Oud 04-10-2007, 16:40
Little_lady
Little_lady is offline
Wat moet ik nou... In de vakantie wel of niet uit logeren gaan? Ik wil heel graag bij d'r zijn, maar dan zou ik bij hun moeten slapen en ik kan ze toch niet met mij belasten? Zij hebben het ook moeilijk nu... Maar aan de andere kant, ook hij was me zo dankbaar dat ik was gekomen afgelopen weekend en hij zei dat ik altijd bij hem terecht kon als het nodig was, misschien vinden ze het dus wel niet zo erg als ik vrees... En zou het niet beter zijn als we het samen verwerken, dat er niet zo'n hemelsbrede kloof aan afstand tussen ons zit? Maar toch moet ik het in m'n eentje ook kunnen, ik zal uiteindelijk toch alleen hier verder moeten hoe graag ik het ook anders zou willen.

Ik weet het niet, echt niet...
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2007, 16:51
Verwijderd
De eerste sessie CGT is achter de rug, het zou een soort kennismakingssessie zijn, maar al snel kreeg ik allerlei tips en opdrachtjes, en werd het dus meer een normale sessie Leuk om te zien dat mijn therapeute zo gemotiveerd is om met me aan de slag te gaan. Ze heeft na wat uitleg van mij alles op een rijtje gezet en dat was énorm verhelderend; ze vertelde echt precies hoe ik denk en wat daar op volgt qua gevoel en gedrag. Ik heb nu wel het idee dat ik met kleine zaken zelf aan de slag kan

Ik ga eens kijken of ik wat met haar advies kan

Ik ga me in ieder geval nu inschrijven voor 1 vak volgend blok (Statistiek 2 )
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 16:57
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik ben zo moe. Al dit denken vreet energie. En ik kan me niet aanzetten tot wat dan ook. Zeker niet tot school. En morgen moet nog een verslag af en het is eigenlijk alleen overtypen en ik kan het maar ik wil het gewoon niet.
En dan krijgen we ook ineens te horen dat we een hoofdstuk moeten gaan samenvatten in 100 steekwoorden, waar je minstens 5 minuten over moet kunnen praten. Mét recente voorbeelden. Stik erin. Ik wil dit niet.

Vriendlief komt straks, en ik heb er helemaal geen zin in. Ik wil niet 'gemaakt' vrolijk moeten zijn, omdat ik niet wil vertellen wat er is.. Ik wil alleen maar mijn herinneringen terug!
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 17:04
Redhair
Redhair is offline
En ohja, vanmorgen heb ik mijn klas wat over mijn verleden verteld. Over papa, de drugs en mijn gespijbel. Was best eng, je weet niet hoe ze erop reageren. Maar ik wist dat er al verhalen over mij rond gingen, en omdat ik soms niet op school kom voor therapie vond ik het wel een goed idee om open kaart te spelen.
Zei dat ik hun dingen ging vertellen die ik ook echt aan hun vertelde en dat het anderen geen reet aan ging. Ik ga er maar vanuit dat ze te vertrouwen zijn.
Ze reageerden super. Ik had het heel goed verteld vonden ze, nu ze mijn achtergrond kennen snapten ze meer van mijn gedrag en meningen. Echt tof dat het zo goed ontvangen werd.

Over drie en een halve week is papa alweer een jaar dood. Het lijkt echt lang geleden. Een jaar nog maar. Een jaar geleden was hij doodziek. Lieve, gekke papa. Ik mis hem nauwelijks, het is echt goed zo, voor iedereen.
Alleen ik wou soms dat ik hem kon vertellen hoe goed het met me gaat. Kijk papa, ik ben gelukkig, ik ga naar school, ik werk elke dag, ik heb een geweldig exvriendje, geweldige kamer in een super huis, de leukste huisgenoten die er zijn, een lief katje, de hond is afgevallen en ze is zo mooi en lief en sociaal geworden, op een paar jointjes na ben ik al maanden clean. Kijk hoe geweldig ik ben, wees trots op me, ik ben veranderd in een jaar, ik ben in een jaar in een totaal ander persoon geworden, een goed persoon. Ik jat geen geld van mama meer, ik heb helemaal geen geld van mama meer nodig. Ik kom rond, hoef niet meer te jatten voor drugs, te jatten omdat al mijn waarden en normen verdwenen zijn. Ik ga naar school en ben daar eerlijk geweest over mijn verleden en ze helpen me om me op het goede spoor te houden en ik doe zo mijn best. Ik volg therapie, ben gemotiveerd, ik ben een goed mens geworden. Wees trots op me papa, wees trots op me en hou van me. Maar ach, waarom vraag ik daar om? Hoe verrot en walgelijk en achterbaks ik ook was, je was altijd trots op me en hebt altijd onvoorwaardelijk van me gehouden, net als mama. De beste ouders die iemand zich kan wensen. Het enige wat ik jullie kan verwijten is dat jullie misschien te mild waren, dat jullie me nooit eens goed hebben gestraft voor mijn daden. Maar als jullie me gestraft hadden was ik daar wel weer voor weggelopen, dat had me verder van jullie gebracht. Jij en mama zijn geweldig. Jij bent al ruim 11 maanden dood en dat is goed, alleen ik had gewild dat je ziet hoe goed ik nu ben.
__________________
Digital ash in a digital urn.

Laatst gewijzigd op 04-10-2007 om 17:12.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 17:14
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Mala, Yana, Leonoor etc bedankt voor jullie reacties. Ik weet dat ik me minder zorgen moet maken en meer moet praten.. Thnx.

Ik probeerde vandaag te praten met wat vriendinnen maar zowel A. als D. J. en L. hebben allemaal hun eigen problemen. De een zit met school, de ander met een ruzie, de volgende met een kutsituatie thuis, iedereen lijkt altijd wat te hebben. En ik luister, en ik geef advies en ik knuffel ze en help ze en ze zijn altijd blij dat ze naar me toe zijn gekomen 'omdat ik altijd voor ze klaar sta' .. Maar zelfs als mensen aan me vragen hoe het gaat en ik zeg dat het 'opzich wel gaat' en wordt er niet verder gevraagd. Logisch, ik verpest het voor mezelf..
Ik hoor de opmerkingen en de vragen: 'ben je afgevallen? Je ziet er zo dun uit!' en 'Eet jij ooit wel eens, ik zie je nooit eten?' ik lach er wat om, maak er een grapje over, maar ga nooit in op bezorgde blikken, ik wil het niet meer. Ik weet dat het ze vast wel uitmaakt, of ik er nog ben of niet, maar het voelt alsof niemand het wat kan schelen. Misschien WIL ik er wel gewoon niet meer over praten, het kost zoveel energie. Dan moet ik ook niet zeiken. De gedachte om met die therapie te stoppen komt ook al meer dan een aantal keer per dag in mijn gedachten op, ik weet dat het geen goed idee is maar ik wil het niet meer. Ik wil niets meer. STOP dan met zeiken.

Heb je liever dat ik nu maar niets meer zeg?
(...)
Hee waarom doe je nou of je me niet verstaat?
Laat het je dan koud tot op het bot?
Zie je niet dat het zo echt niet langer gaat?
Ik ga er langzaam aan kapot.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 17:25
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Ik ben moe. Ik maak lange dagen, vooral deze week.
Vorige week donderdag en vrijdag vrij vanwege een lustrum. Ik loop nog steeds heel erg achter met een vak. Met het andere vak loop ik wel bij. In de tussenuren heb ik zelfstudie gedaan voor een practicum, dus ik loop nog steeds heel veel achter met een vak. Misschien kan ik het gewoon niet.
Ik voel me nu echt heel verdrietig nu ik dit typ. Ik weet niet waarom. Vandaag weer pas om half zes uit terwijl ik gewoon naar huis wil. En dan doe ik in het weekend zo weinig omdat ik dan gewoon beneden wil zitten.
Ik voel me niet zo goed op dit moment. Gelukkig is het bijna weekend.
Wat studeer je? Scheikunde ofzo omdat je zo'n lange dagen hebt en practica?
Ik denk dat het niet zo raar is dat je niet helemaal bij loopt als je zulke lange dagen hebt. Op een gegeven moment is je energie gewoon op en 's avonds ben je blij dat je thuis bent en ga je niet ook nog studeren. Idem voor het weekend, je kunt nou eenmaal niet fulltime studeren (ook al denken docenten vaak van wel)
Ik denk dat je het wel kunt, maar dat je er nu met die lange dagen gewoon even niet aan toe komt. Heb je binnenkort geen collegevrijweek/herfstvakantie? Dan kun je dan misschien een beetje bijwerken. En verder zou ik me niet te druk proberen te maken, jammer dan als je het niet bij houdt. Je doet zoveel als je kunt, toch? Ik durf te wedden dat 90% van jouw studiegenoten het ook niet bij kunnen houden. Het komt wel goed

OT: college was toch wel nuttig, zeker het eerste uur, wat ik nog wel had voorbereid. Ik heb nu een planning voor de volgende week gemaakt. Op zich valt het nog wel mee, zoveel lig ik niet achter. Vanavond werken en geen zin, maar gelukkig vliegt de tijd op die afdeling altijd voorbij en dan heb ik weer 3,5 uur gewerkt.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 17:37
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Vanmiddag ein-de-lijk mijn propedeuse maar eens afgehaald, dat werd wel eens tijd. Verder is het vandaag maar een rare dag. Ik heb allerlei instanties gebeld voor ons project en dat was heeeeel eng, maar 't ging best aardig. Alleen zo'n mens van de Zwolse Poort deed heel raar, 'ja nou eh daar werken wij niet aan mee hoor, nee nee, kom nou, daar houden wij ons niet mee bezig' en toen hing ze op. Oke volgens mij ging er ook iets niet goed met de telefoon ofzo, maar toch. Het was stom. Nu moet ik morgen nog wat gedoetjes bellen en dan hoop ik dat ik een aantal afspraken heb kunnen plannen. Stom project.

En mijn plan van aanpak is onvoldoende beoordeeld want hij zou hetzelfde zijn als die van projectgenootje en blabla. Wat een gezeur. En ik had ergens een bron niet bij gezet, dus plagiaat en blaaaaat. En ik vond het heel goed van mezelf dat ik kritiek durfde te geven op het beoordelingssysteem en de samenwerking tussen een aantal docenten, maar daar werd ook alleen maar kut op gereageerd. Ik zal nog eens iets zeggen zeg, pff.

Bluh wat een stomme dag! Morgen lekker vrij. <3 En 's avonds oppassen, dat is leuk.
ik PM je!

Nog gefeliciteerd met je propedeuse
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.

Laatst gewijzigd op 04-10-2007 om 17:47. Reden: wijzigingen zijn soms nodig ;x
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 17:37
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Oeh, die tussentoets viel echt tegen. Het detail-niveau ligt echt hoog! Ik wist bij elke vraag wel waar het over ging, dat was een opluchting, maar bij een stuk of 10 wist ik echt niet genoeg details. Dat engels is echt wennen, want volgens mij kan ik nog niet genoeg hoofd- van bijzaken onderscheiden. Blijkbaar wist ik nutteloze feiten. Nja, opzich, ze kunnen niet over alle dingen iets vragen.

Maar meerkeuze aaagh. Straks heb ik verkeerd gekozen en is het 100% fout. Ik had dit soort dingen, en ik durf niet na te kijken. Nooit gedurfd en nou zal ik ook niet zomaar die antwoorden willen bekijken. Bah.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 17:40
Verwijderd
@Heksjuh: (})
ik herken echt zo goed wat jij beschrijft van m'n eigen eerste jaar. Ik had ook veel te lange dagen en kon het dan in het weekend niet meer opbrengen om dan ook weer aan de slag te gaan.
Ik zou er niet meteen vanuit gaan dat je het niet zou kunnen. Gun jezelf nog wat tijd om te wennen!

OT: Vanochtend m'n begeleider besproken en hij was best positief. Maar ik heb geen enkel vertrouwen in m'n eigen kunnen en ga er vanuit dat ik uiteindelijk toch wel door de mand val. Dat ze zien dat ik gewoon helemaal niks kan.
Het moet een keer mis gaan.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 17:41
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Oke dat wist ik niet, ik heb het zelf niet ergens anders gelezen of gehoord. Ik heb het opgeschreven zoals ik het voel, maar het is misschien ook wel een voor de hand liggend voorbeeld om te beschrijven hoe het voelt als je stemmingen (en alles er omheen) zo wisselen. Het lijkt gewoon zo'n voortdurend gevecht tussen het goede en het kwade.
Ik bedoelde ook niet dat je plagiaat gepleegd zou hebben ofzo hoor, meer dat het dus kennelijk een treffende beschrijving is om aan mensen zonder borderline uit te leggen hoe borderliners zich voelen
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 17:43
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
De eerste sessie CGT is achter de rug, het zou een soort kennismakingssessie zijn, maar al snel kreeg ik allerlei tips en opdrachtjes, en werd het dus meer een normale sessie Leuk om te zien dat mijn therapeute zo gemotiveerd is om met me aan de slag te gaan. Ze heeft na wat uitleg van mij alles op een rijtje gezet en dat was énorm verhelderend; ze vertelde echt precies hoe ik denk en wat daar op volgt qua gevoel en gedrag. Ik heb nu wel het idee dat ik met kleine zaken zelf aan de slag kan

Ik ga eens kijken of ik wat met haar advies kan

Ik ga me in ieder geval nu inschrijven voor 1 vak volgend blok (Statistiek 2 )
Wat goed zeg!! Je mag trots op jezelf zijn
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 18:18
Morri
Morri is offline
Citaat:
En ik luister, en ik geef advies en ik knuffel ze en help ze en ze zijn altijd blij dat ze naar me toe zijn gekomen 'omdat ik altijd voor ze klaar sta' .. Maar zelfs als mensen aan me vragen hoe het gaat en ik zeg dat het 'opzich wel gaat' en wordt er niet verder gevraagd. Logisch, ik verpest het voor mezelf..
Zo verschrikkelijk herkenbaar. Nijn, hou vol meid, je kunt het. Je weet dat je ook betere periodes gekend hebt, daar kun je naar terug, echt waar.

Best een goed gesprek gehad met mijn mentor, die ik eigenlijk niet mocht. Het verhelderde mijn situatie wel, ik zit echt in vicieuze cirkels waar ik uit moet. Ik slaap slecht, kan me daardoor slecht concentreren, doe weinig voor school, frustreer mezelf daarmee en slaap onder andere daardoor weer slecht. Ik weet ook niet wat er eerder was, echt zo'n de-kip-of-het-ei geval. Ik moet op gaan schrijven wat ik nu precies voel en me dan laten helpen, na drie jaar eindelijk de boel eens uit handen geven, denk ik. Ik hoop dat ik hier over een paar dagen nog zo over denk.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 18:35
Verwijderd
Ik schrok heel erg toen ze het had over een opname
Dat wil ik niet, ik weet niet wat ik wel wil. Ik wil niet meer..
Ik weet niet of ik de verantwoordelijkheid kan nemen..



Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 19:04
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Dolores: Gefeliciteerd!

En ik voel me een beetje verdrietig vandaag maar we gingen een taart bakken en dat was eigenlijk wel leuk Ik had eerst niet zo'n zin, maar ik denk dat het wel goed is om een keer op een positieve manier met eten bezig te zijn en in huiswerk had ik toch ook geen zin en het was gezellig en het blijft leuk om boter klein te snijden
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 19:45
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Shitkutfuck, ik heb beloofd aan m'n moeder dat ik morgen mee ga naar zo'n homeopathische chinees en nu zegt ze ineens dat hij iig bij mn pols naar m'n hartslag gaat luisteren, wtf? Hier had ik niet op gerekend, nu moet ik weer een excuus verzinnen om haar daar weg te krijgen, omdat ik weer domme dingen heb gedaan. Maar ik vind het ook eng om daar alleen naar toe te gaan, shitshitshit!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 20:06
Verwijderd
Shiiiiiiit, ik heb een mail aan iemand in het buitenland gestuurd, met een verkeerd onderwerp, en ook nog in het nederlands. Ik heb meteen er een met m'n excuses en de goede onderwerpregel achteraan gestuurd, maar ik voel me zo dom. Dadelijk komt het op de spam-stapel terecht en dan is het mijn schuld....
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 20:12
Redhair
Redhair is offline
Ik ben verliefd. Verliefd op mijn kamer en mijn hond en katje en op het leven. Verliefd op de canei rose. Op de knoflookstengels met tzaziki van de xenos. Verliefd op de stem van Jeff Buckley en Elliott Smith. Ik blijf maar lachen, het is allemaal zo mooi. Zo perfect. Ik woon nu eindelijk echt op mezelf. Mijn kamer, mijn spullen, alles van mij alleen. Ik voel me fantastisch, dit ken ik niet, wat is dit? Zo voelen terwijl ik nuchter ben. Ja, 's avonds ben ik meestal aangeschoten, maar ik heb net pas mijn eerste glas ingeschonken maar voel me al de hele dag zo goed, al dagen. Het is bijna volmaakt. <3
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 20:31
Verwijderd
Grrr, tweede keer ging weer mis (verkeerde emailadres), derde keer wel goede emailadres, maar wel één letter van z'n naam vergeten.

MUTS

maar ik ga niet nog een keer mailen, dan sla ik helemaal zo'n stom figuur...
hopelijk vindt 'ie het geen ramp...
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 20:32
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Ik ben aan het rondkijken op site's van asielen en kan daar zo triest van worden. Hoe mensen het kunnen, hun dier zomaar achterlaten of naar een asiel brengen...
En de redenen die er soms bij staan zijn te belachelijk voor woorden.
"Blaft te veel", "te wild", of bij een kat: "willen ze niet meer". Verdomme, ik mag echt niet meer op die site's kijken. Ik zou zo al de dieren willen opvangen.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 20:35
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ik ben aan het rondkijken op site's van asielen en kan daar zo triest van worden. Hoe mensen het kunnen, hun dier zomaar achterlaten of naar een asiel brengen...
En de redenen die er soms bij staan zijn te belachelijk voor woorden.
"Blaft te veel", "te wild", of bij een kat: "willen ze niet meer". Verdomme, ik mag echt niet meer op die site's kijken. Ik zou zo al de dieren willen opvangen.
Ja, dat is inderdaad heel sneu!! Dat vond ik vorig jaar ook en wilde om die reden een poes uit het asiel.. Maar ik kreeg geen enkele poes mee De eisen zijn ontzettend streng (ik woonde in de "verkeerde" wijk want alle katten uit het asiel komen uit de wijk waar ik woon, verder werk ik teveel en heb ik een gedeelde ingang etc).
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 20:36
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Ja, dat is inderdaad heel sneu!! Dat vond ik vorig jaar ook en wilde om die reden een poes uit het asiel.. Maar ik kreeg geen enkele poes mee De eisen zijn ontzettend streng (ik woonde in de "verkeerde" wijk want alle katten uit het asiel komen uit de wijk waar ik woon, verder werk ik teveel en heb ik een gedeelde ingang etc).
Da's wel stom. Dan wil je een kat een goede thuis geven en krijg je er geen mee.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 20:40
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Da's wel stom. Dan wil je een kat een goede thuis geven en krijg je er geen mee.
Ik had al een reismand meegenomen.. Alles al aangeschaft; speciale brokken om aan te sterken, kattenbak, etensbakken, speeltjes met kattenkruid, kattenbakvulling, ontworm- en onvloo-spul enz.
Ik begrijp dat ze zo'n poes niet zomaar willen meegeven, het dier heeft natuurlijk al genoeg meegemaakt en ze willen het risico zo klein mogelijk dat het weer een keer misgaat.. Ik was iig gedesillusioneerd.
Feit blijft dat je niet teveel op die sites moet kijken
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 20:52
Verwijderd
Ik kwam vanochtend het 1e op school en toen bleek dat ik pas het 3e hoefde te beginnen. Toen zijn we met z'n 16-en naar de stad geweest, om half 9, alle winkels zaten nog dicht. Maar het was wel heel gezellig. Ik had vandaag een wiskunde repetitie en ik snapte hem gewoon en ik wist alles. Dat was wel lekker, ik hoop dat ik een goed cijfer heb. M'n humeur wisselt echt heel erg, het ene moment ben ik hartstikke vrolijk en het andere moment ben ik heel erg down. En ik word ook nog eens helemaal gek van mezelf; iedereen zegt dat ik verliefd op J. ben maar ik denk zelf heel de tijd aan iemand anders binnen onze school. Dat is echt geen goed plan, want het heeft totaal geen toekomst. Maar ja, dan zit ik echt tegen mezelf in te redeneren. Morgen heb ik lekker maar een kort dagje van 7 tot 2. Heerlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 21:09
Verwijderd
Ik moet vanavond weer vreselijk aan haar denken. En ik word er verdrietig van. Met haar moet ik ook aan hem denken. Hoe zijn vrouw en kinderen het nu doen. En hoeveel pijn dat doet.

If again the seas are silent in any still alive.
It'll be those who gave their islands to survive.
Drink up dreamers, you're running dry...


En daarmee lijken mijn dingetjes soms zo klein. Niet klein maar minder. Ik weet niet precies. Ik heb eigenlijk niet zoveel te klagen. En dat weet ik ook wel. Ik ben eigenlijk wel gelukkig nu. Ondanks alles.

Want ik wil alleen maar dat je bij mij blijft..
Blijf tot de zon je komt halen bij mij..
Blijf bij mij tot de zon je komt halen..
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 22:04
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
blegh ik voel me met de minuut rotter en leger voelen en ik snap niet waarom..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 22:11
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Bah. Dan word je bijna de hemel in geprezen, positief beoordeeld, positief verbaasd aangekeken omdat je goed werk verricht, gevraagd om je hulp omdat je goed uit kan leggen in 1-op-1 situaties, etc., en je dan nog inadequaat, ongewild en nutteloos voelen. Go me!
Gewoon lekker er uit slapen zometeen. <3
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 22:20
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@ Coopergirl en Leonoor: Ik heb ook wel wat gedaan, maar ik had graag méér willen doen. Morgen weer een kans. Morgenochtend sta ik op tijd op, als ik me net zo voel als nu (of beter), en dan begin ik met inventariseren en dan ga ik aan de slag.

Ik ben echt snotverkouden en grieperig vandaag, maar mijn mentor gaf als feedback op de eerste gegeven lesjes: "het viel niet tegen voor een eerste les". Dus ik ben blij . Nou nog een positieve groei laten zien deze stage, maar dan komt het dus wel goed.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 22:22
Verwijderd
Zoals wij bij NGT altijd zeggen: BAM.

Mijn hart is niet van steen een geval van zuiver hout.
Het was het beste dat ik vinden kon toen iemand wegging met het goud.

Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 22:24
Little_lady
Little_lady is offline
#$@#%^$$@$^&@$%!@$^&&

Ik walg van mezelf, wat ben ik nou voor dombo, olifant, trut, dom kind, whatever. Wie zet er nu z'n mobiel zelfs van trillen af terwijl dat helemaal niet moet?! Ik moet het nog wel merken als ze me belt op het nummer wat ik speciaal voor haar vrij hou... Misschien is tijdelijk meer nummers toch niet zo geschikt voor mij... Nou heeft ze dus vanavond gebeld terwijl ik bij m'n ouders 'gezellig' samen zat, om te horen dat ik als eerste van ons 'gezin' het dialect van hier overneem en hahaaa wat was dat grappig. Ja, nog even. Ik zal hier nooit horen en dus ook het dialect niet overnemen, het is alleen dat jullie horen wat jullie horen willen. Het is nog echt m'n oude vertrouwde West-Fries, wat er al sinds ik kan praten zo ingebakken zit. Nooit, maar dan ook nooit zal dat eruit gaan voor een dialect uit een andere streek. Dialecten vind ik schitterend ongeacht welke het is, daar niet van. Ik heb me het West-Fries alleen al lang geleden eigen gemaakt en ik heb niks met deze streek, dus ook niet met het dialect. Irriteer mij dan ook niet met dat gezeik dat ik me ga hechten aan hier en blabla. Jullie weten dat ik terug wil, trap me nou eens 1 keer niet zo gigantisch na. Shít, wat was dat telefoontje een mooie redding uit die hel geweest als ik m'n telefoon nou maar gewoon even op trillen had...

2,5 jaar terug zat ik ook zo diep en kwam ik pas weer terug naar boven met hulp, waarom durf ik dan nu geen hulp aan te nemen? Ik red het niet alleen, ik zak steeds verder... Maar hulp is zo eng


'In her head, there's no more pain.
In her head, it's only great.
In her head, he smiles at her.

So she closes her eyes,
and goes on...'
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 22:28
Little_lady
Little_lady is offline
Citaat:
Mijn hart is niet van steen een geval van zuiver hout.
Het was het beste dat ik vinden kon toen iemand wegging met het goud.

..m'n hart is van het hardste hout, maar het buigt nog als het moet.

Toevallig, dat liedje luister ik de laatste dagen ook heel vaak..
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Verliefd op de stem van Jeff Buckley en Elliott Smith.
Jaaa...... <3
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 23:19
moon
Avatar van moon
moon is offline
Waxinelichtje gebrand en veel gehuild om haar. Niet eens omdat het vandaag dus dierendag is, maar misschien wel omdat dat me weer even sterk aan haar deed denken. O, wat blijft het toch moeilijk.
Morgen heb ik niks te doen en dan zit ik hier maar een beetje alleen en ongelukkig thuis te zijn. Dan ga ik weer zo malen en dan gaat het natuurlijk alleen maar weer slechter. Ik doe ook echt maar wat de afgelopen dagen, ik ben doelloos bezig, alles voelt zinloos.
De afspraken die ik heb staan lijken reuzachtige bergen waar ik overheen moet klimmen. Ik heb echt zin om alles af te zggen, maar ja, daar word ik natuurlijk ook niet beter van. Wat duren de dagen ook lang, wat gaan ze traag voorbij. Wat moet ik met dit leven? is het zinnig dat ik leef? nee, ik geloof het niet.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 23:37
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Op Onzin is momenteel een verkiezing gaande voor de leukste vrouwelijke Onzinner en ik heb nog maar 0 stemmen. Boehoehoe

Ik heb geen pixelvriendjes
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Zoals wij bij NGT altijd zeggen: BAM.

Mijn hart is niet van steen een geval van zuiver hout.
Het was het beste dat ik vinden kon toen iemand wegging met het goud.

tisser gebeurd?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 00:25
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Moon: }
Kun je geen activiteit bedenken voor morgen? Thuiszitten en niks doen is inderdaad niet zo'n goede optie als je je zo voelt. Ga desnoods een stuk lopen of fietsen, dat schijnt te helpen tegen depressieve gevoelens (las ik laatst ergens)

OT: god, ik moet naar bed. Morgen om kwart voor 8 de trein.
Maar ik moét echt die vertalingen/artikelen/prints hebben, anders kan ik dit weekend niet bijwerken. Leve mijn inschrijving bij 2 universiteiten, alleen je reist je rot, maarja, via IBL zou het me geld kosten en dat duurt langer.
Morgenmiddag waarschijnlijk werken, ik sta in elk geval reserve, denk dat ik nog wel gebeld word.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 00:56
Verwijderd
pfff, ik ben moe
en ze heeft gewoon een schuld van 360 euro :/ mja. shit man..
ik voel me raar, bedtijd
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 08:05
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Maar dat is toch een verschrikkelijk veelgebruikt beeld?

OT: Pff, iig fijn dat hij nog iets goeds te noemen wist over het verslag, nu maar wachten.
En leren, of course!
Ik zei het vooral om te ontkrachten wat Nonaj zei.. dat vond ik namelijk enigszins overkomen alsof Moon óók borderline heeft(/zou kunnen hebben) ómdat Nonaj's vriend dezelfde omschrijving gebruikt. Daarom zei ik dat mensen met eetstoornissen het ook wel eens zo gebruiken... om aan te geven dat het niet kenmerkend is voor alleen borderline.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 08:13
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Vandaag na twee weken weer eens op de weegschaal, en ik was áángekomen. Verdomme. Nu zit ik weer op het gewicht van na de vakantie, dat ik er met zoveel moeite weer afgekregen had

Meer eten om geen vreetbuien te krijgen. Meer bewegen. Meer, meer, meer. Dan zul je weer afvallen. Zo deed ik het eerst ook en dat ging goed. Hou vol.. hou vol. En eet een beetje méér.

Kut-weegschaal!
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 09:21
Verwijderd
Citaat:
De eisen zijn ontzettend streng (ik woonde in de "verkeerde" wijk want alle katten uit het asiel komen uit de wijk waar ik woon, verder werk ik teveel en heb ik een gedeelde ingang etc).
Verschilt wel heel erg per asiel...hier was het geen enkel probleem, er werd nergens naar gevraagd, we kregen twee keer zo een kitten mee. (Ergens wel slecht, maar voor ons en die twee katten wel handig. )
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 09:26
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Dit wordt echt zo'n dag waarop alles mis gaat.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 10:05
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Zoals gezegd, weer een lijstje voor vandaag, omdat dit voor mij echt motiverend werkt (sociale controle , zo voelt het tenminste):
- Logboek van stage schrijven
- Lessen voor maandag voorbereiden
- Les over de kinderboekenweek bedenken
- Opdracht van drama maken
- Casus uitwerken
- Informatie over WSNS uitwerken Al een stuk gedaan, maar nog niet af
- Persoonlijk actieplan aanpassen
- Boek pedagogiek lezen + casussen maken
- Strijken
- Was doen + ophangen
- Stoffen
- Stofzuigen / swifferen
- Boodschappen doen besloten dat ik dat morgen doe
- Trainen

Laatst gewijzigd op 05-10-2007 om 18:03.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 10:16
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb vanochtend ontbeten zonder kokhalzen En al meer dan een week niet overgegeven.

Misschien komt het warempel ooit nog goed ook.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 10:20
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik doe ook mee met lijstje!

Vandaag:
ESSAY AFMAKEN!!!!!!!!!!!!!!
Boodschappen doen
Recepten uitpluizen + koken; iemand trouwens toevallig nog een goed idee voor een lekkere salade? (bijgerecht bij lasagne.. waar overigens ook nog tips voor gegeven mogen worden )
Stuk lopen
Drie maaltijden per dag eten
Lief zijn voor vriendje

Morgen:
ESSAY AFMAKEN, mits ik daar vandaag niet in slaag
Taart bakken --> Recept zoeken. Eventueel nog boodschappen doen.
Paar shirtjes met lange mouwen kopen (maar dat mag alleen als het essay af is )
Stuk fietsen
Achterstallige mailtjes wegwerken
CD van Guus Meeuwis kopen?! / Eerst maar saldo checken
Me verdiepen in het onderwerp van mijn onderzoek (lezen, lezen, lezen....)
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 10:22
Verwijderd
Ik maak ook een lijstje!

- goed eten
- stofzuigen, afstoffen
- boodschappen doen
- iig begin maken met studie
- schoonmaken bij oma
- was draaien
- vanavond tijdens oppassen min. 1 uur studeren
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 10:31
Verwijderd
ik ben gelukkig, echt zo gelukkig. Keihard gestudeert de afgelopen weken maar het is het waard geweest, tentamens gehaald! Honours programma is hardstikke leuk ook <3
En nu eindelijk een weekendje vrij, lekker naar Wenen en Bratislava, ik heb er zin in
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 10:38
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Tjonge, dat was me het avondje/nachtje wel zeg. Ik ben blij dat sommige dingen nu zijn uitgepraat.
En de huisartsassistente nam pas na 5 keer bellen op. Zit je dan met lichtelijke belangst.
Ik ga vandaag afwassen, mijn tas inpakken, naar introductiecollege, naar huis en studeren in de trein, naar de apotheek, en studeren.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 10:41
Verwijderd
@HaWaHaai: WSNS is .

OT: Ik hoef van mezelf vandaag niet zo heel veel te doen, want ik ben ziek en ik moet ook al werken. Ik wil wel mijn essay afmaken en ik wil ook verder met mijn paper. Verder zie ik het wel.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 10:59
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik moet veel doen, maar doe het niet. Ik blijf 3 uur langer op school, omdat ik niet naar huis wil.. Ik moet huiswerk maken en nog een verslag doen dat nu naast me ligt, maar ik doe het niet. Waar is mijn discipline heen?!



I wanted you to know I love the way you laugh
[...]
Cause I’m broken when I’m lonesome
And I don’t feel right when you’re gone away
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 11:46
moon
Avatar van moon
moon is offline
@missy1234567890: Het schijnt inderdaad te helpen om te gaan lopen of fietsen, ik kan daar alleen ook niet helemaal de moed voor opbrengen . Maar bedankt voor de tip in ieder geval.

@Yana:Jij hebt ook een hyvessite zo te zien

ot: misschien zou ik ook een lijstje moeten maken, want ik heb vandaag echt helemaal niks te doen. Oke, laat ik eens kijken hoever ik kom:
- mailtjes beantwoorden
- vacatures zoeken
- dagboek schrijven
- foto's inplakken
- dierenasiel opbellen
- kamer opruimen.

Jeetje, als ik het zo bekijk, mag ik wel snel wat gaan doen.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 11:51
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
@Yana:Jij hebt ook een hyvessite zo te zien
Eerlijk gezegd doe ik niet aan hyves . maar ik vond dat mijn post wel wat opgefleurd mocht worden, voor een keer .

@OT: Ben goed bezig met mijn essay, en ik vind het nog leuk ook
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #111
Little_lady
492 26-10-2007 22:27
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #110
Yana
25 03-10-2007 23:57
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26.