Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2003, 08:10
Ikkietje
Ikkietje is offline
Hey Luitjes,

Ik heb woensdag bio herkanst! Ik stond gemiddeld een 5,45... ik moest een 5,5 halen en ik haalde een 5,4 ... Nu heb ik hem herkanst en nu heb ik hem nog slechter gemaakt... (rond de 4,8) Dus ik zal wel gezakt zijn op 1/10 punt! Maar goed! Wie heeft er nog meer bio herkanst? En vond hem ook moeilijk!?? BTW wie weet er, als je geen scheikunde in je pakket hebt, hoe je Hertz moet berekenen??? Ik heb geen scheikunde in mijn pakket en dan vragen ze zoiets bij BIO herkansing!!!!
Luitjes, tot kijk maar weer
Kussie
Ikkietje

ps. Nobody is perfect.... I am nobody!!!!!!!!!!!!!
Advertentie
Oud 20-06-2003, 10:37
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
Ikkietje schreef op 20-06-2003 @ 09:10:
BTW wie weet er, als je geen scheikunde in je pakket hebt, hoe je Hertz moet berekenen??? Ik heb geen scheikunde in mijn pakket en dan vragen ze zoiets bij BIO herkansing!!!!
da's natuurkunde volgens mij
maar, welk niveau?
Niet dat ik het herkanst heb, maar toch
__________________
msn=stom en van roken ga je dood
Oud 20-06-2003, 12:06
alwaysgood
alwaysgood is offline
Herzt is inderdaad natuurkunde en met een beetje normaal verstand weet je wat Herzt betekent, namelijk en frequentie van een trilling. Hoort denk ik wel bij de algemene kennis.

Maar goed, jij denkt dat je een 4,8 hebt, maar als je streng hebt nagekeken kan het altijd nog hoger uitvallen. Had bio 1e tijdvak ook nagekeken en dacht dat ik een 6,0 had, bleek een 7,1 te zijn. Dus wacht eerst maar de definitieve uitslag af.
__________________
Do or do not. There's no try
Oud 20-06-2003, 16:33
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Dit kan perfect bij het herexamen-topic..
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26.