Oud 29-08-2004, 19:18
herby
Avatar van herby
herby is offline
Stel, je zoekt op een naam van een forummer, dan kun je op posts zoeken (en daarmee een gigantische lijst krijgen) of op topics zoeken (en een overzichtelijkere lijst krijgen)

Zou het mogelijk kunnen zijn dat je eerst op topics zoekt en dan BINNEN dat topic naar die naam zoeken?

Ik weet dat het met ctrl+f kan, maar dan moet je wel op ELKE pagina zoeken als er meerdere pagina's zijn, kun je ook op alle pagina's tegelijk zoeken? Dat zou een hoop moeite besparen.
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2004, 19:31
Verwijderd
dat is wel iets ja
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 19:32
Verwijderd
alleen volgens mij slaat dan jon's zijn pc op hol van de zoekacties
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 19:36
herby
Avatar van herby
herby is offline
Niet als ze er eventjes goed over nadenken, dit zou te doen moeten zijn, ik bedoel, als je op een woord zoekt, dat vind ie toch de topics waar dat woord in staat? Dan zou er toch knoppen áchter die topics kunnen staan waarmee je direct naar de plek van de woord surft (of iets dergelijks?)
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 19:40
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Als je bij het zoeken 'toon de posts' aanvinkt ipv 'toon de titels' dan komt er ook een directe link naar de post waarin het woord voorkomt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 19:42
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-08-2004 @ 20:40 :
Als je bij het zoeken 'toon de posts' aanvinkt ipv 'toon de titels' dan komt er ook een directe link naar de post waarin het woord voorkomt.
Ja maar dan krijg je een enorme, chaotische en onoverzichtelijke lijst met posts.
Ik zoek alleen op posts als ik net online kom voor overzicht van wat er achter mijn rug om over me is gezegd, maar ik vind het iets te rommelig voor serieuze doeleinden, er zouden zeg maar best dingen weg kunnen
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 19:47
herby
Avatar van herby
herby is offline
Ik denk serieus dat de zoekfunctie kan worden uitgebreid. Ik bedoel, waarom kan je niet op term én nickname v/d forummer tegelijk zoeken? Of bij het zoeken naar iets/iemand bepaalde fora 'uitzetten'/'uitzonderen'?
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 21:50
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Een zoekmachine behoort bij elke forumsoftware tot de top 5 van meest geavanceerde onderdelen van het forum. Denk dat dat bij dit forum net zo is. Het maken van aanpassingen daarin is dus vrij complex. Ik zou het zoeken binnen topics ook zeker een nutte bijkomstigheid vinden, maar of Jon dat kan implementeren is een tweede. We wachten af.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 22:01
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Koen schreef op 29-08-2004 @ 22:50 :
Een zoekmachine behoort bij elke forumsoftware tot de top 5 van meest geavanceerde onderdelen van het forum. Denk dat dat bij dit forum net zo is. Het maken van aanpassingen daarin is dus vrij complex. Ik zou het zoeken binnen topics ook zeker een nutte bijkomstigheid vinden, maar of Jon dat kan implementeren is een tweede. We wachten af.

Ik zie dat ook wel zitten ja. Als je dat een post ziet waarvan je denkt: die moet ik even onthouden en je komt een uur later terug en er staan ineens 5 pagina's vol... dat is vrij lastig terugzoeken...Maar begrijp ook wel dat het vrij pittig te doen is...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef op 29-08-2004 @ 22:50 :
Een zoekmachine behoort bij elke forumsoftware tot de top 5 van meest geavanceerde onderdelen van het forum. Denk dat dat bij dit forum net zo is. Het maken van aanpassingen daarin is dus vrij complex. Ik zou het zoeken binnen topics ook zeker een nutte bijkomstigheid vinden, maar of Jon dat kan implementeren is een tweede. We wachten af.
Op zich moet het wel te doen zijn, de aanpassingen die er moeten komen zijn gewoon zorgen dat je iig op de goede pagina terecht komt.

a. Weten aantal replies per pagina
b. Weten welk reply nummer van topic het is
a / b = pagina nummer

(Ok, makkelijker gezegd dan gedaan, maarja ).

Ik zie de optie iig wel ztten.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 08:18
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Dat zie ik eigenlijk ook wel zitten.

Tot zover mijn nuttige bijdrage.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 10:44
GeritoDM
Avatar van GeritoDM
GeritoDM is offline
Je kan toch gewoon ctrl-f gebruiken, dan hoef je op z'n allerhoogst maar tien pagina's door te zoeken, dat is toch niet zo'n moeite?
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 10:52
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Als je op de zoekpagina 'zoek op inhoud' en 'toon de posts' aanvinkt krijg je de individuele posts te zien bij de resultaten. Als je dan op een post klikt springt ie meteen naar de juiste pagina.

Verder vind ik zelf de Google toolbar altijd handig om te springen naar een bepaald deel van de pagina.
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 11:50
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
Jon schreef op 30-08-2004 @ 11:52 :
Als je op de zoekpagina 'zoek op inhoud' en 'toon de posts' aanvinkt krijg je de individuele posts te zien bij de resultaten. Als je dan op een post klikt springt ie meteen naar de juiste pagina.

Verder vind ik zelf de Google toolbar altijd handig om te springen naar een bepaald deel van de pagina.
Hmm, ja dat weet ik, maar dan krijg je ook de posts van een ander topic, ik doel meer op het zoeken binnen één topic.

Maar gezien dit technisch misschien erg gecompliceerd is zou een makkelijkere optie zijn om elke gebruiker individueel te laten kiezen hoeveel reply's men op een pagina wil tonen (voor mensen met snelle computers/internetverbindingen zou dit een bijzonder welkome functie zijn)
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 11:52
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
GeritoDM schreef op 30-08-2004 @ 11:44 :
Je kan toch gewoon ctrl-f gebruiken, dan hoef je op z'n allerhoogst maar tien pagina's door te zoeken, dat is toch niet zo'n moeite?
Nou, 10 pagina's doorzoeken 1 keer is niet zo'n ramp, maar als je dit vaak moet doen kan het bijzonder vervelend worden. Bovendien kan een woord meerdere malen in een topic voorkomen en moet je dus alle 10 de pagina's telkens weer doorpluizen
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 17:07
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Naar even wat steekproeven te hebben gedaan heb ik gemerkt dat je er geen moeit mee hebt...
Ik vind persoonlijk niet dat de forumload moet worden verspild aan mensen die zo graag op naam willen zoeken...
daarvoor is de zoekfunctie volgens mij ook helemaal niet bedoeld...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 17:19
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Paperz schreef op 30-08-2004 @ 18:07 :
Naar even wat steekproeven te hebben gedaan heb ik gemerkt dat je er geen moeit mee hebt...
Ik vind persoonlijk niet dat de forumload moet worden verspild aan mensen die zo graag op naam willen zoeken...
daarvoor is de zoekfunctie volgens mij ook helemaal niet bedoeld...
Die load zal wel meevallen, het zijn vrij simpele searches omdat er maar 1 topic doorzocht hoeft te worden, en er een index op het topic id staat.

Verder boeit het weinig of jij vindt dat een functie ergens wel of niet voor bedoeld is. Er is behoefte aan een bepaalde functionaliteit, en dat is IMHO genoeg om uit te zoeken of het haalbaar is.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 17:22
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Jon schreef op 30-08-2004 @ 11:52 :
Als je op de zoekpagina 'zoek op inhoud' en 'toon de posts' aanvinkt krijg je de individuele posts te zien bij de resultaten. Als je dan op een post klikt springt ie meteen naar de juiste pagina.
Maar dan krijg je dus een hele hoop andere topics, en bovendien zou een zoek-in-dit-topic link een hoop tijd schelen. Bovendien hoeft dan niet de hele DB doorzocht te worden, dit scheelt waarschijnlijk nog load ook, omdat je veel gerichter zoekt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-08-2004, 17:53
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Hmm ik vindt het wel een goed idee. Had er 1 van mij kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 18:10
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Chimera schreef op 30-08-2004 @ 18:19 :
Die load zal wel meevallen, het zijn vrij simpele searches omdat er maar 1 topic doorzocht hoeft te worden, en er een index op het topic id staat.

Verder boeit het weinig of jij vindt dat een functie ergens wel of niet voor bedoeld is. Er is behoefte aan een bepaalde functionaliteit, en dat is IMHO genoeg om uit te zoeken of het haalbaar is.
Maar neem nou iemand die zoekt op naam:

- Opent de algemene zoekfunctie
- Vind topics met zijn naam erin
- Opent die
- Opent bij elk van die topics die andere zoekfunctie en gaat weer op naam zoeken
- Opent daar weer elke post met zijn naam

Dan komt toch neer op extra load lijkt me?
Het is niet alsof er dan minder load zal zijn...

Nogmaals, opzich naar iets zoeken binnen een topic is een idee...
Maar ga na dat de meeste topics op dit forum 5 of minder pagina's zijn is CTRL + F of de zoek functionaliteit van Firefox of googlebar niet zo'n grote moeite...
Maar het lijkt me dat je gericht iets zoekt, als 't over computers is dan zoek je op S&M of Hardware (binnen de zoekfunctie) je opent relevante topic en zoekt daar dan binnen

Het naam zoeken is veelal over het gehele forum, en als 't onzin betreft kunnen 't vaak ook nog hele grote topics zijn en heel veel...
dat zla de load echt niet bevorderen...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 20:28
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
Paperz schreef op 30-08-2004 @ 18:07 :
Naar even wat steekproeven te hebben gedaan heb ik gemerkt dat je er geen moeit mee hebt...
Ik vind persoonlijk niet dat de forumload moet worden verspild aan mensen die zo graag op naam willen zoeken...
daarvoor is de zoekfunctie volgens mij ook helemaal niet bedoeld...
Mensen zoeken op naam om te kijken of er op ze is gereageerd of als iemand zijn/haar aandacht even nodig heeft.

Dat lijkt me meer dan logisch op een forum, want dit forum is niet bedoeld voor eenzijdige speeches, maar voor discussie tussen personen.
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 20:30
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
herby schreef op 30-08-2004 @ 21:28 :
Mensen zoeken op naam om te kijken of er op ze is gereageerd of als iemand zijn/haar aandacht even nodig heeft.

Dat lijkt me meer dan logisch op een forum, want dit forum is niet bedoeld voor eenzijdige speeches, maar voor discussie tussen personen.
Als je discussie bij wil houden dan kan je beter vragen of de aangemelde topics aangezet mogen worden...
dan hoef je niet naar topics te zoeken die je volgt...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 20:33
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
Paperz schreef op 30-08-2004 @ 21:30 :
Als je discussie bij wil houden dan kan je beter vragen of de aangemelde topics aangezet mogen worden...
dan hoef je niet naar topics te zoeken die je volgt...
ten eerste: Iedereen wil de discussies bijhouden want dit is een FORUM
ten tweede: Daar houd ik te veel discussies voor bij
ten derde: Ik lees het graag als iemand iets nuttigs aan/over mij te melden heeft en als jij allemaal posts maakt met alleen "herby" er in is dat bijzonder storend en tijdrovend voor mij. (en als je dat zelf niet kan bedenken.....dan weet ik het ook niet meer)
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 20:36
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
herby schreef op 30-08-2004 @ 21:33 :
ten tweede: Daar houd ik te veel discussies voor bij
Dus je houdt teveel topics bij om je er voor te aanmelden maar je houdt ze wel bij als je met de zoekfunctie alles afmoet gaan...
die logica ontgaat me echt hoor...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 21:33
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
Paperz schreef op 30-08-2004 @ 21:36 :
Dus je houdt teveel topics bij om je er voor te aanmelden maar je houdt ze wel bij als je met de zoekfunctie alles afmoet gaan...
die logica ontgaat me echt hoor...
Nee, dit gaat meer over topics die je vind met de zoekfunctie maar waar middenin (pagina 5 van de 7 ofzo) iets staat wat je moet hebben. Het gaat dan sneller als je ff meteen kunt surfen naar de plek die je moet hebben.
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2004, 22:13
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Paperz schreef op 30-08-2004 @ 19:10 :
- Opent de algemene zoekfunctie
En die is ontzettend veel zwaarder dan zoeken binnen een topic, vanwege die index. Bovendien, wat denk je dat meer load kost. Van 1 topic 5 pagina's openen, of via een in-topic search direct de goeie pagina hebben?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 22:15
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Paperz schreef op 30-08-2004 @ 21:36 :
Dus je houdt teveel topics bij om je er voor te aanmelden maar je houdt ze wel bij als je met de zoekfunctie alles afmoet gaan...
die logica ontgaat me echt hoor...
Ik zie eigenlijk niet waarom je dit idee zo koste wat 't kost de grond in moet boren. Het is handig, en kost geen extra load. So what dat JIJ het niet gebruikt, anderen wel. Nuff said.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 22:16
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Chimera schreef op 30-08-2004 @ 23:13 :
En die is ontzettend veel zwaarder dan zoeken binnen een topic, vanwege die index. Bovendien, wat denk je dat meer load kost. Van 1 topic 5 pagina's openen, of via een in-topic search direct de goeie pagina hebben?
Dat ontken ik ook niet...
maar een naamzoeker zal dus alleen maar extra load veroorzaken omdat deze allebei de zoekfuncties zal gebruiken...
Eerst om de topic te vinden, vervolgens om in die topic te zoeken...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 22:21
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Chimera schreef op 30-08-2004 @ 23:15 :
Ik zie eigenlijk niet waarom je dit idee zo koste wat 't kost de grond in moet boren. Het is handig, en kost geen extra load. So what dat JIJ het niet gebruikt, anderen wel. Nuff said.
Omdat 't dus wel extra load kan veroorzaken... en ik weet niet of jij 't merkt, maar 't forum is soms nog best wel langzaam...

Daarnaast wordt er in een ander topic geredeneerd dat als er al genoeg mogelijkheden zijn om iets te doen 't niet nodig is om meer te bieden... helemaal niet als dit tijd/moeite kost om het te implementeren... en de extra load is alleen nog maar een redenen die er tegen afweegt
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 22:21
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Paperz schreef op 30-08-2004 @ 23:16 :
Dat ontken ik ook niet...
maar een naamzoeker zal dus alleen maar extra load veroorzaken omdat deze allebei de zoekfuncties zal gebruiken...
Eerst om de topic te vinden, vervolgens om in die topic te zoeken...
In die tijd dat hij aan het zoeken is, zal hij geen andere acties ondernemen. Een gewone search is veel zwaarder dan zo'n sterk gelimiteerde search, en hij heeft veel sneller de resultaten die hij wil. Vergeet niet dat voor de DB een index-lookup gewoon niks voorstelt.

Mensen zoeken toch wel op naam, dan kun je het ze beter zo makkelijk mogelijk maken. Bovendien zoek ik vaak via de gewone search naar eigen reacties, terwijl ik maar in 1 topic geintereseerd ben. Die extra load (oneindig veel meer, de DB moet de complete free-text index van 't forum afgaan) is enorm veel meer dan 't verschil tussen gewoon een topic openen (index op topic id) of een search binnen een topic (index op topic id + text index). Daarnaast zal bij de laatste de datatransfer omlaag gaan, iets wat Jon weer geld scheelt.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 22:22
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Paperz schreef op 30-08-2004 @ 23:21 :
Omdat 't dus wel extra load kan veroorzaken... en ik weet niet of jij 't merkt, maar 't forum is soms nog best wel langzaam...
Voor de zoveelste keer, het zal waarschijnlijk minder load veroorzaken omdat de search zelf minder vaak aangesproken hoeft te worden.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 22:28
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Chimera schreef op 30-08-2004 @ 23:22 :
Voor de zoveelste keer, het zal waarschijnlijk minder load veroorzaken omdat de search zelf minder vaak aangesproken hoeft te worden.
Maar het gaat erom, ook bij de topicstarter, dat er ook op andermans namen gezocht wordt... niet alleen de eigen...

tuurlijk een topic waar jij in post is voorzien van zo'n 'gezichtje' ofzo... dus daar is 't enkel 'klik' en dan erin zoeken...
alleen als ie iemands anders naam ga zoeken dan is 't of via diegene zijn profiel en dan in die topic zoeken... of vie de algemene zoekfunctie... waarin vervolgens deze topics worden geopend en WEER wordt gezocht...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 22:31
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Paperz schreef op 30-08-2004 @ 23:28 :
of vie de algemene zoekfunctie... waarin vervolgens deze topics worden geopend en WEER wordt gezocht...
Lees eens wat beter. Ik heb al uitgelegd dat als het al meer load veroorzaakt, dit verwaarloosbaar is.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 22:39
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Chimera schreef op 30-08-2004 @ 23:31 :
Lees eens wat beter. Ik heb al uitgelegd dat als het al meer load veroorzaakt, dit verwaarloosbaar is.
Zolang men niet als enige op het forum maken alle beetjes load weldegelijk uit... tuurlijk zal dit het meest van de tijd gene donder uitmaken, maar als het er op neer komt wel...
als men altijd van het eerste uitgaat dan zouden maatregelen als het uitzetten van de zoekfunctie op drukke momenten en het uitschakelen van gevolgde topics ook nooit zijn ingevoerd...

Nogmaals ik ben niet tegen omdat ik het niet gebruik, er zijn imo genoeg argumenten tegen en genoeg alternatieven...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 12:20
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Paperz schreef op 30-08-2004 @ 23:16 :
Dat ontken ik ook niet...
maar een naamzoeker zal dus alleen maar extra load veroorzaken omdat deze allebei de zoekfuncties zal gebruiken...
Eerst om de topic te vinden, vervolgens om in die topic te zoeken...
Maar mensen zoeken óf met de algemene zoekfunctie op hun naam en vinken dan aan dat ze de posts willen zien. Op die manier kunnen ze in één keer door naar de post waarin hun naam staat. Dit kan nu ook al.
óf ze weten al in welk topic ze willen zoeken. Dan gebruiken ze zo'n kleinere zoekfunctie en zoeken ze dus alleen in zo'n topic. Hierdoor hoeven mensen dus niet meer de algemene zoekfunctie te gebruiken waar ze dat voorheen wel zouden doen.

Terwijl jij volgens mij denkt dat beide zoekfuncties gebruikt zullen worden, maar volgens mij is dat niet zo.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 12:35
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Balance schreef op 31-08-2004 @ 13:20 :
Maar mensen zoeken óf met de algemene zoekfunctie op hun naam en vinken dan aan dat ze de posts willen zien. Op die manier kunnen ze in één keer door naar de post waarin hun naam staat. Dit kan nu ook al.
óf ze weten al in welk topic ze willen zoeken. Dan gebruiken ze zo'n kleinere zoekfunctie en zoeken ze dus alleen in zo'n topic. Hierdoor hoeven mensen dus niet meer de algemene zoekfunctie te gebruiken waar ze dat voorheen wel zouden doen.

Terwijl jij volgens mij denkt dat beide zoekfuncties gebruikt zullen worden, maar volgens mij is dat niet zo.
Maar dat eerste is dus blijkbaar een probleem (met het toon post), dat biedt 'geen overzicht' dus wil men een EXTRA zoekfunctie...
ik ga hier juist vanuit de situatie die de topic-starter schetst, want als hij dat 'overzicht' wel had... dan had ie wrs deze topic niet eens geopend...
nogmaals 't idee is niet verkeerd alleen als het enkel en alleen voor naam zoeken wordt gebruikt, en ik zie niet wat het verder toevoegt (behalve evt. verzameltopics over bijv. bands, boeken of software) aan de functionaliteit van ''t forum.. want als je iets zoekt, waarvan je niet weet waar je moet zijn (of geen zin hebt allemaal pagina's terug te bladen in fora) dan gebruik je de algemene zoekfunctie en zie je het idd gewoon direct met 'toon posts' . Maar deze zoekfunctie is zoals het tot nu toe wordt gebracht alleen het nut van 'naam zoeken' met een paar uitzonderingen op verzameltopics... en ik zie niet wat naam zoeken voor extra functionaliteit zou toevoegen aan 't forum...

En redenen om een discussie te volgens is een beetje krom, als je een discussie VOLGT lees je hem imo ook helemaal, en weet je ook (ongeveer)waar die tot liep toen je de laatste keer kijkt...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-08-2004, 20:07
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
Nogmaals ik ben niet tegen omdat ik het niet gebruik, er zijn imo genoeg argumenten tegen en genoeg alternatieven...
Noem er dan eens een paar? Zowel argumenten tegen als alternatieven?

Overal zijn wel argumenten tegen te bedenken, het gaat er om dat men de argumenten voor en tegen tegen alkaar afweegt.
Ik kom hierbij tot de conclusie dat de argumenten tegen te verwaarlozen zijn tegenover de argumenten voor.
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 17:46
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
vBulletin 3 kent de optie om topics te doorzoeken. Kwestie van afwachten tot we vB3 gaan installeren dus
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 11:50
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
Jon schreef op 07-09-2004 @ 18:46 :
vBulletin 3 kent de optie om topics te doorzoeken. Kwestie van afwachten tot we vB3 gaan installeren dus
Gaat dat ooit gebeuren dan?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 13:06
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Krekker schreef op 11-09-2004 @ 12:50 :
Gaat dat ooit gebeuren dan?
http://forum.scholieren.com/showthre...1#post13116451
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33.