Oud 04-02-2013, 20:58
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Als mijn laptop dood gaat, ben ik ook dood Gelukkig is het een stevige Medion, zonder fragiele stukjes of andere dingen die snel kapot kunnen gaan *afklopt*
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Oud 04-02-2013, 21:00
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Is dat nou echt fijn? Mijn laptop gaat het dit jaar nog wel begeven vrees ik en nu ben ik al na aan het denken wat ik dan wil...
Het is niet 'of', maar meer 'en'.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-02-2013, 21:03
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
een tablet is gewoon geen vervanging van een lapflap/pc, tis leuk speelgoed, maar daar blijft het imo ook bij
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 04-02-2013, 21:06
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
precies, leuk voor op de bank / onderweg / in bed (huhu). ff wat nieuws checken, mailtje lezen, beetje Facebooken, even n serie kijken, soms n spelletje, of wat artikeltjes lezen, of als e-reader. Maar zodra je meer dan 10 woorden achter elkaar wil gaan typen is het toch handiger om een echt toetsenbord te kunnen gebruiken.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-02-2013, 21:17
Verwijderd
Even over het studiekeuzeding: ja, ik weet dat je in principe gewoon je hart moet volgen en lalala, maar mijn ouders zijn veel ouder dan ik, hebben meer ervaring en het zijn mijn ouders, dus het is wellicht de moeite waard om naar ze te luisteren.

Maar goed, ik ben er wel vrij zeker van dat ik een goede keuze maak. Ik vond andere dingen waarvan ik bij voorlichtingen was vaak wel okee, maar bij deze voorlichting was ik helemaal van OMFG dit is GAAF vertel me meer . Ik had het al langer als optie (al sinds ik tien ben), maar goed, het was vrij duidelijk.

Het enige is, ik ben best wel heel goed in economie, want grafiekjes. <3 En dat is Nuttig. Maar ik heb eigenlijk niet echt iets met economie, ik vind het oneindig saai.

Citaat:
Etmakas: cool. Heb je al een idee welke kant van de taalwetenschappen je interessant vindt?
Classificatie en analyseren van talen. Hersendingen en stoornissen vind ik ook gaaf, maar minder gaaf, denk ik.
Oud 04-02-2013, 21:21
Verwijderd
Als je van grafiekjes houdt, kun je dus best het onderzoek in ofzo. En laat Taalwetenschappen nou bij uitstek een geschikte studie zijn om onderzoeker te worden
Oud 04-02-2013, 21:26
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Confession bear: als jullie het over studies enzo hebben met keuzevakken, studiepunten, onderwerpen, masters en minors, vind ik het nogal beschamend dat ik er geen kut van begrijp
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-02-2013, 21:28
Verwijderd
raar wijf op marktplaats, ik bied een bartafel aan, gaat ze na 7 keer heen en weer mailen vragen of ik dat ding uit elkaar kan halen en kan opsturen. Weinig kans, Hans.
Oud 04-02-2013, 21:29
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Daar we het laatst over snijskills hadden:

__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-02-2013, 21:30
Verwijderd
Citaat:
raar wijf op marktplaats, ik bied een bartafel aan, gaat ze na 7 keer heen en weer mailen vragen of ik dat ding uit elkaar kan halen en kan opsturen. Weinig kans, Hans.
gaat het zo van
jij: nee dat ga ik niet doen, sorry
zij: maar misschien kan het toch?
jij: nope
zij: bij sommige tafels kan het wel
jij: bij deze niet
zij: sommige mensen zouden het wel proberen
jij: ik niet
zij: ik denk dat het wel moet lukken
jij: *wurg*
Oud 04-02-2013, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Het is niet 'of', maar meer 'en'.
Oh. Dan wordt het in mijn geval: 'niet'.

Citaat:
een tablet is gewoon geen vervanging van een lapflap/pc, tis leuk speelgoed, maar daar blijft het imo ook bij
Ach so.
Oud 04-02-2013, 21:32
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Confession bear: als jullie het over studies enzo hebben met keuzevakken, studiepunten, onderwerpen, masters en minors, vind ik het nogal beschamend dat ik er geen kut van begrijp
Het is dan ook allemaal niet zo boeiend; talking the talk but not walking the walk enzo!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-02-2013, 21:34
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh. Dan wordt het in mijn geval: 'niet'.

Ach so.
Ik moet zeggen dat ik een stuk minder vaak achter de computer hang sinds ik er een heb, en dat was voor mij de voornaamste reden. En wel puik voor onderweg; toch een stuk beter dan op je telefoon lopen pielen. Maar goed, dat is meer omdat ik dat zelf fijn vind; natuurlijk genoeg mensen die het totaal niet nodig vinden.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-02-2013, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Maar kan dan nog steeds verplicht kunnen worden neutraliteit uit te stralen en m.n. de Nederlandse belangen in het buitenland te vertegenwoordigen. Dat gaat in een land als Duitsland toch tamelijk goed?
Ik ben niet echt op de hoogte van de Duitse politiek eigenlijk. Ik denk vooral even aan Nederland en België. Stel dat een Wilders of een Philip de Winter of een of andere gast van wathebbenjulliedaar de SGP (niet dat die kans groot is, maar even als voorbeeld) aan de macht komt. Ik betwijfel ten eerste of die neutraliteit kan bewaren (troonopvolgers worden daarmee grootgebracht en zelfs dan gaat het nog fout, kijk maar naar België), vooral ook omdat ze stemmen winnen door hun politieke standpunten en daarnaast vraag ik me af of ze hun klep kunnen houden als hij tegenover iemand komt te staan die hem/haar niet aanstaat (Wilders en de Winter bij een moslim, SGP tov een homoseksueel enz...) of tenminste hun minachting/afkeer/whatever kunnen verbergen.
Oud 04-02-2013, 21:39
Verwijderd
Mja, ik kan me wel voorstellen dat het ''wel geinig'' is, maar ik heb gewoon zo weinig met technologie dat ik aan bijna alles liever geld uitgeef dan aan zulke dingen. Tenzij het een of ander super-duper-alles-in-een-ding is. Ik moet ook nog steeds een nieuwe telefoon, ik doe al een jaar of vier met een Samsung met zichtbare pixels en alleen een bel-/smsbundel.
Oud 04-02-2013, 21:40
Verwijderd
Als je geen smartphone hebt, is er wel een gat dat een tablet kan opvullen. Maargoed, je kan het ook gewoon niet erg vinden dat dat gat er zit.
Oud 04-02-2013, 21:43
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Mja, ik kan me wel voorstellen dat het ''wel geinig'' is, maar ik heb gewoon zo weinig met technologie dat ik aan bijna alles liever geld uitgeef dan aan zulke dingen. Tenzij het een of ander super-duper-alles-in-een-ding is. Ik moet ook nog steeds een nieuwe telefoon, ik doe al een jaar of vier met een Samsung met zichtbare pixels en alleen een bel-/smsbundel.
Tja, als je er tevreden mee bent dan zou ik m gewoon aanhouden, zeker als het financieel voordelig is. Bijna elke 'nieuwe' telefoon is eigenlijk wel een smartphone die gemiddeld wel na 1 of 1,5 dag weer redelijk leeg is; als je verder niet veel hebt met al die apps enzo zou ik het lekker laten voor wat het is.. helaas bestaat het superduperding nog niet
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-02-2013, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet echt op de hoogte van de Duitse politiek eigenlijk. Ik denk vooral even aan Nederland en België. Stel dat een Wilders of een Philip de Winter of een of andere gast van wathebbenjulliedaar de SGP (niet dat die kans groot is, maar even als voorbeeld) aan de macht komt. Ik betwijfel ten eerste of die neutraliteit kan bewaren (troonopvolgers worden daarmee grootgebracht en zelfs dan gaat het nog fout, kijk maar naar België), vooral ook omdat ze stemmen winnen door hun politieke standpunten en daarnaast vraag ik me af of ze hun klep kunnen houden als hij tegenover iemand komt te staan die hem/haar niet aanstaat (Wilders en de Winter bij een moslim, SGP tov een homoseksueel enz...) of tenminste hun minachting/afkeer/whatever kunnen verbergen.
Ja, laten we dan inderdaad de TK ook maar afschaffen want het zou maar zo zijn dat wilders een keer de grootste partij wordt@!!~~
Oud 04-02-2013, 21:44
Verwijderd
Ik heb tot 31 maart 2 dagen waarop ik geen dingen gepland heb.
Oud 04-02-2013, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Is dat nou echt fijn? Mijn laptop gaat het dit jaar nog wel begeven vrees ik en nu ben ik al na aan het denken wat ik dan wil...
Dit:
Citaat:
precies, leuk voor op de bank / onderweg / in bed (huhu). ff wat nieuws checken, mailtje lezen, beetje Facebooken, even n serie kijken, soms n spelletje, of wat artikeltjes lezen, of als e-reader. Maar zodra je meer dan 10 woorden achter elkaar wil gaan typen is het toch handiger om een echt toetsenbord te kunnen gebruiken.
Ik heb een tablet gekregen toen ik in het ziekenhuis lag: dan is het echt een wondermiddel dat aanbidding verdient ^^ voor de rest? Ik heb het, leuk. Het enige nut dat het nu biedt is dat ik in bed nog wat kan internetten, meer doe ik er eigenlijk niet mee.

Citaat:
Confession bear: als jullie het over studies enzo hebben met keuzevakken, studiepunten, onderwerpen, masters en minors, vind ik het nogal beschamend dat ik er geen kut van begrijp
Ik ook niet hoor. Sowieso heb ik in België gestudeerd en de bachelor die ik heb heette toen ik afstudeerde gewoon graduaat ^^

Citaat:
raar wijf op marktplaats, ik bied een bartafel aan, gaat ze na 7 keer heen en weer mailen vragen of ik dat ding uit elkaar kan halen en kan opsturen. Weinig kans, Hans.
Marktplaats zit vol met rare mensen. Vragen of je een tweedehands shirt dat je aanbiedt voor 3 euro even o-o wil opmeten. Wat denk je nou zelf? Ik heb 25 kledingstukken gefotografeerd en met zo veel mogelijk informatie online gezet. Als we tot een overeenkomst komen, moet ik nog zien dat het bij jou raakt. Je dacht toch niet dat ik voor 3 euro ook nog voor elke zeur een t-shirt ga opmeten? Bij de Zeeman en op de markt kost het nog meer en daar mauw je ook niet dat je niet kunt passen en dit zijn toch wel iets meer kwalitatieve exemplaren, dus zout op! Maar dat stuur ik niet terug. Ik heb besloten ze te negeren.
Oud 04-02-2013, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Als je geen smartphone hebt, is er wel een gat dat een tablet kan opvullen. Maargoed, je kan het ook gewoon niet erg vinden dat dat gat er zit.
Ik vind het tot nu toe niet erg, nee, maar ik moet er dus wel vanuit gaan dat ik binnenkort een nieuwe computer moet kopen. En als een tablet niet vergelijkbaar is, moet ik dan kiezen tussen een laptop en een desktop... keuzes keuzes.

Citaat:
Tja, als je er tevreden mee bent dan zou ik m gewoon aanhouden, zeker als het financieel voordelig is. Bijna elke 'nieuwe' telefoon is eigenlijk wel een smartphone die gemiddeld wel na 1 of 1,5 dag weer redelijk leeg is; als je verder niet veel hebt met al die apps enzo zou ik het lekker laten voor wat het is.. helaas bestaat het superduperding nog niet
Ik wil wel een nieuwe omdat 'ie soms raar doet met smsjes versturen en mn bundel wat te laag is, maar verder... het is echt maar drie keer per jaar of zo dat ik denk: "verdomme had ik nu maar mobiel internet" en ik verwacht niet dat dat ineens gaat veranderen. Wellicht als ik zou gaan forenzen maar daar is ook nog geen sprake van. Misschien maar weer eens een simpel Nokia'tje kopen of zo.
Oud 04-02-2013, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Ja, laten we dan inderdaad de TK ook maar afschaffen want het zou maar zo zijn dat wilders een keer de grootste partij wordt@!!~~
TK?
Oud 04-02-2013, 21:49
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Tweede Kamer.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-02-2013, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Als mijn laptop dood gaat, ben ik ook dood
Oud 04-02-2013, 21:51
Verwijderd
Ah! Nou ja, ik verwoord alleen maar een gevoel hoor ^^ zo erg ben ik ook niet bezig met politiek.
Oud 04-02-2013, 21:52
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb m'n col voor de tweede keer uitgehaald, omdat ik 'm te breed en te kort vond Bezigheidstherapie ftw!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-02-2013, 21:53
Verwijderd
OMG, ik kreeg mini's bij de AH, en heb nog niet eens gekeken welke het zijn!

*gaat doen*
Oud 04-02-2013, 21:54
Verwijderd
Oh ja sorry, beroepsdeformatie. Ik lees ook nooit "Europese kampioenschappen", maar altijd "Eerste Kamer" als ik EK zie.
Oud 04-02-2013, 21:54
Verwijderd
OHhhhh!!!!
Oud 04-02-2013, 21:55
Verwijderd
Jezus, wat een kutmini.

Ik weet niet eens of het een tomaat, een mandarijn, een sinaasappel of een pompoen moet voorstellen.
Oud 04-02-2013, 21:55
Verwijderd
nouja, jij hebt tenminste niet twéé pakjes spinazie
Oud 04-02-2013, 21:56
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jezus, wat een kutmini.

Ik weet niet eens of het een tomaat, een mandarijn, een sinaasappel of een pompoen moet voorstellen.
proeven!!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 04-02-2013, 21:57
Verwijderd
Nou, tomaat valt af, want daarvoor is hij te oranje (het is hier nogal donker dus zag het eerst niet goed).

Ik denk dat het een pompoen is, maar pin me er niet op vast.
Oud 04-02-2013, 21:57
Verwijderd
Citaat:
proeven!!
Noedel dacht eerst dat de mini's echt eetbaar waren, is dit daar een referentie naar?
Oud 04-02-2013, 21:59
Verwijderd
Ste, jij was toch into klassiekige muziek? Dan moet je In A Time Lapse van Ludovico Einaudi eens opzoeken. Klassiek maar wel modernig en om te huilen zo mooi
Oud 04-02-2013, 22:00
Verwijderd


Hier, heb je alvast iets
Oud 04-02-2013, 22:01
Verwijderd
Stefenootje, is het dat ding waar de kippenbout tegenaan leunt, onder de cupcake?


Dan gok ik op pompoen.
Oud 04-02-2013, 22:01
Verwijderd
Citaat:
proeven!!
Oud 04-02-2013, 22:01
Verwijderd
Ik wil op zijn minst die vis en dat ei!
Oud 04-02-2013, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Ste, jij was toch into klassiekige muziek? Dan moet je In A Time Lapse van Ludovico Einaudi eens opzoeken. Klassiek maar wel modernig en om te huilen zo mooi
Oke

Citaat:
Stefenootje, is het dat ding waar de kippenbout tegenaan leunt, onder de cupcake?
[afbeelding]


Dan gok ik op pompoen.
Ja die is het. Nou, lekker de stomste ever Hoewel die vis ook wel heel stom is
Het leukste vind ik gewoon echt een miniverpakking van een bestaand merk.
Oud 04-02-2013, 22:02
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb tot 31 maart 2 dagen waarop ik geen dingen gepland heb.
Waarom zulke marteling?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 04-02-2013, 22:02
Verwijderd
De vorige keer had ik een sinaasappel en dat was eigenlijk gewoon een oranje pingpongbal met een kroontje erop
Oud 04-02-2013, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Noedel dacht eerst dat de mini's echt eetbaar waren, is dit daar een referentie naar?
Oh met Kerst waren in de Carrefour wel minigroenten te krijgen, maar het was te druk om ze te zoeken. Ze hadden bloemkooltjes en broccoli en nog wat dingen.
Oud 04-02-2013, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Waarom zulke marteling?
het is tot 21 april 3 dagen

Ik heb eigenlijk altijd elke dag wel iets, maar ivm vakanties hebben we het werkrooster maar vast tot 21 april gemaakt, 4 dagen werken + 2 a 3 dagen college = 0 dagen vrije tijd En dat is normaal ook zo, maar het is nogal CONFRONTEREND om te zien dat je 2,5 maand vol zit, de tering
Oud 04-02-2013, 22:03
Verwijderd
Mijn hoofd is echt bizar actief.
Oud 04-02-2013, 22:04
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
het is tot 21 april 3 dagen

Ik heb eigenlijk altijd elke dag wel iets, maar ivm vakanties hebben we het werkrooster maar vast tot 21 april gemaakt, 4 dagen werken + 2 a 3 dagen college = 0 dagen vrije tijd En dat is normaal ook zo, maar het is nogal CONFRONTEREND om te zien dat je 2,5 maand vol zit, de tering
Wel keiharde dikke doekoe!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-02-2013, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Keukenmini's. Waarmee je winkeltje en keukentje kunt spelen <3 Keukentje heb ik nooit gespeeld, winkeltje daarentegen... Een nicht van mij had een winkel op garageformaat in de kelder, daar was ik toch een partij jaloers op!

OH YES!! Hebben hebben hebben!!
Oud 04-02-2013, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Ja die is het. Nou, lekker de stomste ever Hoewel die vis ook wel heel stom is
Het leukste vind ik gewoon echt een miniverpakking van een bestaand merk.
2 Iglo Field Fresh Spinazietjes à la crème ^^
Ze zijn wel cute inderdaad, maar waarom 2 zo vaak kom ik niet in die AH, laat staan dat ik er zoveel geld kan uitgeven
Oud 04-02-2013, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Wel keiharde dikke doekoe!
Yes het is ook niet anders dan het was sinds september, maar normaal plan ik max. drie weken vooruit met werkroosters en dan lijkt het niet zo ehm, vol.
Oud 04-02-2013, 22:06
Verwijderd
Citaat:
OH YES!! Hebben hebben hebben!!
De mini's of die winkel?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14.