Oud 06-10-2007, 18:20
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
godsamme, waar kan ik zelfdiscipline kopen? Altijd dat uitstellen van schoolwerk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2007, 18:43
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik moet gewoon.. weer normaal nadenken. wat heb ik toch?!

ik moet dan maar mn eigen ding weer.. doen ofzo.. ik ben in de war.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 19:16
Verwijderd
@Thoughtful: Bedankt. Openbaar vervoer is niet echt een optie, hier in the middle of nowhere, dat duurt echt een eeuwigheid.
@Morgan: Mja, ergens kan ik me zijn positie ook wel indenken en ik weet dan ook niet precies wat redelijk is voor mij om te vragen. Maar goed, inmiddels mag het, hoe onwillend ook, toch wel, in ieder geval vandaag.


OT: Omdat het vandaag niet alleen maar kommer en kwel was: ik heb mijn vlucht naar Los Angeles geboekt. 1 januari, om 7 uur 's ochtends, vlieg ik naar Amerika. En 1 juli gaat de vlucht terug pas.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 19:20
kroot
kroot is offline
Ik zit te twijfelen of ik de opleiding basiskennis boekhouden moet gaan doen. Het is zelfstudie dus heb je veel discipline nodig, maar het lijkt me wel leuk. Maarja

En ik ben echt een miep, ik zit nu al een half uur uit te stellen om naar dat feestje te gaan. Schijtluis

Laatst gewijzigd op 06-10-2007 om 19:56.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 21:02
Verwijderd
Citaat:
waar kan ik zelfdiscipline kopen? Altijd dat uitstellen van schoolwerk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hier nog één!

@ me

En nu prikken mijn ogen en ben ik moe en denk ik tja morgen maar want dan ik beter nadenken
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 21:34
Verwijderd
Ik heb vannacht bijna het klokje rond geslapen en nu ben ik alweer moe. Het is echt heel lang geleden dat ik zoveel geslapen heb en dan ook nog van die leuke dromen. Gisteravond was het echt zo leuk. Met z'n alleen in het donker op de fiets en een beetje vervelen. Het is wel leuk om zo iets vaker te doen. Ik heb vandaag bijna niks uitgevoerd, soms is dat wel lekker. Maar ja, nu denk ik van ik had nog dit kunnen doen en dit en dit. Maandag weer naar school, ik heb er echt zin in.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 21:36
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Hmm, laatste keer posten vandaag, want 3x is wel echt de max.
Ik weet het niet. Wil ik zo graag contact? Ben ik te klef, wil ik te veel? Of snapt hij gewoon niet dat ik het echt fijn vind om hem te spreken, of dat hij sms't of msn't of hoe dan ook iets van zich laat horen? En dat ik het fijn vind om gewoon naast hem te zitten, aan te raken, dat dat gewoon goed voelt? Nee, allicht, ik zeg het hem niet. Ik zou zo graag willen dat zijn belangstelling ietsjes meer uit hemzelf komt. Bluh. Maar hoe maak ik 'm dat nu duidelijk?
Verder schiet mijn studeerwerk nog niet echt op, al heb ik wel een begin gemaakt en is dit nieuwe boek best okee. Ik ben gewoon erg moe en dan kan ik me niet concentreren. Morgenochtend er ook weer op tijd uit, volgende week drukke week en op vakantie zal ik ook wel niet veel slapen. Maar wel goed om even in de zon te zitten vlak voor de winter! Nuja, ik ga naar beneden, niet te veel aan B. denken en daarna lekker slapen. En oh de Plain White T's, ik weet niet hoe het komt, dat heb ik nooit, maar ik word geraakt door nog niet eens zozeer de teksten, maar ook de muziek .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 23:26
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Behalve dat mijn drama-opdracht nog niet af is, omdat ik niet weet wat ik er mee aan moet, is het vandaag een perfecte dag <3
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 23:39
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Ik ben bezig voor school. Op ZATERDAGAVOND
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 23:48
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
blegh ben zoooow moe
vanavond naar amsterdam toe.. vriendin vroeg me mee naar afrika afrika..
nou vooruit dan maar weer, we zouden naar de bios gaan maar goed..
dit duurt tot 10 uur
Ben heel benieuwd hoe het was. Ik wil er misschien ook heen, maar die kaartjes zijn zo duur...of je zit helemaal achteraan.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 23:56
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Lekker met een huisgenootje en onze hondjes weggeweest. In de auto ramen open en bob marley aan, bij een grote plas een lang stuk wandelen, veel gepraat. Lieve meid.
Net kwam J. even vragen of ik het gisteravond wel leuk had en of ik er nog moeite mee had. Ja het was leuk, nee geen moeite meer.
Ik stop er mee, ik stop er helemaal mee, het is zo zonde van de tijd. Altijd dat druk maken, ergens moeite mee hebben, je ergens aan irriteren, het is zo zonde. Als je de situatie toch niet kan veranderen moet je er niet mee bezig zijn, dat vreet aan je. Het is drie weken uit, hij heeft een nieuwe vriendin, het is een leuk meisje, we wonen in het zelfde huis en zijn dikke vrienden, ik en zijn vriendin kunnen het met elkaar vinden, ik mis hem niet als partner, ik vind het heerlijk alleen te zijn. Ik heb een week lang gejankt om niets en dat is zonde. Het is allemaal perfect, in mijn hoofd spookt de hele dag een woord, ultiem. Ik ben gek op het leven, ik ben veranderd, helemaal anders. Mijn hoofd, denkwijze, gevoel, alles is mooier.
Oh, fuck, Anneloes<3, wat jij schrijft schrijf ik momenteel ook, op het forum, in mijn dagboek, in mijn hoofd. Life is what you make it! Het leven is mooi (wijn is lekker deze avond). Ja, er is zoveel te beleven, zoveel te zien, zoveel te voelen, lief te hebben en te genieten. Life is my friend, life is my friend, life is my friend. Positief denken en genieten van het hier en nu is het hoogste goed. Net met wat vrienden wijn gedronken en gechillt, ik wilde niet door het bos terug fietsen in het donker dus kwam mijn vader mij ophalen <3, lekker vroeg zodat ik ook nog met mijn ouders kan bij praten. Mijn vader vroeg of ik ook een stukje wilde auto rijden hahahaha neeee alsjeblieft niet, ik heb te veel lambrusco gehad. Maar goed mijn ouders sturen mij op rijles want dat zou horen bij opvoeding en ontwikkeling anno 2007. Oké, wat jullie willen, ik heb geen geld, jullie wel, doe maar, ik stap wel in die lesauto. Mijn broer mag altijd een klein bestelbusje van mijn vader lenen wanneer die wil, die auto is van niemands levensbelang en kan makkelijk een paar weken gemist worden. DUS dat mag ik ook zei mijn vader, dan kan je er op uit, naar frankrijk, naar where ever you wanna go! Jaa ik ga er op uit van de zomer (mits ik het rijbewijs dan heb he) joehoejoehoejoehoe, en die auto rijd super zuinig en je kan er super veel zooi in kwijt joehoejoehoe, dan ga ik naar de veluwe en naar de alpen en berlijn en parijs en de ardennen de eiffeltoren mijn scharrel in friesland mijn tante in amsterdam en mijn vrienden in zwitserland, en dan reis ik ook af naar redhair om haar kamer te checken. Of nouja, in mijn hoofd dan he, eerst maar 'ns werken, geld verdienen om diesel te betalen en leren autorijden. hahahaha dat zou zoooo gaaf zijn. Maargoed wat ik mij laatst met een vriend bedacht is dat, we zijn rond de twintig (ik nog jonger), en als je tachtig wordt betekent dat, dat je nog ZESTIG JAAR hebt om te chillen, te genieten, te reizen, wijn te drinken, met je hond te wandelen, naar festivals te gaan, wat te werken en geld te verdienen, in het park chillen, hasj te roken, naar feestjes gaan, op de bonnnefooi op fietsvakantie, uren met je vrienden praten, familieweekenden, seks hebben, stage te lopen in het buitenland, met je hamster te spelen, films te kijken, naar concerten te gaan, GELUKKIG TE ZIJN. nog zo'n ZESTIG JAAR OM GELUKKIG TE ZIJN EN HET LEVEN TE BELEVEN!!!!! aaight, aaight, aaight. .
Natuurlijk moet er ook gestudeerd en gewerkt worden, maar dat is geen ramp<3.
Mensen op het lucht je hart hier, check 'ns wat voor mogelijkheden het leven wel niet heeft gasten.
Maar goed, ik moet me wel richten op het hier en nu. Maar het hier en nu is ook relaxed op die tentamens volgende week na, maar goed part of the same story; en wát een verhaal; het leven, het leven, het leven! Wonderlijk,heerlijk,liefdevol, zoet. Tuurlijk, tuurlijk, mijn naďviteit en grenzeloze optimisme zal de wereld niet redden, maar getob, getwijfel, lijden en verdriet evenmin!
__________________
never get old
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 00:10
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Ben heel benieuwd hoe het was. Ik wil er misschien ook heen, maar die kaartjes zijn zo duur...of je zit helemaal achteraan.
het was zeker leuk.. mn vriendin had 2 kaartjes gewonnen en we zaten dus helemaal achteraan maar das veel beter dan voorin.. dan zit je met je neus er op en zie je volgens ons vrij wel niets..
je krijgt dit soort dingen.. veel dans en muziek en mensen die de meest absurde dingen met hun lichaam kunnen en mn persoonlijke favoriet mannen die als apen palen in klimmen en menselijke torens vormen enzo..
30 euro zou t me nog net waard zijn denk
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 01:20
Little_lady
Little_lady is offline
Citaat:
@Little_lady: Klinkt..ingewikkeld? Sterkte
Ja, dat is het ook... Dankjewel *knuffel*

OT. drama-dag vandaag. Liedjes op de radio deden me aan hem denken, dingen op straat deden me aan hem denken, dingen in de winkel deden me aan hem denken. Kortom: álles deed me aan hem denken... Ik mis hem zo, we hadden nog zoveel gezellige plannen voor als ik in de herfstvakantie een weekje over zou zijn en dat weekje gaat 'ie niet eens meer meemaken. Ik weet ook niet of ik dat weekje nog wel over wil, bang dat ik het niet trek ofzo... Maar aan de andere kant kan ik het niet over m'n hart verkrijgen want zij wil me ook zo graag zoveel mogelijk om haar heen hebben. Ze heeft, toen ik haar vertelde dat ik het weekend zou komen, vanaf toen tot het moment dat ik zaterdagochtend aan kwam tegen iedereen die langs kwam verteld 'Ze komt zaterdag, ze komt zaterdag! En ze blijft bij me overnachten, ik ben zo blij dat ze komt!'. Dan kan ik het toch niet maken om nu de herfstvakantie niet te gaan, terwijl we dat al lang geleden bedacht hebben? Dan moet ik alleen wel even allemensen opschieten met een goede smoes, anders kom ik niet weg... En dan moet ik H. nog bellen om me af te halen en voor een slaapplek, want het ging vorige week wel maar het was verre van ideaal... Nouja, daar moet ik het van de week maar even over hebben met d'r denk ik..

En ze zijn naaiers bij Vodafone, ze willen m'n nummer niet overzetten naar Telfort! Het was zo'n fijn makkelijk nummer en zij had 'm al, scheelde haar een hele hoop wat het inprogrammeren betreft... Nouja, dan moet ik vandeweek H. maar even lief vragen of ze het even voor me regelen wil en anders moet ik even iemand anders vragen, want ze moet m'n nieuwe nummer gewoon gauw op die snelkeuzetoets hebben... Als het even kan graag vóór de klap die voor een gigantische achteruitgang gaat zorgen, die ze zeker gaat krijgen volgens de artsen... Nog even en ook zij kan niets meer als het doorzet, bahbahbah... 1 pilletje die haar van die hele k*tziekte afhelpt graag!

En die irritante beginnende blaasontsteking, ja die kon er ook nog wel bij...
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 02:41
Verwijderd
ARGH paniekpaniek. En ik weet dat morgen alles weer gekalmeerd is in mn hoofd en alles maar dat maakt het nu niet rustiger, en ik kan niet slapen, godver., Kutzooi.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 10:18
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
het was zeker leuk.. mn vriendin had 2 kaartjes gewonnen en we zaten dus helemaal achteraan maar das veel beter dan voorin.. dan zit je met je neus er op en zie je volgens ons vrij wel niets..
je krijgt dit [afbeelding] soort dingen.. veel dans en muziek en mensen die de meest absurde dingen met hun lichaam kunnen en mn persoonlijke favoriet mannen die als apen palen in klimmen en menselijke torens vormen enzo..
30 euro zou t me nog net waard zijn denk
Klinkt leuk inderdaad! Ik had het laatst op het journaal gezien en daar zag het er ook wel leuk uit. Ik had gister even gekeken hoe duur het was en de laatste rang (rang 6 geloof ik) zat rond de 30e, dus dat is ook maximaal wat ik er aan uit zou willen geven.

OT: Op en ontbeten. En nu moet ik aan de studie, eerst m'n planning voor gisteren afmaken en dan aan die voor vandaag. En als ik nou even opschiet, kan ik vanmiddag nog even naar het bos voor de mooie herfstbomen. Fotocamera mee. Echt zo mooi. Ik heb er ook een paar voor m'n deur staan, die staan ook al meerdere keren op de foto
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 11:27
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Klinkt leuk inderdaad! Ik had het laatst op het journaal gezien en daar zag het er ook wel leuk uit. Ik had gister even gekeken hoe duur het was en de laatste rang (rang 6 geloof ik) zat rond de 30e, dus dat is ook maximaal wat ik er aan uit zou willen geven.

OT: Op en ontbeten. En nu moet ik aan de studie, eerst m'n planning voor gisteren afmaken en dan aan die voor vandaag. En als ik nou even opschiet, kan ik vanmiddag nog even naar het bos voor de mooie herfstbomen. Fotocamera mee. Echt zo mooi. Ik heb er ook een paar voor m'n deur staan, die staan ook al meerdere keren op de foto
wij zaten blijkbaar op stoelen van 50 euro.. maar aangezien er overal plaatsen vrij waren en wij naar een paal zaten te staren zijn we verhuisd en zaten we op plaatsen van ruim 70
maar 30 is wel max denk
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 11:38
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Ik snap er geen eene kut van. Nou, het zal allemaal wel... dan toch niet
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 13:24
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
mm ik vind een envelop met 75 euro van mn verjaardag ongeveer 6 mnd gelee..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 14:31
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Ik surf en forum wat in het rond, probeer ondertussen mijn leerboeken te lezen, maar ik word telkens afgeleid. Mijn hoofd dwaalt door de gebeurtenissen van de afgelopen dagen, ik kan me niet concentreren op wat moet. Misschien heb ik gewoon wat verwerkingstijd nodig. Nu ben ik plotseling trouwens wél moe na een nacht van 9 uur slaap. Vreemde ritmes.
Ik wil kusjes van mijn vriendje en niet zo weinig tijd hebben om mijn tentamen voor te bereiden en gewoon dat het boek begrijpelijk is. Of heb ik het zo gemakkelijk gehad het laatste jaar? Ik snapte tot nu toe alles, al was het veel. Ik ga eerst mijn andere boeken maar lezen. En ohh ik heb Manu Chao-muziek en dat is echt om blij van te worden . Hmm, ik mís B. gewoon, ik wilde dat ik het hem durfde te zeggen. Raar zondags gevoel.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 14:37
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
@ Redhair en IcedEarth: Kon ik maar zo denken! Ik maak me altijd zo druk om alles, ik zou willen dat ik die pijn niet kon en hoefde voelen, dat ik het naast me neer kon leggen. Maar hoe hard ik ook probeer, het lukt me gewoon niet. Fijn dat jullie je zo goed voelen op het moment!

OT: Pff, ik weet niet wat ik heb, ik droomde vannacht dat ik weer een depressie had. En dat gevóel... onbeschrijfelijk. Ik herinnerde me vanochtend ineens weer alles, al die pijn, al die rotzooi... en vervolgens zit ik de rest van de dag in een dip. Morgen naar Utrecht voor school en daar moet ik nog zoveel voor lezen, ik moet nog douchen, het is mooi weer en ik had niet eens zin om in het bos te gaan wandelen... ik weet zeker dat mijn beste vriend nu het idee heeft dat ik saai ben en nooit iets wil. Great. En ik moet gaan epileren en daar heb ik geen zin in, maar anders voel ik me onzeker morgen dus ik doe het toch maar.
Zucht.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 15:08
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gisteren kon ik weer genieten van eten. Wauw. Wat heb ik dat gemist. Ik hoefde niet na te denken over of ik wel of niet zou kokhalzen, want dat gebeurde gewoon niet. Gewoon eten. Het maakt me zo blij

Verder kan ik me niet concentreren op mijn huiswerk
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 15:10
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Nou, volgens mij is hij dus boos of beledigd omdat ik niet meega. Waarschijnlijk omdat ik nooit meega. Maar ik kan het gewoon niet, ik ben gewoon te vermoeid van een week school en werk en sport, anders en meer vermoeid dan anderen. Sorry?!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 15:33
Verwijderd
Zo, ik jaag mezelf weer lekker op....
Maar ik heb al best veel gedaan vandaag (gezien het feit dat ik pas om 11 uur wakker was):
-hostels gezocht
-mentoraat voorbereid
-soort van samenvatting voor m'n verslag geschreven
-spruitjes schoongemaakt
-was gevouwen
-was gedraaid (naja, 1 spijkerbroek)

En het is mooi weer, dus ik ga zo naar buiten.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 16:21
Redhair
Redhair is offline
[QUOTE=Nienna*;26124337]@ Redhair en IcedEarth: Kon ik maar zo denken! Ik maak me altijd zo druk om alles, ik zou willen dat ik die pijn niet kon en hoefde voelen, dat ik het naast me neer kon leggen. Maar hoe hard ik ook probeer, het lukt me gewoon niet. Fijn dat jullie je zo goed voelen op het moment!
[QUOTE]

Het heeft bij mij negentien jaar geduurd tot ik me zo voelde hoor, het kan altijd nog komen. Sterkte.

IcedEarth, we zorgen goed voor de positieve input hier he.

Ooh en het weer werkt zo goed mee, prachtige herfstdag weer.
Gisteravond was het geweldig, lekker met D. en wat huisgenoten uitgeweest. Gedronken, gedanst, gelachen. Mijn exscharrel was er ook, mijn exscharrel met zijn bambi ogen waar ik zo vaak voor ben gevallen. Mijn exscharrel die nu mijn buurman is. En zijn relatie was gister uit gegaan en ik was ook weer vrijgezel. Destijds had ik hem zo'n beetje gedumpt voor J. en nu waren we allebei weer vrij en we hebben gedanst en waren weer zo close als vroeger. Zijn later met z'n tweeen nog naar een andere kroeg gegaan, maar daar was het saai. Toen maar naar mijn huis gegaan en hier nog wat gehangen en gezoent. Ooh zo fout, ik weet hoe hij is, wat voor slet hij is, hoe lief hij is en hoevaak ik al in die bambi ogen getrapt ben. Als het maar niet weer van voren af aan begint. Want ik heb anderhalf jaar geleden echt een leuke tijd met hem gehad, maar hij was zo onberekenbaar, ik werd soms leeg gezogen door hem. Dan flikte hij weer wat, was ik boos, maar als ik dan weer in die kutogen van hem keek vergat ik mijn boosheid weer. Aantrekken en afstoten, daar was hij zo goed in.
Maar toen was ik zeventien en zat ik nog dik aan de speed, toen was ik veel onzekerder, depressief en pikte ik veel meer.

Het is allemaal zo lekker fout en goedkoop en leuk. Het is allemaal geweldig fantastisch, ik heb me nog nooit zo goed gevoelt. Na dat ik uit de kliniek kwam voelde ik me goed, maar dit is nog veel beter. Alles is goed, ik ben goed. <3
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 16:53
Verwijderd
Ave is het niet eens met icedearth en redhair. Wijn is slecht voor je. Echt enorm slecht.
O god wat ben ik brak zeg, in jaren niet zo dronken geweest. Lopen kotsen en alles.. En, heel knap, temidden van alles mijn beste vriendje die net over mij heen was weer verliefd op mij gemaakt. Nou ja, komt ie wel overheen toch?
Vind het echt enorm knap dat ik naar huis ben gefietst. vriendjelief heeft me opgehaald, was wel beetje boos, maar vooral heel lief. vannacht is verder eeng rote waas. nog steeds alcohol in mn bloed geloof ik.
au. hoofdpijn.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 17:34
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
@Heksjuh: (}). Jammer dat die kamers niets geworden zijn. Het is volgens mij wel normaal dat je studie in het begin echt heel zwaar is, zeker vergeleken met de middelbare school. Ik denk dat je het best kan, hoor, maar het is wel zwaar als je zulke lange dagen maakt, dat heb ik zelf ook wel ervaren. Hopelijk heb je binnenkort wat meer geluk met kamer zoeken.
Dankjewel (})
Aan de ene kant vind ik het helemaal niet zo erg dat ik nog geen kamer heb. Alleen het reizen is zo vervelend, het kost zoveel tijd.
Wat ga je doen in Los Angeles?

Citaat:
Wat studeer je? Scheikunde ofzo omdat je zo'n lange dagen hebt en practica?
Ik denk dat het niet zo raar is dat je niet helemaal bij loopt als je zulke lange dagen hebt. Op een gegeven moment is je energie gewoon op en 's avonds ben je blij dat je thuis bent en ga je niet ook nog studeren. Idem voor het weekend, je kunt nou eenmaal niet fulltime studeren (ook al denken docenten vaak van wel)
Ik denk dat je het wel kunt, maar dat je er nu met die lange dagen gewoon even niet aan toe komt. Heb je binnenkort geen collegevrijweek/herfstvakantie? Dan kun je dan misschien een beetje bijwerken. En verder zou ik me niet te druk proberen te maken, jammer dan als je het niet bij houdt. Je doet zoveel als je kunt, toch? Ik durf te wedden dat 90% van jouw studiegenoten het ook niet bij kunnen houden. Het komt wel goed
Ik studeer diergeneeskunde. Ik had vorige week vanaf donderdag vrij, maar toen heb ik ook niet echt bijgewerkt. Na al die lange dagen ben ik blij als ik een keertje een hele dag thuis ben, dan ga ik beneden zitten werken omdat ik dan niet alleen ben, maar dat schiet niet op. Herfstvakantie hebben we niet, maar over twee weken heb ik een rustig rooster. Dan kan ik wel bijwerken.
Ik ben niet de enige die achterloopt. We hadden het er vrijdag met practicum over, bijna iedereen loopt heel ver achter met een vak. Maar ik ben het niet gewend om achter te lopen, op de middelbare school kon ik het makkelijk bijhouden. Maar inderdaad, het komt vast wel goed

Citaat:
@Heksjuh: (})
ik herken echt zo goed wat jij beschrijft van m'n eigen eerste jaar. Ik had ook veel te lange dagen en kon het dan in het weekend niet meer opbrengen om dan ook weer aan de slag te gaan.
Ik zou er niet meteen vanuit gaan dat je het niet zou kunnen. Gun jezelf nog wat tijd om te wennen!
Knuffel terug

Ik vind het lief dat iedereen hier elkaar altijd advies geeft. Soms word ik zo vrolijk van de berichtjes hier

Ik loop nog steeds hopeloos achter met een vak. Ik heb er ook niks aangedaan van het weekend. Vrijdag moeten we een essay inlever, daar heb ik de hele zaterdag aangewerkt. Het is nu wel af. Ik vond de opdracht echt heel onduidelijk. Ik hoop dat ik het goed heb gedaan. Maar af is af, niet druk meer om maken. Als het niet goed is, hoor je het vanzelf wel en kan je het verbeteren. Je moet het gewoon aan de kant leggen.

Donderdag en vrijdag hadden we practica met dieren. Eerst met kippen. Mijn kip was eigenwijs, ze fladderde de hele tijd met haar vleugels en dat was irritant. Daarna practicum met kleine zoogdieren. Muizen, ratten, hamsters, cavia's, konijnen. Het was lastig, vooral om muizen goed te pakken. Vrijdag de stallen in geweest naar de paarden en de varkens. Ik heb nog nooit met een paard aan de hand gelopen. Het was wel moeilijk, ik ben nog nooit zo dicht bij een paard geweest. Maar bij het longeren zei de docent dat ik het goed deed, daar was ik wel blij mee.
De biggetjes waren lief. Wel lastig om er eentje te vangen.
Ik dacht dat alleen mijn vest een beetje naar de varkensstal rook, want mijn mouwen waren langer dan de mouwen van de overall. Ik kwam er gisterochtend achter dat echt al mijn kleren naar de stal stonken. Zullen de mensen in de trein leuk gevonden hebben

Vanochtend weer eens getraind. Ik zag er wel tegenop om er heen te gaan. Weer bijna een uur onderweg voor ik er ben. Maar ik ben blij dat ik erheen ben gegaan. Ik vind het nog steeds heel leuk. Ik kan er ook nog steeds niks van. Maar dat maakt niet uit, ik doe het omdat ik het leuk vind, niet omdat ik er goed in wil zijn.

Aankomende week een iets rustiger rooster. Heel veel tussenuren en niet eerder dan 15:15 uit, elke dag om half negen beginnen (een keer zelfs om half acht, want dan moet ik koeienmelken), maar twee dagen om 17:30 uit. Veel rustiger. Ik voel me ook rustiger. Want ik loop vast wel een keertje bij met het ene vak.

Ik had eigenlijk beter niet kunnen gaan trainen vandaag, want ik heb nu helemaal niks gedaan. Ik was om kwart voor drie thuis, toen moest ik nog eten, daarna het konijn een schone bak gegeven en gedoucht. En straks eten. Misschien nog even iets doen en dan tv kijken. Ik kjk te veel tv. Ik volg echt heel veel programma's. Nu ik niet altijd tijd heb om te kijken staat er ook nog heel veel op video.
Sporten en ontspannen is ook belangrijk. En bijwerken lukt vast wel.

Ik zie net dat ik 8 en 9 november mijn eerste tentamens heb. Dus nog een maand om alles af te maken. En er zijn de komende weken vaker dagen dat ik vroeg uit ben, dus het lukt vast wel.
Niet zo druk maken, alles komt wel goed.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 17:37
Verwijderd
Tentamens/proefwerken aankomende week
en mijn hoofd zit overvol met andere dingen.
Wordt weer gek van de vele emoties
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 17:43
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Mijn vriendje is lief <3 en mijn beste vriendinnetje ook. <3

__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 17:46
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Woo! Ik ben dood! Het Breekweekend met m'n studie was zooo ontzettend leuk! Allemaal leuke mensen, veel drinken, veel feesten en weinig slapen. En omg, nou heb ik zelfs een andere 1ejaars gezoend waarvan ik de naam niet eens weet en 'm vanochtend helemaal niet kon vinden. Oei, straks weet ik niet meer wie het was. Maar iedereen lag vanochtend ook al te slapen tussen de potten pindakaas en nutella, dus zo raar was het nog niet eens. Na 6 uur slaap in totaal voel ik me een beetje wiebelig, maar geen kater jeeej. Vanavond ga ik echt eens zoo lekker lang slapen. Maar ik zal de rest wel missen, aangezien ik morgen vrij ben. Dinsdag gelukkig weer 'school'. <3
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 18:42
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Zo ik ben weer terug. Na een week feesten. Het voelt als vakantie en ik moet echt even afkicken. Ben bang dat ik m'n tentamen niet haal. Heb gewoon door m'n master en hierdoor teveel gemist. Maar ik heb nog een week en als ik ziek word en het nog ff volhoud ondanks m'n chronische slaaptekort, zou het misschien nog kunnen... We shall see.

En echt, mannen. Wat een gedoe . Heb gezoend, ben bij hem blijven slapen en als we samen zijn is het super leuk en gezellig. Maar zodra er anderen bijzijn, tja. Dan negeert hij me bijna. Maar hij staat ook beetje in de picture, iedereen bemoeit zich ermee... nu is het voor hem straks iets minder druk, dus misschien wordt het dan gemakkelijker. We zien het wel. Gister was ik iig te jaloers voor woorden, dus maar lekker op tijd naar huis gegaan (2 uur, hoezo je past je normen aan ).
Vrees dat ik verliefd ben, wil alleen geen relatie zeg ik. Tuurlijk wil ik wel, maar ga dat mooi niet toegeven aan mezelf. Probleem is alleen dat hij niet m'n type is en ik nu al weet dat het niet gaat werken en dat ik me rot ga ergeren aan een hoop dingen die ik nu nog leuk aan hem vind... Maar ja, wat doe je eraan he. Ik vind hem leuk en ik wil hem. Maybe it won't last forever, but who says the best loves do?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 18:46
Little_lady
Little_lady is offline
Eindelijk weer iets verder gekomen met het hele internet-gebeuren, wat heel fijn is Maar m'n vader is nog een grotere ...... dan ik al dacht, hij heeft me wéér voorgelogen en ik krijg nog steeds geld van 'm... Ik moet hier weg, zo snel mogelijk...
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 18:54
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Mijn ouders doen echt teringmoeilijk en irritant maar dat komt wel weer goed. Ik ga maar even wat doen aan huiswerk hurray, want ik wil in mijn boek beginnen .
En vandaag was leuk!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 20:01
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ow ow... Zojuist gingen een medestudent en ik een gesprek voor communicatieve vaardigheden opnemen.. De eerste keer verprutste ik het door 'kut' te zeggen toen de camera al op opnemen stond.. Daarna ging het mis doordat mijn gesprekspartner niet in beeld stond.
Vervolgens werd het buiten te donker en gingen we naar binnen... Doordat die camera aan was, kon ik totaal niet uit mijn woorden komen en moest ik lachen van de zenuwen ;'( Dat wordt morgen een fijne analyse in de klas........ Morgenochtend weer een gesprek opnemen n.a.v. een verrotte casus waar ik niets mee heb Oké, ik heb er zin in ee:
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 20:02
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Queasy: (})

Duivelaartje: lukt het kamer zoeken bij jou eigenlijk een beetje? Heb je al op veel kamers gereageerd, en ben je al vaak uitgenodigd om te hospiteren?

Ik heb echt niks nuttigs gedaan vandaag. Ik ben een beetje grieperig. Sinds zaterdag ben ik ineens uit het niets verkouden, keelpijn, hoofdpijn, beetje moe. Misschien had ik eerder een winterjas aan moeten doen in plaats van een vest.
Als ik op zaterdag 'uitslaap' (tot half negen) voel ik me ook altijd een beetje ziekig en moe, terwijl ik daar geen last van heb als ik doordeweeks om zes uur op sta.
Dan maar morgen heel hard werken. Een dagje weinig doen mag ook wel.

Mijn ouders zouden me vandaag ophalen na trainen, maar ze konden het niet vinden. Nu weet ik waar mijn richtingsgevoel vandaan komt
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 20:03
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Hmpf. Ik moet met hem praten. Ik heb echt nog geen idee hoe ik het ter sprake ga brengen, maar ik moet het wel doen. Hij ziet ook dat er wat is, maar dat hij dan moet gaan vragen wat er is op 't moment dat ik naar huis ga, valt me víes van hem tegen. Had beter van hem verwacht.
En waarom ren ik weg als mensen aanbieden te helpen, en doe ik mensen pijn door niks te zeggen, of laten blijken. Ik word zo moe van mezelf...
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 20:10
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Duivelaartje: lukt het kamer zoeken bij jou eigenlijk een beetje? Heb je al op veel kamers gereageerd, en ben je al vaak uitgenodigd om te hospiteren?
Bij mij gaat het kamerzoeken ook best lastig hoor. Ik heb bij kamernet nu op 12 kamers gereageerd, 5 reacties gehad en 2 keer gaan kijken. De rest vond ik bij nader inzien toch niets. Bij het hospiteren ben ik steeds niet uitgekozen. Ik zit echt na te denken hoe ik snel aan een kamer zou kunnen komen. Natuurlijk is er nog wel de optie koopstudio's. Die zijn wel gemakkelijker te krijgen, maar dat is kopen.

Ik reageer trouwens niet op tijdelijke kamers en alleen 14m2+
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 20:33
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
[QUOTE=Nienna*;26124337]@ Redhair en IcedEarth: Kon ik maar zo denken! Ik maak me altijd zo druk om alles, ik zou willen dat ik die pijn niet kon en hoefde voelen, dat ik het naast me neer kon leggen. Maar hoe hard ik ook probeer, het lukt me gewoon niet. Fijn dat jullie je zo goed voelen op het moment!
[QUOTE]


Het is ook een hele kunst hoor, gelukkig zijn. Dat was er bij mij ook niet van de ene op de andere dag, ik zou willen dat ik het je kon uitleggen maar ik denk dat ik daar heel lang voor nodig heb. Mijn inziens is het vooral relativeren, en genieten van alles. Ik bedoel ik heb ook wel van die kutmomenten, waarin ik me een paar jaar geleden ook daadwerkelijk kut had gevoeld, maar zaak is daar mee om te gaan.
@Ave, jaaa, je moet natuurlijk ook niet té veeeeel wijn drinken he.
.

Ehm ik zit te bedenken of ik iets te vertellen heb, want het is wel leuk zeg, het ljh, krijg je reacties, het doet me denken aan het dagboek dat Ginny Wemel bijhield, en waarin jeweetwel dan terug schreef. Een soort interactiefdagboek.
Ik ging naar mijn oma, onverwachts, dat vond ze heel leuk. Ik ben al het heeele weekend bij mijn ouders en ben van saaiheid nog steeds niet in coma geraakt, dat doe ik goed. Weinig gestudeerd, dat is jammer maar dat komt morgen wel, hehe.
Ja, het was best een leuk weekend. Vanochtend werd ik alleen wakker en ik voelde me zo leeg. Had gedroomt over die leuke jongen, en ik werd wakker en hij lag niet meer in mijn bed. En dat zal hij de komende weken ook niet liggen, en misschien wel nooit meer, want hij is niet verliefd, en ik weet volgens mijn vrienden niet wat verliefd zijn is. Ik dacht ik ben verliefd, verliefd is een combinatie van iemand lief en leuk vinden en seks met diegene willen, maar volgens die vriend en die vriendin was het meer. Okéé dat wil ik meemaken. Mhh en toen bedacht ik me van ooh ik wil een warme lieve jongen waar ik tegen aan kan kruipen, was ik maar gister bij mijn ex blijven slapen, dat vroeg die nog vrij expliciet. Maar toen dacht ik hahahahahhahahahah, kind, zet thee en muziek op en doe 'ns positief, en wel ja het werkte. Stiekem wacht ik nog steeds op smsjes van die gast, maarjaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik moet me niet zo aanstellen zo leuk was hij nou ook weer niet.
__________________
never get old
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 21:02
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Oké, die xl fles rosé is bijna op En ik ben weer blij :ja:
Ik heb nu 7 weekenden/zondagen achter elkaar gewerkt.. Het is de hoogste tijd om weer op zaterdag te stappen, ik voel me een oud wijf Hoe ziet de kroeg er ook alweer uit? Hoe definieer je een kater?

Shjjjjjjjjjjit! Ik bedenk me dat ik vergeten heb mijn USB stick terug te brengen anar de Mediamarkt.. Nu zijn de 14 dagen voorbij (Ik vond 'm bij nader inzien veel te duur, maar door de drukte ben ik 'm vergeten terug te brengen ) Ik vrees dat ze behoorlijk standvastig zullen zijn... . Jammer, toch weer 40 euri!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 21:24
Redhair
Redhair is offline
Ave, te veel wijn is slecht. Waarschijnlijk is wijn sowieso wel slecht, maar liever dat dan constant druk maken en ergeren en verdrietig zijn. Niet dan?

Ooeeh wat is het leven toch leukleukleuk. Over drie weken is mijn vader een jaar dood en mijn moeder jarig. De eerste 'verjaar-rouw-dag'. Ik vroeg mijn moeder wat ze wilde doen. Verjaardag vieren, naar de plek gaan waar we papa hebben uitgestrooid, gewoon niets. Ze wilde er geen rouw dag van maken, maar had ook geen zin om visite te krijgen, omdat er dan waarschijlijk toch alleen over papa gepraat zou worden. Ik zei voor de gein dat we dan maar op vakantie moesten gaan, en dat vond ze een leuk idee. Dus ooeeh, over drie weken ga ik naar barcelonaaaa! Gezellig een weekendje met mijn moeder en broer naar spanje. Dinsdag die shit boeken, net zo vet! Lekker er tussen uit, dat zou papa ook mooi gevonden hebben, dat we het zo oplossen. Yeah!
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 21:26
Verwijderd
Hij is weg en ik mis hem, dat is toch alweer een tijdje geleden.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 21:31
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@Heksjuh: dat is precies wat ik zo fijn vind aan het LJH. Als je je herkent in iets, of advies hebt/ denkt te hebben, kun je dat kwijt, en anderen voelen zich weer gehoord. En gewoon luchten zonder dat anderen (irl) reageren is ook erg tof.

OT: Hm, vanavond ging leren wel lekker, ik heb af wat ik af wilde hebben . Morgen ga ik heel heul veel doen en schoonmaken. Dan kan ik met een gerust hart op vakantie vrijdag . Zometeen vriendje nog maar even sms'en, al weet ik niet zo goed wat. Ik hoop eerlijk gezegd dat hij zelf eerder iets laat horen. Nouja. Volgens vriendinnetje kan hij ook niet weten dat ik dat wil als ik dat niet zeg, en daar heeft ze natuurlijk wel gelijk in. Wordt een chaotische week, practica overal en nergens verplaatst, presenteren, mama weg, weer thuis, op vakantie, hm. Ik hou niet zo van te veel veranderingen, maar ik overleef het wel. Ik snap ineens precies waarom ik het op kamers gaan zo vervelend vond: vanwege de vele omschakelingen die je moet maken tussen kamer/huisgenoten/thuisthuis/reizen enzovoort. Nouja, ik kom er wel een keer aan toe. Tevreden mijn weekend uit iig
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 21:45
Little_lady
Little_lady is offline
Ze belde weer, en daar word ik zo blij van Even haar stem horen... Bij haar zijn zou perfect zijn, maar het kan niet dus dan kan ik me er maar beter bij neerleggen dat we genoegen moeten nemen met de telefoon. Maar het ging over hoe ik het weekend was doorgekomen, heb ik dus maar weer gezegd dat het wel goed ging. Ik kan haar nog steeds niet vertellen dat het soms zo raast in m'n hoofd en dat ik soms die rare gedachten heb, uit angst om haar pijn te doen... Ook ging het over haar weekend, wat niet zo fijn was. En nu voel ik me dus schuldig dat ik niet ook dit weekend bij d'r geweest ben, hoewel het helemaal niet kan... Rotgevoelens.

En ik haat ze, ik haat ze zo!
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 22:56
Verwijderd
Ik moet minder werken, ik doe echt te veel . Maar ik weet niet wie daar over gaat dus dat moet ik eerst even uitzoeken. Haha. Over twee weken een gesprek.
Ik moet meer daar zijn, meer thuis zijn. Daar, bij hun is mijn thuis. Dat merk ik op alle zondagen dat we daar zijn. Dat ik daar gewoon kan doen zonder dat mensen me raar aankijken. Dat ik daar mijn rare gevoel voor humor kan laten. Dat ik daar kan spelen als ik wil. Dat ik daar mijn huiswerk in alle rust kan maken. Dat de sfeer die daar hangt zo prettig en rustig is, dat er geen reden is om moeilijk te doen. Dat zelfs het klieren van de jongens eigenlijk alleen maar vermakelijk is.

Zijn wij een paar of een geval?
Ik leef gewoon op de grond, jij in het heelal.
Lach het maar weg...

Is het geen mop, een zonder clou?
Jij die maar niet reageert op wat ik doe..
Maar geen paniek, lach het maar weg..

Ik had geen idee,
hoe het zou gaan op weg naar de deur waar ik dacht dat jij achter zou staan.
Ging zelfverzekerd naar binnen, te zeker misschien.
Klaar voor het succes, niemand te zien..

Vind je 't geen grap, ik ben verbaasd.
Ik dacht wij denken hetzelfde, daar zat ik naast.
Maar nee, geen paniek, vooral geen paniek.
Ik lachte het weg..

Want ongewild, niet zo bedoeld,
ben ik gaan voelen voor jou wat jij ooit hebt gevoeld.
Waarom pas nu dat ik eindelijk echt voor je kies.
Nu ik kan zien wat ik verlies.

't Is net een klucht, 't komt er op neer
dat ik te laat voor je koos, net deze keer.
Nu toch in paniek en weglachen.. nee...
Dat lukt me niet meer...

Laatst gewijzigd op 07-10-2007 om 23:14.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 23:03
kroot
kroot is offline
Vandaag laat opgestaan en met fluitiste gespeeld. Het is toch leuk en waarom voel ik me dan na afloop zo kut. Waarschijnlijk omdat ik vind dat ik alles in 1 keer goed had moeten spelen. Hoezo perfectionistisch, morgen weer therapie en werken. En naar koorsollicitatie. Spannend!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 23:27
Verwijderd
laat maar, ik kan niks. ik wil teveel ofzo.
ik zal nooit écht geaccepteerd worden door wíe dan ook
maar ik kán er niks aan doen. nouhouhouw
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 23:31
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet typen. Er zijn wel een aantal dingen die door m'n hoofd spoken. M'n moeder heeft een meningsverschil met de familie en ze staat helemaal alleen. En het is gewoon niet eerlijk, alleen omdat zij ergens anders over denkt dan hun. Ze voelt zich er zo slecht door en is de schuld al bij zichzelf aan het zoeken, terwijl zíj haar mening gewoon niet respecteren. Ze doen het ook zo achterbaks, dan sturen ze een mail over heel iets anders naar iedereen met 1 zinnetje erbij speciaal voor haar, als steek onder water.

Ik heb vandaag wel goed gestudeerd. Al blijf ik enorm slecht in teksten en artikelen lezen. Ik snap nooit wat de schrijver ermee wil..ik ben nooit goed geweest in begrijpend lezen en tekst verklaren, maar het is gewoon erg irritant.

Morgenochtend werken, ik moet om 5uur op..echt geen zin in, maar dan ben ik wel weer om half 10 klaar, dus kan ik lekker vroeg beginnen met studeren. Het bevalt me wel goed, zo'n weekendje zonder m'n vriend. Ik ben ook weer wat vaker bij m'n ouders geweest, normaal is het door de week altijd even snel heen en weer, maar nu kon ik weer eens even bijkletsen. Ik heb m'n vriend ook niet eens zo erg gemist..ik was er gewoon heel erg aan toe om even een weekend voor mezelf te hebben...dus daar zal het wel aan liggen
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 08:23
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Haha jaja mooi is dat, ik moet een presentatie houden dadelijk en ik vind het doodeng. ;x Maar het komt vast wel goed want er zitten toch maar vijf mensen voor me. Geen dertig. En ze vinden me ook al niet allemaal stom. En het hoeft maar vijf minuten. jajajajaja.

Mijn vriendje. <33
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 08:29
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Succes, Roosje!
___
Ik moet niet zoveel nadenken. Dat is alles. Daar wordt het allemaal alleen maar ingewikkelder door. Vandaag ging ik 'heel heul veel doen' dus daar houd ik mezelf dan maar aan. Nog te doen:
- tanden poetsen
- niet te veel forummen
- 23 blz uit boek 1 lezen
- 130 blz uit boek 2 lezen (oeps, ik wist niet dat het zoveel was )
- stofzuigen en dweilen
- opdracht maken
- artikel printen & nakijken
- vanmiddag boodschappen doen en eten maken
en nog:
- mailen over buitenlandstage
- uitwerken practicum
- mailen vragen stage
- presentatie maken & voorbereiden

There we go!
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)

Laatst gewijzigd op 08-10-2007 om 11:56. Reden: al een deel gedaan!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 08:30
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Mijn ma meldde mij ziek. Niet naar school vandaag dus. Moet thuis maar hárd aan de slag gaan. En ik ga het ook DOEN. Ik MOET. Anders was het nog voor niks. Ookal had ik maar 2 uurtjes.
Vanmiddag weer ziekenhuis, gelukkig gaat 'n vriendin mee. Alles beter dan daar alleen 5 uur door brengen.


I can be all you need,
won't you please stay with me?
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 08:44
Verwijderd
Citaat:
Haha jaja mooi is dat, ik moet een presentatie houden dadelijk en ik vind het doodeng. ;x Maar het komt vast wel goed want er zitten toch maar vijf mensen voor me. Geen dertig. En ze vinden me ook al niet allemaal stom. En het hoeft maar vijf minuten. jajajajaja.

Mijn vriendje. <33
Komt wel goed, schatje

OT: Het is weer een wat menselijkere tijd dat ik op de zaak moet zijn dus ik doe lekker rustig aan en ik ga straks op centraal nog even broodjes kopen zodat ik vanmiddag niet naar de patatzaak hoef Ik vind pas om 10 uur moeten beginnen chill, al zou 8 uur gewoon ook prima zijn. En damn wat een gaaf weekend<3 Het is te vet om samen naast alles wat we doen ook nog 's avonds naar een cafétje te gaan en uren praten over vanalles, alles is na bijna elf maanden nog minstens zo leuk als eerst Mijn liefje<3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #111
Little_lady
492 26-10-2007 22:27
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #110
Yana
25 03-10-2007 23:57
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32.