie ik weg ga met pijn..ik weet het allemaal niet meer..ben zo in de war..
Ik kreeg dus stiekem met mn domme kop weer hoop dattiej verder wou
vandaag belde die weer op..hij was in de war..wist het nog neit allemaal...toen heb ik hem later terug gebeld dat ik het niet pikte dit w88..en dat hij NU tegen me moetst ZEGGEN dattiej niet emer verder met me wou als dat zo was...hij: okeej. ik kan het niet, een vaste relatie het spijt me. ..ik huo van je en mis je..

ik snap het niet...als je van iemand houd..dan wil je tog met diegene verder..
__________________
* Het Lijkt Z0 Simpel..Dat Is Het Vaak Ook*
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 20:16
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
MissN0urri schreef op 06-04-2005 @ 20:08 :
Nu is de pijn dus 4 kee zo hard...

hij belde eergsiter hard huilend op...ik had hem namelijk een afscheidsbrief geschreven waarin stond dak em aso vond..en dak hem tog wel hoger had ingeschat..dak verder met mn leven ging en dattiej het kon bekijken..maar wel dak heelv eel van em hield..hij was zo kapot van die brief...'wat heb ik gedaan'...het spijt me zo...ik mis je zo..je bent de enige voor mij bij wie ik weg ga met pijn..ik weet het allemaal niet meer..ben zo in de war..
Ik kreeg dus stiekem met mn domme kop weer hoop dattiej verder wou
vandaag belde die weer op..hij was in de war..wist het nog neit allemaal...toen heb ik hem later terug gebeld dat ik het niet pikte dit w88..en dat hij NU tegen me moetst ZEGGEN dattiej niet emer verder met me wou als dat zo was...hij: okeej. ik kan het niet, een vaste relatie het spijt me. ..ik huo van je en mis je..

ik snap het niet...als je van iemand houd..dan wil je tog met diegene verder..
bindingsangst
verlatingsangst
onzekerheid
er zijn genoeg redenen meid
of gewoon in de war
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 14:22
Silvie
Avatar van Silvie
Silvie is offline
Ik en mijn inmiddels exvriend hebben het via msn uitgemaakt na 15 maanden. Daarna had ik hem nog aan de telefoon maar het leek net alsof het hem niks deed. In het begin had ik er veel verdriet van en hoopte ik dat het nog goed zou komen, maar ik ben er uiteindelijk toch achter gekomen dat het veel beter was als het gewoon uit was. Ik heb er ongeveer een jaartje 'verdriet' van gehad, maar nu sta ik er niet eens meer bij stil. Gewoon veel afleiding zoeken, zo min mogelijk met hem in contact komen. Dat scheelt al heel veel.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 16:24
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Susanne schreef op 03-04-2005 @ 19:38 :
Een keer goed hard op je bek gaan, of vreselijk gekwetst worden is best goed voor je..... word je hard van
Vind ik ook, ik ben tot twee keer toe op m'n bek gegaan, waarvan de laatste keer echt hard. Mijn exvriendje maakte het onverwachts uit, omdat hij niet meer verliefd op me was. Ik voelde al een week voordat hij het zei dat er iets veranderd was, maar ik had veel valse hoop. Ik dacht dat hij het gewoon even moeilijk had i.v.m. zijn verleden, en dat los van mij stond. Dat was dus wel het geval.
Nadat de woorden 'ik ben niet meer verliefd op je' uit zijn mond kwamen was ik twee weken een emotioneel wrak, ik at amper, was er letterlijk ziek van. Ik ging niet meer naar m'n werk in het weekend, omdat hij daar ook werkte.
Na die twee weken had ik mezelf weer een beetje bij elkaar geraapt, en dat ging goed tot ik hem weer voor het eerst zag. Pas na drie maanden was ik er helemaal overheen, we waren beiden aanwezig op een personeelsfeestje en werd door omstandigheden die er verder niet toe doen, héél boos op hem. Sindsdien had ik niet meer het gevoel dat ik hem terug wilde, en hem nodig had.

Uiteindelijk heb ik er veel van geleerd, ik zal nooit meer zo afhankelijk van iemand zijn en zoveel verwachtingen van iemand hebben. Dus al met al maken dit soort ervaringen je naar mijn idee alleen maar wijzer en sterker

Edit: ik was er eigenlijk, nu ik erover nadenk, pas echt overheen toen ik weer opnieuw verliefd werd (op iemand anders ).
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much

Laatst gewijzigd op 07-04-2005 om 16:26.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 21:45
MissN0urri
Avatar van MissN0urri
MissN0urri is offline
T bevalt me anders niks...dat op mn bek gaan
ik kan het ver************ niet verproppen dattiej lul met zn ik- hou -zo- veel- van- je geblaat gewoon zonder mij verder kan terwijl ik niet weet waark het zoeken moet
__________________
* Het Lijkt Z0 Simpel..Dat Is Het Vaak Ook*
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 20:44
Hannekeuh
Avatar van Hannekeuh
Hannekeuh is offline
Heb al een keer zwaar liefdesverdriet gehad.
Het was om allerlei redenen uitgegaan en het zat er ook al lang aan te komen. Maar de klap was toch hard.
Wetende dat je elkaar nog doodgraag ziet maar dat het echt niet meer gaat.
De redenen waarom het is uitgegaan, spelen nu zeker nog mee in mijn huidige relatie. Ben er echt onzeker van geworden.
Toch ben ik blij dat het indertijd is uitgeraakt want heb nu echt een schat van een vriend.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe is jouw relatie met je ouders?
Verwijderd
67 14-10-2007 13:36
Liefde & Relatie Na 2 jaar nog steeds liefdesverdriet
Athlon
23 12-10-2007 12:44
Psychologie beste vriendin, echt niet!! Even mijn verhaal kwijt..
mira_love
8 18-07-2005 18:56
Liefde & Relatie medicijn tegen liefdesverdriet
scarman1
18 10-08-2004 19:41
Liefde & Relatie Liefdesverdriet verwerken
AnoniemIemand
20 27-10-2002 11:39
Liefde & Relatie Liefdesproblemen, liefdesverdriet, barst hier maar uit. Misscien kan ik je wel helpen
louis84
10 16-04-2002 23:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54.